Inteligencja emocjonalna - sztuka komunikacji, motywacji i rezyliencji w biznesie- szkolenie
Inteligencja emocjonalna - sztuka komunikacji, motywacji i rezyliencji w biznesie- szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Inteligencja emocjonalna – sztuka komunikacji, motywacji i rezyliencji w biznesie" jest skierowane do wszystkich pracowników firmy, niezależnie od zajmowanego stanowiska czy zakresu obowiązków. To szkolenie jest dla każdego, kto chce świadomie kształtować pozytywne środowisko pracy i osiągać sukcesy w kontaktach interpersonalnych.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji02-02-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi44
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do skutecznego wykorzystywania inteligencji emocjonalnej w wykonywaniu codziennych obowiązków zawodowych i prywatnych. Uczestnik stosuje narzędzia w zakresie efektywnej komunikacji oraz motywacji. Stosuje inteligencję emocjonalną w pracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, tworząc trwałe relacje, personalizując usługi oraz radząc sobie z trudnymi sytuacjami. Wykorzystuje metodę rezyliencji m.in. do budowania odporności oraz zarządzania zmianą.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Komunikuje się w sposób efektywny oraz empatyczny | Kryteria weryfikacji Definiuje oraz charakteryzuje zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Prowadzi sprawną i precyzyjną komunikację interpersonalną. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Buduje, poprzez właściwą komunikację współpracę z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Rozwiązuje konflikty spowodowane zakłóceniami w komunikacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wypracowuje kompromis. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykazuje się empatią w komunikacji z innymi osobami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Buduje i utrzymuje relacje w zespole oparte na wzajemnym szacunku, zaufaniu i otwartości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Personalizuje usługi i buduje trwałe relacje z klientami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia do budowania motywacji. | Kryteria weryfikacji Definiuje oraz charakteryzuje źródła motywacji i metody zwiększania zaangażowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Tworzy pozytywne relacje w pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje techniki motywacyjne oraz dostosowuje je do różnych osobowości i sytuacji; | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Motywuje siebie i innych do działania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Skutecznie wykorzystuje inteligencję emocjonalną. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje oraz charakteryzuje podstawy inteligencji emocjonalnej i rozumie jej znaczenie w pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Zarządza emocjami i jest świadomy swoich emocji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Skutecznie rozpoznaje i kontroluje własne emocje. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Zwiększa empatię i zdolność do budowania zaufania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje rezyliencję i zwiększa odporność na stres. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje techniki budowania rezyliencji i dbania o zdrowie psychiczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki relaksacyjne i radzę sobie ze stresem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Tworzy pozytywną atmosferę w miejscu pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wzmacnia lojalność i satysfakcję klientów poprzez personalizowane podejście. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia: "Inteligencja emocjonalna - sztuka komunikacji, motywacji i rezyliencji w biznesie"
INTELIGENCJA EMOCJONALNA - CZĘŚĆ I
Moduł 1: Podstawy inteligencji emocjonalnej
- Wprowadzenie do inteligencji emocjonalnej – definicja i znaczenie – zajęcia teoretyczne.
- Samoświadomość – rozpoznawanie własnych emocji i ich wpływu na pracę – zajęcia teoretyczne.
- Samoregulacja – techniki zarządzania emocjami w stresujących sytuacjach – zajęcia teoretyczne.
Opis: Zajęcia wprowadzające skupią się na zrozumieniu, czym jest inteligencja emocjonalna i dlaczego odgrywa kluczową rolę w życiu zawodowym i osobistym. Uczestnicy poznają definicję tego pojęcia, a także jego znaczenie dla budowania relacji, podejmowania decyzji i efektywnej pracy w zespole. W części praktycznej przewidziano ćwiczenia pozwalające na rozpoznanie emocji i ich wpływu na codzienne funkcjonowanie.
Podczas zajęć poświęconych samoświadomości uczestnicy będą uczyć się identyfikowania własnych emocji i ich źródeł. Szczególną uwagę poświęci się analizie, jak emocje wpływają na podejmowanie decyzji, relacje z innymi i efektywność w pracy. Ćwiczenia praktyczne pozwolą uczestnikom lepiej zrozumieć własne reakcje i zwiększyć świadomość siebie.
Moduł obejmuje także rozwijanie umiejętności samoregulacji, czyli zarządzania emocjami w trudnych i stresujących sytuacjach. Uczestnicy poznają techniki, takie jak oddechowe metody relaksacyjne, zmiana perspektywy czy strategie radzenia sobie z presją. Praktyczne ćwiczenia umożliwią przetestowanie tych narzędzi w bezpiecznym środowisku, aby lepiej radzić sobie z emocjami w codziennym życiu zawodowym.
REZYLIENCJA - CZĘŚĆ II
Moduł 2: Rezyliencja – odporność psychiczna
- Definicja rezyliencji – znaczenie odporności psychicznej – zajęcia teoretyczne.
- Techniki budowania rezyliencji – strategie radzenia sobie ze stresem i presją – zajęcia praktyczne.
- Praktyki samopomocowe – jak dbać o zdrowie psychiczne i fizyczne w pracy – zajęcia praktyczne.
- Zajęcia praktyczne: ćwiczenia relaksacyjne i techniki radzenia sobie ze stresem – zajęcia praktyczne.
Opis: Wprowadzenie do modułu obejmuje definicję rezyliencji i jej znaczenie w budowaniu odporności psychicznej, szczególnie w obliczu wyzwań zawodowych i osobistych. Uczestnicy dowiedzą się, jak odporność psychiczna wpływa na skuteczność działania, radzenie sobie ze zmianami i adaptację do trudnych sytuacji. Zajęcia praktyczne pozwolą na przeanalizowanie przykładów osób i organizacji, które skutecznie wykorzystują rezyliencję w praktyce.
Podczas zajęć uczestnicy poznają techniki budowania rezyliencji, takie jak strategie zarządzania stresem, presją i przeciążeniem. Omówione zostaną konkretne metody, takie jak wizualizacja, techniki planowania i priorytetyzacji zadań, a także praktyki wzmacniające odporność w codziennej pracy. Ćwiczenia praktyczne umożliwią zastosowanie poznanych strategii w symulowanych sytuacjach stresowych.
Moduł obejmuje także rozwijanie praktyk samopomocowych, które wspierają zdrowie psychiczne i fizyczne w miejscu pracy. Uczestnicy dowiedzą się, jak wprowadzać rutyny wspierające dobre samopoczucie, takie jak ćwiczenia fizyczne, techniki mindfulness oraz zdrowe nawyki żywieniowe. Zajęcia praktyczne będą obejmować m.in. ćwiczenia relaksacyjne, medytację oraz praktyczne sposoby na radzenie sobie ze stresem w codziennych sytuacjach.
KOMUNIKACJA - CZĘŚĆ III
Moduł 3: Skuteczna komunikacja interpersonalna
- Sztuka aktywnego słuchania – jak słuchać, aby zrozumieć klienta – zajęcia teoretyczne.
- Komunikacja niewerbalna – interpretacja i kontrola mowy ciała – zajęcia praktyczne.
- Rozwiązywanie konfliktów – strategie efektywnej komunikacji w trudnych sytuacjach – zajęcia praktyczne.
Opis: Moduł rozpoczyna się od wprowadzenia do sztuki aktywnego słuchania jako kluczowej umiejętności w komunikacji interpersonalnej. Uczestnicy nauczą się technik pozwalających na pełne zrozumienie rozmówcy, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb i oczekiwań klienta. Zajęcia praktyczne obejmują symulacje rozmów oraz ćwiczenia na budowanie empatii i koncentracji na rozmówcy.
W dalszej części uczestnicy zgłębią tajniki komunikacji niewerbalnej, w tym interpretację i kontrolę mowy ciała. Omówione zostaną najczęstsze sygnały niewerbalne i ich znaczenie w różnych kontekstach zawodowych. Podczas praktycznych ćwiczeń uczestnicy będą doskonalić umiejętność odczytywania sygnałów niewerbalnych oraz świadomego zarządzania własną mową ciała w celu budowania pozytywnych relacji.
Moduł kończy się nauką efektywnych strategii rozwiązywania konfliktów poprzez komunikację. Uczestnicy dowiedzą się, jak rozmawiać w trudnych sytuacjach, unikać eskalacji napięcia oraz osiągać porozumienie dzięki konstruktywnym rozmowom. Zajęcia praktyczne obejmują symulacje konfliktów i pracę nad wdrażaniem technik mediacyjnych w codziennej komunikacji.
MOTYWACJA - CZĘŚĆ IV
Moduł 4: Motywacja i zaangażowanie
- Źródła motywacji – jak zidentyfikować i wykorzystać własne i cudze motywatory – zajęcia praktyczne.
- Techniki zwiększania zaangażowania – budowanie pozytywnej atmosfery w pracy – zajęcia praktyczne.
- Wyznaczanie celów – metody skutecznego planowania i osiągania celów zawodowych – zajęcia praktyczne.
Opis: Moduł skupia się na identyfikacji i wykorzystaniu źródeł motywacji, zarówno własnych, jak i zespołowych. Uczestnicy nauczą się rozpoznawać, co ich napędza do działania, oraz jak zwiększać efektywność i zaangażowanie w zespole poprzez odpowiednie motywatory. Ćwiczenia praktyczne pomogą w zastosowaniu tych technik w codziennej pracy.
Uczestnicy poznają strategie budowania pozytywnej atmosfery w miejscu pracy, sprzyjającej współpracy i zadowoleniu. Omówione zostaną techniki zwiększania zaangażowania, takie jak uznawanie osiągnięć i wspieranie inicjatyw. Zajęcia praktyczne obejmą wdrażanie tych metod w realistycznych scenariuszach zawodowych.
Moduł kończy się nauką skutecznego wyznaczania celów i ich realizacji. Uczestnicy poznają metody planowania, takie jak SMART, oraz przećwiczą tworzenie strategii osiągania celów, radząc sobie z potencjalnymi barierami.
WARSZTATY PRAKTYCZNE - CZĘŚĆ V
Moduł 5: Zastosowanie inteligencji emocjonalnej w pracy z klientem
- Tworzenie relacji z klientem – budowanie zaufania i lojalności – zajęcia praktyczne.
- Personalizacja usług – jak dostosować podejście do indywidualnych potrzeb klienta – zajęcia praktyczne.
- Zajęcia praktyczne: symulacje sytuacji z klientami i analiza case studies – zajęcia praktyczne.
Opis: Zastosowanie inteligencji emocjonalnej w pracy z klientem pozwala na lepsze zrozumienie jego potrzeb i oczekiwań poprzez empatyczne podejście i aktywne słuchanie. Umiejętność zarządzania emocjami pomaga pracownikom zachować profesjonalizm w trudnych sytuacjach i budować pozytywne relacje z klientami. Dzięki rozwiniętej inteligencji emocjonalnej możliwe jest zwiększenie satysfakcji klientów oraz budowanie ich lojalności wobec firmy.
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie + obserwacja w warunkach symulowanych
Usługa realizowana przy wykorzystaniu metod aktywizujących uczestników z wykorzystaniem różnorodnych metod aktywizujących uczestników. W trakcie programu stosowane są:
- ćwiczenia praktyczne,
- symulacje sytuacyjne,
- analiza studiów przypadków,
- techniki relaksacyjne i oddechowe,
- dyskusje grupowe,
- oraz testy i zadania praktyczne mające na celu utrwalenie zdobytej wiedzy.
Czas trwania szkolenia 44 jednostek dydaktycznych, a 1 jednostka to 45 min, czyli szkolenie trwa 33 godzin + przerwy 1 godz. 45 min. Przerwy nie wliczają się do czasu trwania szkolenia. Szkolenie składa się z 7 godzin zegarowych zajęć teoretycznych oraz 26 godzin zegarowych zajęć praktycznych. Walidacja efektów uczenia się zostanie przeprowadzona poprzez test teoretyczny realizowany na platformie online, do której każdy uczestnik posiada indywidualny dostęp. Test obejmuje pytania sprawdzające poziom zrozumienia omawianych zagadnień, a wynik generowany jest automatycznie. Uzupełnieniem walidacji będzie obserwacja uczestników w warunkach symulowanych, polegająca na ocenie ich zachowań i reakcji w przygotowanych scenariuszach zespołowych.
- Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
- Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie.
- „Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR.”
Warunki niezbędne do spełnienia (przez uczestników usługi), aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu:
- minimalny poziom wykształcenia: nie jest wymagane
- osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie
- aktywność w trakcie prowadzenia usługi: udzielania informacji, angażowanie się w realizację usługi
- minimalna liczba pracowników firmy, która powinna wziąć udział w usłudze - zgodnie z kartą
INFORMACJE DODATKOWE:
- Usługodawca zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
- Karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta/Operatora lub partnera w danym projekcie oraz przez podmiot powiązany z Beneficjentem/Operatorem lub partnerem kapitałowo lub osobowo.
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
- Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych
- Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa
- Usługa rozwoj
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 30 Wprowadzenie do inteligencji emocjonalnej – definicja i znaczenie – zajęcia teoretyczne | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 30 Samoświadomość – rozpoznawanie własnych emocji i ich wpływu na pracę – zajęcia teoretyczne | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 30 Przerwa | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 30 Samoregulacja – techniki zarządzania emocjami w stresujących sytuacjach – zajęcia teoretyczne | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 30 Techniki zwiększania zaangażowania – budowanie pozytywnej atmosfery w pracy – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 30 Definicja rezyliencji – znaczenie odporności psychicznej – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 30 Definicja rezyliencji – znaczenie odporności psychicznej – zajęcia teoretyczne. | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 30 Techniki budowania rezyliencji – strategie radzenia sobie ze stresem i presją – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 30 Przerwa | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 30 Praktyki samopomocowe – jak dbać o zdrowie psychiczne i fizyczne w pracy – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 30 Praktyki samopomocowe – jak dbać o zdrowie psychiczne i fizyczne w pracy – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 30 Zajęcia praktyczne: ćwiczenia relaksacyjne i techniki radzenia sobie ze stresem – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 30 Przerwa | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 30 Zajęcia praktyczne: ćwiczenia relaksacyjne i techniki radzenia sobie ze stresem – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 30 Sztuka aktywnego słuchania – jak słuchać, aby zrozumieć klienta – zajęcia teoretyczne. | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 30 Komunikacja niewerbalna – interpretacja i kontrola mowy ciała – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 30 Przerwa | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 30 Komunikacja niewerbalna – interpretacja i kontrola mowy ciała – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 30 Rozwiązywanie konfliktów – strategie efektywnej komunikacji w trudnych sytuacjach – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 30 Źródła motywacji – jak zidentyfikować i wykorzystać własne i cudze motywatory – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 30 Przerwa | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 30 Źródła motywacji – jak zidentyfikować i wykorzystać własne i cudze motywatory – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 30 Techniki zwiększania zaangażowania – budowanie pozytywnej atmosfery w pracy – zajęcia praktyczne | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 10-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 30 Przerwa | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 10-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 30 Wyznaczanie celów – metody skutecznego planowania i osiągania celów zawodowych – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 10-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 30 Tworzenie relacji z klientem – budowanie zaufania i lojalności – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 10-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 30 Personalizacja usług – jak dostosować podejście do indywidualnych potrzeb klienta – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 17-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 30 Zajęcia praktyczne: symulacje sytuacji z klientami i analiza case studies – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 17-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 30 Przerwa | Prowadzący Magdalena Nowańska | Data realizacji zajęć 17-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 30 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie + obserwacja w warunkach symulowanych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 441,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 050,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 169,13 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 137,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Nowańska
Szymon Kurpiewski
Zarządzał na różnych poziomach i w różnej skali, od - mikro – działań
lokalnych, po – makro – globalne zarzadzanie międzynarodową siecią.
Doświadczenie zawodowe i kwalifikacje zdobyte nie wcześniej niż 5 lat: trener specjalizujący się w ‘Question Thinking’ (QT), budowaniu zespołów sprzedażowych, zarządzaniu zespołami o różnej strukturze organizacyjnej (zarządzanie bezpośrednie i pośrednie), tworzeniu struktury komunikacji raportowo – wynikowej, jako podstawy do wdrażania działań optymalizacyjnych sprzedaż, koordynowaniu strategii wizerunkowych VM – jako narzędzia sprzedażowego, prowadzeniu szkoleń rozwojowych dla firm m.in. komunikacja, sprzedaż, marketing, projekty, zarządzanie zespołem, smart lidership, strategia, samodoskonalenie, QT. Doświadczenie zawodowe i kwalifikacje zdobyte nie wcześniej niż 5 lat: prowadzi aktywnie szkolenia dla firm w ramach niniejszej tematyki m.in. dla MANILO, Moja Diagnoza, Transkap. szymon@piotrstrzyzewski.com
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
MATERIAŁY DLA UCZESTNIKÓW:
- prezentacja przygotowana przez trenera
- zestawy ćwiczeń dla uczestników szkolenia
Zostaną przekazane podczas szkolenia przez trenera w wersji elektronicznej oraz papierowej (tylko w pewnym zakresie).
Informacje dodatkowe
Czas trwania szkolenia 44 jednostek dydaktycznych, a 1 jednostka to 45 min, czyli szkolenie trwa 33 godzin + przerwy 2 godz. 15 min. Przerwy nie wliczają się do czasu trwania szkolenia.
Uczestnik otrzyma:
- zaświadczenie potwierdzające zdobyte kompetencje po zakończeniu usługi i zaliczeniu pozytywnie walidacji i zapewnieniu min. 80% frekwencji
- materiały - opisane w programie ramowym usługi oraz w zakładce "Informacje o materiałach dla uczestników usługi"
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi