Zarządzanie emocjami w pracy
Zarządzanie emocjami w pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób pracujących zawodowo, które w swojej codziennej pracy doświadczają obciążeń emocjonalnych oraz intensywnych kontaktów interpersonalnych. W szczególności dedykowane jest pracownikom administracji publicznej i sektora prywatnego, kadrze kierowniczej i menedżerskiej, liderom zespołów, nauczycielom, pedagogom, pracownikom socjalnym, pracownikom ochrony zdrowia oraz osobom pracującym w zawodach pomocowych i usługowych. Szkolenie adresowane jest do osób, które chcą rozwijać umiejętność rozpoznawania, regulowania i konstruktywnego wyrażania emocji w środowisku zawodowym, w celu poprawy efektywności pracy i relacji zawodowych.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
identyfikacja i kontrola emocji w środowisku zawodowymEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi identyfikować i kontrolować emocje własne i innych w środowisku zawodowym | Kryteria weryfikacji Poprawne stosowanie technik kontroli emocji w ćwiczeniach praktycznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
zwiększenie efektywności podejmowania decyzji, poprawa współpracyEfekt usługi
umiejętność identyfikowania i zarządzania emocjami w pracy
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
symulacje, praktyczne zadania, refleksja grupowa
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- wprowadzenie do emocji w pracy,
- strategie kontroli emocji,
- ćwiczenia praktyczne,
- case studies
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 25,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 25,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Dejko
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
prezentacje, kwestionariusze
Warunki uczestnictwa
pełnoletni uczestnicy, gotowość do pracy z emocjami
Warunki techniczne
Warunki techniczne
stabilne łącze internetowe, kamera, mikrofon