Indywidualny kurs ogólnego języka angielskiego na poziomie A2 - 53 godziny w formie zdalnej
Indywidualny kurs ogólnego języka angielskiego na poziomie A2 - 53 godziny w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji02-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi53
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs ogólny j.angielskiego na poziomie A2 ma na celu rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji z wykorzystaniem podstawowego słownictwa, podstawowych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie podstawowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Unit 1: Introduction to Self:1. Uczestnik opisuje siebie, swoją pracę oraz swoje studia, stosując odpowiednie zaimki osobowe i rodzajniki. 2. Uczestnik charakteryzuje członków rodziny i przyjaciół, używając konstrukcji z ’s, s’ i zaimków wskazujących oraz czasu Present Simple. | Kryteria weryfikacji • Uczestnik konstruuje poprawne zdania opisujące swoje zainteresowania, pracę i edukację.• Uczestnik stosuje zaimki wskazujące oraz konstrukcje posiadacze w dialogach dotyczących rodziny i przyjaciół. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Unit 2: Everyday Life:1. Uczestnik stosuje rodzajniki oraz przysłówki częstotliwości w kontekście codziennych czynności i preferencji żywieniowych. 2. Uczestnik prowadzi dyskusje na tematy związane z jedzeniem i codziennymi czynnościami, używając odpowiedniego słownictwa. | Kryteria weryfikacji • Uczestnik poprawnie używa rodzajników i przysłówków częstotliwości, opisując swoje codzienne czynności i preferencje żywieniowe.• Uczestnik tworzy zdania opisujące codzienne aktywności i swoje ulubione potrawy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Unit 3: Home and Habits:1. Uczestnik używa zaimków wskazujących oraz czasu Present Continuous do opisu domu, jego mieszkańców oraz zajęć codziennych. 2. Uczestnik formułuje zdania z 'have got' do opisania posiadanych przedmiotów i cech pomieszczeń. | Kryteria weryfikacji • Uczestnik demonstruje zrozumienie i poprawne używanie zaimków wskazujących i czasu Present Continuous w kontekście domowym.• Uczestnik tworzy zdania z 'have got', opisując meble i inne elementy domu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Unit 4: Recollections and Experiences:1. Uczestnik stosuje czas Past Simple i Past Continuous do opisu przeszłych wydarzeń i doświadczeń. 2. Uczestnik wyraża ilości za pomocą kwantyfikatorów, omawiając przeszłe i bieżące doświadczenia. | Kryteria weryfikacji • Uczestnik tworzy zdania w czasach Past Simple i Past Continuous, relacjonując różne sytuacje z przeszłości.• Uczestnik używa kwantyfikatorów w kontekście opisów ilościowych w przeszłości i teraźniejszości. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Unit 5: Challenges and Mishaps1. Uczestnik stosuje struktury gramatyczne odpowiednie dla przeszłych zdarzeń. 2. Uczestnik opisuje i reaguje na typowe problemy codzienne, używając konstrukcji przeszłych. | Kryteria weryfikacji • Symulacja rozmowy, w którejuczestnik musi opisać i zareagować na scenariusze z życia wzięte. • Test pisemny z zadaniami na użycie odpowiednich struktur gramatycznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Unit 6: Urban Exploration1. Uczestnik opisuje miejsca i działania w mieście, używając czasu Present Continuous i konstrukcji związanych z kierunkami. 2. Uczestnik opisuje ubrania i wygląd. 3. Uczestnik stosuje język potrzebny do nawigacji po mieście i opisywania miejsc. | Kryteria weryfikacji • Uczestnik tworzy zdania w czasiePresent Continuous, opisując aktywności w mieście. • Uczestnik używa słownictwa i wyrażeń związanych z kierunkami, aby opisać, jak poruszać się po mieście. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Unit 7: Career and Opportunities1. Uczestnik opisuje swoje aspiracje zawodowe i doświadczenia pracy, stosując czasy przeszłe i przyszłe. 2. Uczestnik dyskutuje o możliwościach kariery, używając specjalistycznego słownictwa zawodowego. 3. Uczestnik używa rodzajniki określone i nieokreślone do zwiększenia precyzji swojej wypowiedzi. | Kryteria weryfikacji • Uczestnik opisuje swojedotychczasowe doświadczenia zawodowe i przyszłe plany, używając odpowiednich czasów gramatycznych. • Uczestnik bierze udział w dyskusjach na temat rynku pracy, demonstrując zrozumienie i właściwe użycie specjalistycznego słownictwa. • Uczestnik prawidłowo stosuje rodzajniki określone i nieokreślone. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Unit 8: Travel and Adventure1. Uczestnik planuje podróże i opisuje podróżnicze doświadczenia, używając przyszłych form czasownikowych i zwrotów związanych z podróżowaniem. 2. Uczestnik radzi sobie w typowych sytuacjach podróżniczych, stosując konstrukcje związane z rezerwacjami i zakwaterowaniem. | Kryteria weryfikacji • Uczestnik tworzy plany podróży,wykorzystując formy przyszłe i język specyficzny dla tej tematyki. • Uczestnik demonstruje umiejętność radzenia sobie w typowych sytuacjach podróżniczych, jak rezerwacja hotelu czy kupno biletów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Indywidualny kurs ogólnego języka angielskiego na poziomie A2 - 53 godziny w formie zdalnej" jest adresowane do następujących grup odbiorców:
- Dorośli i profesjonaliści: Osoby dorosłe, które chcą poprawić swoją znajomość języka angielskiego w celu zwiększenia swoich możliwości zawodowych, międzynarodowej komunikacji w pracy, czy też z powodów osobistych i kulturowych.
- Osoby przeprowadzające się za granicę: Osoby, które planują przeprowadzkę do krajów anglojęzycznych i potrzebują znajomości języka do codziennego życia, pracy lub nauki.
- Podróżnicy i entuzjaści kultury: Osoby interesujące się podróżami, kulturą anglojęzyczną, które potrzebują języka angielskiego do komunikacji podczas międzynarodowych podróży.
- Osoby przygotowujące się do międzynarodowych certyfikatów językowych: Osoby, które chcą zdobyć międzynarodowe certyfikaty takie jak TOEFL, IELTS czy Cambridge English Exams i potrzebują solidnych podstaw gramatycznych oraz bogatego słownictwa.
Ramowy Program Usługi:
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy on-line w czasie rzeczywistym
- zajęcia indywidualne
- forma prowadzenia zajęć: on-line w czasie rzeczywistym z zastosowaniem dyskusji, współdzielenia ekranu, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach zegarowych - 60min, dwa razy w tygodniu po jednej godzinie, bez przerwy.
Główne Cele Kursu:
- Rozwój Kompetencji Językowych:Zrozumienie i Produkcja Mówiona: Uczestnicy kursu mają nauczyć się płynnie i skutecznie komunikować w języku angielskim, zarówno w mowie jak i piśmie, co obejmuje zdolność do prowadzenia rozmów, dyskusji oraz prezentacji.
- Zrozumienie Tekstów Pisanych i Słuchanych: Kurs ma na celu rozwijanie umiejętności rozumienia angielskiego w formie pisemnej i słuchowej, w tym rozumienie artykułów, instrukcji, rozmów i prezentacji.
- Rozbudowa Słownictwa i Gramatyki:Uczestnicy kursu mają rozwinąć zrozumienie i umiejętność stosowania gramatyki angielskiej w różnorodnych kontekstach, od podstawowych do bardziej zaawansowanych struktur gramatycznych.
- Rozbudowa słownictwa, aby uczestnicy mogli swobodnie poruszać się po tematach codziennych, zawodowych, jak również specjalistycznych.
- Praktyczne Zastosowanie Języka:Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do stosowania języka angielskiego w realnych sytuacjach, zarówno w życiu codziennym, jak i profesjonalnym.
- Uczestnicy mają nauczyć się radzić sobie w sytuacjach wymagających komunikacji międzynarodowej, np. w podróży, pracy czy podczas studiów.
- Kulturowe Zrozumienie:Kurs stawia za cel nie tylko nauczenie języka, ale również zrozumienie kultury krajów anglojęzycznych, co jest niezbędne do pełnego i efektywnego komunikowania się.
- Wprowadzenie elementów kulturowych ma pomóc uczestnikom w lepszym zrozumieniu kontekstu językowego, zwyczajów i różnic kulturowych.
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Program:
Unit 1: Introduction to Self
- Topics: Self-introduction, Family and Friends
- Grammar: Personal pronouns (I, you, we, they), possessives ('s, s'), demonstrative pronouns (this, that)
- Vocabulary: Jobs, studies, family relations
Unit 2: Everyday Life
- Topics: Food Preferences, Lifestyle Choices, Dining Out
- Grammar: Articles (a, an, some, any), adverbs of frequency, present simple
- Vocabulary: Food and drink, daily activities, restaurant terminology
Unit 3: Home and Habits
- Topics: Home Descriptions, Personal Belongings, Guest Hosting
- Grammar: Demonstratives (this, that, these, those), 'have got', present continuous
- Vocabulary: Rooms and furniture, common household items
Unit 4: Recollections and Experiences
- Topics: Reflecting on Past Decades, Numerical Data in Life
- Grammar: Past simple (was, were), quantifiers (how much, how many)
- Vocabulary: Time expressions, numerical data
Unit 5: Challenges and Mishaps
- Topics: Past Troubles, Apologies for Tardiness
- Grammar: Past simple irregular verbs, expressions of time
- Vocabulary: Life events, time-related vocabulary
Unit 6: Urban Exploration
- Topics: City Navigation, Nature in Urban Settings
- Grammar: Present continuous, imperative for directions
- Vocabulary: City landmarks, directions vocabulary
Unit 7: Career and Opportunities
- Topics: Ideal Jobs, Volunteer Opportunities
- Grammar: Articles (a, an, the), present perfect, future intentions (going to)
- Vocabulary: Job-related vocabulary, volunteer activities
Unit 8: Travel and Adventure
- Topics: Travel Planning, Surprising Journeys
- Grammar: Future forms (will, going to), adverbs of manner
- Vocabulary: Travel-related vocabulary, nature and the outdoors
Ostatnie spotkanie: TEST TEORETYCZNY mający na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
Szczegółowy harmonogram spotkań i trenerzy ustalane będą po zapisaniu na usługę.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Rospendowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Kurs przeznaczony dla osób posiadających ukończoną podstawową znajomość języka angielskiego na poziomie A1.
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
- Kurs prowadzony z pomocą technik szybkiego zapamiętywania na bazie autorskich fiszek skojarzeniowo-graficznych ułatwiających zapamiętywanie słów w tempie nawet do 40 w ciągu godziny. Jest to jedyne tak obszerne rozwiązanie na polskim rynku.
- Cały kurs to 53 spotkania po 60 minut (1 godz. = 60 minut) zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu. Na ostatnim spotkaniu odbędzie się test weryfikujący zdobytą wiedzę.
Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego podmiotu tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb, uwzględniając indywidualne preferencje uczestników – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest ustalane indywidualnie i dopasowane do potrzeb uczestników.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.