Zielone kompetencje - Profil stresu zawodowego i prywatnego z wykorzystaniem zielonych kompetencji.
Zielone kompetencje - Profil stresu zawodowego i prywatnego z wykorzystaniem zielonych kompetencji.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Osoby pragnące poprawić komunikację interpersonalną oraz zrozumieć siebie i innych.
Szkolenie jest dla ludzi chcących pogłębić swoje zainteresowania na temat przyczyn i skutków stresu w miejscu pracy i w życiu prywatnym, jak również zdobyć najważniejsze kompetencje dla zrównoważonego rozwoju.
Oferta skierowana jest również dla osób, które planują współpracować z instytucjami wpierającymi zielone innowacje oraz poznać narzędzia i sposoby radzenia sobie ze stresem.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji06-02-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje kursanta do samodzielnego zwiększania świadomości w zakresie rozpoznawania indywidualnych wzorców stresu w życiu zawodowym i prywatnym oraz będą nabywać umiejętności ich skutecznego ograniczania z wykorzystaniem zielonych kompetencji. Uczestnicy będą rozwijać wiedzę na temat strategii radzenia sobie zestresem, jednocześnie będą rozwijać postawy proekologiczne i kompetencje wspierające zrównoważony rozwój, zgodnie z potrzebami rynku pracy i założeniami zielonej gospodarki.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Projektuje własny profil stresuzawodowego i prywatnego oraz dobiera strategie zaradcze z wykorzystaniem zielonych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Na podstawie narzędzi diagnostycznychanalizuje źródła stresu i przedstawia adekwatne działania proekologiczne wspierające redukcję napięcia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia stresory zawodowe i prywatne oraz określa ich wpływ na zachowania i efektywność. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje różnice pomiędzystresorami i wskazuje konkretne przykłady ich wpływu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje krótkofalowe i długofalowestrategie radzenia sobie ze stresem z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Analizuje zastosowanie metod ioceniania ich skuteczność w odniesieniu do sytuacji stresowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje wpływ EuropejskiegoZielonego Ładu na środowisko pracy i życie prywatne, wskazując jego znaczenie w kontekście zarządzania stresem i zielonych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Wskazuje główne cele EuropejskiegoZielonego Ładu i interpretuje je w odniesieniu do codziennych nawyków oraz stresorów środowiskowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyjaśnia znaczenie zielonychkompetencji w redukcji stresu i wzmacnianiu odporności psychicznej. | Kryteria weryfikacji Wymienia zielone kompetencje dodziałań redukujących stres. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje indywidualny plan zarządzaniastresem z wykorzystaniem ekologicznych postaw. | Kryteria weryfikacji Projektuje plan z konkretnymidziałaniami i celami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje postawę świadomego iodpowiedzialnego podejścia do środowiska, rozumiejąc związek między ekologicznymi nawykami a jakością życia i dobrostanem psychicznym. | Kryteria weryfikacji Wykonuje konkretne działaniaproekologiczne, które wdrożył lub planuje wdrożyć w celu ograniczenia stresu i negatywnego wpływu na środowisko. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje odpowiednie stylekomunikacji i współpracy, aby promować postawy proekologiczne i wspierać działania na rzecz redukcji stresu w środowisku zawodowym i prywatnym. | Kryteria weryfikacji Komunikuje się za pomocą skutecznejkomunikacji i negocjuje rozwiązania konfliktów związanych z wdrażaniem zielonych praktyk i zarządzniem stresem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Program szkolenia skupia się na:
- Identyfikacji i analizie własnego profilu stresu zawodowego i prywatnego z uwzględnieniem czynników środowiskowych oraz zmian wynikających z transformacji ekologicznej.
-Zastosowaniu zielonych kompetencji jako narzędzi wspierających radzenie sobie ze stresem i budowanie odporności psychicznej.
-Rozwijaniu świadomości ekologicznej oraz wdrażaniu prośrodowiskowych postaw w życiu codziennym i zawodowym.
- Zrozumieniu Europejskiego Zielonego Ładu i jego wpływu na funkcjonowanie jednostki i organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem wyzwań dla rynku pracy.
- Wzmacnianiu kompetencji społecznych, takich jak komunikacja, współpraca i przeciwdziałanie konfliktom w kontekście zrównoważonego rozwoju.
-Praktycznym wdrażaniu działań zgodnych z zasadami zielonej gospodarki, które łagodzą skutki stresu i zmian środowiskowych oraz wspierają długofalowe postawy adaptacyjne.
Dzień 1
1.Moduł 1 -Wprowadzenie do tematyki stresu zawodowego i prywatnego
- Definicja stresu i stresorów
- Różnice między stresem zawodowym a prywatnym
- Znaczenie zarządzania stresem dla zdrowia i efektywności
2. Moduł 2- Diagnoza własnego profilu stresu
- Metody rozpoznawania i analizy stresu
- Ćwiczenia praktyczne: identyfikacja źródeł stresu i reakcji organizmu
3. Moduł 3 - Zielone kompetencje a redukcja stresu
- Wprowadzenie do zielonych kompetencji i zrównoważonego rozwoju
- Związek między postawami ekologicznymi a dobrostanem psychicznym
4. Moduł 4 - Strategie radzenia sobie ze stresem z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju
- Krótkofalowe i długofalowe techniki zarządzania stresem
- Praktyczne metody wdrażania zielonych kompetencji w codziennym życiu
5. Moduł 5- Europejski Zielony Ład i jego znaczenie dla życia zawodowego i prywatnego
- Cele i założenia Zielonego Ładu
- Wpływ Zielonego Ładu na gospodarkę i społeczeństwo
- Omówienie potencjalnych obaw i sposobów ich łagodzenia
Dzień 2
6. Moduł 6- Budowanie świadomości ekologicznej i postaw prośrodowiskowych
- Kształtowanie odpowiedzialności za środowisko
- Praktyczne działania proekologiczne redukujące stres
7. Moduł 7- Kompetencje społeczne w promowaniu zielonych postaw
- Style komunikacji i rozwiązywanie konfliktów w środowisku zawodowym i prywatnym
- Ćwiczenia z komunikacji wspierającej zmiany proekologiczne
8. Moduł 8-Tworzenie indywidualnego planu zarządzania stresem i wdrażania zielonych kompetencji
- Praca warsztatowa nad osobistym planem działania
- Prezentacja i omówienie planów
9. Moduł - Podsumowanie
- Refleksje uczestników i feedback
10.Moduł -Walidacja i certyfikacja
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
W ramach szkolenia, w drugim dniu, zostanie przeprowadzona walidacja osiągniętych efektów uczenia się, realizowana przez podmiot zewnętrzny.
Walidacja jest wliczona w czas trwania szkolenia i obejmuje test wiedzy teoretycznej sprawdzający znajomość podstawowych pojęć i narzędzi w zakresie rozpoznawania indywidualnych wzorców stresu w życiu zawodowym i prywatnym oraz ich skutecznego ograniczania z wykorzystaniem zielonych kompetencji.
Program szkolenia zawiera Obszar technologii: 3.3 Technologie Gospodarowania odpadami, zgodnie z Programem Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030.
Usługa prowadzona jest w godzinach zegarowych, czas trwania szkolenia to 16 godzin. Czas przerw został wliczony w godzinowy wymiar usługi. .
Szkolenie ma charakter warsztatowy i obejmuje:
-4 godziny teorii
-12 godzin praktyki
W trakcie szkolenia będą krótsze przerwy w zależności od kondycji uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Rejestracja i powitanie uczestników | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Wprowadzenie do tematyki stresu zawodowego i prywatnego | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Diagnoza własnego profilu stresu – część I | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Diagnoza własnego profilu stresu – część II | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Zielone kompetencje a stres – teoria i dyskusja | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Strategie radzenia sobie ze stresem zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Europejski Zielony Ład wpływ na życie i pracę | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Świadomość ekologiczna i postawy prośrodowiskowe | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Podsumowanie dnia, pytania i dyskusja | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Powtórzenie dnia 1, wprowadzenie do kompetencji społecznych | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Komunikacja i rozwiązywanie konfliktów | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Zielone postawy w pracy i życiu ćwiczenia społeczne | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Tworzenie indywidualnego planu zarządzania stresem – część 1 | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Plan zarządzania stresem – część 2 (prezentacje) | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Wpływ Zielonego Ładu na codzienne działania i środowisko pracy | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Zastosowanie zielonych kompetencji w redukcji stresu | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Refleksja i utrwalenie wiedzy | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Walidacja test teoretyczny, certyfikacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 312,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 312,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 125,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Anderka
buduje zespoły sprzedażowe w różnych obszarach. Wprowadziła na rynek polski węgierską markę kosmetyczną. Szkoli kadrę zarządzającą oraz pracowników. Wyspecjalizowała się w tworzeniu i realizowaniu szkoleń z zakresu sprzedaży bezpośredniej, odpowiedniej
komunikacji, rozwoju umiejętności osobistych poprzez trening z Modelem Osobowości persolog® oraz pracy ze stresem w obszarze stresu zawodowego i prywatnego. Aktualnie zajmuje się prowadzeniem szkoleń, indywidualnym coachingiem oraz tworzeniem własnej marki osobistej w zakresie well –being. Zrealizowała ponad 1500 godzin szkoleniowych. Ostatnia aktualizacja wiedzy miała miejsce w 2025roku.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma:
- licencjonowane materiały szkoleniowe niezbędne materiały do ćwiczeń praktycznych
- certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę i pozyskane umiejętności
- niezbędne materiały i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia
Warunki uczestnictwa
Szkolenie zostanie zrealizowane w przypadku zebrania się grupy min. 6 - osobowej.
Aby wziąć udział w szkoleniu należy skontaktować się przed datą zakończenia rekrutacji z organizatorem szkolenia drogą mailową lub telefoniczną
Warunek ukończenia: obecność na co najmniej 80% zajęć.
Tryb szkolenia: stacjonarny, warsztatowy.
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
3) W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Informacje dodatkowe
Usługa prowadzona jest w godzinach zegarowych. Przerwy wliczają się do harmonogramu.
Zakres szkolenia i kompetencje, które nabędzie uczestnik są zielone na podstawie bazy danych ESCO - wykazu przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez Komisję Europejską w ramach klasyfikacji ESCO.
Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja