Język angielski do komunikacji w pracy - poziom A2 (Pre-Intermediate) - 50 godzin - forma online
Język angielski do komunikacji w pracy - poziom A2 (Pre-Intermediate) - 50 godzin - forma online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie językowe nastawione na komunikację w miejscu pracy dla wszystkich szczebli zawodowych, przeznaczone dla osób dorosłych, które chciałyby realizować kurs językowy w okresie styczeń 2026 - kwiecień 2026. Szkolenie dedykowane także dla osób korzystających z dofinansowania w ramach projektów unijnych i rządowych.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji19-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji z języka angielskiego w zakresie angielskiego zawodowego. Szkolenie przeprowadzone będzie na poziomie A2 z zakresu języka biznesowego i w środowisku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia:- nabywa nową wiedzę: Uczestnik ma uporządkowaną wiedzę z zakresu gramatyki, leksyki i fonologii języka obcego w zakresie właściwym dla poziomu A2 według Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- potwierdza znajomość słownictwa odpowiednie dla poziomu A2 (wg CEFR) - wykazuje znajomość zasad gramatycznych języka dla poziomu A2 (wg CEFR) - potwierdza znajomość zasad formułowania wypowiedzi/zdań charakterystycznych dla języka obcego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się - umiejętności: Osoba posługująca się językiem zawodowym na tym poziomie rozumie wypowiedzi i często używane wyrażenia w zakresie tematów związanych z wykonywanym zawodem (są to np.: b. podstawowe informacje dotyczące rozmówcy, jego pracy i środowiska w którym żyje). Potrafi porozumiewać się w rutynowych, prostych sytuacjach komunikacyjnych, wymagających jedynie bezpośredniej wymiany zdań na tematy znane i typowe. Potrafi w prosty sposób opisywać swoje pochodzenie i otoczenie w którym żyje a także poruszać sprawy związane z najważniejszymi potrzebami życia zawodowego i codziennego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- potwierdza znajomość słownictwa odpowiednie dla poziomu A2 (wg CEFR) - wykazuje znajomość zasad gramatycznych języka dla poziomu A2 (wg CEFR) - potwierdza znajomość zasad formułowania wypowiedzi/zdań charakterystycznych dla języka obcego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne: Uczestnik ma umiejętność podejmowania działań prowadzących do dalszego rozwijania kompetencji językowych, potrafi nawiązywać komunikację interpersonalną w języku obcym na poziomie A2, ma świadomość podstawowych różnic pomiędzy swoją kulturą rodzimą a obcą. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- potwierdza znajomość słownictwa odpowiednie dla poziomu A2 (wg CEFR) - wykazuje znajomość zasad gramatycznych języka dla poziomu A2 (wg CEFR) - potwierdza znajomość zasad formułowania wypowiedzi/zdań charakterystycznych dla języka obcego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Cel biznesowy
Celem kursu jest podniesienie kompetencji uczestnika w zakresie języka angielskiego zawodowego w szczególności:- podniesienie poziomu znajomości językowej w rozmowach z klientami biznesowymi do poziomu A2
- podniesienie poziomu znajomości językowej w kontaktach e-mail z klientami biznesowymi do poziomu A2
- podniesienie umiejętności czytania ze zrozumieniem tekstów w kontakcie z klientem biznesowym.
Efekt usługi
Po ukończeniu szkolenia:
- nabywa nową wiedzę: Uczestnik ma uporządkowaną wiedzę z zakresu gramatyki, leksyki i fonologii języka obcego w zakresie właściwym dla poziomu A2 według Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.
- umiejętności: Osoba posługująca się językiem zawodowym na tym poziomie rozumie wypowiedzi i często używane wyrażenia w zakresie tematów związanych z wykonywanym zawodem (są to np.: podstawowe informacje dotyczące rozmówcy, jego pracy i środowiska w którym żyje). Potrafi porozumiewać się w rutynowych, prostych sytuacjach komunikacyjnych, wymagających jedynie bezpośredniej wymiany zdań na tematy znane i typowe. Potrafi w prosty sposób opisywać swoje pochodzenie i otoczenie w którym żyje a także poruszać sprawy związane z najważniejszymi potrzebami życia zawodowego i codziennego.
- kompetencje społeczne: Uczestnik ma umiejętność podejmowania działań prowadzących do dalszego rozwijania kompetencji językowych, potrafi nawiązywać komunikację interpersonalną w języku obcym na poziomie A2, ma świadomość podstawowych różnic pomiędzy swoją kulturą rodzimą a obcą.
Kryteria weryfikacji:
Uczestnik:
- potwierdza znajomość słownictwa odpowiednie dla poziomu A2 (wg CEFR)
- wykazuje znajomość zasad gramatycznych języka dla poziomu A2 (wg CEFR)
- potwierdza znajomość zasad formułowania wypowiedzi/zdań charakterystycznych dla języka obcego.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czasy teraźniejsze: Present Simple i Continous. Przysłówki częstotliwości. Nawiązywanie kontaktów służbowych – słownictwo i przydatne zwroty. Słownictwo związane z pożyczaniem i kupowaniem.
Czas Future Simple do wyrażania propozycji i decyzji. Zwroty ze słówkiem back. Korespondencja emailowa. Rozwiązywanie problemów podczas wyjazdów służbowych – słownictwo, zwroty, sytuacje praktyczne.
Czas Past Simple. Zadawanie pytań w czasie Past Simple. Popularne kolokacje czasownika z rzeczownikiem. Opisywanie własnych doświadczeń z pracy zawodowej i życia osobistego.
Stopniowanie przymiotników (stopień wyższy i najwyższy). Przymiotniki w stopniu wyższym i najwyższym. Opisywanie osób. Podejmowanie decyzji – słownictwo.
Konstrukcja ‘to be going to’ i czas Future Simple do wyrażania przyszłości. Wyrażenia frazalne z czasownikiem put. Robienie planów i oferowanie pomocy – użyteczne wyrażenia.
Formy pytające. Zadawanie pytań z różnymi słowami pytającymi. Liczebniki. Słowotwórstwo (przyrostki form przymiotników). Prezentacja sprzedażowa – użyteczne zwroty. Używanie perswazji w sytuacjach służbowych - użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne.
Czasowniki modalne do wyrażania przymusu w formie twierdzącej i pytającej. Terminologia komputerowa. Podawanie instrukcji - użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne.
Czas Present Perfect. Zwroty yet i already. Kolokacje ze słowem idea. Opisywanie zmian i planów oraz strategii marketingowych.
Powtórzenie dotychczas zrealizowanego materiału leksykalno-gramatycznego i test śródroczny w formie pisemnej
Czasowniki modalne do wyrażania możliwości i przyszłych planów oraz ustaleń. Wyrażenia z czasownikiem give. Planowanie wydarzenia firmowego - użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne.
Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Wyrażenia too i enough. Składanie skarg i zażaleń - użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Zdobywanie informacji – słownictwo i ćwiczenia praktyczne. Opisywanie miejsca.
Pierwszy okres warunkowy. Wyrażenia if i when. Idiomy ze słówkiem worth. Wyrażanie zgody i niezgody - użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Planowanie kampanii marketingowej oraz wyrażanie opinii.
Strona bierna i czynna. Słownictwo związane z jedzeniem i restauracjami. Zwroty używane podczas spotkań służbowych, konwersacja przy służbowym posiłku.
Rzeczownik odsłowny. Przymiotniki zakończone przyrostkiem –ing i –ed. Podejmowanie gości w firmie - słownictwo i ćwiczenia praktyczne.
Czas Present Perfect i czas Past Simple. Określenia for i since. Wystąpienia publiczne - słownictwo i ćwiczenia praktyczne. Rozmowa w sprawie pracy.
Czas Past Continuous i jego porównianie z czasem Past Simple. Pisanie i odpowiadanie na wiadomości tekstowe. Opowiadanie o wydarzeniach przeszłych.
Wyrażenie would. Drugi okres warunkowy. Dyskutowanie o preferencjach i różnicach zdań. Przedstawianie swojego punktu widzenia.
Powtórzenie zrealizowanego materiału leksykalno-gramatycznego i test końcowy w formie pisemnej.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Lektor PE
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy będą mieć dostęp do materiałów wykorzystywanych podczas zajęć oraz innych materiałów multimedialnych używanych podczas zajęć przez trenerów. Udostępnione materiały są własnością intelektualną wykonawcy, który posiada do nich pełne prawa autorskie. Materiały edukacyjne używane podczas zajęć są własnością wykonawcy lub są objęte licencjami umożliwiającymi ich bezpłatne wykorzystanie w celach prywatnych oraz komercyjnych.
Zajęcia obejmować będą 50 godzin dydaktycznych i prowadzone będą na platformie ZOOM. Spotkania realizowane będą w blokach 90 min. (bez przerwy).
Warunki uczestnictwa
Szkolenie skierowane do osób korzystających ze wsparcia w ramach programów rządowych i unijnych.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1".
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia będą odbywać się w formie zdalnej. Uczestnik instaluje aplikacja Zoom Meeting na komputerze/tablecie/telefonie wyposażonym w kamerę, mikrofon/słuchawki.
Platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa:
aplikacja Zoom Meeting
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
PC:
- Minimum OS:
- Mac OS X zMac OS 10.10 lub wyższym
- Windows 7 lub nowszy
- Mac OS /Windows OS wymagania sprzętowe:
- CPU: 2.5 GHz dwurdzeniowy Intel Core i5 (1 ekran)
- CPU: 2.8 GHz cztery rdzenie Intel Core i7 (3 ekrany)
- dwukanałowa pamięć RAM (od 4GB)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik:
Łącze:
- 2.0 Mbps up /down (1 ekran)
- 2.0 Mbps up 4.0 Mbps down (2ekrany)
- 2.0 Mbps up 6.0 Mbps down (3 ekrany)
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów:
Windows/Mac OS + przeglądarka + aplikacja Zoom Meeting
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line:
Link jest ważny bezterminowo