Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych. Akademia HR. Szkolenie w formie mieszanej tj stacjonarnej połączonej ze zdalną w czasie rzeczywistym.
Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych. Akademia HR. Szkolenie w formie mieszanej tj stacjonarnej połączonej ze zdalną w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest do:
-zespołów HR
-właścicieli firm
-pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną
przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
-menadżerów lub kandydatów na menadżerów odpowiedzialnych za
politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami
ludzkimi.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem /
stażem, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji10-02-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Główny cel usługi:Celem usługi szkoleniowej jest nabycie kompetencji w zakresie Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-
kulturowych.Usługa przygotowuje do poznania i rozumienia procesów biznesowych i rynkowych istotnych dla
działalności firmy. Wykorzystanie wiedzy na temat aktualnych trendów rynkowych w organizacji, ze szczególnym
uwzględnieniem procesów zarządzania kapitałem ludzkim.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 1 Wiedza: Identyfikujeprocesy biznesowe i rynkowe związane z prowadzoną przez firmę działalnością. | Kryteria weryfikacji Definiuje i rozróżnia poszczególneprocesy biznesowe zachodzące w organizacjach | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje znaczenie procesówbiznesowych dla sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstwa | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje procesy biznesowekluczowe dla organizacji w której pracuje/ zarządza | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 2Wiedza: Rozpoznaje wpływ czynników społecznych, gospodarczych i politycznych na funkcjonowanie organizacji – szczególnie w zakresie zarzadzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Definiuje czynniki społeczne,gospodarcze, polityczne jakie mają wpływ na na funkcjonowanie organizacji – szczególnie w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje wpływ jaki mają poszczególneczynniki na działalność organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wdraża narzędzia celem dokonywaniaobiektywnych ocen pracowników różnych grup wiekowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 3Umiejętności: Monitoruje bieżące wydarzenia, monitoruje trendy rynkowe zarówno w obszarze biznesowym, jak i HR, mające wpływ na obszar, w którym funkcjonuje. | Kryteria weryfikacji Monitoruje na bieżąco oraz oceniabieżące wydarzenia pod kątem wpływu na własną organizację i otoczenie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Monitoruje trendy rynkowe zarówno wobszarze biznesowym, jak i HR i opisuje jaki mają wpływ na obszar, w którym funkcjonuje. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje procesy rynkoweodpowiednie do danej branży (na przykładzie wybranych branż) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 4Wiedza: Identyfikuje procesy rynkowe oraz branżę na poziomie wspierającym działania w obszarze HR. | Kryteria weryfikacji Określa jakie działania wspierające wobszarze HR należy zastosować w przypadku danych procesów i branż. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 5 Wiedza : Identyfikujeistotne zagadnienia i trendy HR, dostrzega i śledzi nowe zjawiska w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Omawia najważniejsze z punktuorganizacji zagadnienia i trendy HR oraz ich wpływ na zmiany w organizacjach | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Dostrzega, śledzi oraz opiniuje nowezjawiska w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim i ich pozytywne oraz negatywne wpływy na funkcjonowanie organizacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 6Umiejętności: Monitoruje działania firm z danej branży – szczególnie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Potrafi w tym zakresie dokonać analizy porównawczej własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Na bieżąco dokonuje przeglądu orazprowadzi cykliczną analizę nad działaniami firm z danej branży – szczególnie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Stosuje własne zasady , metody i inarzędzia potrzebne w zakresie dokonywania analizy porównawczej własnej firmy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 7Umiejętności: Na podstawie posiadanych informacji wskazuje możliwość budowania przewagi konkurencyjnej firmy z wykorzystaniem procesów HR. Proponuje odpowiednie działania. | Kryteria weryfikacji Gromadzi i świadomie wykorzystujeposiadane informacje wskazując możliwość budowania przewagi konkurencyjnej firmy z wykorzystaniem procesów HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia wspierająceefektywną pracę z wykorzystaniem posiadanych informacji oraz odpowiednich działań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wdraża model biznesowy oparty naplanowaniu, proponowaniu i wdrażaniu odpowiednich działań w zakresie HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 8Umiejętności: Skutecznie wykorzystuje wiedzę nt. kluczowych procesów biznesowych i HR w rozwoju różnorodnych aspektów funkcjonowania organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestniczy aktywnie w opracowywaniuprocesów biznesowych w organizacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje informacje jakimidysponuje do angażowania zespołu do dzielenia się wiedzą celem tworzenia i aktualizowania procesów biznesowych w organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Posiada i wykorzystuje informacjejakimi dysponuje na temat tworzenia i wdrażania strategii rozwoju organizacji celem osiągnięcia najskuteczniejszych efektów zarządzania kluczowymi obszarami biznesowymi i HR | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje posiadane informacje dlarozwoju różnorodnych aspektów funkcjonowania organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 9Umiejętności: Inicjuje działania mające na celu wykorzystanie procesów i trendów rynkowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Planuje i wdraża działania mające nacelu wykorzystanie procesów i trendów rynkowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Opisuje jakie Stosuje narzędzia mającena celu wykorzystanie procesów i trendów rynkowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje i samodzielnie wdrażadziałania tj. tworzy strategię, procesy, określa działania operacyjne celem wykorzystanie procesów i trendów rynkowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Określa cele i wskaźniki jakościowe dlajak najskuteczniejszego wykorzystania procesów i trendów rynkowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 10Umiejętności: W pełni wykorzystuje, na podstawie analizowanych trendów rynkowych w obszarze HR, nadarzające się szanse rozwojowe organizacji | Kryteria weryfikacji Dobiera właściwą metody analizystrategicznej trendów rynkowych w obszarze HR. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wdraża do strategii organizacji, napodstawie analizowanych trendów rynkowych w obszarze HR, nadarzające się szanse rozwojowe organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykonuje analizę SWOT dla analizytrendów rynkowych w obszarze HR | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 11Umiejętności: Wdraża wnioski wynikające z dobrych praktyk HR. Aktywnie poszukuje najlepszych praktyk i wdraża ich kluczowe elementy we własny obszar działania | Kryteria weryfikacji Wdraża wnioski wynikające z dobrychpraktyk HR do strategii i własnych działań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje i wykorzystuje publikacje,źródła poszukiwania najlepszych praktyk dla własnego obszaru działania | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wybiera i uwzględnia w strategiiwłasnych działań kluczowe elementy skutecznych działań w obrszarze HR | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 12Umiejętności: Wspiera strategię rozwoju organizacji poprzez wprowadzanie odpowiednich procesów i projektów HR. | Kryteria weryfikacji Wprowadza odpowiednie procesy iprojekty HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Określa tzw. kamienie milowe wprocesach, diagnozuje ewentualne problemy w procesach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Zapobiega trudnościom w realizacjiprocesów, stosuje metody zapobiegania trudnościom i tzw. "wąskim gardłom" w procesach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 13Umiejętności: Kształtuje procesy HR powiązane ze wskaźnikami biznesowymi na poziomie pracowników, zespołów oraz całej organizacji. Pomaga współpracownikom w wykorzystaniu wiedzy nt. kluczowych procesów biznesowych. | Kryteria weryfikacji Dobieraj wskaźniki biznesowe napoziomie pracowników, zespołów oraz całej organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Angażuje zespół do uczestnictwa wspotkaniach w celu tworzenia istotnych z punktu firmy i zespołu procesów biznesowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje metody aktywizujące w zespoledo świadomego uczestnictwa współpracowników w tworzeniu i realizacji procesów biznesowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje jak przekazuje niezbędnąwiedzę współpracownikom na temat procesów biznesowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 14Kompetencje społeczne: Kształtuje pozytywny stosunek do łączenia procesów HR z potrzebami rozwojowymi (biznesowymi) organizacji. | Kryteria weryfikacji Podaje przykłady korzyści podjętychwłasnych działań łączenia procesów HR z potrzebami rozwojowymi (biznesowymi) organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 15Kompetencje społeczne: Przekonuje do nowych rozwiązań i koncepcji w zakresie wiedzy biznesowej i specjalistycznej z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Wskazuje podjęte własne działanie abyprzekonać współpracownikódo wykorzystania nowych rozwiązań i koncepcji z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 16Kompetencje społeczne: Inicjuje wykorzystanie i wymianę wiedzy biznesowej w swoim zespole oraz całej organizacji. | Kryteria weryfikacji Omawia w jaki sposób Organizujespotkania i podaje metody jakimi zapewnia wymianę wiedzy biznesowej w zespole i organizacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nazwa kompetencji: Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych.
Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest do:
-zespołów HR
-właścicieli firm
-pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
-menadżerów lub kandydatów na menadżerów odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami
ludzkimi.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Główny cel usługi:
Usługa rozwojowa prowadzi do uzyskania znajomości i rozumienia procesów biznesowych i rynkowych istotnych dla działalności firmy.
Wykorzystanie wiedzy na temat aktualnych trendów rynkowych w organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem procesów zarządzania
kapitałem ludzkim.
Szkolenie w formie mieszanej tj stacjonarnej połączonej ze zdalną w czasie rzeczywistym. Szkolenie w formie mieszanej i walidacja w
formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Jedna godzina to 60 minut. Przerwy i walidacja wliczają się do czasu usługi.
Szkolenie jest skierowane do jednego przedsiębiorstwa i do udziału w szkleniu zostanie skierowana jedna osoba pracująca w firmie.
Uczestnik przed rozpoczęciem usługi może uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę, celem lepszego przyswojenia programu
dzięki samoocenie na podstawie pre testu udostępnionego uczestnikowi oraz na podstawie ogólnodostępnej wiedzy i opinii w internecie,
social mediach i otoczeniu biznesowym.
Usługa szkoleniowa obejmuje 24 godziny w tym składa się z części teoretycznej 9,5 godziny (w oparciu o prezentację multimedialną ) i
praktycznej 12,5 godziny (samodzielne wykonywanie ćwiczeń w oparciu o Work Book przekazany uczestniczce pierwszego dnia
szkolenia w wersji papierowej, case study, ćwiczenia indywidualne, dyskusje) oraz przerw 1,5 godziny i walidacji 30 minut .
Usługa szkoleniowa składa się z części zdalnej w czasie rzeczywistym w liczbie 19 godz 45 min zajęć oraz przerw 1 godz 15 min oraz
walidacji 0,5 godz. Część stacjonarna usługi obejmuje 3 godz 15 min zajęć oraz 15 min przerwy.
Każdego dnia szkolenia są przewidziane przerwy 15 minutowe. Przerwy i walidacja wliczają się do czasu szkolenia.
Dzień I:
1. Definicja i identyfikacja kluczowych procesów biznesowych i rynkowych związanych z działalnością firmy.
2. Analiza wpływu czynników społecznych, gospodarczych i politycznych na funkcjonowanie organizacji.
3. Monitorowanie bieżących wydarzeń oraz trendów rynkowych w obszarze biznesowym i HR.
4. Rozpoznawanie procesów rynkowych oraz specyfiki branży w kontekście działań HR.
5. Śledzenie i analiza istotnych trendów w zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Dzień II
1. Rodzaje i metody analizy organizacji oraz sytuacji mikro i makroekonomicznej. Dobór rodzaju i metod analizy.
2. Badanie działań konkurencyjnych firm w obszarze HR i dokonywanie analiz porównawczych.
3. Badanie sytuacji ekomomicznej, społecznej, politycznej i gospodarczej otoczenia w jakim znajduje się organizacja. Analiza i wpływ
czynników na strategię i procesy HR w organizacji.
4. Wykonanie analizy SWOT własnego przedsiębiorstwa
5. Analiza wniosków z analizy. Identyfikowanie możliwości budowania przewag konkurencyjnych organizacji poprzez strategię i procesy
HR.
Dzień III
1. Proponowanie działań wspierających rozwój organizacji na podstawie analizy trendów HR.
2. Wykorzystywanie analiz rynkowych do identyfikacji szans rozwojowych organizacji.
3. Strategia HR rozwoju organizacji. Elementy, metody i narzędzia tworzenia strategii HR organizacji.
4. Promowanie powiązań między strategią, procesami HR a celami biznesowymi organizacji.
Dzień IV
1. Przekonywanie do nowych rozwiązań w zarządzaniu kapitałem ludzkim.
2. Budowanie świadomości biznesowej i HR poprzez wymianę wiedzy w zespole.
3. Kształtowanie kultury organizacyjnej opartej na wiedzy i innowacjach w HR.
4. Wdrażanie narzędzi i metod analizy porównawczej działań HR w branży.
5. Tworzenie strategii długofalowego rozwoju HR w organizacji.
Dzień V
1. Tworzenie strategii długofalowego rozwoju HR w organizacji. c.d.
2. Zasady tworzenia procesów HR. Kamienie milowe, "wąskie gardła " w procesach i usprawnianie procesów.
3. Wykorzystanie kluczowych procesów biznesowych i HR w rozwoju organizacji.
4. Inicjowanie działań dostosowujących procesy HR do trendów rynkowych.
5. Wdrożenie wniosków wynikających z najlepszych praktyk HR.
. Poszukiwanie i wdrażanie kluczowych elementów dobrych praktyk HR.
Dzień VI
1. Wspieranie strategii rozwoju organizacji poprzez wdrażanie procesów i projektów HR.
2. Kształtowanie procesów HR powiązanych ze wskaźnikami biznesowymi na różnych poziomach organizacji.
3. Wspieranie współpracowników w wykorzystywaniu wiedzy o kluczowych procesach biznesowych.
4. Walidacja
Szkolenie skierowane jest do jednego przedsiębiorstwa. W szkoleniu uczestniczy jedna osoba zatrudniona w przedsiębiorstwie.
1 h szkolenia = 60 minut. Przerwy zostały wliczone w czas trwania usługi. Szkolenie oparte jest o metody: prezentacja multimedialna,
WorkBook w wersji papierowej, case study, ćwiczenia indywidualne, dyskusje, mini warsztaty. Na koniec szkolenia zostanie
przeprowadzona ankieta oraz walidacja.
Warunki organizacyjne:
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu
o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Walidacja efektów uczenia się odbywa się w oparciu o test teoretyczny oraz wywiad swobodny i obserwację w warunkach symulowanych.
Organizator zapewnia rozdzielność procesów kształcenia oraz walidacji. Walidację przeprowadza osoba, która nie uczestniczy w procesie
kształcenia.
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ-
Walidacja efektów uczenia się odbywa się w oparciu o test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie realizowanym poprzez
platformę FORMS MS Office oraz obserwację w warunkach symulowanych (na podstawie zadania zleconego do wykonania przez
walidatora) i wywiad swobodny.
Walidacja trwa 30 minut , skłąda się z tj. 15 minut wywiad swobodny i teoretyczny test wiedzy gdzie uczestnik rozwiązuje test teoretyczny
z wynikiem generowanym automatycznie a wynik generowany jest automatycznie i udostępniany uczestnikowi, następnie
przeprowadzany jest wywiad swobodny - polegający na zadaniu przez walidatora pytań (pełniącego rolę moderatora i asesora) oraz
udzieleniu przez uczestnika odpowiedzi - sprawdzając tym samym efekty uczenia się. Na ocenę wywiadu swobodnego mają wpływ
odpowiedzi zgodne z ustalonymi kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się.
Kolejny etap walidacji to obserwacja w warunkach symulowanych. Etap ten trwa 15 min i odbywa się w ten sposób, że walidator zleca
zadanie do wykonania i ocenia jego wykonanie na podstawie scenki odegranej z uczestnikiem (uczestnik odgrywa rolę menedżera,
walidator role pracownika).
Walidacja prowadzona jest przez Panią Wioletę Grzybowskąi jest przez niąoceniana.
Walidacja efektów uczenia się na średnim poziomie min. 80% z trzech metod walidacji uprawnia uczestnika do otrzymania oceny
pozytywnej z walidacji. Minimalny poziom kwalifikowalności poprawnych odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80% oraz minimalny poziom
wykonanego zadania praktycznego ocenionego w ramach obserwacji w warunkach symulowanych wynosi 80% i ocena wywiadu
swobodnego również wymaga osiągnięcia min 80% wyniku.
Sposób organizacji walidacji: test udostępnia uczestnikom Walidator, test uruchamia się z poziomu otrzymanego Linku w FORMS
wMicrosoft Office 365.
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się.
Proces walidacji oraz wybrane metody walidacji umożliwiają zweryfikowanie nabycia efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy,
umiejętności i kompetencji społecznych (postaw).
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co
najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie teoretycznego testu wiedzy oraz udzielenie właściwych odpowiedzi
podczas wywiadu swobodnego na poziomie 80%. Minimalny poziom odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80 %. Minimalny poziom
właściwych odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego to 80% oraz minimalny poziom oceny z obserwacji w warunkach symulowanych
również wynosi 80%
Metody walidacji, które zostaną wybrane:
test teoretyczny z wynikiem generującym wynik automatycznie w formie on line na platformie Microsoft Office 365 Forms
wywiad swobodny
obserwację w warunkach symulowanych, która odbywa się w ten sposób, że walidator zleca zadanie w formie ustnej do wykonania i
ocenia jego wykonanie na podstawie scenki odegranej z uczestnikiem (uczestnik odgrywa rolę menedżera, walidator role pracownika).
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills)
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
.