Profesjonalna higienistka cz. 3 - Mentalne przywództwo vs ograniczające przekonania - szkolenie
Profesjonalna higienistka cz. 3 - Mentalne przywództwo vs ograniczające przekonania - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Grupa docelowa usługi
Personel stomatologiczny, osoby pracujące na stanowisku higienistki stomatologicznej i opiekuna pacjneta
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji16-10-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do prowadzenia profesjonalnej rozmowy z pacjentem w odpowiednio zaaranżowanych warunkach.Szkolenie rozwija umiejętności pracy na stanowisku opiekuna pacjenta i higienistka stomatologiczna. Przygotowuje do pracy z przekonaniami pacjenta oraz własnymi. Uczy rozmowy z pacjentami na temat ich gotowości i motywacji do rozpoczęcia, kontynuacji i zakończenia leczenia oraz monitorowania tego procesu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Usługa przygotowuje do prowadzenia profesjonalnej rozmowy z pacjentem w odpowiednio zaaranżowanych warunkach.Szkolenie rozwija umiejętności pracy na stanowisku opiekuna pacjenta i higienistka stomatologiczna. Przygotowuje do pracy z przekonaniami pacjenta oraz własnymi. Uczy rozmowy z pacjentami nt. ich gotowości i motywacji do rozpoczęcia i zakończenia leczenia i monitorowania tego procesu. | Kryteria weryfikacji ocena przez trenera umiejętności praktycznego zastosowania modelu pracy z pacjentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Cel biznesowy
Celem jest wdrożenie standardów i poprawa jakości pracy z pacjentem w zakresie obsługi.Wzrost o 50% liczby pacjentów decydujących się po kompleksowej diagnostyce.
Zastosowanie kanonu profesjonalizmu obsługi przez rejestratorkę podczas obsługi pacjenta co się bezpośrednio przekłada się na wzrost oceny gabinetu i jakości pracy lekarza.
Umiejętność pracy z bieżącą grupą pacjentów bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych na działania marketingowe.
Zauważalna zmiana jakości pracy z pacjentem od momentu wdrożenia standardów prezentowych na szkoleniu.
Efekt usługi
Usługa przygotowuje do prowadzenia profesjonalnej rozmowy z pacjentem w odpowiednio zaaranżowanych warunkach.
Szkolenie rozwija umiejętności pracy na stanowisku opiekuna pacjenta i higienistka stomatologiczna. Przygotowuje do pracy z przekonaniami pacjenta oraz własnymi. Uczy rozmowy z pacjentami na temat ich gotowości i motywacji do rozpoczęcia, kontynuacji i zakończenia leczenia oraz monitorowania tego procesu.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
W czasie scenek i ćwiczeń 1:1 podczas szkolenia, trener analizuje realziację zadań uczestników i przekazuje im informację zwrotną
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ten rozwojowy warsztat koncentruje się wokół zagadnień przywództwa pozbawionego ograniczających przekonań. Pozwala rozwinąć umiejętności postrzegania rzeczywistości w kategorii wyzwań. Definiuje i strukturyzuje identyfikacja i przeformułowanie przekonań, które uniemożliwiają standaryzowaną współpracę z pacjentem gabinetu stomatologicznego. Umożliwia pozytywną zmienę motywacji pacjenta do leczenia w oparciu bazując na działaniach na poziomie tożsamości.
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
• Tworzenie argumentacji – model poziomów neurologicznych Roberta Diltsa
• Komunikacja i motywacja pacjenta na cel
• Zaszczepianie kultury profilaktycznej i prozdrowotnej
• Motywacja do odbywania terminowych wizyt kontrolnych
• Omówienie efektów zabiegu
• Zakończenie wizyty
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 870,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 870,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 133,57 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 133,57 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Oboda
(International Coach Federation) na poziomie Professional Certifi ed Coach (PCC). W 2003 r. postanowił w unikalny sposób
połączyć całą zdobytą wiedzę psychologiczną oraz stomatologiczną i skupić się wyłącznie na badaniu i opracowywaniu
profesjonalnych standardów pracy z pacjentem stomatologicznym. Jest prekursorem badań wpływu postępowania lekarza na decyzje medyczne pacjenta. Opracowywany przez ok. 10 lat standard pracy z pacjentem MEMS stanowi dzisiaj kanon zawodowego profesjonalizmu pracy z pacjentem. Autor kilkudziesięciu artykułów z zakresu psychologicznych aspektów pracy z pacjentem (magazyny takie jak: Implantologia, e-Dentico, Medical Tribune, TPS).
ICF na poziomie PCC
Od 15 lat pracuje jako trener i coach, początkowo rozwijając kompetencje Inteligencji Emocjonalnej wśród menedżerów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest uznanae za szkolenie medyczne przez Naczelną Izbę Lekarską.
Uczestnicy otrzymują 12 punktów edukacyjnych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi