Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1+.
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1+.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby dorosłej, która chce rozwijać umiejętności komunikacyjne w języku angielskim w sytuacjach codziennych i zawodowych. Kurs jest skierowany do osoby pragnącej swobodnie komunikować się w sytuacjach związanych z pracą i edukacja, cechami charakteru, stylem życia, podróżami oraz planami na przyszłość.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji01-02-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi68
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do samodzielnego komunikowania się w języku angielskim na poziomie B1+ w sytuacjach zawodowych i codziennych, takich jak rozmowy o pracy, edukacji, cechach charakteru, stylu życia, podróżach i planach na przyszłość. Uczestnik będzie potrafił formułować wypowiedzi ustne i pisemne, stosując poprawne struktury gramatyczne, prowadzić rozmowy telefoniczne oraz analizować i argumentować swoje opinie w języku angielskim.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje różne zawody, analizuje warunki zatrudnienia i uzasadnia wybór ścieżki kariery, stosując odpowiednie struktury gramatyczne | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje co najmniej 2 zawody, podając wymagane umiejętności, zakres obowiązków, stosując poprawne struktury czasów teraźniejszych i przeszłych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje własne preferencje zawodowe, uzasadniając wybór ścieżki kariery za pomocą co najmniej 2 argumentów i używając konstrukcji porównawczych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje przebieg edukacji oraz planuje dalszą ścieżkę kształcenia, formułując cele i wykorzystując poprawne konstrukcje czasowe. | Kryteria weryfikacji Opisuje przebieg swojej edukacji, uwzględniając co najmniej 1 istotny etap nauki oraz jego wpływ na przyszłość zawodową, stosując poprawne czasy przeszłe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje dalszą ścieżkę edukacyjną, formułując co najmniej 2 cele związane z rozwojem osobistym lub zawodowym oraz stosując poprawne konstrukcje czasów przyszłych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje osobowości, porównuje cechy charakteru oraz ocenia ich wpływ na interakcje międzyludzkie, stosując stopniowanie przymiotników i konstrukcje porównawcze. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje co najmniej 3 cechy osobowości, podając przykłady ich zastosowania w kontekście relacji międzyludzkich lub pracy zespołowej, stosując odpowiednie przymiotniki i czasowniki modalne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Porównuje różne typy osobowości, używając konstrukcji stopniowania przymiotników oraz uzasadniając, które cechy mogą być zaletą lub wadą w określonych sytuacjach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje codzienne nawyki, ocenia ich wpływ na zdrowie i samopoczucie oraz stosuje zdania warunkowe i wyrażenia modalne do wyrażania zaleceń i sugestii. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje swoją codzienną rutynę i nawyki związane ze stylem życia, stosując poprawnie czasy teraźniejsze i przeszłe oraz używając wyrażeń określających częstotliwość. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje wpływ swojego stylu życia na zdrowie, podając co najmniej 2 argumenty oraz stosując konstrukcje zdań warunkowych i wyrażeń modalnych dotyczących sugestii i zaleceń | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje doświadczenia związane z podróżami, wskazuje kluczowe informacje dotyczące organizacji wyjazdu i stosuje konstrukcje czasu przyszłego do planowania podróży. | Kryteria weryfikacji Opisuje co najmniej 1 podróż, podając szczegóły dotyczące celu, transportu, zakwaterowania i wrażeń z wyjazdu, stosując poprawnie czasy przeszłe i struktury wyrażające opinie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje przyszłą podróż, stosując konstrukcje czasu przyszłego oraz wyrażenia modalne do wyrażania intencji i prawdopodobieństwa | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje formalne i nieformalne zwroty w komunikacji telefonicznej, przekazuje informacje, prosi o wyjaśnienia oraz symuluje rozmowy w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji Opracowuje co najmniej 2 standardowe zwroty stosowane w rozmowach telefonicznych, rozróżniając język formalny i nieformalny w zależności od sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Symuluje co najmniej 1 rozmowę telefoniczną, poprawnie stosując struktury gramatyczne oraz zachowując odpowiednią etykietę językową | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres leksykalny:
Zakres leksykalny będzie obejmował słownictwo związane z:
- Pracą i karierą – zawody, umiejętności, rekrutacja, rynek pracy, warunki zatrudnienia
- Edukacją – systemy edukacyjne, egzaminy, kursy, rozwój osobisty
- Cechami charakteru – opisywanie osobowości, zachowania, mocne i słabe strony
- Komunikacją – sposoby komunikacji, język formalny i nieformalny, negocjacje
- Stylem życia – nawyki, zdrowie, codzienna rutyna, hobby i zainteresowania
- Planami i zmianami – podejmowanie decyzji, zmiany w życiu, cele krótko- i długoterminowe
- Miastem i transportem – infrastruktura, środki transportu, orientacja w mieście
- Podróżami – rezerwacja, planowanie podróży, doświadczenia z podróży
Zakres gramatyczny:
- Czasy teraźniejsze – Present Simple, Present Continuous, czasowniki stanu
- Czasy przeszłe – Past Simple, Past Continuous, Past Perfect
- Czasy przyszłe – Future Simple, be going to, Present Continuous dla przyszłości
- Present Perfect vs. Past Simple – zastosowanie i różnice w użyciu
- Present Perfect Continuous – formowanie i zastosowanie
- Stopniowanie przymiotników – stopień równy, wyższy, najwyższy
- Przyimki miejsca – around, over, across
W trakcie indywidualnego szkolenia zostaną wykorzystane metody interaktywne i aktywizujące, które pozwolą uczestnikowi na praktyczne zastosowanie wiedzy.
- Dyskusje i burza mózgów: Rozmowy na temat planów zawodowych, edukacji i stylu życia oraz burza mózgów na temat najlepszych strategii nauki języków obcych i rozwoju osobistego.
- Symulacje i odgrywanie ról: Symulowanie rozmów kwalifikacyjnych, rezerwacji podróży oraz sytuacji codziennych, takich jak pytanie o drogę, negocjacje w pracy czy interakcje w środkach transportu.
- Ćwiczenia gramatyczne: Tworzenie wypowiedzi na podstawie obrazków i opisów sytuacji z użyciem czasów teraźniejszych, przeszłych i przyszłych, stopniowania przymiotników oraz konstrukcji Present Perfect vs. Past Simple.
- Zadania praktyczne: Opisywanie własnego miasta, planowanie podróży z użyciem struktur gramatycznych, pisanie e-maili formalnych i nieformalnych, tworzenie ogłoszeń o pracę i CV w języku angielskim.
- Prezentacje i quizy: Krótkie prezentacje na temat wymarzonej kariery, stylu życia czy planów na przyszłość oraz quizy leksykalne i gramatyczne sprawdzające znajomość czasów i przyimków miejsca.
Metody te pozwolą na zaangażowanie uczestnika i rozwój zarówno kompetencji językowych, jak i praktycznych.
Walidacja rozdzielona od kształcenia i prowadzona przez osobę inną niż trener. Czas trwania walidacji: 45 min, tryb: zdalnie (ZOOM).
Narzędzia:
• Wywiad swobodny (sprawdza realizację efektów w mówieniu; arkusz obserwacji).
• Test teoretyczny (krótkie zadania językowe pod efekty i kryteria).
Próg zaliczenia: 60% łącznej punktacji i pozytywna ocena z wywiadu.
Dokumenty: protokół potwierdzający realizację walidacji, arkusz ocen.
Bezstronność: oceniający nie prowadził kształcenia uczestnika.
Czas trwania jednej godziny to 45 minut. Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Czas trwania części stacjonarnej to 3 godziny dydaktyczne, czas trwania części zdalnej w czasie rzeczywistym to 70 godzin dydaktycznych.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 35 Let’s introduce ourselves! -Pre- test | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 35 Life before and now – porównywanie przeszłości i teraźniejszości | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 35 Looking for a job – analiza ogłoszeń o pracę | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 35 Job interview – jak odpowiadać na pytania rekrutacyjne | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 35 My education path – opowiadanie o nauce i planach edukacyjnych | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 35 What are your plans? – Future Simple i „be going to” w praktyce | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 27-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 35 Talking about your character – cechy osobowości i ich wpływ na relacje. | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 35 My dream holiday – ćwiczenia twórcze i plany podróżnicze. | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 35 Are you more patient or active? – porównywanie cech charakteru. | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 35 Booking a hotel – rezerwacje i rozmowy telefoniczne | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 35 Flying business class | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 16-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 35 Let’s go shopping – słownictwo zakupowe i pytania o ceny, rozmiary itp. | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 20-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 35 Where are you going on holiday? – mówienie o planach podróży | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 30-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 35 Describe your trip – relacjonowanie przeszłych wyjazdów | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 03-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 35 Healthy lifestyle – jak dbasz o zdrowie i dobre samopoczucie? | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 10-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 35 City or countryside? – porównywanie miejsc i stylów życia | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 13-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 35 Life before and now – porównywanie przeszłości i teraźniejszości | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 35 Making polite requests – proszenie, pytanie, oferowanie | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 27-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 35 What do you usually eat? – opowiadanie o nawykach żywieniowych | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 30-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 35 Social media and online life – pisanie postów i krótkich wiadomości | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 04-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 35 How do you feel today? – opisywanie emocji i stanów emocjonalnych | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 08-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 35 Describe a person you admire – wygląd i charakter w opisie osoby | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 11-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 35 Telling stories – opowiadanie o zabawnych lub ciekawych sytuacjach z życia | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 15-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 35 Skills That Open Doors - Learn how to talk about professional skills, strengths, and weaknesses. | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 22-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 35 Kickoff and Connect | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 26-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 35 The Hiring Game: Recruitment and Interviews Practice interview questions and describe the job application process. | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 01-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 35 Working Conditions: Contracts, Hours, and Benefits Learn useful terms for talking about employment and company policies. | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 15-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 35 What’s your job like? – rozmowa o pracy i obowiązkach | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 17-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 35 World of Work: Jobs and Professions - Explore vocabulary for different careers and describe what people do at work | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 29-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 35 Easy English podcasts- listening comprehension and speaking practice. | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 10-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 35 Review | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 13-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 35 My typical day – opowiadanie o codziennej rutynie | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 15-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 35 How often do you...? – przysłówki częstotliwości w praktyce | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 20-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 35 Podsumowanie i wnioski | Prowadzący Marta Tytko-Zdanowicz | Data realizacji zajęć 27-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 35 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 8 160,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 8 160,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Tytko-Zdanowicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne wybiera lektor w porozumieniu z uczestnikiem szkolenia, są to np.:
- podręcznik,
- ćwiczenia,
- konspekty,
- skrypty,
- pliki dokumentów przygotowane w dowolnym formacie,
- scenariusze.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest pełnoletniość osoby, która przed rozpoczęciem wypełnia test poziomujący. Kurs przeznaczony jest dla osoby uczącej się indywidualnie, która chce rozwinąć sprawność praktycznej komunikacji w życiu codziennym.
Uczestnik jest zobowiązany do uczestnictwa w min. 80% zajęć. Frekwencja oraz uzyskanie pozytywnej oceny z walidacji osiągnięcia efektów uczenia się są warunkami uznania ukończenia szkolenia oraz wydania zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo i nabycie efektów uczenia się wynikających ze szkolenia.
Sposób potwierdzenia frekwencji:
W przypadku zajęć w formie zdalnej na platformie Zoom weryfikowana na podstawie automatycznych raportów z platformy dotyczących czasu obecności uczestnika.
Dziennik zajęć prowadzony przez lektora, zawierający informacje o obecności oraz realizacji programu.
Raporty, listy, dziennik będą archiwizowane w dokumentacji.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzyma Zaświadczenie wydane na podstawie § 14. ust. 3 Rozporządzenia Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 28 lipca 2023 r. w sprawie rejestru podmiotów świadczących usługi rozwojowe (Dz. U. 2023 poz. 1686).
Usługa realizowana zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
INFORMACJE DOTYCZĄCE CZĘŚCI ZDALNEJ:
1. Platforma /rodzaj komunikatora - ZOOM Cloud Meetings.
2. Komputer Uczestnika musi być wyposażony w kamerę internetową lub zewnętrzną kamerę internetową, słuchawki oraz mikrofon.
3. Dodatkowo niezbędne wymagania systemowe komputera to:
ZOOM Cloud Meetings:
- Windows XP SP3 lub nowsze,
- Mac OS X 10.7 lub nowsze ,
- Ubuntu 12.04 lub nowsze,
- Mint 17.1 lub nowsze,
- Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowsze,
- Oracle Linux 6.4 lub nowsze,
- Cent OS 6.4 lub nowsze,
- Fedora 21 lub nowsze
- OpenSUSE 13.2 lub nowsze,
- ArchLinux (tylko 64-bit),
4. Minimalna szybkość do prowadzenia rozmowy wideo (1:1)
- ZOOM Cloud Meetingspobieranie 600kb/s, przesyłanie 600kb/s.
5. Prezentowane treść i materiały udostępniane będą tylko na platformie Zoom.
6. Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - nie dotyczy.
Sposób walidacji usługi - Usługa zakończona zostanie testem pisemnym bądź ustnym, określającym osiągnięcie wymaganych efekty uczenia.
Szczegółowy harmonogram usługi - Zajęcia prowadzone zdalnie posiadają elementy takie jak: ćwiczenia, rozmowy na żywo, chat, testy, współdzielenie ekranu, odtwarzanie audio i DVD, prezentacje, „tablica”.