Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A1/A1+
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A1/A1+
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Celem kursu jest wsparcie osób nieprowadzących własnej działalności gospodarczej w podnoszeniu umiejętności językowych.
Grupę docelową stanowią osoby chcące podnieść swoje kompetencje językowe w kontekście zawodowym lub w celu poszukiwania lub zmiany pracy. Indywidualny kurs języka angielskiego skierowany jest dla do osób, które mają kontakt z zagranicznymi klientami, współpracownikami lub partnerami biznesowymi w życiu zawodowym oraz do osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje i atrakcyjność na rynku pracy poprzez nabycie i rozwój kompetencji w zakresie komunikacji w języki angielskim.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi45
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
- Opanowanie podstawowych umiejętności komunikacyjnych – umiejętność mówienia, rozumienia ze słuchu, czytania i pisania w języku angielskim.- Rozwój płynności w mówieniu – koncentracja na aktywnej komunikacji, interakcji w języku angielskim, a nie tylko na gramatyce.
- Zwiększenie pewności siebie – umożliwienie bardziej swobodnej komunikacji w różnych sytuacjach formalnych (zawodowo-biznesowych) oraz nieformalnych na poziomie średnio-zaawansowanym
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się MÓWIENIE I SŁUCHANIEPo zakończonym szkoleniu słuchacz jest w stanie przeprowadzać kontrolowane konwersacje na tematy dotyczące życia codziennego i życia zawodowego; tworzy spójne i zrozumiałe wypowiedzi w zakresie znanych mu tematów. Potrafi w prosty sposób wyrażać opinie i objaśnienia. | Kryteria weryfikacji Zadaje pytania i udziela odpowiedzi na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy słownictwa i zwrotów z języka polskiego na angielski i z angielskiego na polski | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się CZYTANIE I PISANIEUczestnik czyta ze zrozumieniem wypowiedzi i teksty w języku angielskim; uczestnik potrafi redagować krótkie wypowiedzi i notatki | Kryteria weryfikacji Słuchacz czyta ze zrozumieniem proste zdania i wypowiedzi i potrafi odpowiedzieć na pytania dotyczące danego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Słuchacz redaguje krótką notatkę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 45 godzin dydaktycznych po 45 minut odbywanych w blokach 60-minutowych.
Wszystkie zajęcia są zajęciami praktycznymi w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Na ostatniej godzinie odbywa się walidacja, która wliczona jest w koszt kursu.
●
Zajęcia prowadzone są metodą bezpośrednią - Direct Method for English, w której główny nacisk kładziemy na praktykę, czyli słuchanie i mówienie w języku obcym. Około 80% lekcji to praca ustna z lektorem, która polega na kontrolowanej konwersacji. Lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje prowadzone są praktycznie wyłącznie w języku obcym, a słuchacz mówi w języku obcym już od pierwszych zajęć.
Opracowany w metodzie bezpośredniej system powtórek sprawia, że słuchacz ma kilkukrotny kontakt z każdą partią materiału i bardzo dużo zapamiętuje z lekcji.
Ramowy
program usługi:
Z uwagi na to, że celem usługi jest opanowanie podstawowych umiejętności językowych (umiejętność mówienia, rozumienia ze słuchu, czytania i pisania w języku angielskim) ze szczególnym naciskiem na rozwój płynności w mówieniu, a także zwiększenie pewności siebie w komunikacji w języku angielskim, program kursu podzielono na 8 modułów zawierających równocześnie zagadnienia gramatyczne, leksykalne oraz ćwiczenia wszystkich czterech umiejętności językowych.
Moduł 1
Moduł 1 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- czasownik to be we wszystkich osobach gramatycznych
- zaimki wskazujące: this, that, these, those
- regularna liczba mnoga (dog-dogs; car-cars)
- zaimki dzierżawcze: “my” i “your”
- konstrukcja there is i there are w zdanich twierdzących
Moduł 1 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) i reagowania językowego w zakresie następujących bloków tematycznych:
- przedstawianie się
- pytanie i odpowiadanie „jak się masz?”
- pytanie o numery telefonów i podawanie swojego numeru telefonu
- nazwy niektórych zawodów
- mówienie, skąd pochodzą ludzie
- nazwy niektórych miast i krajów
- mówienie o przedmiotach w salonie i na biurku
- mówienie o tym, gdzie znajdują się rzeczy lub ludzie
- alfabet oraz literowanie imion i nazwisk
- dialog na temat nowego ucznia
Moduł 2
Moduł 2 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- liczebniki
- rodzajniki nieokreślone: a, an
- czasownik „have”
Moduł 2 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- dni tygodnia, miesiące i pory roku
- liczebniki główne i porządkowe w praktyce
- posługiwanie się językiem angielskim w klasie
- części ciała
- mówienie, co się ma lub czego się nie ma
- nazwy kolorów
- nazwy wybranych zwierząt
Moduł 3
Moduł 3 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- czas present continuous (she is jumping)
- zaimki osobowe dopełnienia: me, you
- czas present simple: we sing
- czasownik modalny can
Moduł 3 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o tym, co robię lub co ktoś robi w danej chwili
- nazwy podstawowych czynności
- nazwy ubrań
- nazwy krajów i kontynentów
- nazywanie kierunków świata i opisywanie, że jakieś miejsce jest na północy, wschodzie, południu lub zachodzie
- symbole fonetyczne
- słownictwo związane z jedzeniem
- wypowiadanie się na temat tego co się lubi lub woli
- mówienie o nawykach
- nazwy posiłków
- mówienie, co można, a czego nie można robić
- dialog w klasie
- dialog na temat fast foodów
Moduł 4
Moduł 4 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- porównanie czasów present continuous i present simple
- zaimki dziewżawcze: mine, yours
- określoenia: some, somebody, something
Moduł 4 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o tym, co robi się teraz, a co robi się zazwyczaj
- nazwy niektórych czynności
- podawanie swojego adres i adresu e-mail
- mówienie o mieszkaniach i domach
- słownictwo gramatyczne
- mówienie o tym, co należy do Pana/Pani
- słownictwo związane z transportem
- słownictwo związane z rodziną
- redagowanie listu, e-maila i SMS-a
- dialog na temat kwestionariusza
Moduł 5
Moduł 5 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- czasownik „have got”
- rzeczowniki policzalne i niepoliczalne
- wyrażenia “many” i “much”
- there is, there are
- What's the time?
- one
- bezokolicznik i imiesłów czynny gerund (to ride vs. riding)
- ćwiczenia porównawcze czasów „present continuous” i „present simple”
Moduł 5 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówić, że ma się coś
- mówić, że jest wiele/wiele rzeczy
- mówić o czasie
- nazwy niektórych czynności
- mówienie, że chce się coś zrobić lub że lubi się coś robić
- słownictwo z zakresu komputerów i części komputerów
- słownictwo związane z zakupami
- dialog o rozmowie przez telefon
Moduł 6
Moduł 6 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- stopniowanie czasowników – stopień wyższy i najwyższy
- tworzenie przeciwieństw przymiotników za pomocą przedrostka „un” (un- unhealthy)
- wyrażenie „have to”
- czas przeszły czasownika “być” (was, were)
- czas przeszły – czasowniki regularne (asked, worked itp.)
- there was, were • had
Moduł 6 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- słownictwo: przymiotniki i sposób ich porównywania
- mówienie, z czego coś jest zrobione
- mówienie o częstotliwości czynności; słownictwo wyrażające częstotliwość
- słownictwo związane z jedzeniem
- mówić, co trzeba lub czego nie trzeba robić
- opowiadanie o zdarzeniach z przeszłości
- opowiadanie o swojej szkole i kraju
- mówienie o liczbach, datach i częstotliwości
- dialog „na zakupach”
Moduł 7
Moduł 7 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• czas przyszły - czasownik być (will be)
•przymiotniki kończące się na in -y (sunny, happy)
• czas przyszły – pozostałe czasowniki
• czas przeszły – czasowniki nieregularne cz. 1
• wyrażenia “must” & „have to”
Moduł 7 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- słownictwo związane z instrumentami muzycznymi
- słownictwo i wyrażenia związane ze sportem
- opowiadanie pogodzie i krajobrazach
- mówienie o wakacjach
- mówienie o działaniach w przyszłości
- słownictwo i wyrażenia związane z mediami
- słownictwo i wyrażenia związane z pracą
- słownictwo i wyrażenia związane z podróżowaniem
- udzielaniu wskazówek
- dialog o udzielaniu wskazówek
Moduł 8
Moduł 8 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• “first conditional” – pierwszy tryb warunkowy (If I see Ann)
• czas przeszły – czasowniki nieregularne cz. 2
• tworzenie przymiotników o znaczeniu przeciwnym za pomocą przedrostków in- im- ir-
• wyrażenia “must not” i “don't have to”
• czasownik modalny “should”
• czasownik modalny “could”
Moduł 8 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- słownictwo i wyrażenia związane z domem
- używanie nieformalnych słów
- mówienie o możliwych działaniach w przyszłości
- mówienie o rutynowych czynnościach i życiu
- mówienie o nagłych wypadkach i chorobach
- mówienie o tym, co powinno się zrobić i co można zrobić
- dialog w restauracji
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 05-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 12-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 16-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 19-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 26-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 30-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 02-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 09-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 13-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 23-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 27-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 30-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 04-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 07-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 11-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 14-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 18-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 21-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 25-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 28-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 01-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 04-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 08-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Pietraszewska | Data realizacji zajęć 11-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 34 Język angielski - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 320,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 320,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 118,22 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 118,22 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Mateusz Dobaczewski
Julita Adaszak
Anna Pietraszewska
Julia Mól
Zuzanna Korczyc
Krzysztof Orlik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa realizowana będzie w oparciu o podręcznik metody Direct. Wraz z podręcznikiem, słuchacz otrzyma dostęp do platformy e-learningowej
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
∙ Kontakt z kontakt z Alfa Direct Centrum Językowe telefonicznie (tel. 61 677 32 27) lub e-mailowo (
biuro.winogrady@alfadirect.pl
)
∙ Wypełnienie testu diagnostycznego z danego języka, który dostępny jest na naszej stronie internetowej
https://alfadirect.pl/test-kwalifikacyjny/
i zakwalifikowanie się na dany poziom językowy
∙ W pytaniu nr 1 "W którym oddziale Alfa Direct chcesz się uczyć?", prosimy zaznaczyć "Oddział Winogrady" lub "Online"
∙ Podpisanie Umowy z Alfa Direct Centrum Językowe
∙ Zapisanie się na usługę z otrzymanym ID wsparcia
Informacje dodatkowe
Dostawca usługi jest zwolniony podmiotowo z podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 28 ustawy VAT (cena netto=brutto)
Cena walidacji wliczona jest w cenę usługi
Przerwy w usłudze nie liczą się do czasu usługi. W usłudze szkoleniowej jednostka dydaktyczna wynosi 45 minut
Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
W przypadku usługi zdalnej w czasie rzeczywistym, szkolenie może być rejestrowane w formie zrzut ekranu lub nagrywane w celu kontroli zgodnie z wytycznymi BUR.
UWAGA: Przed zapisaniem się na usługę, prosimy o kontakt z Alfa Direct Centrum Językowe telefonicznie (tel. 61 677 32 27) lub e-mailowo (
biuro.winogrady@alfadirect.pl
)
Jeśli chcą Państwo otrzymać dofinansowanie do szkolenia językowego, prosimy o kontakt z nami. Pomożemy w znalezieniu odpowiedniego projektu oraz złożeniu wniosku
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
Dostęp do internetu. W przypadku zajęć zdalnych, lekcje odbywają się na platformie Teams
Minimalne wymagania sprzętowe (komputer osobisty, tablet, smartfon):
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), android
- Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji przeglądarek internetowych Google Chrome, Mozilla Firefox.
- W trakcie zajęć konieczne jest włączenie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
- Wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 5 Mbps.