Kurs języka angielskiego na poziomie A2/B1- HR i rozwój osobisty
Kurs języka angielskiego na poziomie A2/B1- HR i rozwój osobisty
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób dorosłych na poziomie A2/B1, które chcą swobodniej komunikować się w języku angielskim w środowisku zawodowym. Uczestnicy to głównie osoby pracujące w działach HR, administracji, obsłudze klienta lub zajmujące się rozwojem osobistym, które potrzebują praktycznego języka do rozmów kwalifikacyjnych, spotkań, pisania maili i codziennej komunikacji w pracy. To grupa nastawiona na rozwój, ceniąca praktyczne ćwiczenia, interaktywne metody i natychmiastowe przełożenie nauki na realne sytuacje zawodowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji12-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwinięcie praktycznych umiejętności komunikacji w języku angielskim na poziomie A2/B1, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych związanych z HR i rozwojem osobistym. Uczestnik po zakończeniu programu będzie potrafił swobodniej przedstawiać się, pisać podstawowe maile, prowadzić krótkie rozmowy służbowe, udzielać i przyjmować feedback, opisywać swoje kompetencje i obowiązki, a także uczestniczyć w prostych rozmowach kwalifikacyjnych — w języku angielskim.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zna i rozumie podstawowe struktury gramatyczne na poziomie A2/B1. | Kryteria weryfikacji Poprawne rozwiązanie min. 70% zadań testowych dotyczących: Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Future forms, modal verbs. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Umiejętność rozpoznania poprawnej formy czasownika w kontekście zdania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik zna słownictwo związane z pracą, HR i komunikacją zawodową. | Kryteria weryfikacji Poprawne dopasowanie wyrażeń do definicji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Poprawna interpretacja zdań zawierających słowa typu: interview, feedback, responsibility, strengths, meeting, training. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia formalny i nieformalny styl komunikacji w języku angielskim. | Kryteria weryfikacji Poprawna identyfikacja stylu wypowiedzi w min. 6/8 przykładach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wybór poprawnych zwrotów do maila formalnego (np. Dear Sir/Madam, Could you please… Best regards). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi wskazać poprawne struktury pytań wykorzystywanych w rozmowach zawodowych i rekrutacyjnych. | Kryteria weryfikacji Uzupełnienie poprawnej formy pytania w min. 70% zdań. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozpoznanie błędów w szyku pytań (np. Where do you work? vs Where you work?). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik zna podstawowe zwroty używane do udzielania wskazówek, opisu obowiązków i czynności w pracy. | Kryteria weryfikacji Poprawne dopasowanie zwrotów do sytuacji (np. go straight, responsible for, I’m working on). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM KURSU
Lekcja 1: Getting to Know You
- Present Simple (I am, You are, He works…)
- Pytania: What's your name? Where are you from? What do you do?
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: Rozmowa o imieniu, miejscu zamieszkania, zawodzie
- Ćwiczenie: Tworzenie autoprezentacji (z pomocą pytań)
- Symulacja HR: „Pierwszy dzień w pracy” – przedstaw się zespołowi
- Refleksja: Co było trudne? Co chcesz zapamiętać?
Lekcja 2: Daily Routines & Time
- Present Simple + adverbs of frequency (always, usually, sometimes)
- Time expressions: at 7 am, in the morning
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: „What time do you wake up?”
- Ćwiczenie: Opisz swój dzień pracy
- Symulacja HR: Zaplanuj dzień onboardingowy dla nowego pracownika
- Refleksja: Jakie słowa były nowe? Co warto powtórzyć?
Lekcja 3: Describing People
- Przymiotniki: tall, friendly, ambitious…
- Konstrukcje: He is…, She has got…
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: „Describe someone you admire”
- Ćwiczenie: Tworzenie profilu idealnego kandydata
- Symulacja HR: Opisz kandydata podczas rozmowy kwalifikacyjnej
- Refleksja: Jakie cechy są najważniejsze w Twojej branży?
Lekcja 4: Jobs & Workplaces
- Job titles: manager, recruiter, intern…
- Places: office, remote work, coworking space
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: „What jobs do you know in English?”
- Ćwiczenie: Dopasuj zawody do opisów
- Symulacja HR: Tworzenie ogłoszenia o pracę
- Refleksja: Jak opisać swoją firmę po angielsku?
Lekcja 5: Talking About Skills
- Modal verb “can”: I can work in a team…
- Soft skills: communication, leadership, flexibility
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: „What can you do well?”
- Ćwiczenie: Gra „Skill cards” – opisz umiejętność
- Symulacja HR: Rozmowa kwalifikacyjna – „Tell me about your strengths”
- Refleksja: Jakie umiejętności są Twoją mocną stroną?
Lekcja 6: Making Plans
- Future: going to + verb
- Time expressions: next week, tomorrow, on Monday
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: „What are you going to do this weekend?”
- Ćwiczenie: Tworzenie planu tygodnia dla zespołu HR
- Symulacja HR: Umawianie rozmowy kwalifikacyjnej
- Refleksja: Jak wyrażać plany zawodowe?
Lekcja 7: Giving Directions
- Imperatives: go straight, turn left…
- Prepositions: next to, opposite, behind
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: Opisz drogę do swojej pracy
- Ćwiczenie: Rysowanie mapy biura i opisywanie tras
- Symulacja HR: Prowadzenie nowego pracownika po biurze
- Refleksja: Jakie zwroty są najbardziej przydatne?
Lekcja 8: At the Office
- Office vocabulary: printer, desk, meeting room…
- Present Continuous: I’m sending an email / She’s having a meeting
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: „What do you do at work?”
- Ćwiczenie: Opisz zdjęcie biura (realne lub fikcyjne)
- Symulacja HR: Przygotowanie stanowiska pracy dla nowego pracownika
- Refleksja: Co jest typowe dla Twojego miejsca pracy?
Lekcja 9: Emails & Messages
- Email phrases: Dear…, I hope you’re well…, Best regards…
- Requests: Could you please…, I’d like to…
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: Analiza przykładowego maila HR
- Ćwiczenie: Pisanie wiadomości z zaproszeniem na rozmowę
- Symulacja HR: Odpowiedź na zapytanie kandydata
- Refleksja: Różnice między stylem formalnym a nieformalnym
Lekcja 10: Interviews & Questions
- Question forms: What do you like? Why do you want this job?
- Polite phrases: I’d love to…, I’m interested in…
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: „What questions do you expect in an interview?”
- Ćwiczenie: Tworzenie listy pytań i odpowiedzi
- Symulacja HR: Pełna rozmowa kwalifikacyjna (rola kandydata i rekrutera)
- Refleksja: Co poszło dobrze? Co warto poprawić?
Lekcja 11: Feedback & Evaluation
- Modal verbs: should, could, must
- Phrases: I think you should…, Maybe try…, It’s important to…
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: „What feedback have you received recently?”
- Ćwiczenie: Tworzenie zdań z „should” i „could” w kontekście pracy
- Symulacja HR: Przeprowadzenie rozmowy ewaluacyjnej
- Refleksja: Jak dawać konstruktywny feedback?
Lekcja 12: Conflict & Resolution
- Conditionals: If you talk to him…, He might understand
- Phrases: I understand your point, but…, Let’s find a solution…
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: „Have you ever had a conflict at work?”
- Ćwiczenie: Tworzenie scenariuszy konfliktowych i ich rozwiązań
- Symulacja HR: Mediacja między pracownikami
- Refleksja: Jakie zwroty pomagają w trudnych rozmowach?
Lekcja 13: Motivation & Goals
- Comparatives: more motivated, better organized
- Phrases: My goal is to…, I want to improve…
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: „What motivates you at work?”
- Ćwiczenie: Tworzenie mapy celów zawodowych
- Symulacja HR: Rozmowa o planie rozwoju pracownika
- Refleksja: Jak wyrażać cele i ambicje po angielsku?
Lekcja 14: Training & Learning
- Past Simple: I attended…, I learned…
- Vocabulary: workshop, course, skills, trainer
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: „What was your last training?”
- Ćwiczenie: Opis szkolenia i jego efektów
- Symulacja HR: Planowanie programu szkoleniowego
- Refleksja: Jak mówić o nauce i rozwoju?
Lekcja 15: Teamwork & Collaboration
- Expressions: I agree, That’s a good idea, Maybe we could…
- Vocabulary: team, cooperation, support, responsibility
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: „Do you prefer working alone or in a team?”
- Ćwiczenie: Opis idealnego zespołu
- Symulacja HR: Rozmowa o roli w zespole projektowym
- Refleksja: Jak budować relacje w pracy?
Lekcja 16: Stress & Wellbeing
- Vocabulary: stressed, relaxed, overwhelmed, calm
- Modal verbs: should, need to, can (You should take a break…)
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: „How do you feel today?”
- Ćwiczenie: Dopasowywanie emocji do sytuacji zawodowych
- Symulacja HR: Rozmowa z pracownikiem o wypaleniu zawodowym
- Refleksja: Jak mówić o emocjach w pracy?
Lekcja 17: Career Paths
- Future forms: will, going to
- Vocabulary: promotion, transfer, training, goal
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: „Where do you see yourself in 5 years?”
- Ćwiczenie: Tworzenie mapy kariery (Career Map)
- Symulacja HR: Rozmowa o awansie i rozwoju
- Refleksja: Jak wyrażać ambicje i cele zawodowe?
Lekcja 18: Presenting Yourself
- Present Perfect: I have worked…, I’ve completed…
- Vocabulary: achievement, experience, strength
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: „What are you proud of professionally?”
- Ćwiczenie: Tworzenie krótkiej autoprezentacji
- Symulacja HR: Elevator pitch – 60 sekund o sobie
- Refleksja: Co warto podkreślić w rozmowie o pracę?
Lekcja 19: Giving Presentations
- Signposting: First of all…, Let’s move on…, In conclusion…
- Vocabulary: topic, audience, slide, question
Plan zajęć:
- Rozgrzewka: „Have you ever given a presentation in English?”
- Ćwiczenie: Tworzenie struktury prezentacji
- Symulacja HR: Prezentacja projektu lub pomysłu
- Refleksja: Jak budować pewność siebie podczas wystąpień?
WALIDACJA
Walidacja efektów uczenia się odbywa się na ostatnich zajęciach poprzez test teoretyczny online, który automatycznie ocenia odpowiedzi uczestnika i generuje wynik końcowy. Test składa się z pytań zamkniętych wielokrotnego wyboru, zadań typu „dobierz”, „uzupełnij lukę” oraz zadań sprawdzających rozpoznawanie struktur gramatycznych i słownictwa zawodowego. Test obejmuje materiał z całego kursu i weryfikuje opanowanie kluczowych efektów uczenia się na poziomie A2/B1.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Lekcja 1: Getting to Know You | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Lekcja 2: Daily Routines & Time | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Lekcja 3: Describing People | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Lekcja 4: Jobs & Workplaces | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Lekcja 5: Talking About Skills | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Lekcja 6: Making Plans | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 27-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Lekcja 7: Giving Directions | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 29-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Lekcja 8: At the Office | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 03-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Lekcja 9: Emails & Messages | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 05-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Lekcja 10: Interviews & Questions | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Lekcja 11: Feedback & Evaluation | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Lekcja 12: Conflict & Resolution | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Lekcja 13: Motivation & Goals | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Lekcja 14: Training & Learning | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Lekcja 15: Teamwork & Collaboration | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Lekcja 16: Stress & Wellbeing | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Lekcja 17: Career Paths | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Lekcja 18: Presenting Yourself | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Lekcja 19: Giving Presentations | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Lekcja 20: Review & Role-play | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja - test | Prowadzący Sławomir Tylkie | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 166,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 166,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Sławomir Tylkie
Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu kursów językowych dla różnych grup zawodowych, w tym menedżerów, specjalistów oraz kadry technicznej.
Współpracował z licznymi przedsiębiorstwami oraz instytucjami edukacyjnymi, dostosowując metody nauczania do indywidualnych potrzeb klientów.
Jako trener i egzaminator, posiada bogate doświadczenie w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych, a także w ich walidacji. W ciągu ostatnich 24 miesięcy przeprowadził ponad 120 godzin szkoleń z zakresu języka obcego w kontekście zawodowym, obejmujących zarówno kompetencje komunikacyjne, jak i specjalistyczną terminologię branżową.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dodatkowe
- Quizlet zestawy słówek (HR, soft skills, emotions)
- Role-play scenariusze (rozmowa kwalifikacyjna, feedback, prezentacja)
- Krótkie teksty i dialogi (CV, e-mail, ogłoszenie o pracę)
- TED Talks / YouTube (np. Simon Sinek, Amy Cuddy – z napisami)
Informacje dodatkowe
Usługa zwolniona z VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit c ustawy o podatku od towarów i usług – usługa w całości finansowana ze środków publicznych.