Kurs języka angielskiego na poziomie A2, moduł 1 (75 godzin), BON NA SZKOLENIE.
Kurs języka angielskiego na poziomie A2, moduł 1 (75 godzin), BON NA SZKOLENIE.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe na poziomie zaawansowania podstawowym.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji02-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi75
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Kurs języka angielskiego na poziomie A2, moduł 1 (75 godzin), BON NA SZKOLENIE" przygotowuje do samodzielnego używania języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie A2, według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia osiągnie kompetencje językowe i zdolności komunikowania się w języku angielskim w stopniu podstawowym (A2), według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.Uczestnik szkolenia zdobędzie następujące umiejętności w zakresie języka angielskiego: • Rozumie wypowiedzi i często używane wyrażenia w zakresie tematów związanych z życiem codziennym (na przykład podstawowe informacje dotyczące osoby rozmówcy i jego rodziny, zakupów, otoczenia, pracy). • Potrafi porozumiewać się w rutynowych, prostych sytuacjach komunikacyjnych, wymagających jedynie bezpośredniej wymiany zdań na tematy znane i typowe. • Potrafi w prosty sposób opisywać swoje pochodzenie i otoczenie, w którym żyje, a także poruszać sprawy związane z najważniejszymi potrzebami życia codziennego. Efektem szkolenia jest również nabycie przez słuchaczy kompetencji społecznych. Zdobywając w/w umiejętności językowe, uczestnik kursu przełamie barierę w podstawowym mówieniu, wypracuje prawidłowe nawyki myślenia po angielsku i w rezultacie będzie potraf komunikować się w języku angielskim w stopniu podstawowym. | Kryteria weryfikacji 1) Znajomość zagadnień gramatycznych:Czasy gramatyczne Present Continuous i going to – mówienie o planach Present Perfect Future Simple (will) i going to – przewidywanie przyszłości Past Continuous Rozróżnienie między Past Simple a Past Continuous Present Perfect Continuous Porównania the...the...; more and more; as; than; like similar, different, the same as much, as many, as little, as few Czasowniki do i make have i have got would + love, hate, prefer, mind Formy dzierżawcze Zaimki dzierżawcze (mine, yours, hers, itd.) Porównanie zaimków i przymiotników dzierżawczych (my → mine, itd.) Dopełniacz saksoński (dzierżawcza forma rzeczownika) Przyimek of Pozostałe zagadnienia Zapisywanie i wymawianie dat Past Participle (worked, seen, been, stayed, itd.) Rzeczowniki odczasownikowe (swimmer, description, diving, itd.) Gerund a bezokolicznik (skiing → to ski → ski, itd.) Pierwszy tryb warunkowy Strona bierna (Present Simple i Past Simple) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2) Znajomość zagadnień leksykalnych:Liczebniki porządkowe: first, second, fifth Krajobraz: nature, world, ocean, sea, region Szkoła i przedmioty szkolne: timetable, grade, pupil, chemistry, geography Artykuły papiernicze: pen, glue, ballpoint pen Testy i egzaminy: study for a test, written exam, essay, mark Podobieństwa i różnice: equal, variety, related to Zdrowie i choroby: the flu, low pressure, fever, health, medicine Części ciała: cheek, elbow, foot, finger Rozrywka: media, show, watch a film, amusement park Pozytywne i negatywne emocje: scared, angry, happiness, proud Myśli i wyobraźnia: thought, fiction, reality, imagination, creative | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przymiotniki (podstawowe): brilliant, delightful, superb, excellentNapoje: a cup of tea, hot chocolate, alcohol Określenia ilości: a bar of soap, a bag of flour, tin, bottle Sprzęty kuchenne: frying pan, pot, dishwasher, microwave Zawody (podstawowe): accountant, builder, nurse, policeman Komputery: laptop, mouse, keyboard, printer Rodzaje kwater wakacyjnych: hotel, motel, youth hostel Gry komputerowe: level, gamepad, simulation game Praca: work, job, salary, fire sb Bank: account, transfer, debt, loan Poezja i dramat: rhyme, sonnet, lyric, monologue Sztuka (podstawowe): painter, mosaic, paint | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs języka angielskiego jest prowadzony metodą bezpośrednią DIRECT ENGLISH. Słownictwo i gramatyka są prezentowane, ćwiczone i utrwalane w formie zadawanych pytań przez lektora oraz udzielanych odpowiedzi przez słuchaczy. Na początku każdej lekcji jest powtarzany materiał z 5 ostatnich lekcji.
Ramowy program: Czasy teraźniejsze: Present Simple i Continous. Przysłówki częstotliwości. Nawiązywanie kontaktów służbowych – słownictwo i przydatne zwroty. Słownictwo związane z pożyczaniem i kupowaniem. Czas Future Simple do wyrażania propozycji i decyzji. Zwroty ze słówkiem back. Korespondencja emailowa. Rozwiązywanie problemów podczas wyjazdów służbowych – słownictwo, zwroty, sytuacje praktyczne. Czas Past Simple. Zadawanie pytań w czasie Past Simple. Popularne kolokacje czasownika z rzeczownikiem. Opisywanie własnych doświadczeń z pracy zawodowej i życia osobistego. Stopniowanie przymiotników (stopień wyższy i najwyższy). Przymiotniki w stopniu wyższym i najwyższym. Opisywanie osób. Podejmowanie decyzji – słownictwo. Konstrukcja ‘to be going to’ i czas Future Simple do wyrażania przyszłości. Wyrażenia frazalne z czasownikiem put. Robienie planów i oferowanie pomocy – użyteczne wyrażenia. Formy pytające. Zadawanie pytań z różnymi słowami pytającymi. Liczebniki. Słowotwórstwo ( przyrostki form przymiotników). Prezentacja sprzedażowa – użyteczne zwroty. Używanie perswazji w sytuacjach służbowych - użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Czasowniki modalne do wyrażania przymusu w formie twierdzącej i pytającej. Terminologia komputerowa. Podawanie instrukcji - użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Czas Present Perfect. Zwroty yet i already. Kolokacje ze słowem idea. Opisywanie zmian i planów oraz Informacje o podmiocie świadczącym usługę Cel usługi Szczegółowe informacje o usłudze strategii marketingowych. Powtórzenie dotychczas zrealizowanego materiału leksykalno-gramatycznego i test sródroczny w formie pisemnej Czasowniki modalne do wyrażania możliwości i przyszłych planów oraz ustaleń. Wyrażenia z czasownikiem give. Planowanie wydarzenia firmowego - użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Wyrażenia too i enough. Składanie skarg i zażaleń - użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Zdobywanie informacji – słownictwo i ćwiczenia praktyczne. Opisywanie miejsca. Pierwszy okres warunkowy. Wyrażenia if i when. Idiomy ze słówkiem worth. Wyrażanie zgody i niezgody - użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Planowanie kampanii marketingowej oraz wyrażanie opinii. Strona bierna i czynna. Słownictwo związane z jedzeniem i restauracjami. Zwroty używane podczas spotkań służbowych, konwersacja przy służbowym posiłku. Rzeczownik odsłowny. Przymiotniki zakończone przyrostkiem –ing i –ed. Podejmowanie gości w firmie - słownictwo i ćwiczenia praktyczne. Czas Present Perfect i czas Past Simple. Określenia for i since. Wystąpienia publiczne - słownictwo i ćwiczenia praktyczne. Rozmowa w sprawie pracy. Czas Past Continuous i jego porównianie z czasem Past Simple. Pisanie i odpowiadanie na wiadomości tekstowe. Opowiadanie o wydarzeniach przeszłych. Wyrażenie would. Drugi okres warunkowy. Dyskutowanie o preferencjach i różnicach zdań. Przedstawianie swojego punktu widzenia. Powtórzenie zrealizowanego materiału leksykalno-gramatycznego i test końcowy w formie pisemnej
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 to speak about shopping; grammar lesson: comparative; to speak about computers and software; grammar lesson: comparative; to say what things are made from or of; | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 05-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 to say how often things happen; how to compare things and people; practise a dialogue about shopping; to talk about food; grammar lesson: superlative | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 06-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 to talk about sports and musical instruments; grammar lesson: past tense of to be; to say what is near or far; the names of things in the kitchen; | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 how to describe shapes; to speak about the past; the names of school subjects; to say dates and when people were born; to speak about landscapes; grammar lesson: future tense of to be | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 to say how often we do thing; grammar lesson: past simple; to speak about the future; to talk about TV programmes; to talk about the weather; to speak about the past using regular verbs; | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 to give directions; about British and American English; grammar lesson: future simple; to speak about food; to talk about the inside of a house; to say what people must do | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 to speak about the future; to talk about credit cards and cash; a dialogue about asking for and giving directions | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 to speak about millionaires and film stars; grammar lesson: irregular verbs; to talk about TV and radio; grammar lesson: have to | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 to say what people must or have to do; grammar lesson: must & have to; to say what people mustn't or don't have to do | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 to speak about food and what kind of food you like or dislike; some meanings of the verb 'get'; grammar lesson: must not & don't have to | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 the names of some jobs; the objects in the bathroom; grammar lesson: irregular verbs; to speak about sports; to talk about an action which started in the past and is still happening; | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 practise a dialogue in a cafe; to speak about illness; to talk about future intentions; grammar lesson: be going to; how to say what you would like to do; grammar lesson: present perfect | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 to speak about travelling; grammar lesson: would like; to talk about music; to speak about work and products | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 grammar lesson: another & other; practise a dialogue at the airport; grammar lesson: so & not; to speak about money and prices; grammar lesson: it & there; | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 how to say you are able to do something; grammar lesson: be able to; the names of some wild animals; practise a dialogue at the restaurant; to talk about making or changing decisions | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 to speak about shopping and the Internet; grammar lesson: second conditional; how to use the second conditional when you imagine an action | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 10-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 to talk about health; grammar lesson: want to & would like to ; the names of some animals; grammar lesson: irregular verbs; grammar lesson: will, shall, may & might; to talk about safety | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 16-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 how to talk about travelling (additional questions); grammar lesson: reflexive pronouns; some vocabulary used to speak about work; to speak about cars; | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 17-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 grammar lesson: would rather; to say what may or might happen; grammar lesson: already, still & yet; to speak about sports; | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 grammar lesson: ought to, can & may; to talk about shopping (additional questions); grammar lesson: someone & anyone; how to say what you would rather do | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 how to speak about measurements; how to say people ought to do something; grammar lesson: little/a little & few/a few; to talk about army and politics | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 30-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 how to ask for permission; practise a dialogue about shopping; to speak about business; grammar lesson: past continuous; | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 31-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 to talk about holidays and religion; to speak about traffic; to talk about food (additional questions); grammar lesson: negatives | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 07-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 to speak about weddings; grammar lesson: passive voice; some vocabulary related to sport and travel; how to talk about a continuous action at a particular time in the past; | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 13-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Global revision and test. | Prowadzący Ewa Hołubowicz | Data realizacji zajęć 14-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 786,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 786,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 37,15 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 37,15 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Hołubowicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W cenę usługi szkoleniowej wliczone są podręczniki, które uczestnicy otrzymają od organizatora w dniu rozpoczęcia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunki zapisu na szkolenie:
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego
- podpisanie umowy o przyznanie dofinansowania
Po ukończeniu kursu uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia kursu na danym poziomie oraz zaświadczenie o udziale w kursie.
Warunki otrzymania certyfikatu:
- 80% obecności na zajęciach
- uzyskanie pozytywnego wyniku na teście końcowym, sprawdzającym wiadomości
Informacje dodatkowe
Jedna godzina szkolenia oznacza godzinę lekcyjną - 45 min.
W przypadku konieczności zawieszenia zajęć stacjonarnych z powodu pandemii COVID-19 zajęcia będą realizowane w systemie on-line na platformie Zoom.
Wymagania:
Komputer, laptop lub telefon
Słuchawki, mikrofon
Stabilne połączenie z Internetem
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi