Poziom I: First time manager: Budowanie kompetencji i autorytetu menedżera - szkolenie
Poziom I: First time manager: Budowanie kompetencji i autorytetu menedżera - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Na szkolenie zapraszamy:
- menedżerów i liderów zespołów,
- kierowników działów,
- specjalistów przygotowywanych do awansu na stanowisko kierownicze,
- managerów, prezesów i dyrektorów,
- koordynatorów zespołów,
- osoby z kadry menedżerskiej, które chcą:
- ugruntować i wzmocnić swój autorytet w roli szefa,
- uporządkować wiedzę dotyczącą zarządzania zespołami,
- poznać sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach w zespole,
- podnieść poziom zaangażowania pracowników,
- skupić się na rozwoju członków zespołu.
W usłudze mogą uczestniczyć również osoby z innych projektów.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa „Poziom I: First Time Manager – Budowanie kompetencji i autorytetu menedżera” przygotowuje do skutecznego i efektywnego zarządzania zespołem oraz wdrażania strategii zwiększających wpływ i efektywność zarówno w pracy indywidualnej, jak i w funkcjonowaniu całego zespołu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi skutecznie stosować techniki motywacyjne niewykorzystujące wynagrodzenia finansowego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje i prezentuje plan motywacyjny zawierający co najmniej trzy niefinansowe metody motywowania, dostosowane do potrzeb i oczekiwań zespołu. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje strategie egzekwowania zadań oraz techniki zarządzania konfliktami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza symulację scenariusza konfliktowego, prezentując umiejętność dyscyplinowania oraz zapewniania realizacji zadań. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wspiera rozwój pracowników, wzmacniając ich samodzielność i inicjatywę. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje strategię rozwoju wybranego pracownika, obejmującą konkretne etapy działań oraz metody monitorowania postępów. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Autorytet i wpływ Twojej roli menedżera są naprawdę potężne — warto z nich świadomie korzystać!
- Jak zarządzać osobami, które do niedawna były Twoimi koleżankami lub kolegami, aby zbudować nową, konstruktywną relację, w której masz autorytet szefa, a jednocześnie nie pojawiają się konflikty ani obrażanie się
- Jak wzmacniać pewność siebie, szczególnie gdy jesteś młodsza/y od swoich pracowników lub należysz do mniejszości płciowej
- Jak delegować zadania, aby:
- nie zniechęcać, a wręcz inspirować pracowników do wychodzenia z inicjatywą
- pracownicy byli samodzielni i umieli wyłapywać swoje błędy a nawet im zapobiegać
- naprowadzać pracownika na rozwiązanie problemu i jednocześnie nie wyręczać go
- wydawać polecenia w sposób jednocześnie miły i stanowczy
- Jak działać i podejmować decyzje, aby nie tonąć w natłoku obowiązków
- Analiza SWOT menedżera — jak wzmacniać swoją pozycję lidera
- Jak budować autorytet w oczach przełożonego, wspierać go zgodnie z jego oczekiwaniami, a jednocześnie dyplomatycznie wskazywać, które założenia są nierealne
- Jakie funkcje pełni menedżer w zarządzaniu? Poszerzamy zakres Twojej percepcji - Twojego wpływu:
- organizowanie
- delegowanie
- motywowanie
- rozliczanie
- Expose szefa - poziom I: jak przedstawić siebie i oczekiwania wobec zespołu oraz jak poprzez język i sposób komunikacji budować autorytet i zaufanie
- Rozpoznaj swoją osobowość i pracowników w oparciu o model Junga, by poprzez kompetencje dopasowania osiągnąć zrozumienie i efektywność w komunikacji z zespołem składającym się z:
- introwertyków i ekstrawertyków
- osób podejmujących decyzje w oparciu o subiektywne lub obiektywne argumenty
2. Czym jest efektywność osobista menedżera i jak ją możesz osiągnąć?
Aby skutecznie zarządzać zespołem, najpierw warto nauczyć się efektywnie zarządzać sobą — koncentrować się, priorytetyzować i planować. Dopiero wtedy pojawia się gotowość i łatwość w planowaniu pracy zespołu i delegowaniu zadań. W tym module zajmiemy się obydwoma obszarami:
- Co utrudnia Ci pełną efektywność w nowej roli menedżera — identyfikacja dystraktorów i opracowanie strategii zmiany
- Na co masz wpływ i jak go poszerzać — strategia mentalna oparta na sprawczości
- Jak stawiać sobie cele, by zwiększyć szansę sukcesu i móc obiektywnie rozliczać swoje działania (technika SMART-UP)
- Jak priorytetyzować, dzielić i planować zadania — własne i zespołowe — aby porządkować natłok obowiązków i dbać o efektywność biznesową:
- Zasada Pareto
- Technika ALPEN
- Krzywa zakłóceń
- Krzywa wydajności
- Zasada 60:20:20
- Prawo Parkinsona
- Jakie zadania delegować, a jakie realizować samodzielnie — Matryca Eisenhowera
- Jak rozpoznać, kiedy warto zmienić priorytety lub plany, aby sprawnie organizować pracę zespołu
- 6 Poziomów Shermana – delegowanie, które daje pewność, że pracownik wykona zadanie zgodnie z oczekiwaniami, bez potrzeby poprawiania
- Krótkie omówienie możliwości usprawnienia pracy menedżera dzięki MS Outlook i MS Planner (delegowanie, monitorowanie i rozliczanie zadań)
3. Jak stawiać granice i nie wyręczać pracowników - jak możesz być asertywnym menedżerem?
- Pozytywne i wzmacniające (pracownika) odmawianie - technika Zawiszy™
- Odmawianie konstruktywne i budujące w pracowniku odpowiedzialność oraz sprawczość - technika Warunkowania™
4. Jak zarządzać własnymi emocjami, aby emanować na zespół pozytywną energią?
- Jak radzić sobie z rozczarowaniem, frustracją i niezadowoleniem z jakości wykonanych zadań
- jak zarządzać emocjami, gdy szaleją i masz ochotę zwolnić pracownika
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Autorytet i wpływ Twojej roli menedżera są naprawdę potężne — warto z nich świadomie korzystać! | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Autorytet i wpływ Twojej roli menedżera są naprawdę potężne — warto z nich świadomie korzystać! - ciąg dalszy | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Lunch | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Czym jest efektywność osobista menedżera i jak ją możesz osiągnąć? | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Czym jest efektywność osobista menedżera i jak ją możesz osiągnąć? - ciąg dalszy | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Jak stawiać granice i nie wyręczać pracowników - jak możesz być asertywnym menedżerem? | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Jak stawiać granice i nie wyręczać pracowników - jak możesz być asertywnym menedżerem? - ciąg dalszy | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Lunch | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Jak zarządzać własnymi emocjami, aby emanować na zespół pozytywną energią? | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Jak zarządzać własnymi emocjami, aby emanować na zespół pozytywną energią? - ciąg dalszy | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 290,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 290,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 143,13 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 143,13 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Krajewski
Jako dyrektor sprzedaży Property Group Sp. z o.o. (RynekPierwotny.pl) stworzył i wdrożył strategię rozwoju działu handlowego, nowy system motywacyjny i zmieniony model sprzedaży. W efekcie zwiększył kompetencje zespołu oraz trzykrotnie podniósł przychody w ciągu 2,5 roku.
Pełniąc funkcję dyrektora zarządzającego w firmie logistycznej, odpowiadał za poprawę rentowności przedsiębiorstwa. Wprowadzone zmiany w operacjach, bezpieczeństwie, finansach i sprzedaży doprowadziły do wyraźnego wzrostu rentowności już po 6 miesiącach oraz 30% wzrostu liczby klientów.
Jako prezes spółki z branży automatyki budynkowej zbudował firmę od podstaw, osiągając 2 mln zł sprzedaży w 1,5 roku. Stworzył autorski system automatyki budynkowej, który zdobył najwyższą ocenę w regionie i uzyskał dofinansowanie UE.
Wspiera kadrę zarządzającą, m.in. w projektach rządowych, a jego praca została opisana w publikacji „Leadership in Times of Crisis”. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu przywództwa, zarządzania zmianą, sprzedaży, negocjacji, komunikacji, obsługi klienta, prezentacji oraz coachingu menedżerskiego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają drukowane materiały szkoleniowe zawierające ćwiczenia oraz opis omawianych zagadnień, a także dodatkowe handouty. Każdy z nich uzyska również dostęp do platformy online, na której znajdą pliki do druku, komplet ćwiczeń, prezentację ze szkolenia oraz listę polecanej literatury.
Informacje dodatkowe
Gwarancja terminu
Szkolenie odbywa się w gwarantowanym terminie po zapisaniu się minimum 4 uczestników.
Co otrzymasz dodatkowo?
Ty i trener
- W ciągu roku od ukończenia szkolenia Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników otrzymasz 90 minut indywidualnego treningu – spotkanie jeden na jeden z trenerem, twarzą w twarz, w naszym biurze.
- Nielimitowany kontakt telefoniczny z trenerem – abyś mógł/mogła skonsultować wyzwania pojawiające się już po szkoleniu.
Troska o Twoje potrzeby przed szkoleniem
Trener skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni od zgłoszenia, aby poznać Twoje potrzeby, wyzwania oraz kontekst zawodowy, tak by dopasować szkolenie do realnych sytuacji, z którymi się mierzysz.
Wygodne fotele :)
Stworzyliśmy w Warszawie własną salę szkoleniową, zapewniającą komfort i wysoką jakość pracy – w tym naprawdę wygodne fotele.
*Około 90% szkoleń odbywa się w sali 4GROW.
Więcej informacji: https://4grow.pl/szkolenia/first-time-manager
Adres
Adres
Przystanek Wola-Ratusz
Tramwaje: 10, 13, 15, 20, 23, 26
Autobusy: 190, 520, 157
Metro
• Ratusz Arsenał – ok. 6 min komunikacją miejską
• Rondo Daszyńskiego – ok. 10 min (komunikacja miejska + krótki spacer)
• Rondo ONZ – ok. 8 min komunikacją miejską
Dworce kolejowe (ok. 12 min komunikacją miejską):
• Warszawa Centralna
• Warszawa Śródmieście WKD
• Warszawa Ochota
Możliwość parkowania
W okolicy al. Solidarności, oprócz miejsc parkingowych przy ulicy, dostępne są również prywatne parkingi. Przykładowo, przy ul. Żytniej 20 znajduje się płatny parking. Z dostępnych miejsc parkingowych można także skorzystać w Hotelu Ibis Warszawa Centrum, położonym ok. 200 m od naszej sali (koszt: 60 zł za dobę).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi