Magic Wadowice : Kurs języka angielskiego na poziomie A1 3222751.
Magic Wadowice : Kurs języka angielskiego na poziomie A1 3222751.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Uczestnicy projektów: "Małopolski pociąg do kariery- sezon 1" oraz "Nowy start w Małopolsce z EURESem"
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji05-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych na poziomie A1prowadzi do podniesienia i rozwinięcia podstawowych umiejętności językowych umożliwiających komunikację w codziennych czynnościach życiowych w tym zrobienie zakupów, rejestracja w hotelu, wizyta u lekarza, złożenie zamówienia itd i możliwość podtrzymania konwersacji w typowych czynnościach dnia codziennego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi radzić sobie w bardzo krótkich rozmowach towarzyskich, nawet jeśli nie rozumie wystarczająco dużo by samodzielnie podtrzymać rozmowę.Przeczytać oraz zrozumieć krótkie teksty użytkowe takie jak: krótkie maile, blogi, kartę dań, kwestionariusze, quizy, proste artykuły, fakty oraz bardzo opowiadania. Zrozumieć polecenia lektora prowadzącego kurs oraz zrozumieć ogólny sens słuchanego materiału jak również jest w stanie wychwycić ze słuchu poszczególne informacje. Napisać proste teksty używając słownictwa oraz struktur gramatycznych z którymi uczestnik zapoznał się na kursie. Restauracja zamawianie posiłków, składanie rekalmacji, odzież, udzielanie wskazówek, wyjaśnianie drogi, opis przedmiotów oraz ludzi,sposoby spedzania czasu, zakupy, opisywanie celu oraz powodów działania,sport, przyimki określające sposób oraz kierunek ruchu. | Kryteria weryfikacji Testy po Każdym Unicie weryfikujące poziom opanowania materiału. Wynik podany procentowo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs składa się z 36 godzin lekcyjnych. Harmonogram nie uwzględnia przerw. Zajęcia są prowadzone zgodnie z harmonogramem. Odbywa się raz w tygodniu w sesjach po 90 min każda, jeżeli kursant wyrazi chęć i zgodę zajęcia mogą zostać zintensyfikowane do dwóch zajęć w tygodniu po 90 min lub 120min. Kurs ma na celu umożliwienie kursantowi komunikacji w najbardziej typowych sytuacjach dnia codziennego. Ćwiczone są równolegle wszystkie sprawności językowe tj:
mówienie, pisanie, czytanie, słuchanie, oraz gramatyka. Z największym naciskiem na mówienie i praktyczne wykorzystanie języka.
4A What a decade | Kursant dzieli się wiedzą ogólną na temat ubiegłego dziesięciolecia z wykorzystaniem czasownika “być” w czasie przeszłym Past Simple | ||
4A Special time | Kursant opisuje swoje przeżycia z poprzedniej dekady wykorzystując określenia czasu charakterystyczne dla czasu Past Simple | ||
4B Life in numbers | Kursant pracuje z tekstem na temat zabawnych faktów związanych z liczbami oraz określa światowe dane statystyczne przy pomocy dużych wartości liczb | ||
4B How much? how many? | Kursant opisuje swoje codzienne przyzwyczajenia i pyta o nie inne osoby wykorzystując określenia ilościowe “how much, how many” | ||
4C Where can I get...? | Kursant opisuje różne rodzaje sklepów oraz produkty, które można w nich kupić | ||
4C Can you help me? | Kursant ćwiczy scenki związane z zakupami w różnych sklepach zagranicą | ||
4D Sakura time | Kursant ogląda program dokumentalny na temat Japonii i dzieli się swoimi spostrzeżeniami | ||
4D Best time to visit... | Kursant udziela rad dotyczących najlepszych miejsc do odwiedzania przez turystów, na podstawie swoich doświadczeń, wykorzystując czasownik modalny “should” | ||
Review 4 | Kursant utrwala materiał poznany w rozdziale 4 | ||
Test 4 | |||
5A Then and now | Kursant czyta tekst na temat doświadczeń związanych z wielkimi zmianami w życiu sławnych ludzi oraz porównuje swoje doświadczenia z ich przeżyciami | ||
5A My life now and then | Kursant opowiada o swoim życiu, porównując obecną sytuację z przeszłością, wykorzystując czasowniki regularne czasu przeszłego Past Simple | ||
5B What went wrong? | Kursant czyta o ważnych wydarzeniach w życiu różnych osób i opowiada o nich używając czasowników nieregularnych czasu przeszłego Past Simple | ||
5B Life events | Kursant opisuje swoje ważne momenty w życiu i przedstawia szczególne wydarzenia celebrowane w Polsce | ||
5C Sorry, I’m late | Kursant czyta tekst na temat różnych wymówek dotyczących problematycznych sytuacji i wyraża opinię na temat użytych przykładów | ||
5C How to apologise | Kursant odgrywa scenki związane ze sposobem przepraszania i używania wymówek w różnych sytuacjach. Kursant ćwiczy również opisywanie godzin | ||
5D My weekend was... | Na podstawie oglądanego video, kursant słucha wypowiedzi różnych osób na temat ich ostatnich weekendów i odpowiada na pytania szczegółowe dotyczące sposobu spędzania czasu przez nich | ||
5D My last weekend | Kursant opowiada o swoim ostatnio spędzonym weekendzie z wykorzystaniem czasu przeszłego Past Simple | ||
Review 5 | Kursant powtarza i utrwala materiał poznany w rozdziale 5 | ||
Test 5 | |||
6A Meet me in town | Kursant opisuje sytuacje przedstawione na obrazkach oraz opisuje czynności, które dzieją się w danym momencie, za pomocą czasu teraźniejszego Present Continuous | ||
6A She is wearing... | Kursant opisuje wygląd oraz ubiór osób występujących na obrazkach oraz opisuje wygląd swoich bliskich osób. Dodatkowo, kursant przestawia swoje preferencje dotyczące ubioru. | ||
6B My way | Na podstawie przeczytanego tekstu, kursant wypowiada się na temat różnych środków transportu używając podstawowych przymiotników | ||
6B The best way | Kursant porównuje różne sposoby podróżowania przy pomocy stopnia wyższego przymiotników oraz opowiada o swoich doświadczenia związanych z różnymi środkami transportu | ||
6C Getting around | Kursant słucha informacji na temat Dublina oraz opowiada o podobieństwach i różnicach między miastami Polski oraz Dublinem | ||
6C How can I get to... | Kursant używa mapy Dublina oraz innych miejscowości aby wskazać drogę oraz dowiedzieć się jak trafić do interesujących miejsc | ||
6D Cities: Nature’s new wild | Na podstawie oglądanego video, kursant wypowiada się o zwierzętach żyjących w miastach na świecie | ||
6D My unusual experience | Kursant opowiada o niezwykłym zdarzeniu, które widział lub przeżył w odwiedzanym lub swoim mieście, używając przyimków miejsca i ruchu | ||
Review 6 | Kursant utrwala wiadomości poznane w rozdziale 6 | ||
Test 6 | |||
7A Odd jobs | Kursant czyta artykuł na temat interesujących i dziwnych zawodów oraz wykorzystuje rodzajniki określone i nieokreślone aby opisać przedstawione zawody | ||
7A My dream job | Kursant opowiada o swoim zawodzie oraz obowiązkach w pracy. Opisuje również swoją wymarzoną pracę i potrzebne umiejętności | ||
7B An extra day | Kursant słucha wypowiedzi różnych osób na temat tego, jak wykorzystują swój wolny dzień oraz wybiera czynności, które sam chciałby wykonywać, opisując używa czasowników frazowych (phrasal verbs) | ||
7B One day a week | Kursant opowiada o swojej rutynie dnia oraz czynnościach, które wykonuje w danym momencie, używając dwóch czasów teraźniejszych Present Simple i Present Continuous dla kontrastu | ||
7C I’m calling to check | Kursant słucha przykładowych rozmów telefonicznych oraz opowiada o swoich preferencjach dotyczących komunikacji | ||
7C how to phone for information | Kursant odgrywa scenki związane z telefoniczną rezerwacją miejsc w SPA lub kursach zainteresowań, przy użyciu poznanych zwrotów | ||
7D Would you like to... | Kursant ogląda video na temat ulicznych sondaży dotyczących różnych umiejętności. Odnosi się do oglądanego materiału względem swoich zdolności i planów | ||
7D A survey | Kursant rozmawia z innymi osobami na temat umiejętności, które wykorzystują w pracy oraz o ich planach zawodowych | ||
Review 7 | Kursant powtarza i utrwala materiał poznany w rozdziale 7 | ||
Test 7 | |||
8A Trip advice | Kursant czyta tekst na temat najlepszych miejsc do zwiedzania i odpowiada na pytania dotyczące zrozumienia tekstu | ||
8A Best place to visit | Kursant opowiada o swoich doświadczeniach związanych z podróżowaniem i opisuje najciekawsze miejsca, które warto odwiedzić, używając stopnia najwyższego przymiotników | ||
8B Surprise travel | Kursant opowiada o ulubionych i nielubianych czynnościach podczas podróżowania i zwiedzania, wykorzystując poznane zwroty | ||
8B My favourite holiday | Kursant przedstawia swoje wakacyjne plany używając konstrukcji czasu przyszłego “be going to” | ||
8C At a hotel | Kursant poznaje szczegóły pracy recepcjonistów w hotelu oraz wypowiada się na temat zalet i wad tej pracy. | ||
8C Booking a room | Kursant ćwiczy scenki sytuacyjne dotyczące rezerwacji pokoju hotelowego oraz sytuacji związanych z pobytem w hotelu | ||
8D Arctic Academy | Kursant ogląda film dokumentalny przedstawiający wyprawę grupy nastolatków na Arktykę oraz wypowiada się na temat trudności związanych z tą wyprawą | ||
8D A difficult trip | Kursant przedstawia swoje doświadczenia związane z trudną wyprawą lub wycieczką, które przebył, wykorzystując przysłówki sposobu | ||
Review 8 | Kursant Utrwala materiał poznany w rozdziale 8 | ||
Test 8 |
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczeniav | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 05-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 12-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 19-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 26-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 09-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczeniav | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 23-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 30-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 język angielski - rozmowy/ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Bednarczyk | Data realizacji zajęć 07-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 240,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 240,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Bednarczyk
Anna Matlak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant zakupuje podręczniki we własnym zakresie.
Warunki uczestnictwa
1. Podpisanie umowy na świadczenie usługi z firmą Magic.
2. Wyrażenie zgody na warunki świadczenia usługi oraz przestrzeganie regulaminu w czasie jej trwania.
3.Wyrażenie zgody na video rejestru usługi.
4.Przestrzeganie harmonogramu zajęć.
Informacje dodatkowe
Podpisano umowę z WUP w projekcie "Małopolski pociąg do kariery-sezon 1" oraz " Nowy start w Małopolsce z EURESem"
W razie pytań lub wątpliwości dalsze informacje dostępne w sekretariacie szkoły pod numerem:
338732085 lub 510771180
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Platforma wykorzystywana do prowadzenia zajęć to ClickMeeting.pl
- Wejdź na stronę https://clickmeeting.com/pl , następnie wejdź w zakładkę: „DOŁĄCZ DO WYDARZENIA ”-widoczna u prawym górnym rogu strony.
- Wpisz 9 cyfrowy PIN, ważny przez cały okres kursu, który otrzymałeś i zatwierdź.
- Zalecany sprzęt to laptop lub komputer stacjonarny (specyfikacja w punkcie 9) wyposażony w słuchawki z mikrofonem z połączeniem Internetowym min prędkość 512kbps
- Informujemy, iż zajęcia uczestników projektów Unijnych finansowanych ze środków Unijnych, są nagrywane na potrzeby sporządzenia dokumentacji przeprowadzenia zajęć oraz kontroli.
- Wymagania sprzętowe: Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.