Inteligentne technologie dla zielonej transformacji - wykorzystanie AI w rozwoju zielonych i cyfrowych kompetencji
Inteligentne technologie dla zielonej transformacji - wykorzystanie AI w rozwoju zielonych i cyfrowych kompetencji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób dorosłych, które chcą podnieść swoje kompetencje cyfrowe i nauczyć się wykorzystywać narzędzia sztucznej inteligencji w sposób praktyczny i odpowiedzialny.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób dorosłych, które chcą podnieść swoje kompetencje cyfrowe i nauczyć się wykorzystywać narzędzia sztucznej inteligencji w sposób praktyczny, który wspiera rozwój zielonych kompetencji.
Uczestnicy poznają możliwości AI w kontekście codziennej pracy, komunikacji, analizy danych i automatyzacji, a także dowiedzą się, jak technologia ta może wspierać działania zgodne z ideą zrównoważonego rozwoju.
Szczególny nacisk zostanie położony na praktyczne zastosowania AI w sektorze zielonej gospodarki oraz działanie w zgodzie z wartościami społecznymi i ekologicznymi.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji13-02-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje kursantów do samodzielnego wykorzystywania narzędzi sztucznej inteligencji (AI) w codziennej pracy zawodowej – w sposób zgodny z ideą zielonej transformacji oraz zrównoważonego rozwoju. Uczestnik po zakończeniu szkolenia będzie potrafił tworzyć i wdrażać własne rozwiązania wspierające automatyzację zadań, redukcję zużycia zasobów oraz cyfryzację procesów. Program szkolenia nawiązuje do priorytetów regionalnych w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych i technologicznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia z zakresusztucznej inteligencji, kompetencji cyfrowych i zielonych. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zależności między AI,transformacją cyfrową a zielonymi kompetencjami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje i wdraża rozwiązania zzakresu technologii informacyjnych, wspierające automatyzację pracy i zieloną transformację. | Kryteria weryfikacji Sporządza własny zestaw promptów iworkflow AI służący usprawnieniu codziennych zadań w zgodzie z zasadami odpowiedzialności środowiskowej i efektywności procesów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Interpretuje wpływ wykorzystania AI naśrodowisko i efektywność zasobową. | Kryteria weryfikacji Wskazuje zastosowania AI zgodne zzałożeniami ESG, FERS, GreenComp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazuje zastosowania AI zgodne zzałożeniami ESG, FERS, GreenComp. | Kryteria weryfikacji Wykonuje minimum 2 korektypromptów na podstawie uzyskanych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Sporządza dokumenty bazowewspierające kontekstowe generowanie treści. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje dokument lub notatkękontekstową do zadań z AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Diagnozuje możliwości wdrożenia AI wswoim środowisku zawodowym. | Kryteria weryfikacji Określa obszary z potencjałemautomatyzacji i optymalizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża podstawowe zasadybezpiecznego i etycznego korzystania z AI. | Kryteria weryfikacji Wymienia ryzyka, wskazuje metodyochrony danych i komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planuje własne działania rozwojowe zuwzględnieniem technologii i zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Opracowuje plan zastosowania AIzgodny z własnym kontekstem zawodowym i celami rozwojowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Loguje się do ChatGPT, rozpoznaje istosuje jego główne funkcje. | Kryteria weryfikacji Dobiera funkcje ChatGPT dokonkretnych zastosowań: analiza, raportowanie, planowanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia AI dowyszukiwania, filtrowania i analizy informacji wspierających strategię klimatyczną i środowiskową. | Kryteria weryfikacji Wymienia narzędzia do researchu iokreśla ich zastosowanie w analizie ESG, emisji CO2 lub efektywności energetycznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Program
I. Wprowadzenie i integracja
Powiązanie z GreenComp (świadomość technologiczna i społeczna)
- Przywitanie i integracja uczestników
- Zebranie potrzeb szkoleniowych (indywidualne cele uczestników)
- Definicja kluczowych pojęć: sztuczna inteligencja, zrównoważony rozwój, zielone kompetencje.
- Ćwiczenie wprowadzające: "AI jako partner – moje oczekiwania, moje obawy" (refleksja i moderowana dyskusja)
II. Wprowadzenie do AI i jej wpływu na środowisko
Powiązanie z GreenComp (świadomość systemowa, kompetencje informacyjne), ESG (świadome zarządzanie technologią), FERS (transformacja cyfrowa i zielona), ISO 14001 (zarządzanie środowiskowe)
- Czym jest sztuczna inteligencja (AI), generatywna AI (GenAI) i uczenie maszynowe
- Jak działa AI – mechanizm uczenia modeli językowych
- AI jako narzędzie transformacji cyfrowo-ekologicznej: wpływ na zrównoważony rozwój, dekarbonizację, efektywność zasobową
- Wpływ AI na środowisko i społeczeństwo: zużycie energii, dane, emisja CO2, etyczne wyzwania,
- Przegląd praktycznych zastosowań AI:
- automatyzacja zadań administracyjnych i biurowych,
- planowanie i zarządzanie projektami (zarządzanie harmonogramami, komunikacją zespołową),
- analiza danych, raportowanie i mapowanie informacji,
- wspieranie zrównoważonego rozwoju: monitorowanie emisji CO2, zarządzanie zużyciem energii, prognozowanie obciążeń środowiskowych,
- symulacje ekologiczne i analiza śladu węglowego,
- optymalizacja działań w różnych sektorach gospodarki.
- Wpływ AI na rynek pracy: jakie zawody ewoluują, które zanikają, jakie kompetencje stają się kluczowe.
- Warsztaty: trenowanie własnego modelu AI (symulacja działania algorytmu na różnych danych wejściowych)
- Ćwiczenie refleksyjne: Jakie szanse i zagrożenia niesie AI w mojej branży? (krytyczna refleksja i świadomość wpływu technologii)
III. Podstawy komunikacji z AI – promptowanie
Powiązanie z GreenComp (kompetencje informacyjne i cyfrowe, działanie transformacyjne, świadomość wpływu technologii), FERS (rozwój kompetencji przyszłości i ekologicznej transformacji), ESCO (tworzenie zapytań, analiza danych), ESG (odpowiedzialne zarządzanie informacją), AI Act (świadome korzystanie z modeli językowych)
- Wprowadzenie do pracy z generatywną AI poprzez promptowanie – rola precyzyjnej i odpowiedzialnej komunikacji z modelem w kontekście wyzwań środowiskowych i społecznych
- Złote zasady tworzenia skutecznych promptów.
- Struktura promptu
- Typy promptów i ich zastosowania: informacyjne, kreatywne, analityczne, dialogowe.
IV. Kontekst i dokumenty bazowe – skuteczne wykorzystanie AI w praktyce
Powiązanie z GreenComp (zarządzanie informacją i zasobami, myślenie systemowe), FERS (efektywność zawodowa i transformacja cyfrowa), ESG (porządkowanie procesów i dokumentacji), ISO 50001 (efektywność energetyczna w organizacji)
- Znaczenie kontekstu w komunikacji z AI – jak wpływa na trafność, adekwatność i etyczność odpowiedzi
- Rodzaje kontekstów: systemowy, branżowy, środowiskowy – i ich wpływ na jakość generowanych treści
- Tworzenie i wykorzystywanie dokumentów bazowych – jako forma optymalizacji wiedzy i zasobów
- Narzędzia wspierające organizację wiedzy i procesów z wykorzystaniem AI
- Warsztaty: budowanie własnych dokumentów bazowych i promptów kontekstowych (np. plan komunikacji ESG, notatki z analiz środowiskowych)
- Refleksja: Jakie dane i struktury pomagają mi efektywnie i etycznie korzystać z AI? – odniesienie do GreenComp (zarządzanie zasobami, myślenie strategiczne)
- Warsztaty: tworzenie i testowanie własnych promptów na rzeczywistych przykładach – kontekst zawodowy uczestników, w tym zadania wspierające zieloną transformację (np. monitoring zużycia zasobów, komunikaty ESG, raportowanie środowiskowe)
- Refleksja: Jak prompty wspierają efektywność mojej pracy i podejmowanie świadomych decyzji środowiskowych? – odniesienie do GreenComp (działanie transformacyjne, odpowiedzialność i świadomość ekologiczna).
V. ChatGPT – praktyczne zastosowanie narzędzia
Powiązanie z GreenComp (kompetencje cyfrowe, korzystanie z technologii wspierającej zrównoważony rozwój), FERS (wzmocnienie kompetencji zawodowych i transformacja cyfrowa), AI Act (świadome użytkowanie narzędzi AI), ESCO (obsługa nowoczesnych narzędzi cyfrowych)
- Rejestracja i logowanie do ChatGPT – konfiguracja konta, interfejs użytkownika
- Różnice między wersją darmową i płatną – funkcjonalności i zasoby
- Omówienie kluczowych funkcji wspierających użytkownika (historia rozmów, zapis, tryby pracy, ustawienia prywatności)
- Praktyczne przykłady zastosowania ChatGPT w zadaniach zawodowych – tworzenie raportów, planów, analiz
- Warsztaty: samodzielne zadania z użyciem ChatGPT – rozwijanie treści na potrzeby zielonych i cyfrowych strategii
- Refleksja: Jakie funkcje ChatGPT realnie wspierają moją efektywność? – odniesienie do GreenComp (działanie ukierunkowane na cel, świadomość wykorzystania technologii).
VI. Zaawansowane techniki pracy z AI
Powiązanie z GreenComp (refleksja, analiza danych, adaptacyjność), FERS (pogłębianie umiejętności cyfrowych), AI Act (świadome sterowanie AI), ISO 26000 (etyka i odpowiedzialność).
- Iteracyjne podejście do pracy z AI.
- Sekwencjonowanie promptów – budowanie logicznych ciągów instrukcji.
- Zarządzanie kontekstem rozmowy – jak utrzymać spójność i kontrolę nad wątkiem.
- Wykorzystywanie załączników – jak efektywnie pracować z plikami i danymi.
- Warsztaty: tworzenie złożonych scenariuszy promptowania z elementami wieloetapowej analizy.
- Refleksja: Jak pogłębiać współpracę z AI z zachowaniem etycznych i środowiskowych ram? – odniesienie do GreenComp i AI Act.
VII. Tworzenie własnych asystentów AI (Custom GPT, GPT Projects)
Powiązanie z GreenComp (projektowanie i innowacja), FERS (automatyzacja pracy), ESG (odpowiedzialność technologiczna), AI Act (bezpieczne wdrażanie AI)
- Czym są Custom GPT i GPT Projects – porównanie i zastosowania.
- Tworzenie własnego asystenta krok po kroku – interfejs, funkcje, ograniczenia.
- Praktyczne scenariusze użycia – automatyzacja zadań środowiskowych (np. monitoring emisji CO2), generowanie treści ESG, optymalizacja procesów.
- Warsztaty: budowa własnego asystenta AI dopasowanego do potrzeb uczestnika.
- Refleksja: Jakie zadania w mojej pracy warto zautomatyzować z użyciem AI? – analiza korzyści i ryzyk.
XVIII. Desk research i narzędzia AI do zadań specjalnych.
Powiązanie z GreenComp (zarządzanie informacją i innowacja), ESCO (wyszukiwanie danych, weryfikacja źródeł), ISO 26000 (etyczna analiza informacji)
- Czym jest desk research i jak AI wspiera ten proces – inteligentne wyszukiwanie i filtrowanie treści.
- Narzędzia AI do researchu.
- Multimodalność jako trened w rozwoju AI.
- Inne modele językowe i ich zastosowanie w analizie danych i wizualizacji
- Warsztaty: realizacja miniprojektu researchowego wspieranego AI w temacie związanym z transformacją ekologiczną
- Refleksja: Jak wykorzystam nowe narzędzia do pogłębionej analizy i projektowania działań? – odniesienie do GreenComp i FERS
IX. Podsumowanie
Powiązanie z GreenComp (transformacja, refleksja, działanie), FERS (wdrażanie umiejętności w praktyce), ISO 14001/26000 (strategiczne planowanie i odpowiedzialność)
- Podsumowanie kluczowych treści i wniosków z całego szkolenia.
- Ćwiczenie: stworzenie indywidualnego planu wdrożenia AI w swoim obszarze zawodowym (z elementami ESG, efektywności, etyki).
- Refleksja: jak zmieniło się moje postrzeganie AI i moich możliwości?
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
W ramach szkolenia, w drugim dniu, zostanie przeprowadzona walidacja osiągniętych efektów uczenia się, realizowana przez podmiot zewnętrzny.
Walidacja jest wliczona w czas trwania szkolenia i obejmuje test wiedzy teoretycznej sprawdzający znajomość podstawowych pojęć i narzędzi AI.
Wręczenie certyfikatów uczestnictwa.
Czas trwania szkolenia: 16 godzin zegarowych.
Szkolenie dzieli się na część praktyczną 12h i część teoretyczną 4h
Przerwy wliczone w czas trwania usługi
W trakcie szkolenia będą krótsze przerwy w zależności od kondycji uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Rozpoczęcie szkolenia. Sztuczna inteligencja w codziennej rzeczywistości wprowadzenie do szkolenia i zielonych kompetencji (GreenComp) | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Wpływ AI na gospodarkę, środowisko i społeczeństwo perspektywa ESG i transformacji cyfrowoekologicz nej. | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Czym jest sztuczna inteligencja (AI), generatywna AI i uczenie maszynowe podstawy technologii. | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 przerwa kawowa | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Zrównoważony rozwój i AI: emisje CO2, zużycie energii, dekarbonizacja i optymalizacja zasobów | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Przegląd zastosowań AI analiza danych, zarządzanie projektami, symulacje środowiskowe, raportowanie ESG | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 przerwa obiadowa | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Zmiany na rynku pracy w dobie AI – nowe kompetencje cyfrowe, kompetencje przyszłości, GreenComp | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 1 Skuteczna komunikacja z AI– wprowadzenie do promptowania w kontekście etyki i efektywności | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Typy i struktura promptów oraz znaczenie kontekstu przygotowanie dokumentów bazowych zgodnych z ESG i ISO 50001. | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 ChatGPT w praktyce logowanie, interfejs, konfiguracja i bezpieczne korzystanie (AI Act) | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 1 Tworzenie treści i analiz z pomocą ChatGPT– przykłady zastosowań w działaniach cyfrowych i środowiskowych. | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Zaawansowane techniki pracy z AI – iteracje, sekwencje, kontekst i załączniki. | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 przerwa kawowa | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 GPT i GPT Projects tworzenie asystentów AI wspierających ESG i automatyzację pracy | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Projektowanie rozwiązań AI warsztaty tworzenia własnego asystenta. | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 przerwa obiadowa | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Desk research z AI inteligentne wyszukiwanie informacji, analiza danych środowiskowych, emisje CO2. | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Multimodalność i alternatywne modele językowe– zastosowania AI do wizualizacji i strategii klimatycznych | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Podsumowanie i plan wdrożenia AI – refleksja nad transformacją cyfrową i ekologiczną (GreenComp, FERS). | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja, egzamin końcowy, zakończenie szkolenia | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 312,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 312,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 125,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Wołoszyn-Kusio
Specjalizuję się w prowadzeniu warsztatów, webinarów i programów grupowych, w których łączy wiedzę teoretyczną z praktycznymi umiejętnościami.
Prowadzone przeze mnie szkolenia są projektowane w strukturze modułowej, dopasowanej do poziomu i potrzeb uczestników, oparte na cyklu Kolba i metodzie uczenia się przez działanie, projektowane w oparciu o model SAMR – wspierający realną zmianę jakości pracy z technologią.
Aktualizacja wiedzy:
– 2024 Specjalizacja trenerska w obszarze AI i stworzenie autorskiego programu szkolenia: – ukończenie kilkumiesięcznego szkolenia i złożenie egzaminu oraz zdobycie zawodu Specjalista ds. rozwoju i stosowania metod sztucznej inteligencji (kod zawodu: 251908) w Instytucie Marki Online i Komunikacji,
– Luty 2025 Dołączenie do programu rozwoju kompetencji OMA-AI (One Man Army AI)
Wrzesień 2025 Udział w programie AIDEAS – Program rozwoju kompetencji AI
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe: skrypty i materiały multimedialne dostępne w formie elektronicznej, umożliwiające samodzielne utrwalanie wiedzy.
Warunki uczestnictwa
Warunek ukończenia: obecność na co najmniej 80% zajęć.
Tryb szkolenia: stacjonarny, warsztatowy.
Dostęp do sprzętu: Uczestnicy maja zapewniony sprzęt przez organizatora
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
3) W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Informacje dodatkowe
Treści szkoleniowe pozostają w spójności z zielonymi kompetencjami wskazanymi przez Komisję Europejską w bazie ESCO
Uczestnicy rozwijają m.in. umiejętności:
- włączania narzędzi cyfrowych w procesy usprawniające gospodarowanie zasobami,
- promowania zrównoważonych rozwiązań w środowisku pracy,
- wspierania odpowiedzialnej transformacji cyfrowo-ekologicznej,
- przystosowywania swoich działań do potrzeb rynku pracy w kontekście zielonej i cyfrowej zmiany.
Szkolenie łączy zagadnienia z obszarów 4.1, 4.2 oraz 4.6 Programu Rozwoju Technologii, kładąc nacisk na praktyczne wykorzystanie narzędzi AI w codziennej pracy – w sposób odpowiedzialny, efektywny i dostosowany do wyzwań współczesnej gospodarki.
1 godzina szkoleniowa odpowiada 60 minutom.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe