Akademia Zatrudniania Pracowników z Niepełnosprawnościami.
Akademia Zatrudniania Pracowników z Niepełnosprawnościami.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówZachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Małopolski Pociąg do kariery, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Kierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Akademia zatrudniania pracowników z niepełnosprawnościami to certyfikowany kurs specjalisty zatrudniania osób z niepełnosprawnościami to miesięczny, kompleksowy program rozwoju zawodowego dla specjalistów ds. kadr, pracowników działów HR, kierowników działów kadrowo-płacowych, liderów oraz menadżerów zatrudniających pracowników z niepełnosprawnościami.
- W projekcie może wziąć udział każdy, również osoby spoza wymienionych projektów.
- Usługa rozwojowa adresowana również dla Uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji26-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem Akademii Zatrudniania Pracowników z Niepełnosprawnościami jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego i zgodnego z prawem zatrudniania osób z niepełnosprawnościami: poprawnego dokumentowania orzeczeń, prowadzenia akt i wskaźników PFRON, wypełniania druków (INF, DEK, Wn-D), pozyskiwania i rozliczania dofinansowań oraz organizowania bezpiecznych, dostosowanych stanowisk pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik kursu zna rodzaje orzeczeń o niepełnosprawności oraz potrafi prawidłowo dokumentować szczególne schorzenia na potrzeby pracodawcy i instytucji zewnętrznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik kursu rozróżnia rodzaje orzeczeń (ZN, ZUS, POWiatowe Zespoły).Wskazuje, jakie dokumenty mogą potwierdzać szczególne schorzenia. Potrafi wypełnić i uzupełnić dokumentację dotyczącą niepełnosprawności. Dobiera właściwe dokumenty do wymagań PFRON i innych instytucji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik kursu potrafi obliczyć stan zatrudnienia, wskaźniki zatrudnienia oraz ustalić, którzy pracownicy niepełnosprawni podlegają wliczeniu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik kursu prawidłowo oblicza stan zatrudnienia według zasad PFRON.Wylicza wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych. Rozróżnia, które osoby podlegają wliczeniu do wskaźnika, a które nie. Analizuje przypadki szczególne (np. nieobecności, urlopy, zleceniobiorcy). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik kursu zna zasady prowadzenia dokumentacji pracowniczej oraz potrafi prawidłowo wypełniać formularze PFRON. | Kryteria weryfikacji Uczestnik kursu prowadzi akta osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami.Potrafi poprawnie wypełnić formularze INF-1, INF-2, INF-3 oraz DEK-I/DEK-II. Rozpoznaje błędy najczęściej pojawiające się w dokumentacji PFRON. Potrafi przygotować dokumenty do kontroli PFRON lub PIP. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik kursu zna zasady pozyskiwania dofinansowania do wynagrodzeń pracowników z niepełnosprawnościami oraz potrafi przygotować komplet dokumentów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik kursu opisuje warunki uzyskania dofinansowania.Kompletuje dokumenty niezbędne do wniosku o dofinansowanie. Wypełnia miesięczne raporty i deklaracje. Potrafi zidentyfikować sytuacje, w których pracodawca traci prawo do dofinansowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik kursu zna obowiązki wynikające z przepisów prawa pracy i ustaw dotyczących rehabilitacji zawodowej osób niepełnosprawnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik kursu wymienia obowiązki pracodawcy (np. dostosowanie stanowiska pracy, warunki pracy, informowanie PFRON).Potrafi ocenić, czy pracodawca spełnia wymogi ustawowe. Identyfikuje sytuacje naruszenia prawa przez pracodawcę. Wyjaśnia zasady ochrony pracownika niepełnosprawnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik kursu potrafi dokonać poprawnego rozliczenia czasu pracy pracownika niepełnosprawnego zgodnie z obowiązującymi normami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik kursu rozróżnia normy czasu pracy w zależności od stopnia niepełnosprawności.Prawidłowo rozlicza czas pracy pracownika z uwzględnieniem przysługujących uprawnień. Analizuje przykładowe harmonogramy i ewidencje czasu pracy. Wskazuje błędy w rozliczeniach i potrafi je skorygować. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik kursu zna zasady BHP i potrafi je dostosować do potrzeb pracowników z niepełnosprawnościami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik kursu określa wymagania dotyczące dostosowania stanowisk pracy.Oceni zagrożenia na stanowisku pracy i proponuje środki ochronne. Rozróżnia obowiązki pracodawcy w zakresie BHP. Wskazuje przykłady modyfikacji środowiska pracy zwiększających bezpieczeństwo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik kursu potrafi promować różnorodność, tworzyć środowisko pracy sprzyjające włączeniu oraz efektywnie współpracować z zespołem zróżnicowanym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik kursu rozróżnia pojęcia: różnorodność, inkluzja, równość, dostępność.Opracowuje działania wspierające inkluzywność w organizacji. Potrafi wskazać bariery i ryzyka w zarządzaniu różnorodnością. Stosuje narzędzia wzmacniające integrację i współpracę zespołową. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program Akademii Zatrudniania Pracowników z Niepełnosprawnościami
Lekcja 1 Dokumentowanie niepełnosprawności i szczególnych schorzeń
- Niepełnosprawność w ujęciu prawnym
- Dokumentowanie niepełnosprawności – przegląd różnych rodzajów orzeczeń
- i „przeliczanie” na odpowiednie stopnie niepełnosprawności
- Zaświadczenia odnośnie szczególnych schorzeń
- Wydłużanie ważności orzeczeń, w tym zaświadczenia PZON
- Jak przeczytać orzeczenie
- Zbieg orzeczeń o stopniu niepełnosprawności
Ćwiczenia:
- rozwiązanie przykładu zbiegu 2 orzeczeń o stopniu niepełnosprawności,
- rozwiązanie przykładu uwzględniającego szczególne schorzenie z ciągłością orzeczenia
- zaświadczenie o szczególnych schorzeniach na potrzeby zmniejszenia wskaźnika
- uprawniającego do obniżenia wpłat na PFRON zbyt późno złożony wniosek
- a wydłużenie ważności orzeczenia
Lekcja 2 Stam zatrudnienia, wskaźniki zatrudnienia i wliczanie pracowników niepełnosprawnych, akta osobowe, INF-y, DEK-i
- Stan zatrudnienia na gruncie ustawy o rehabilitacji, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wskaźnik 6% do wpłat na PFRON i do dofinansowania do wynagrodzeń
- Wliczanie do stanu zatrudnienia – art. 2a
- Zgłoszenie pracownika niepełnosprawnego do ZUS
- Obowiązki pracodawcy zatrudniającego do i powyżej 25 etatów
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w aktach osobowych, dobrowolność udostępnienia informacji o stanie zdrowia i skutki wycofania zgody
- Obniżanie wpłat na PFRON (zakup produktów lub usług od uprawnionego pracodawcy)
Ćwiczenia:
- rozwiązanie przykładu zbiegu 2 orzeczeń o stopniu niepełnosprawności
- rozwiązanie przykładu uwzględniającego szczególne schorzenie z ciągłością orzeczenia
- zaświadczenie o szczególnych schorzeniach na potrzeby zmniejszenia wskaźnika
- uprawniającego do obniżenia wpłat na PFRON
Lekcja 3 Praktyczne warsztaty wypełniania druków INF-1, INF-2, DEK-1-0, DEK-R, DEK-Z, INF-Z
- Wypełnienie druku INF-1, INF-2 – informacji składanych comiesięcznie do PFRON
- Wypełnienie druku DEK-1-0, DEK-R
- Korekty deklaracji i informacji przekazywanych do PFRON
- DEK-Z, INF-Z
Ćwiczenia:
- Wypełnienie INF-1 z zadanymi parametrami
- Wypełnienie INF-2 z zadanymi parametrami (zmienność stanu zatrudnienia oraz
- wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych)
- Wypełnienie DEK-1-0 z zadanymi parametrami (zmienność stanu zatrudnienia oraz wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych)
- Wypełnienie DEK-Z z zadanymi parametrami (zmienność stanu zatrudnienia oraz wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych)
Lekcja 4 Dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników niepełnosprawnych
- Wykazanie konieczności uzyskania pomocy, efekt zachęty, sytuacje braku konieczności wykazania efektu zachęty
- Warunki uzyskania dofinansowania
- Terminowość kosztów płacy
- Stan zatrudnienia na gruncie rozporządzenia KE 651/2014
- Rejestracja w SODIR
- Kontrola z PFRON – uprawnienia kontrolne instytucji
Ćwiczenia:
- 4 przykłady czy przysługuje dofinansowanie przy wskazanych parametrach (inny miesiąc zatrudnienia, inny rozpoczęcia pobierania SOD, nieterminowe opłacenie części wynagrodzenia, późniejsze ujawnienie nieterminowego opłacenia kosztów płacy przez ZUS, wypłata wynagrodzenia gotówką)
Lekcja 5 Dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników niepełnosprawnych – druki INF-D-P, Wn-D, INF-OPP
- Wypełnienie druku Wn-D
- Wypełnienie druku INF-D-P
- Wypełnienie druku INF-O-PP
- Korekty informacji wykazanych w drukach
Ćwiczenia:
- Wypełnienie druku INF-D-P z zadanymi parametrami – 4 druki
- Korekta wniosku o dofinansowanie
Lekcja 6 Prawo pracy. Obowiązki pracodawcy zatrudniającego pracownika z niepełnosprawnością. Uprawnienia pracownicze.
- Podstawa prawna – ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
- Rekrutacja i ograniczanie ryzyka dyskryminacji z perspektywy rekrutera i menedżera
- Dyskryminacja i zachowania niepożądane w zespole pracowników w kontekście ryzyka prawnego pracodawcy
- Ochrona danych osobowych, w tym danych medycznych, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia z ZFŚS
- Praca zdalna i inne modele pracy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności; obowiązki pracodawcy w zakresie transportu OzN do siedziby pracodawcy
- Udział pracownika niepełnosprawnego na turnusie rehabilitacyjnym
- Wyjątki w zatrudnianiu OzN na podstawie Kodeksu pracy
Lekcja 7 Czas pracy pracownika niepełnosprawnego
- Czas pracy pracownika niepełnosprawnego - zasady ogólne
- Czas pracy pracownika niepełnosprawnego - praktyczne przykłady i wyliczenia
- Przerwy w czasie pracy pracownika niepełnosprawnego - zasady ogólne
- Przerwy w czasie pracy pracownika niepełnosprawnego - praktyczne przykłady i wyliczenia
- Urlopy i zwolnienia od pracy pracownika niepełnosprawnego, w tym zwolnienie na specjalistyczne badania – zasady ogólne i przykłady wyliczeń
Lekcja 8 Bezpieczeństwo i Higiena Pracy oraz organizacja stanowiska pracy pracownika z orzeczeniem o niepełnosprawności
- Wymagania związane z dostępnością miejsca pracy jako miejsca użyteczności publicznej
- Dostępność stanowiska pracy dla osób z niepełnosprawnościami
- Przygotowanie miejsca pracy dla pracownika niepełnosprawnego: sprzęt, wyposażenie stanowiska pracy, szczególne potrzeby.
- Szkolenie wstępne BHP i instruktaż stanowiskowy pracowników niepełnosprawnych
Lekcja 9 Inkluzywne miejsce pracy i zarządzanie zespołem różnorodnym
- Polityka zatrudniania pracowników z niepełnosprawnościami – praktyki rekrutacyjne na rynku pracy, tworzenie sprzyjającego środowiska oraz wsparcie osób z niepełnosprawnościami w miejscu pracy.
- Komunikacja i integracja w miejscu pracy – efektywna komunikacja w zespole pracowników, eliminowanie stereotypów i barier komunikacyjnych oraz wspieranie współpracy w zespole.
- Współpraca menedżera z pracownikiem z orzeczeniem o niepełnosprawności: współpraca z perspektywy menedżera i wsparcie ze strony HR: angażowanie, prowadzenie (trudnych) rozmów, angażujący wpływ i odpowiedzialność, udzielanie konstruktywnego feedbacku
- Firma odpowiedzialna społecznie - edukacja w zakresie potrzeb osób
- z niepełnosprawnościami. Przykłady wdrożenia inicjatyw z obszaru ESG
Lekcja 10. Egzamin - Walidacja - test online.
Szkolenie kierujemy do:
Słuchaczami kursu dla kandydatów na specjalistę ds. kadr mogą być osoby:
- posiadające co najmniej wykształcenie średnie,
- posiadające co najmniej podstawową umiejętność obsługi komputera,
- uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy w zawodzie,
- rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej.
Opis Organizacji kursu:
Czas trwania kursu w harmonogramie został podany w godzinach zegarowych i wynosi 23 godziny, obejmuje:
- czas trwania wykładów online realizowanych w czasie rzeczywistym.
- zajęcia odbywają się zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem
- wszystkie treści programowe są realizowane w sposób zapewniający możliwość nabycia efektów uczenia się zgodnych z założeniami kursu.
Weryfikacja efektów uczenia się oraz Walidacja.
Po szkoleniu przeprowadzana będzie walidacja w formie testu teoretycznego. Pytania testowe przygotowane zostały przez niezależnego walidatora, zapewniając rozdzielność funkcji uczenia od walidacji. Test przeprowadzony będzie w formie online, poprzez wykorzystanie platformy zewnętrznej. Osoba walidująca nie jest obecna w części szkoleniowej. W harmonogramie szkolenia, został wskazany przybliżony optymalny czas przeprowadzenia walidacji.
- Podstawą zaliczenia kursu jest obecność przynajmniej na 80% godzin lekcyjnych, realizacja materiału 100%, na platformie szkoleniowej, raport z logowań na zajęcia, egzamin pisemny.
- Osoba, która na egzaminie uzyskała co najmniej 60% punktów możliwych do osiągnięcia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 (Dz. U. 2023, poz. 2175).
- Osoba, która zdała egzamin na zasadach określonych przez Radę Programową tj. uzyskała co najmniej 60 % punktów możliwych do osiągnięcia otrzymuje zaświadczenie potwierdzające umiejętności w obrębię zawodu: Specjalista ds. kadr - 242307)
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Dokumentowanie niepełnosprawności i szczególnych schorzeń - WYKŁAD - czat, prezentacja | Prowadzący Anna Pałecka-Błaszczyk | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Stan zatrudnienia, wskaźniki zatrudnienia i wliczanie pracowników niepełnosprawnych, akta osobowe, INF-y, DEK-i - WYKŁAD - czat, prezentacja | Prowadzący Anna Pałecka-Błaszczyk | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Praktyczne warsztaty wypełniania druków INF-1, INF-2, DEK-1-0, DEK-R, DEK-Z, INF-Z - WYKŁAD - czat, prezentacja | Prowadzący Anna Pałecka-Błaszczyk | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników niepełnosprawnych - WYKŁAD - czat, prezentacja | Prowadzący Anna Pałecka-Błaszczyk | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników niepełnosprawnych - druki INF-D-P, Wn-D, INF-OPP - WYKŁAD - czat, prezentacja | Prowadzący Anna Pałecka-Błaszczyk | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Prawo pracy. Obowiązki pracodawcy zatrudniającego pracownika z niepełnosprawnością. Uprawnienia pracownicze. - WYKŁAD - czat, prezentacja | Prowadzący PATRYCJA REJNOWICZ-JANOWSKA | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Czas pracy pracownika niepełnosprawnego - warsztaty praktyczne - WYKŁAD - czat, prezentacja | Prowadzący Iwona Wołkiewicz | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Bezpieczeństwo i Higiena Pracy oraz organizacja stanowiska pracy pracownika z orzeczeniem o niepełnosprawności - WYKŁAD - czat, prezentacja | Prowadzący Michał Szweda | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Inkluzywne miejsce pracy i zarządzanie zespołem różnorodnym - WYKŁAD - czat, prezentacja | Prowadzący Monika Pawłowska | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja: Egzamin końcowy - test teoretyczny. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 02:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 117,39 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 117,39 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Monika Pawłowska
Od ponad 25 lat buduję i dzielę się swoją ekspertyzą w zakresie rozwoju ludzi, zespołów i organizacji. Swoje doświadczenie zdobywałam w firmach consultingowych, a także po stronie biznesu w dużych korporacjach. Posiadam doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania obszarem rekrutacji, rozwoju i szkoleń, ocen pracowniczych, a także budowania angażującego środowiska pracy.
Lata doświadczeń umocniły mnie w myśleniu, że człowiek stanowi źródło sukcesu nie tylko swojego osobistego, ale także zespołów i całych organizacji. Dlatego też w swojej pracy łączę indywidualne podejście do ludzi i zespołów ze strategicznym spojrzeniem na firmę.
Pracuję indywidualnie, a także z całymi zespołami, menedżerami i zarządami firm, aby wspierać nie tylko we wzrastaniu i rozwoju, ale także przechodzeniu przez zmianę i trudne sytuacje pojawiające się z życiu zespołów i organizacji. Doświadczenie i kwalifikacje zdobyte nie wcześniej niż 5 lat.
PATRYCJA REJNOWICZ-JANOWSKA
Michał Szweda
Iwona Wołkiewicz
Absolwentka Studiów Podyplomowych z Prawa Pracy na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej. Umiejętności trenerskie szkoliła na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego oraz licznych kursach trenerskich. Z wielką satysfakcją dzieli się ze słuchaczami wiedzą, nie tylko teoretyczną, ale także cenną dla kursantów wiedzą praktyczną .Zajęcia prowadzi metodami interaktywnymi, zachęcając słuchaczy do aktywnego uczestnictwa w kursie.
Wieloletni praktyk na stanowiskach Specjalisty ds. Administracji Personalnej, Specjalisty ds. Rozwoju Personelu, HR Business Partner.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych korporacjach, firmach doradczych:
Coca – Cola,
PTK Centertel (Orange),
GTS Poland (Grupa T-Mobile),
MDDP Outsourcing Kadr i Płac,
Obecnie stały współpracownik HRnaSzpilkach. Prowadzi szkolenia z zakresu prawa pracy. Doświadczenie i kwalifikacje zdobyte nie wcześniej niż 5 lat.
Anna Pałecka-Błaszczyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W trakcie zajęć słuchacze będą korzystać między innymi z następujących środków i materiałów dydaktycznych:
- Poradnik metodyczny
- Prezentacje do ćwiczeń i wykładów
- Testy i ćwiczenia do zajęć praktycznych
- Tabele, narzędzia, checklisty i kwestionariusze do ćwiczeń
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie pdf do wydruku.
Wykaz literatury – organizator kursu decyduje jaka literatura zostanie zaproponowana słuchaczom. Wykaz podręczników proponowanych do nauki na kursie zostaje udostępniony na platformie szkoleniowej kursanta.
Warunki uczestnictwa
- Ogólne warunki świadczenia usługi poprzez Eduwersum Collegium Rozwoju HR dostępne są na stronie Eduwersum® Collegium Rozwoju HR by HR na Szpilkach®
- Oprócz zgłoszenia przez BUR uczestnik musi zakupić kurs znajdujący się na stronie dostawcy: Akademia Zatrudniania Pracowników z Niepełnosprawnościami | Eduwersum Collegium Rozwoju HR by Monika Smulewicz
- Oprócz zapisu przez BUR uczestnik musi zalogować się na stronę internetową realizatora aby utworzyło się dla niego konto umożliwiające podpięcie dostępów do kursu: Akademia Zatrudniania Pracowników z Niepełnosprawnościami| Eduwersum Collegium Rozwoju HR by Monika Smulewicz
- Biorąc udział w usłudze rozwojowej wyrażasz zgodę na rejestrowanie czasu logowania
Informacje dodatkowe
- Zawarto umowę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
- Szkolenia oraz kursy podlegają zwolnieniu z VAT (na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 26-29 ustawy o VAT w Polsce).
- Kolejność zajęć w danym kursie może ulec zamianie
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
SPOTKANIA NA ŻYWO - WYKŁADY ODBYWAJĄ SIĘ NA NARZĘDZIU CLICKMEETING. Link jest generowany przed każdym spotkaniem i przesyłany do uczestników drogą mailową oraz udostępniany na platformie akademii, do której uczestnik ma dostęp za pomocą loginu i hasła. Podczas spotkania uczestnicy mają możliwość dyskusji/zadawania pytań na bieżąco.
Do wykładów stosowany jest program https://clickmeeting.com/pl - umożliwiający weryfikację czasu logowania się uczestników. Na ten podstawie weryfikowana jest obecność uczestników na wykładzie na żywo. Dodatkowo uczestnicy mogą podpisać listę obecności online umieszczoną na platformie szkoleniowej Eduwersum.
Platforma, na której znajduje się część ćwiczeniowa jest naszą własną autorską platformą, do której uczestnicy mają dostęp za pomocą swojego loginu i hasła – istnieje możliwość wygenerowania z niej postępów w kursie danego uczestnika.
WYMAGANIA TECHNICZNE DLA UCZESTNIKA:
- Sprzęt: komputer wyposażony w kamerę i głośnik z aktualnym systemem operacyjnym (Windows, macOS lub Linux) i co najmniej 2 GB pamięci RAM
- Połączenie z Internetem: połączenie z Internetem o minimalnych parametrach: pobieranie 5 mb/s, i wysyłanie minimum 1 mb/s. Prędkość swojego Internetu możesz sprawdzić tu: https://www.speedtest.net
- Miejsce do pracy: pomieszczenie, w którym będziesz mieć stabilny sygnał WiFi i spokojne warunki do skupienia się.
- Aplikacja: nie jest wymagana instalacja żadnej aplikacji. Uczestnik otrzymuje login i hasło do platformy szkoleniowej Ewuwersum w formie online, gdzie otrzymuje dostęp do materiałów szkoleniowych oraz dostęp do zamkniętej (dedykowanej) grupy.
- Przed rozpoczęciem każdego wykładu uczestnik otrzymuje mailem link do spotkania, który jest ważny 10 min przed rozpoczęciem spotkania, aż do zakończenia wykładu
Usługa jest nagrywana na potrzeby ewentualnej kontroli w związku z tym proszę o punktualne logowania na zajęcia.