Odporność psychiczna i dobrostan w pracy w kontekście zielonej transformacji – diagnoza stresu, zapobieganie wypaleniu oraz rozwój strategii adaptacyjnych.
Odporność psychiczna i dobrostan w pracy w kontekście zielonej transformacji – diagnoza stresu, zapobieganie wypaleniu oraz rozwój strategii adaptacyjnych.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe zainteresowane rozwojem odporności psychicznej i umiejętności adaptacyjnych w środowisku pracy w dobie wspierania zielonych miejsc pracy, zrównoważonym rozwojem i cyfrową transformacją.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji06-02-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa rozwojowa ma na celu przygotowanie uczestników do funkcjonowania w warunkach zmian związanych z zieloną transformacją . Obejmuje analizę stresu, rozpoznawanie wypalenia zawodowego, wzmacnianie rezyliencji oraz projektowanie strategii wspierających dobrostan psychiczny. Uczestnicy uczą się stosować strategie wzmacniania dobrostanu psychicznego zgodnie z zasadami ESG i Gospodarki Obiegu Zamkniętego w warunkach zielonej transformacji, co umożliwi efektywną adaptację do nowych technologii.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje stres, wypalenie zawodowe oraz mechanizmy rezyliencji, a także wyjaśnia ich znaczenie dla funkcjonowania w procesach transformacji oraz realizacji celów ESG. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie identyfikuje typy stresu i mechanizmy rezyliencji na przykładach, uzasadniając ich rolę w adaptacji do zmian klimatyczno- gospodarczych i we wdrażaniu celów ESG. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia stres konstruktywny i destrukcyjny oraz ocenia ich wpływ na efektywność osobistą i zespołową, z uwzględnieniem wyzwań środowiskowych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje co najmniej dwa przykłady stresu motywującego i dwa stresu obniżającego efektywność; interpretuje konsekwencje w kontekście zmian środowiskowych i organizacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje objawy i czynniki ryzyka wypalenia zawodowego w warunkach transformacji. | Kryteria weryfikacji Wymienia minimum trzy objawy i trzy czynniki ryzyka. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje i wdraża krótkofalowe i długofalowe strategie radzenia sobie ze stresem w środowisku pracy wspierającym zielona gospodarkę i zrównoważone miejsca pracy. | Kryteria weryfikacji Przedstawia i uzasadnia co najmniej trzy strategie zaradcze dopasowane do indywidualnego lub zespołowego przypadku, uwzględniając wyzwania proekologiczne oraz transformacyjne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Diagnozuje poziom własnej i zespołowej rezyliencji oraz identyfikuje obszary do rozwoju sprzyjającej adaptacji do zmian klimatyczno- gospodarczych. | Kryteria weryfikacji Wypełnia profil rezyliencji, interpretuje wyniki, wskazuje 2-3 obszary do rozwoju i proponuje rekomendacje wspierające funkcjonowanie w zielonej gospodarce, z uwzględnieniem działań proekologicznych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Tworzy i wdraża indywidualny plan działań wzmacniających dobrostan psychiczny i odporność zespołu. | Kryteria weryfikacji Prezentuje spójny plan zawierajacy minimum trzy konkretne działania dla siebie oraz wnioski dla zespołu, odnoszące się do procesów zmian organizacyjnych i środowiskowych, w tym wspierania zielonych miejsc pracy oraz innowacji proekologicznych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Kształtuje techniki komunikacji interpersonalnej. | Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe kryteria prawidłowej komunikacji interpersonalnej i potrafi je zastosować w przykładach sytuacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Promuje postawy proekologiczne oraz wyjaśnia znaczenie zielonych kompetencji w kontekście ESG. | Kryteria weryfikacji Podaje konkretne przykłady działań proekologicznych i uzasadnia powiazania miedzy dobrostanem psychicznym a efektywnością środowiskową. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFUNDACJA MY PERSONALITY SKILLS
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFUNDACJA MY PERSONALITY SKILLS
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie: " Odporność psychiczna i dobrostan w pracy w kontekście zielonej transformacji – diagnoza stresu, zapobieganie wypaleniu oraz rozwój strategiiadaptacyjnych” jest ściśle powiązane z Regionalną Strategią Innowacji Województwa Śląskiego 2030 w zakresie Inteligentnej Specjalizacji – Zielona Gospodarka.
W ramach tej specjalizacji uwzględniono m.in.:
- Innowacyjne rozwiązania organizacyjne i społeczne wspierające zieloną transformację (np. zielone miejsca pracy, zrównoważone modele zarządzania).
- Rozwój kapitału ludzkiego zdolnego do adaptacji w warunkach transformacji niskoemisyjnej i zasobooszczędnej.
Skuteczność wdrażania technologii i innowacji środowiskowych zależy nie tylko od zasobów technicznych, ale również od przygotowania kadry do funkcjonowania w nowych warunkach, co jest sednem tego szkolenia.
Szkolenie aktywnie rozwija zielone kompetencje, koncentrując się na następujących, realnych obszarach, wspierających cele RSI:
- Rezyliencja i adaptacja: rozwój odporności psychicznej i umiejętności radzenia sobie ze stresem jako kluczowy element procesu adaptacji pracowników do transformacji w kierunku gospodarki niskoemisyjnej i zasobooszczędnej.
- Wsparcie celów ESG/GOZ: nabycie umiejętności zarządczych i społecznych (m.in. komunikacji proekologicznej, adaptacji do zasad Gospodarki Obiegu Zamkniętego), które są transferowalne do działań na rzecz celów ESG.
- Innowacje społeczne: Przeciwdziałanie wypaleniu i stresowi związanemu z wdrażaniem nowych, innowacyjnych rozwiązań środowiskowych.
Jednocześnie szkolenie odpowiada na cele Programu Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019–2030, który wskazuje, że dla efektywnego wdrażania innowacji środowiskowych i technologicznych niezbędny jest rozwój kapitału ludzkiego, w tym kompetencji społecznych i psychologicznych pozwalających sprostać wyzwaniom transformacji.
Tematyka wpisuje się w definicję zielonych kompetencji FESL.10.17, ponieważ:
Rozwijane kompetencje psychiczne (rezyliencja, radzenie sobie ze stresem, adaptacja) stanowią kompetencje przekrojowe, będące warunkiem bazowym dla aktywnego i efektywnego udziału w transformacji. Bez tej bazy pracownicy nie są zdolni do angażowania się w działania proekologiczne, ani do wdrażania innowacji środowiskowych . Szkolenie, poprzez wzmocnienie dobrostanu, bezpośrednio wspiera fi lar społeczny (S) w celach ESG, umożliwiając uczestnikom skupienie się na celach Gospodarki Obiegu Zamkniętego (GOZ) i zrównoważonego rozwoju.
📘 Program szkolenia
DZIEŃ 1
Moduł 1: Stres a Zrównoważona Transformacja – Wprowadzenie Merytoryczne
- Rozpoczęcie, zapoznanie uczestników, przedstawienie celów i planu szkolenia.
- Wprowadzenie do zielonej transformacji, celów ESG (Environmental, Social, Governance) i Gospodarki Obiegu Zamkniętego (GOZ). Definicja zielonych kompetencji (ESCO i GreenComp).
- Edukacja konstruktywistyczna i oparta na problemach w kontekście dobrostanu psychicznego pracownika.
- Kontekst zielonej transformacji i jej wpływ na dobrostan psychiczny pracowników
- Analiza stresu w kontekście jego definicji jako reakcji na różnorodne zmiany oraz jego podział na eustres (stres korzystny) i dystres (stres szkodliwy).
- Rozpoznawanie specyficznych dla danej osoby czynników wywołujących napięcie, w tym ich identyfikacja w środowisku pracy oraz w życiu pozazawodowym.
- Akcent zielony: Analiza stresu oraz reakcji psychicznych prowadzona przez uczestników obejmująca perspektywę modyfikacji/ewolucji związanych z transformacją klimatyczno-gospodarczą.
Moduł 2: Rozpoznawanie symptomów (sygnałów) napięcia psychicznego i wypalenia w kontekście dynamicznych i zmiennych warunków pracy/środowiska.
- Identyfikacja symptomów i kolejnych faz rozwoju stresu oraz wypalenia zawodowego, a także analiza związanych z nimi zagrożeń.
- Omówienie mechanizmów regulujących stres, ze szczególnym uwzględnieniem relacji między poziomem pobudzenia, a efektywnością.
- Rola indywidualnych, środowiskowych i społecznych zasobów w budowaniu odporności i ochrony przed negatywnymi skutkami stresu.
- Badanie modelowe (case study): analiza czynników wywołujących stres podczas wprowadzania w życie nowych systemów/procedur.
- Akcent zielony: Praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem konkretnych scenariuszy stresowych, wymagających do adaptacji do zielonej gospodarki i zmian technologicznych.
Moduł 3: Rozpoznanie własnych, specyficznych dla jednostki, schematów (wzorców) odpowiedzi na stres oraz praktyczne metody obniżania napięcia.
- Identyfikacja osobistych wzorców reakcji na stres.
- Personalizacja strategii - interpretacja wyników: opracowanie indywidualnej "Mapy Stresu"
- Narzędzia natychmiastowej redukcji napięcia - warsztat praktyczny: trening krótkoterminowych technik interwencyjnych (mindfulness, stretching).
- Budowanie długoterminowej odporności - wprowadzenie do rezyliencji - przygotowanie mentalne i merytoryczne do świadomej pracy nad rozwojem własnej odporności psychicznej w obliczu wyzwań.
- Akcent zielony: uczestnicy analizują swoje wzorce reakcji również w kontekście dynamicznych zmian środowiskowych i klimatycznych, które wpływają na rynek pracy.
DZIEŃ 2
Moduł 4: Rezyliencja (Odporność Psychiczna) – Kluczowa Kompetencja Adaptacyjna
- Analiza mechanizmów budowania odporności psychicznej (rezyliencji) jako strategicznej kompetencji niezbędnej do efektywnego funkcjonowania i rozwoju w warunkach dynamicznych zmian.
- Podstawy teoretyczne rezyliencji - definicje i konceptualizacja rezyliencji: wprowadzenie w interdyscyplinarne rozumienie terminu rezyliencji jako dynamicznego procesu adaptacyjnego i zdolności do elastycznego powrotu do równowagi psychicznej po doświadczeniu trudności, kryzysów lub stresu
- Interpretacja kluczowych czynników wpływających na poziom odporności, takich jak samoświadomość, regulacja emocji, optymizm, efektywność własna (self-efficacy) oraz umiejętność utrzymywania relacji wsparcia.
- Badanie roli rezyliencji w łagodzeniu technostresu i wspieraniu adaptacji pracowników do ciągłych innowacji, automatyzacji oraz konieczności nabywania nowych kompetencji cyfrowych (upskilling/reskilling).
- Odporność w obliczu Zielonej Transformacji: Analiza wyzwań związanych z przejściem na bardziej zrównoważone modele biznesowe (ESG) i wpływ tych zmian (np. na stanowiska pracy, procedury) na stabilność psychiczną zespołów. Identyfikacja strategii rezyliencji w obliczu kryzysów klimatycznych i zmian środowiskowych.
- Diagnoza Indywidualnego Profilu Rezyliencji (Ćwiczenie Samopoznawcze) - elementy Modelu Oporności i Przystosowania (Hardiness/Toughness) i Modelu Kompetencji Społeczno-Emocjonalnych.
- Refleksja i planowanie rozwoju - Rozbudowany Test do Samodiagnozy.- Indywidualna interpretacja wyników kwestionariusza.
- Opracowanie wstępnej strategii rozwoju: pierwsza refleksja nad tym, jakie konkretne interwencje i praktyki mogą zostać włączone do codziennego funkcjonowania w celu systematycznego podnoszenia poziomu odporności psychicznej.
- Akcent zielony: diagnoza rezyliencji odnosi się do umiejętności adaptacji do transformacji klimatyczno-gospodarczej.
Moduł 5: Strategiczne Budowanie Osobistej Odporności Psychicznej i Rozwój Kompetencji Zrównoważonego Rozwoju (Proekologicznych)
- Pogłębiona, praktyczna praca nad wzmocnieniem rezyliencji w oparciu o zdiagnozowane obszary(np. samokontrola, optymizm, elastyczność poznawcza)., integrując ten rozwój z kluczowymi kompetencjami przyszłości w zakresie zrównoważonego funkcjonowania.
- Wnioskowanie rozwojowe: przełożenie wyników diagnostycznych na konkretne, mierzalne cele w zakresie wzmacniania osobistej odporności psychicznej.
- Mechanizmy wzmacniania fundamentów rezyliencji - 5 kluczowych filarów odporności.
- Implementacja skutecznych strategii radzenia sobie ze stresem - taksonomia strategii stresowych.
- Zarządzanie Zasobami a Rezyliencja: Wykazanie, jak świadome zarządzanie zasobami (np. energią, materiałami, czasem) i minimalizacja negatywnego wpływu na środowisko wzmacnia poczucie kontroli i rezyliencję organizacyjną.
- Akcent zielony: uczestnicy uczą się dobierać strategie radzenia sobie ze stresem w warunkach zmian i wyzwań zielonej gospodarki.
Moduł 6: Strategiczny plan wdrażania dobrostanu i zrównoważonego miejsca pracy
- Indywidualny plan działania: opracowanie spersonalizowanego zestawu interwencji behawioralnych i poznawczych do zastosowania w sytuacjach wysokiego napięcia.
- Raportowanie i odpowiedzialność środowiskowa: Analiza, jak dobrostan i postawy proekologiczne przekładają się na efektywność i realizację celów ESG organizacji.
- Powiązanie z zielonym rynkiem pracy. Wskazanie, w jaki sposób kompetencje psychiczne i społeczne wspierają rozwój i utrzymanie miejsc pracy w zielonych sektorach.
- Ćwiczenia: analiza sił i zasobów (Metoda "3 Kół").
- Synteza kluczowych kompetencji
- Podsumowanie szkolenia.
Moduł 7:
Walidacja Wewnętrzna
Moduł 8:
Walidacja zewnętrzna- Metody walidacji: test teoretyczny.
Szkolenie ma charakter stacjonarny i jest realizowane w relacji grupowej. Cała usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (1h dydaktyczna = 45 min.).
Czas trwania i struktura: 16 h dydaktycznych (w tym przerwy). Odpowiada to 12 h zegarowym (6 h zegarowych dziennie, w godz. 9:00–15:00). Efektywny czas zajęć dydaktycznych: 10 h 20 min. Zajęcia teoretyczne: ok. 6 h
Zajęcia praktyczne praktyczne (warsztaty, ćwiczenia, podsumowanie i walidacja): ok. 4 h20 min.
Warunki Organizacyjne i Metodyka: Przerwy w usłudze są wliczone w czas usługi rozwojowej, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem. Zajęcia praktyczne odbywają się w grupach roboczych do 12 osób. Prowadzone zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi
Walidacja i Warunki Zaliczenia:
Walidacja osiągnięcia efektów uczenia się jest realizowana zgodnie z harmonogramem. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu. Minimalna liczba uczestników to 5 osób.
Po pozytywnym zaliczeniu walidacji uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający kwalifikację: Specjalista metod odporności psychicznej.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Moduł 1: Stres a Zrównoważona Transformacja – Wprowadzenie Merytoryczne | Prowadzący ANETA ORCZYK | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 przerwa kawowa | Prowadzący ANETA ORCZYK | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Moduł 2: Rozpoznawanie symptomów (sygnałów) napięcia psychicznego i wypalenia w kontekście dynamicznych i zmiennych warunków pracy/środowiska. | Prowadzący ANETA ORCZYK | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 przerwa kawowa | Prowadzący ANETA ORCZYK | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Moduł 3: Rozpoznanie własnych, specyficznych dla jednostki, schematów (wzorców) odpowiedzi na stres oraz praktyczne metody obniżania napięcia. | Prowadzący ANETA ORCZYK | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 przerwa obiadowa | Prowadzący ANETA ORCZYK | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Moduł 3: Rozpoznanie własnych, specyficznych dla jednostki, schematów (wzorców) odpowiedzi na stres oraz praktyczne metody obniżania napięcia. | Prowadzący ANETA ORCZYK | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Moduł 4: Rezyliencja (Odporność Psychiczna) – Kluczowa Kompetencja Adaptacyjna | Prowadzący ANETA ORCZYK | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 przerwa kawowa | Prowadzący ANETA ORCZYK | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Moduł 5: Strategiczne Budowanie Osobistej Odporności Psychicznej i Rozwój Kompetencji Zrównoważonego Rozwoju (Proekologicznych) | Prowadzący ANETA ORCZYK | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 przerwa obiadowa | Prowadzący ANETA ORCZYK | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Moduł 6: Strategiczny plan wdrażania dobrostanu i zrównoważonego miejsca pracy | Prowadzący ANETA ORCZYK | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Walidacja wewnetrzna | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Walidacja zewnętrzna | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 318,75 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 318,75 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 250,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
ANETA ORCZYK
Trener posiada ponad 20-letnie, rzetelnie potwierdzone doświadczenie zawodowe jako praktykujący fizjoterapeuta oraz jako doktor nauk o kulturze fizycznej, koncentrując się na kluczowych kompetencjach wspierających adaptację organizacji do współczesnych wyzwań. Jest autorem 30 publikacji naukowych oraz uczestnikiem ponad 40 konferencji naukowych o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym. Kwalifikacje Trenera potwierdza Dyplom magistra fizjoterapii uzyskany w 2002 roku (prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty o numerze: 15421) oraz Dyplom doktora nauk o kulturze fizycznej uzyskany w 2017 roku. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu Pedagogiki (2004), Doradztwa Zawodowego (2008) oraz Zarządzania Placówkami Ochrony Zdrowia (2011). Swoje wykształcenie uzupełniała na licznych kursach kwalifikacyjnych, sympozjach czy warsztatach metodycznych, posiada m.in. Kurs o specjalności Ekspert Promocji Zdrowia i Edukacji Zdrowotnej; Szkolenie Funkcjonalny Trening Medyczny, Kurs Moderator Design Thinking, Szkolenie Projektowanie Uniwersalne, Szkolenie w zakresie wszechstronnego rozwijania osobowości młodzieży poprzez wykorzystanie metod aktywizujących; Kurs odnowy biologicznej; 2024 Kurs o specjalności Coaching Dietetyczny; 2024 Szkolenie w zakresie Aktywnych metod pracy z grupą; 2024 Szkolenie w zakresie potrzeb osób z niepełnosprawnościami; 2024 Szkolenie Projektowanie systemu pomiaru postępu nauczania; 2025 Szkolenie Planowanie
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały dydaktyczne w postaci prezentacji PowerPoint wysłanej na adres mailowy, notes, długopis, ankiety i testy.
Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1
Warunki uczestnictwa
Osoby pełnoletnie zamieszkałe i pracujące na terenie całej Polski.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z Vat na podstawie & 3 ust.1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień ( tekst jednolity Dz.U z 2020 r., poz. 1983)
Organizator szkolenia zapewnia dostępność ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień prosimy o kontakt przed zapisem na usługę pod nr telefon 516985722 bądź na adres mailowy biuro@apluss2.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi