Prezentacja, autoprezentacja i wystąpienia publiczne-szkolenie
Prezentacja, autoprezentacja i wystąpienia publiczne-szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- osób, które chcą przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi,
- pracowników i specjalistów, którzy prezentują swoje pomysły, raporty lub produkty przed klientami, przełożonymi czy zespołem,
- przedsiębiorców i freelancerów, którzy chcą lepiej opowiadać o sobie i swoich usługach,
- studentów, którzy przygotowują się do obron, konferencji czy wystąpień akademickich,
- wszystkich, którzy chcą wzmocnić swoje umiejętności komunikacyjne i autoprezentacyjne w życiu zawodowym i prywatnym.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji16-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Podstawowym celem zajęć jest nabycie wiedzy dotyczącej prowadzenia autoprezentacji i wystąpień publicznych. W konsekwencji celem praktycznym będzie nabycie umiejętności przygotowywania autoprezentacji, prezentacji i wystąpień, które będą spójne, profesjonalne, będą przykuwać uwagę i będą przybliżały do realizacji założonych celów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: -potrafi wyjaśnić znaczenie, rolę oraz zasady autoprezentacji i wystąpień publicznych -dostrzega rolę efektywnej komunikacji w procesie nawiązywania i utrzymywania kontaktu z odbiorcą -wyjaśnia, na czym polega trójkąt retoryczny Arystotelesa oraz wskazuje korzyści płynące z jego stosowania | Kryteria weryfikacji analiza studium przypadkukrótka wypowiedź ustna lub pisemna | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: -planuje przebieg prezentacji oraz opracowuje jej scenariusz -wykorzystuje wiedzę wynikającą z zastosowania trójkąta retorycznego -dobiera adekwatne do grupy i tematu techniki otwierania oraz prowadzenia prezentacji -buduje własny autorytet w oparciu o wiedzę, kompetencje i doświadczenie -radzi sobie z napięciem i stresem przed wystąpieniem oraz w jego trakcie -skutecznie reaguje na sytuacje nietypowe oraz emocje grupy | Kryteria weryfikacji -obserwacja wystąpienia (checklista kryteriów)-nagranie wideo i omówienie -zadanie praktyczne / symulacja -informacja zwrotna trenera i grupy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: podejmuje działania zmierzające do budowania efektywnego przekazu i osiągania celów poprzez świadome przygotowanie struktury oraz planu prezentacji dba o odpowiednie przygotowanie na poziomie emocjonalnym prowadzi autoprezentacje i wystąpienia publiczne w sposób świadomy, w bezpośrednim kontakcie z grupą utrzymuje aktywny i zaangażowany kontakt z grupą od rozpoczęcia do zakończenia prezentacji stosuje strategie, techniki, narzędzia oraz multimedia wspierające autoprezentacje i wystąpienia publiczne | Kryteria weryfikacji -obserwacja postawy i zachowań w trakcie zajęć-samoocena uczestnika | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji -informacja zwrotna od trenera i grupy-analiza zaangażowania w ćwiczenia i pracę rozwojową | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Autoprezentacje – rola i znaczenie we współczesnym świecie
- Przygotowanie merytoryczne i emocjonalne do prezentacji / wystąpień
- Profesjonalne prowadzenie autoprezentacji / profesjonalne wystąpienia publiczne
- Umiejętność wystąpień publicznych
- Budowanie autorytetu i właściwego wizerunku
- Skuteczne sposoby radzenie sobie ze stresem i wykorzystania emocji
- Sposoby radzenia sobie ze stresem i nagłymi sytuacjami
- w trakcie autoprezentacji (lub wystąpienia)
- Zakończenie prezentacji lub wystąpienia
- Efektywne podsumowanie drogą do przyszłości
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Prezentacja, autoprezentacja i wystąpienia publiczne. | Prowadzący Maciej Rzepkowski | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 984,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 123,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Rzepkowski
Trener Biznesu, Konsultant, Wykładowca, Coach.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, Studiów Podyplomowych w CSP WSIiZ w Rzeszowie oraz Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej w Bielsku-Białej. Certyfikowany trener (Brian Tracy International), certyfikowany coach ICI (The International Association of Coaching Instititutes) oraz certyfikowany diagnosta inteligencji emocjonalnej (EI Expert). Praktyk sprzedaży i zarządzania z niemal 30 letnim doświadczeniem zawodowym, z czego ponad 15 ostatnich lat to wyłącznie praca rozwojowa z ludźmi
i zespołami. W liczbach to około 750 godzin praktyki coachingowej i mentoringowej, 8500 godzin pracy szkoleniowo-warsztatowej i 2500 godzin pracy konsultingowej (doradczej). Budował od podstaw i szkolił między innymi: działy sprzedaży, obsługi klienta
i telemarketingu. Pracuje na co dzień z zarządami firm i zespołami handlowymi, prowadzi warsztaty rozwojowe, strategiczne oraz indywidualne sesje coachingowe dla managerów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają:
- podstawowy pakiet materiałów szkoleniowych (notatnik, długopis, teczka),
- wybrane materiały udostępnione w formie drukowanej/elektronicznej,
- certyfikat ukończenia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Zgłoszenie udziału: za pośrednictwem BUR lub przesłanie zgłoszenia drogą mailową: szkolenia@forecast.com.pl - we wskazanych terminach rekrutacji.
- Umiejętność podstawowej obsługi komputera.
- Wniesienie opłaty za udział w szkoleniu na minimum 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem.
- Aktywne uczestnictwo i otwartość które zawsze wzmacniają efekty udziału w usługach szkoleniowych!
Zapraszamy!
Informacje dodatkowe
Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min. 4 osób (wniesiona opłata).
Usługa oferowana jako otwarta, ale może być również zrealizowana w formie zamkniętej u klienta - wymagana deklaracja udziału min. 8 osób. W takim wypadku cena nie obejmuje kosztów logistycznych: zapewnienia sali szkoleniowej, cateringu dla uczestników, zakwaterowania i wyżywienia trenera.
W przypadku usług dofinansowanych cena nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową.
Czas trwania prezentowany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut) i uwzględnia przerwy.
Pytania prosimy wysyłać na adres: szkolenia@forecast.com.pl
Informacje można uzyskać również pod numerami telefonu: 533 180 588
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe