Kurs języka angielskiego na poziomie B1, moduł 1 (40 godzin), BON NA SZKOLENIE.
Kurs języka angielskiego na poziomie B1, moduł 1 (40 godzin), BON NA SZKOLENIE.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe na poziomie zaawansowania średniozaawansowanym.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji02-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Kurs języka angielskiego na poziomie B1, moduł 1 (40 godzin), BON NA SZKOLENIE" przygotowuje do samodzielnego używania języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B1, według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia osiągnie kompetencje językowe i zdolności komunikowania się w języku angielskim w stopniu średniozaawansowanym (B1), według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.Uczestnik szkolenia zdobędzie następujące umiejętności w zakresie języka angielskiego: • Rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w jasnych, standardowych wypowiedziach, które dotyczą znanych jej spraw i zdarzeń typowych dla pracy, szkoły, czasu wolnego itd. • Potrafi radzić sobie w większości sytuacji komunikacyjnych, które mogą zdarzyć się w czasie podróży w regionie, gdzie mówi się danym językiem. • Potrafi tworzyć proste, spójne wypowiedzi ustne lub pisemne na tematy, które są jej znane bądź ją interesują. • Potrafi opisywać doświadczenia, zdarzenia, nadzieje, marzenia i zamierzenia, krótko uzasadniając bądź wyjaśniając swoje opinie i plany. Efektem szkolenia jest również nabycie przez słuchaczy kompetencji społecznych. Zdobywając w/w umiejętności językowe, uczestnik kursu przełamie barierę w mówieniu, wypracuje prawidłowe nawyki myślenia po angielsku i w rezultacie będzie potraf komunikować się w języku angielskim w stopniu sredniozaawansowanym. | Kryteria weryfikacji 1) Znajomość zagadnień gramatycznych:Czasy gramatyczne Past Perfect Rzeczowniki tylko w liczbie mnogiej (np. glasses, trousers, shorts, scissors) tylko w liczbie pojedynczej (np. china, literature, love, poetry) złożone (np. wallpaper, living room, make-up) zbiorowe (np. team, family, congress) Czasowniki phrasal verbs posiłkowe główne (be, do, have) i ich zastosowanie posiłkowe modalne Pozostałe zagadnienia Przysłówki stopnia (quite, rather, hardly, fairly) only vs just like vs as Mówienie o prawdopodobieństwie (may, could, might) Pytania tak/nie z czasownikami modalnymi Przymiotniki kończące się na -ing i -ed (np. interesting – interested) Tworzenie rzeczowników z innych rzeczowników (king + dom → kingdom) Zaimki zwrotne (np. yourself, herself, each other, one another) Godziny: AM i PM Używanie czasów teraźniejszych do mówienia o przyszłości Związki przymiotników z przyimkami (np. good at; married to; dependent on) Używanie czasów przeszłych w narracji Drugi tryb warunkowy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2) Znajomość zagadnień leksykalnych:Święta i uroczystości: celebration, birthday gift, Easter Sunday Rozrywka (telewizja, radio, kino, prasa): viewer, programme, station, director, journal Muzyka: musical, volume, play the guitar Hobby i rozrywka: hobby, entertain, collect stamps Edukacja: primary school, head teacher, physician Pozytywne i negatywne cechy: weird, fancy, superior, outstanding Nauka języka obcego: glossary, bilingual, fluent, dialect Podróże i turystyka: voyage, trip, customs duty, guide Materiały: cloth, striped, woollen Ubrania: clothing, get dressed, suit, outfit W biurze: office hours, conference, photocopy Materiały i substancje: dense, synthetic, timber, silk Metale: gold, iron, steel, silver Zwyczaje i tradycje: custom, good habit, tendency | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 2) Znajomość zagadnień leksykalnych:Umiejętności: gifted, skilled, talented, demanding Artykuły spożywcze: sauerkraut, white chocolate, wild cherry Gotowanie: fry, grill, sour, spicy, seasoning Napoje: camomile tea, beverage, skimmed milk Narodziny, dzieciństwo, starość: newborn baby, pregnancy, senior, old age Studia: computer science, take notes, knowledge Testy i egzaminy: mock exam, pop quiz, exam paper Jednostki miary: ounce, pound, litre, dozen Geografia: rain forest, polar, tropical, climate Porządki: cleaning, vacuum, cloth, mop Zawody: beautician, chimney sweeper, plumber Wypadki: first aid, fire engine, car accident, wreck Sport: table tennis, goalkeeper, sit-ups, stretch Łamanie prawa: mugger, forger, fraud, stealing Gry, zabawy i zabawki: chess, stalemate, teddy bear, train set Insekty: swarm, honeycomb, cockroach, flea Na plaży: lifeguard, sunbathe, sunglasses, beach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs języka angielskiego jest prowadzony metodą bezpośrednią DIRECT ENGLISH. Słownictwo i gramatyka są prezentowane, ćwiczone i utrwalane w formie zadawanych pytań przez lektora oraz udzielanych odpowiedzi przez słuchaczy. Na początku każdej lekcji jest powtarzany materiał z 5 ostatnich lekcji. Ramowy program: Powtórzenie czasów. Zadawanie pytań w czasach teraźniejszych. Sposoby spędzania wolnego czasu – słownictwo. Sposoby sugerowania i odpowiadanie na sugestie – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Czas Future Simple i konstrukcja ‘to be going to’ do wyrażania przyszłości. Rzeczowniki dwuwyrazowe. Wyrażanie zgody i braku zgody – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Planowanie podróży służbowej. Czasowniki w formie bezokolicznika i rzeczowniki odsłowne. Wyrażenia ilościowe. Jedzenie i podejmowanie gości w firmie– użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Grzeczne sposoby odmawiania – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Czasowniki modalne: can, could, be able to. Stopniowanie przymiotników. Cechy charakteru - słownictwo. Wyrażanie pomysłów własnych i sugerowanie rozwiązań – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Czasy Present Perfect i Past Simple. Wyrażenie used to. Wydarzenia i zwyczaje z przeszłości – ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych. Zwroty grzecznościowe przydatne w rozmowie z nowopoznanymi ludźmi. Podejmowanie decyzji – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Czasowniki modalne do wyrażania możliwości, przymusu, braku przymusu, potrzeb oraz powinności. Formy czasowników modalnych w przeszłości. Pisanie emaili. Udzielanie porad i pomaganie innym– użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Informacje o podmiocie świadczącym usługę Cel usługi Szczegółowe informacje o usłudze Powtórzenie dotychczas zrealizowanego materiału leksykalno-gramatycznego i test sródroczny w formie pisemnej Czasy przeszłe. Opowiadanie zdarzeń przeszłych w formie ustnej i pisemnej. Prezentacje, przygotowywanie i wykonywanie prezentacji – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Okresy warunkowe typu zero, pierwszy i drugi. Produkty – słownictwo. Rozwiązywanie problemów – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Ekologia w pracy. Strona bierna i czynna. Przeprowadzanie rozmów telefonicznych – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Wyrażanie próśb i żądań – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Telepraca. Trzeci okres warunkowy. Wyrażenie should have. Kolokacje ze słowami: blame, fault, make, do. Przepraszanie – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Zaimki i zdania względne. Czas Present Perfect Continuous. Korespondencja służbowa – ćwiczenie umiejętności pisania formalnych wiadomości typu email. Nawiązywanie kontaktów służbowych – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Mowa zależna. Pytania pośrednie. Słownictwo związane z konsumentami i obsługą klienta. Reagowanie na skargi i zażalenia, udzielanie wyjaśnień – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 to ask permission to do something; how to politely ask somebody to do something; to talk about crime; to talk about being mature | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 to express ability in the past; grammar lesson: would rather; grammar lesson: would rather; to speak about things you prefer | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 to talk about things that somebody else does for us; grammar lesson: have something done | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 grammar lesson: have something done; to talk about actions which are going to happen very soon | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 grammar lesson: be about + infinitive; to talk about winning and being defeated | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 to talk about feelings; to express your opinion or suggestion about something in the past that went wrong | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 to express your opinion or suggestion about something in the past that went wrong | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 grammar lesson: should have bought; to talk about foods you love or hate; to describe people; to talk about prejudices | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 grammar lesson: must / can’t / needn’t / don’t have to; to speak about things you mustn’t do or don’t have to do; talk about politics | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 18-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 talk about actions which were done although they weren’t necessary | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 grammar lesson: needn’t have done/didn’t have to do; respond to situations which you think are not important | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 give orders; grammar lesson: be + infinitive; talk about official arrangements; speculate about the past | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 grammar lesson: must / may / might have done; describe people | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 speak about things which will be complete by a particular time in the future; garmmar lesson: future perfect | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 emphasize things which are true; garmmar lesson: can’t / couldn’t have done | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 11-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 express certainty about the past; garmmar lesson: verbs + gerund or bare infinitive | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 16-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 talk about addictions; talk about blogging | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 18-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 garmmar lesson: active and passive participles; give reasons; talk about work and retirement | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 revision of module 1 (book 5) | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 use relative pronouns; grammer lesson: identifying and non-identifying relative clauses | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 30-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 use commas in certain clauses; talk about various kinds of crime | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 01-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 grammer lesson: beforehand and afterwards; report a crime; talk about the pros and cons of something | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 08-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 grammer lesson: as if / as though + past tense | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 13-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 revision and test | Prowadzący Marta Grajewska | Data realizacji zajęć 15-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 786,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 786,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 69,65 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 69,65 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Grajewska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W cenę usługi szkoleniowej wliczone są podręczniki, które uczestnicy otrzymają od organizatora w dniu rozpoczęcia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunki zapisu na szkolenie:
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego
- podpisanie umowy o przyznanie dofinansowania
Po ukończeniu kursu uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia kursu na danym poziomie oraz zaświadczenie o udziale w kursie.
Warunki otrzymania certyfikatu:
- 80% obecności na zajęciach
- uzyskanie pozytywnego wyniku na teście końcowym, sprawdzającym wiadomości
Informacje dodatkowe
Jedna godzina szkolenia oznacza godzinę lekcyjną - 45 min.
W przypadku konieczności zawieszenia zajęć stacjonarnych z powodu pandemii COVID-19 zajęcia będą realizowane w systemie on-line na platformie Zoom.
Wymagania:
Komputer, laptop lub telefon
Słuchawki, mikrofon
Stabilne połączenie z Internetem
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi