INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom B1 część 1.
INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom B1 część 1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom A2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - B1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji07-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi68
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do posługiwania się językiem angielskim na poziomie B1 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie używa czasów Present Simple i Present Continuous do opisywania codziennych czynności oraz sytuacji tymczasowych. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z czasami Present Simple i Present Continuous.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w użyciu tych czasów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje czasy narracyjne (Past Simple, Past Continuous, Past Perfect) do opowiadania historii i wspomnień. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie używa czasów narracyjnych w kontekście przeszłych wydarzeń. - Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach narracyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie formułuje pytania przy użyciu różnych form pytających (e.g. "Who", "What", "Which", "How long"). | Kryteria weryfikacji - Uczeń konstruuje poprawne pytania w różnych kontekstach komunikacyjnych.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w strukturze pytań. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje czasowniki modalne (must, should, have to) do wyrażania zasad, porad i obowiązków. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie używa czasowników modalnych zgodnie z ich znaczeniem i funkcją.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom A2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - B1.
Kurs jest realizowany w formie indywidualnej w związku z czym na jednego uczestnika przypada 1 lektor. W przypadku zdalnej formy zajęć wymagany jest komputer oraz łącze internetowe, w formie stacjonarnej wszelkie rzeczy niezbędne dla przeprowadzenia kursu zapewnia organizator.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Poziom B1 – Speakout 3rd Edition
Unit 1: People
Cele:
- Nauczenie się, jak opisywać ludzi i relacje.
- Rozwijanie umiejętności rozmawiania o pracy i stylu życia.
- Poznanie różnicy między czasem Present Simple a Present Continuous.
Tematy:
- Relacje międzyludzkie.
- Praca i zawody.
- Styl życia i codzienne czynności.
Gramatyka:
- Present Simple vs. Present Continuous.
- Czasowniki stanowe (state verbs).
- Przysłówki częstotliwości.
Słownictwo:
- Przymiotniki opisujące osobowość.
- Zawody i praca.
- Zwroty związane z codziennymi czynnościami.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o ludziach i ich życiu.
- Mówienie: Opisywanie ludzi i relacji, rozmowy o pracy.
- Pisanie: Pisanie profilu osobistego.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa i gramatyki.
- Ćwiczenia wymowy: Łączenie wyrazów w pytaniach (connected speech).
Unit 2: Tale Tellers
Cele:
- Nauczenie się, jak opowiadać historie i wspomnienia.
- Rozwijanie umiejętności używania czasów narracyjnych.
- Poznanie różnicy między Past Simple a Present Perfect.
Tematy:
- Wspomnienia i historie.
- Rodzaje filmów i opowieści.
- Sytuacje wymagające przeprosin.
Gramatyka:
- Czasy narracyjne (Past Simple, Past Continuous, Past Perfect).
- Present Perfect vs. Past Simple.
- Przyimki czasu.
Słownictwo:
- Przymiotniki opisujące uczucia.
- Słownictwo związane z opowiadaniem historii.
- Zwroty związane z przepraszaniem i podawaniem przyczyn.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie opowieści i wspomnień.
- Mówienie: Opowiadanie historii, przepraszanie i tłumaczenie się.
- Pisanie: Pisanie historii o niezapomnianym doświadczeniu.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z historiami.
- Ćwiczenia wymowy: Słabe formy "was", "were" i "had".
Unit 3: Questions
Cele:
- Nauczenie się, jak zadawać pytania i rozmawiać o decyzjach.
- Rozwijanie umiejętności używania różnych form pytających.
- Poznanie wyrażeń związanych z przyszłymi planami i intencjami.
Tematy:
- Fakty i liczby.
- Podejmowanie decyzji.
- Miejsca w mieście i udogodnienia.
Gramatyka:
- Formy pytające (question forms).
- Wyrażenia dotyczące przyszłych planów (going to, will).
- Czasowniki frazowe (phrasal verbs).
Słownictwo:
- Słownictwo związane z wiedzą i decyzjami.
- Miejsca w mieście i udogodnienia.
- Zwroty związane z pytaniami i odpowiedziami.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o decyzjach i planach.
- Mówienie: Zadawanie pytań, rozmowy o przyszłych planach.
- Pisanie: Pisanie e-maila z prośbą o informacje.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z pytaniami.
- Ćwiczenia wymowy: Akcentowanie słów w pytaniach.
Unit 4: Winners
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o sukcesach i zasadach.
- Rozwijanie umiejętności używania modalnych czasowników do wyrażania zasad i porad.
- Poznanie różnicy między rodzajnikami określonymi i nieokreślonymi.
Tematy:
- Sukces i zasady.
- Technologia i innowacje.
- Sport i gry.
Gramatyka:
- Czasowniki modalne do wyrażania zasad i porad (must, should, have to).
- Rodzajniki (a, an, the).
- Present Perfect z superlatywami.
Słownictwo:
- Słownictwo związane z sukcesem.
- Kolokacje związane z technologią.
- Słownictwo związane ze sportem i grami.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o sukcesach i zasadach.
- Mówienie: Wyjaśnianie zasad i procedur, rozmowy o sporcie.
- Pisanie: Pisanie e-maila z poradami.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z sukcesem.
- Ćwiczenia wymowy: Ciche litery (silent letters).
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 68 1. Lead-in. Wprowadzenie. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 68 2. Who are you? Kim jesteś? | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 68 3. Present tenses. Czasy teraźniejsze. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 68 4. Good people. Dobrzy ludzie. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 68 5. Verb patterns. Składnia czasowników. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 68 6. Let’s talk! Porozmawiajmy! | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 68 7. How to carry a conversation. Jak prowadzić rozmowę. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 29-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 68 8. Lifestyle. Styl życia. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 29-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 68 9. Describing people. Opisywanie osób. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 05-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 68 10. Review – Unit 1. Powtórzenie wiadomości – rozdział 1. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 05-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 68 11. Unit Test 1. Sprawdzian wiadomości – rozdział 1. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 68 12. After the test. Omówienie i poprawa sprawdzianu wiadomości. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 68 13. What happened? Co się stało? | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 68 14. Narrative tenses. Czasy przeszłe. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 68 15. Story telling. Opowiadanie historii. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 68 16. Past Simple and Present Perfect. Czasy Past Simple i Present Perfect. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 68 17. A likely story. Prawdopodobna historia. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 68 18. How to apologise. Jak przepraszać. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 68 19. The story of a place. Historia miejsca. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 68 20. Writing a review. Pisanie recenzji. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 68 21. Review – Unit 2. Powtórzenie wiadomości – rozdział 2. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 68 22. Unit Test 2. Sprawdzian wiadomości – rozdział 2. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 68 23. After the test. Omówienie i poprawa sprawdzianu wiadomości. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 68 24. Facts and figures. Fakty i liczby. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 68 25. Question forms. Pytania szczegółowe. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 68 26. The art of making decisions. Sztuka podejmowania decyzji. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 68 27. Future plans and Intentions. Plany i zamierzenia na przyszłość. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 68 28. Facilities. Obiekty użyteczności publicznej. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 68 29. How to make polite inquiries. Jak uprzejmie pytać. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 16-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 68 30. What matters the most? Co jest najważniejsze? | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 16-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 68 31. What’s important to you? Co jest dla ciebie ważne? | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 68 32. Review – Unit 3. Powtórzenie wiadomości – rozdział 3. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 68 33. Unit Test 3. Sprawdzian wiadomości – rozdział 3. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 30-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 68 34. After the test. Omówienie i poprawa sprawdzianu wiadomości. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 30-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 68 35. Success. Sukces. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 68 36. Modal verbs. Czasowniki modalne. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 68 37. Articles. Rodzajniki. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 27-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 68 38. First! Pierwszy! | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 27-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 68 39. Sports and games. Sport i gry. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 04-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 68 40. How to explain rules and procedures. Jak objaśniać zasady gry. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 04-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 68 41. “Top Gear”. Program rozrywkowy „Top Gear”. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 11-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 68 42. A memorable journey. Niezapomniana podróż. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 11-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 68 43. Review – Unit 4. Powtórzenie wiadomości – rozdział 4. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 18-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 68 44. Unit Test 4. Sprawdzian wiadomości – rozdział 4. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 18-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 68 45. After the test. Omówienie i poprawa sprawdzianu wiadomości. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 25-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 68 46. Fake news. Fałszywe wiadomości. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 25-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 68 47. Relative clauses. Zdania względne. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 01-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 68 48. The environment. Środowisko naturalne. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 01-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 68 49. Reported speech. Mowa zależna. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 08-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 68 50. Good news. Dobre wiadomości. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 08-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 68 51. How to give and respond personal news. Jak przekazywać wieści i na nie reagować. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 15-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 68 52. The news. Wiadomości. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 15-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 68 53. A news app. Aplikacja do śledzenia wiadomości. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 22-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 68 54. Review – Unit 5. Powtórzenie wiadomości – rozdział 5. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 22-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 68 55. Unit Test 5. Sprawdzian wiadomości – rozdział 5. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 29-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 68 56. After the test. Omówienie i poprawa sprawdzianu wiadomości. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 29-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 68 57. The arts. Sztuka. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 06-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 68 58. Used to. Konstrukcja used to. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 06-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 68 59. Creativity. Kreatywność. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 13-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 68 60. Comparatives and superlatives. Stopniowanie przymiotników. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 13-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 68 61. Extreme adjectives. Przymiotniki niestopniowalne. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 20-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 68 62. How to ask for and give opinions. Jak pytać o opinię i ją wyrażać. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 20-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 68 63. An artist at work. Praca artysty. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 27-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 68 64. A nomination for an award. Nominacja do nagrody. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 27-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 68 65. Review – Unit 6. Powtórzenie wiadomości – rozdział 6. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 03-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 68 66. Unit Test 6. Sprawdzian wiadomości – rozdział 6. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 03-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 68 67. After the test. Omówienie i poprawa sprawdzianu wiadomości. | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 10-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 68 68. Walidacja – Test | Prowadzący Aleksandra Pelczar | Data realizacji zajęć 10-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Pelczar
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawniczym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice