BARBER - BRAND BUILDING +
BARBER - BRAND BUILDING +
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaStyl życia / Uroda
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla fryzjerów/barberów, którzy pragną podnieść swoje kwalifikacje i opanować techniki budowania marki osobistej, a co za tym idzie marki salonu. Dzięki zbudowaniu marki osobistej, pracując bezpośrednio z klientem odbije się to pozytywnie na wynikach salonu. Jest to dodatkowe szkolenie dla osób które chcą się rozwijać w BRAND BUILDINGU, i które przeszły szkolenie podstawowe. Szkolenie z ,,+" jest szkoleniem master, tzw. szkoleniem wyższego poziomu.
Zapewniamy spersonalizowane podejście, ukierunkowane na dopasowanie programu do potrzeb i obecnych umiejętności uczestnika. Taka personalizacja umożliwia kreatywny rozwój i skuteczne doskonalenie umiejętności tak ważnych dla barberów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji17-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do samodzielnego budowania własnej barberskiej marki osobistej, która wspólnie z marką salonu powinna zwiększyć możliwości zarobkowe i rozpoznawalność salonu. Uczestnik szkolenia zwiększy swoją wiedzę uzyskaną na szkoleniu podstawowym. Szkolenie dedykowane dla osób, które już działają w SM.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: - Marką osobista, a marka firmy dla zaawansowanych - Klient w branży beauty : styl + emocje + relacje - poziom zaawansowany - Fundamenty marki : Twój styl pracy oraz Twoja osobowość w internecie na przykładach z branży - Spójny wizerunek offline/online - dla zaawansowanych - Różnorodność własnej promocji w Social mediach - narzędzia - Audyt prowadzonych kont w SM: portfolio, proces, opinie, porady, najlepsze formaty. - Audyt kont kursanta, analiza SWOT : Instagram, TikTok, Facebook. - Marka osobista - ruch w social mediach - video, własny styl. - Montaż video, programy, efekty, dźwięk, obróbka. | Kryteria weryfikacji Kryteria weryfikacji: - rozróżnianie marki osobistej i marki firmy , dostosowanie do zmian na rynku. - właściwe rozróżnianie potrzeb klienta : styl + emocje + relacje. - Właściwe określanie fundamentów marki : Twój unikalny styl pracy oraz Twoja unikalna osobowość w internecie. - prawidłowe ustawienie spójnego wizerunku offline/online wyróżniający się na tle innych. - skuteczność i różnorodność w Social mediach w przełożeniu na realne zarobki w branży beauty - Tworzenie absorbujących publikacji w internecie: portfolio, proces, opinie, porady, najlepsze formaty w tym video i dźwięk. - Profesjonalne publikacje w różnych SM: Instagram, TikTok, Facebook. - Analiza SWAT istniejących kont SM. - potrafi nagrywać i montować filmy, dodając dźwięk w sposób spójny i z efektami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program może być elastycznie dopasowany do uczestnika.
Dzień 1.
1. Wprowadzenie do technik zaawansowanych
• Marka osobista podstawowa i zaawansowana • Co kupuje klient: styl + emocje + relację (techniki zaawansowane)
2. Zaawansowane fundamenty marki - audyt istniejących kont SM kursanta
• Twój styl pracy • Twoja zaawansowana osobowość w internecie
3. Spójny zawansowany wizerunek offline/online - audyt
• Zachowanie, wygląd, stanowisko pracy • Profil w social mediach: bio, zdjęcia, klimat
4. Analiza SWOT SM Kursanta
• Silne strony (Strengths), Słabe strony (Weaknesses), Szanse (Opportunities) i Zagrożenia (Threats)
5. Marka osobista - ruch w social mediach - video, własny styl.
• Ustaw konta/ opis/ • zbieranie opini • Pierwsze 3 posty i pierwsze nagrania
6. Warsztat - profesjonalny montaż video.
• programy, montaż - video i dźwięk.
7. Podsumowanie Walidacja szkolenia
Proces walidacji uczestników: walidacja uczestników jest niezależna od procesu szkoleniowego. Osoba prowadząca szkolenie nie bierze udziału w ocenie swoich kursantów w zakresie, którego nauczała. Końcową walidację przeprowadza inna, niezależna osoba. Proces walidacji prowadzony w formie testu oraz obserwacji w warunkach rzeczywistych.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Wprowadzenie do technik zaawansowanych BRAND BUILIDINGU + | Prowadzący Bartłomiej Błażejewicz | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Zaawansowane fundamenty marki - audyt istniejących kont SM kursanta | Prowadzący Bartłomiej Błażejewicz | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Przerwa | Prowadzący Bartłomiej Błażejewicz | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Spójny wizerunek offline/online - audyt | Prowadzący Bartłomiej Błażejewicz | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Analiza SWOT SM Kursanta | Prowadzący Bartłomiej Błażejewicz | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Przerwa | Prowadzący Bartłomiej Błażejewicz | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Marka osobista - ruch w social mediach - video, własny styl. | Prowadzący Bartłomiej Błażejewicz | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Marka osobista - ruch w social mediach - video, własny styl. | Prowadzący Bartłomiej Błażejewicz | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Przerwa | Prowadzący Bartłomiej Błażejewicz | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Warsztat - profesjonalny montaż video. | Prowadzący Bartłomiej Błażejewicz | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Przerwa | Prowadzący Bartłomiej Błażejewicz | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Warsztat - profesjonalny montaż video | Prowadzący Bartłomiej Błażejewicz | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 865,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 865,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 96,11 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 96,11 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Bartłomiej Błażejewicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dla każdego uczestnika szkolenia zapewnione są materiały szkoleniowe w formie pprezentacji, zawierające informacje z zakresu przedmiotu szkolenia.
Szkolenie prowadzone jest w oparciu o jednostki dydaktyczne. Z tego powodu może wystąpić różnica między łączną liczbą godzin podaną w polu "Liczba godzin usługi" a czasem wykazanym w szczegółowym harmonogramie.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem szkolenia powinien być czynny barber/fryzjer/pracownik branży beauty, który ma bezpośredni kontakt z klientem i który powinien być zainteresowany budowaniem swojej marki osobistej w internecie, oraz który przeszedł szkolenie podstawowe BARBER - BRAND BUILIDING.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa będzie realizowana wg. przelicznika godzin dydaktycznych: 1 godzina szkoleniowa = 45 minut.
Przerwy są wliczone w czas trwania usługi.
Walidację prowadzi: Arkadiusz Pietrzak
Warunkiem niezbędnym do ukończenia szkolenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% przewidzianych w jego ramach godzin szkolenia.
Koszt kursu jest możliwy ze stawką zwolnione w przypadku uzyskania przez Uczestnika dofinansowania na poziomie min. 70%.
Podstawa prawna zwolnienia z Vat: art. 43 ust.1 pkt.26 lit. a ustawy o Vat
Podstawa prawna zwolnienia z Vat: art.§3ust.1pkt14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2025 r. poz. 832)
W pozostałych przypadkach faktura jest z VAT.
Szkolenie zostanie przeprowadzone zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie prowadzone poprzez komunikator Google meet. Niezbędny jest sprawny mikrofon, kamera oraz głośnik/słuchawki, a także przeglądarka internetowa obsługująca standardy HTML5 i stabilne połączenie internetowe.
Powyższe spełnia niemal każdy smartphone lub laptop. Połączenie powinno zapewniać odpowiednią przepustowość, minimum 250 kb/s na uczestnika w przypadku spotkań grupowych.
Przed przystąpieniem do szkolenia prosimy o kontakt pod nr tel (+48) 690 123 397. Wykonamy test próbny połączenia na testowym linku Google Meet.