INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom A2.
INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom A2.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają podstawową znajomość języka angielskiego (poziom A1) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - A2.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji06-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi100
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do posługiwania się językiem angielskim na poziomie A2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje czas present simple do opisywania codziennych czynności i nawyków. | Kryteria weryfikacji - Uczeń konstruuje zdania twierdzące, przeczące i pytające w czasie present simple.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasem present simple. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje czas past simple (regularne i nieregularne czasowniki) do opisywania przeszłych wydarzeń. | Kryteria weryfikacji - Uczeń konstruuje zdania twierdzące, przeczące i pytające w czasie past simple.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasem past simple. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje czas present continuous do opisywania czynności odbywających się w chwili mówienia. | Kryteria weryfikacji - Uczeń konstruuje zdania twierdzące, przeczące i pytające w czasie present continuous.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasem present continuous. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń rozróżnia zasady stosowania czasowników modalnych (can, can’t, must, mustn’t) do wyrażania możliwości, zakazów i obowiązków. | Kryteria weryfikacji - Uczeń konstruuje zdania z użyciem czasowników modalnych.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje przymiotniki stopniujące (comparatives and superlatives) do porównywania ludzi, przedmiotów i miejsc. | Kryteria weryfikacji - Uczeń konstruuje zdania z użyciem przymiotników w stopniu wyższym i najwyższym.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z przymiotnikami stopniującymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje przysłówki częstotliwości (always, usually, sometimes, never) do opisywania, jak często coś się dzieje. | Kryteria weryfikacji - Uczeń konstruuje zdania z użyciem przysłówków częstotliwości.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z przysłówkami częstotliwości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje tryb rozkazujący (imperatives) do wydawania poleceń i instrukcji. | Kryteria weryfikacji - Uczeń konstruuje zdania w trybie rozkazującym.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z trybem rozkazującym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają podstawową znajomość języka angielskiego (poziom A1) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - A2.
Kurs jest realizowany w formie indywidualnej w związku z czym na jednego uczestnika przypada 1 lektor. W przypadku zdalnej formy zajęć wymagany jest komputer oraz łącze internetowe, w formie stacjonarnej wszelkie rzeczy niezbędne dla przeprowadzenia kursu zapewnia organizator.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Poziom A2 – Speakout 3rd Edition
Unit 1: Me and You
Cele:
- Nauczenie się, jak przedstawiać siebie i innych.
- Poznanie podstawowych struktur gramatycznych w czasie Present Simple.
- Rozwijanie słownictwa związanego z zawodami, studiami i rodziną.
Tematy:
- Przedstawianie siebie i innych.
- Opisywanie codziennych czynności.
- Rozmowy o rodzinie i przyjaciołach.
Gramatyka:
- Present Simple (I, you, we, they / he, she, it).
- Possessive 's i s’ (dopełniacz saksoński).
Słownictwo:
- Zawody i studia.
- Czasowniki frazowe (common verb phrases).
- Przymiotniki opisujące uczucia.
- Zwroty związane z czasem (time phrases).
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o sobie i innych.
- Mówienie: Przedstawianie siebie, opisywanie rodziny i przyjaciół.
- Pisanie: Pisanie profilu osobistego.
Unit 2: Lifestyle
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o jedzeniu, codziennych nawykach i stylu życia.
- Poznanie różnicy między rzeczownikami policzalnymi i niepoliczalnymi.
Tematy:
- Jedzenie i napoje.
- Codzienne czynności i nawyki.
- Zamawianie posiłków w restauracji.
Gramatyka:
- Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne (a, an, some, any).
- Wyrażanie preferencji (like, hate, love + -ing).
Słownictwo:
- Jedzenie i napoje.
- Przysłówki częstotliwości (adverbs of frequency).
- Zwroty związane z restauracją.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o jedzeniu i nawykach żywieniowych.
- Mówienie: Zamawianie posiłków w restauracji.
- Pisanie: Pisanie komentarza online.
Unit 3: Home
Cele:
- Nauczenie się, jak opisywać dom, przedmioty i okolicę.
- Poznanie zaimków wskazujących (this, that, these, those) oraz konstrukcji "there is/there are".
Tematy:
- Opisywanie pokojów i mebli.
- Rozmowy o przedmiotach w domu.
- Zapraszanie i oferowanie pomocy.
Gramatyka:
- Zaimki wskazujące (this, that, these, those).
- Konstrukcja "have got".
- "There is/there are".
Słownictwo:
- Pokój i meble.
- Przymiotniki opisujące przedmioty.
- Zwroty związane z zapraszaniem i oferowaniem pomocy.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o domu i przedmiotach.
- Mówienie: Opisywanie domu i okolicy.
- Pisanie: Pisanie opisu domu na stronę internetową.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z domem.
- Ćwiczenia wymowy: Wymowa /ɪ/ i /iː/.
Unit 4: This World
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o przeszłości, liczbach i zakupach.
- Poznanie czasu Past Simple (was/were) oraz wyrażeń "how much/how many".
Tematy:
- Wydarzenia z przeszłości.
- Liczby i ilości.
- Zakupy i pomoc w sklepach.
Gramatyka:
- Past Simple (was/were).
- Wyrażenia "how much/how many".
- Powinność (should/shouldn’t).
Słownictwo:
- Zwroty związane z czasem (time phrases).
- Liczby i ilości.
- Sklepy i zakupy.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o przeszłości i zakupach.
- Mówienie: Pytanie o pomoc w sklepie.
- Pisanie: Pisanie o specjalnym czasie w życiu.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z liczbami i zakupami.
Unit 5: The Past
Cele:
- Nauczenie się, jak opowiadać o przeszłości i ważnych wydarzeniach życiowych.
- Poznanie czasu Past Simple (czasowniki regularne i nieregularne).
Tematy:
- Życie w przeszłości a teraźniejszość.
- Ważne wydarzenia życiowe.
- Przepraszanie i tłumaczenie się.
Gramatyka:
- Past Simple (czasowniki regularne i nieregularne).
- Pytania z "wh-" w Past Simple.
Słownictwo:
- Zwroty związane z czasem (time phrases).
- Wydarzenia życiowe.
- Wymówki i tłumaczenia.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o przeszłości.
- Mówienie: Opowiadanie o ważnych wydarzeniach życiowych.
- Pisanie: Pisanie mini-biografii.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z przeszłością.
- Ćwiczenia wymowy: Końcówki -ed w czasownikach regularnych.
Unit 6: Out and About
Cele:
- Nauczenie się, jak opisywać ludzi, miejsca i podróże.
- Poznanie czasu Present Continuous oraz przymiotników w stopniu wyższym.
Tematy:
- Opisywanie ludzi i ich wyglądu.
- Podróże i transport.
- Kierowanie i udzielanie wskazówek.
Gramatyka:
- Present Continuous.
- Przymiotniki w stopniu wyższym (comparative adjectives).
- Przyimki i przysłówki ruchu.
Słownictwo:
- Ubrania i wygląd.
- Transport i miejsca w mieście.
- Zwroty związane z udzielaniem wskazówek.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie opisów ludzi i miejsc.
- Mówienie: Udzielanie wskazówek.
- Pisanie: Pisanie opisu doświadczenia.
Unit 7: Work
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o pracy, umiejętnościach i wolontariacie.
- Poznanie różnicy między czasami Present Simple i Present Continuous.
Tematy:
- Zawody i umiejętności.
- Wolontariat i praca dodatkowa.
- Telefonowanie po informacje.
Gramatyka:
- Czasowniki frazowe (phrasal verbs).
- Czasowniki z "to" infinitive.
Słownictwo:
- Umiejętności i kwalifikacje.
- Zwroty związane z telefonowaniem.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o pracy i wolontariacie.
- Mówienie: Telefonowanie po informacje.
- Pisanie: Pisanie posta na blogu.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z pracą.
Unit 8: Travellers
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o podróżach i planowaniu wyjazdów.
- Poznanie przymiotników w stopniu najwyższym oraz konstrukcji "be going to".
Tematy:
- Opisywanie miejsc i atrakcji turystycznych.
- Planowanie podróży.
- Składanie próśb i ofert w hotelu.
Gramatyka:
- Przymiotniki w stopniu najwyższym (superlative adjectives).
- Konstrukcja "be going to".
Słownictwo:
- Miejsca i atrakcje turystyczne.
- Zwroty związane z hotelem.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o podróżach.
- Mówienie: Składanie próśb i ofert w hotelu.
- Pisanie: Pisanie opisu podróży.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 75 1 Temat lekcji: Lead-in. Wprowadzenie. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 75 2 Temat lekcji: Hi! Cześć! | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 75 3 Temat lekcji: Jobs. Zawody. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 75 4 Temat lekcji: Same but different. Taki sam, ale inny. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 75 5 Temat lekcji: He lives in a small village. On mieszka w małej wiosce. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 75 6 Temat lekcji: How are you? Jak się masz? | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 75 7 Temat lekcji: How to make suggestions. Jak składać propozycje. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 75 8 Temat lekcji: Family and friends. Rodzina i przyjaciele. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 75 9 Temat lekcji: Describing people. Opisywanie osób. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 75 10 Temat lekcji: Review – Unit 1. Powtórzenie wiadomości – rozdział 1. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 75 11 Temat lekcji: Unit Test 1. Sprawdzian wiadomości – rozdział 1. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 75 12 Temat lekcji: Food and drink. Produkty spożywcze. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 75 13 Temat lekcji: Countable and uncountable nouns. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 75 14 Temat lekcji: Everyday activities. Czynności życia codziennego. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 75 15 Temat lekcji: Adverbs of frequency. Przysłówki częstotliwości. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 75 16 Temat lekcji: Eating out. Jedzenie poza domem. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 75 17 Temat lekcji: Ordering a meal in a restaurant. Zamawianie jedzenia w restauracji. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 05-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 75 18 Temat lekcji: Special events. Specjalne okazje. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 75 19 Temat lekcji: Describing an event. Opisywanie wydarzenia. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 12-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 75 20 Temat lekcji: Review – Unit 2. Powtórzenie wiadomości – rozdział 2. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 16-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 75 21 Temat lekcji: Unit Test 2. Sprawdzian wiadomości – rozdział 2. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 19-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 75 22 Temat lekcji: Rooms and furniture. Pomieszczenia i meble. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 75 23 Temat lekcji: This is my house. To jest mój dom. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 26-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 75 24 Temat lekcji: Too much stuff. Za dużo rzeczy. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 30-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 75 25 Temat lekcji: Have you got …? Czy masz…? | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 02-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 75 26 Temat lekcji: Clothes. Ubrania. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 09-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 75 27 Temat lekcji: Making invitations. Zapraszanie. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 13-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 75 28 Temat lekcji: Your neighbourhood. Twoja dzielnica. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 75 29 Temat lekcji: Your local area. Twoja okolica. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 75 30 Temat lekcji: Review – Unit 3. Powtórzenie wiadomości – rozdział 3. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 23-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 75 31 Temat lekcji: Unit Test 3. Sprawdzian wiadomości – rozdział 3. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 27-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 75 32 Temat lekcji: What a decade! Co za dekada! | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 30-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 75 33 Temat lekcji: A special time. Wyjątkowy czas. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 04-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 75 34 Temat lekcji: Life in numbers. Moje życie w liczbach. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 07-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 75 35 Temat lekcji: How many people were at the party? Ile osób było na imprezie? | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 11-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 75 36 Temat lekcji: Shops and shopping. Sklepy i zakupy. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 14-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 75 37 Temat lekcji: In a shoe shop. W sklepie obuwniczym. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 18-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 75 38 Temat lekcji: Complaining. Składanie reklamacji. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 21-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 75 39 Temat lekcji: A good or bad experience. Dobre lub złe doświadczenie. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 25-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 75 40 Temat lekcji: Review – Unit 4. Powtórzenie wiadomości – rozdział 4. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 01-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 75 41 Temat lekcji: Unit Test 4. Sprawdzian wiadomości – rozdział 4. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 04-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 75 42 Temat lekcji: Jobs and workplaces. Zawody i miejsca pracy. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 08-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 75 43 Temat lekcji: Working life. Życie zawodowe. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 11-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 75 44 Temat lekcji: Making phone calls. Prowadzenie rozmów telefonicznych. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 15-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 75 45 Temat lekcji: Work–life balance. Równowaga między pracą a życiem prywatnym. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 18-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 75 46 Temat lekcji: Future plans. Plany na przyszłość. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 22-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 75 47 Temat lekcji: Review – Unit 5. Powtórzenie wiadomości – rozdział 5. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 25-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 75 48 Temat lekcji: Unit Test 5. Sprawdzian wiadomości – rozdział 5. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 29-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 75 49 Temat lekcji: In the city. W mieście. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 02-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 75 50 Temat lekcji: Asking for and giving directions. Pytanie o drogę i wskazywanie drogi. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 06-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 75 51 Temat lekcji: Getting around. Poruszanie się. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 09-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 75 52 Temat lekcji: Describing a journey. Opisywanie podróży. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 13-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 75 53 Temat lekcji: Plans for a trip. Plany podróży. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 16-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 75 54 Temat lekcji: Review – Unit 6. Powtórzenie wiadomości – rozdział 6. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 20-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 75 55 Temat lekcji: Unit Test 6. Sprawdzian wiadomości – rozdział 6. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 23-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 75 56 Temat lekcji: Hobbies and interests. Zainteresowania. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 27-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 75 57 Temat lekcji: Leisure time. Czas wolny. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 30-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 75 58 Temat lekcji: A new hobby. Nowe hobby. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 03-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 75 59 Temat lekcji: Describing your interests. Opisywanie swoich zainteresowań. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 06-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 75 60 Temat lekcji: Describing a hobby. Opis hobby. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 24-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 75 61 Temat lekcji: Review – Unit 7. Powtórzenie wiadomości – rozdział 7. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 27-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 75 62 Temat lekcji: Unit Test 7. Sprawdzian wiadomości – rozdział 7. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 31-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 75 63 Temat lekcji: Describing places. Opisywanie miejsc. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 03-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 75 64 Temat lekcji: Superlative adjectives. Stopień najwyższy przymiotników. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 07-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 75 65 Temat lekcji: Travelling. Podróżowanie. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 10-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 75 66 Temat lekcji: Directions and transport. Kierunki i transport. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 14-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 75 67 Temat lekcji: A holiday plan. Plan wakacji. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 17-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 75 68 Temat lekcji: Describing a trip. Opisywanie wycieczki. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 21-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 75 69 Temat lekcji: Review – Unit 8. Powtórzenie wiadomości – rozdział 8. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 24-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 75 70 Temat lekcji: Unit Test 8. Sprawdzian wiadomości – rozdział 8. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 28-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 75 71 Temat lekcji: Project work 1. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 01-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 75 72 Temat lekcji: Project work 2. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 05-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 75 73 Temat lekcji: Project work 3. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 08-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 75 74 Temat lekcji: Project presentations. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 12-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 75 75 TEST | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Wiktoria Wypych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawniczym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice