Specjalista ds. szkoleń: a) Od czego zacząć swoją przygodę ? Jak przekazywać swoją wiedzę dla innych ? b) Fundusze europejskie Szkolenie uwzględnia kompetencje zielone i cyfrowe.
Specjalista ds. szkoleń: a) Od czego zacząć swoją przygodę ? Jak przekazywać swoją wiedzę dla innych ? b) Fundusze europejskie Szkolenie uwzględnia kompetencje zielone i cyfrowe.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Kurs ten stanowi zaawansowany program rozwoju zawodowego, skierowany do przyszłych trenerów biznesowych oraz osób działających w obszarze organizacji szkoleń. Jest idealny dla pracowników, którzy już pełnią role trenerskie, osób aspirujących do podjęcia pracy w charakterze trenera, a także dla specjalistów i menedżerów odpowiedzialnych za szkolenia i rozwój pracowników w przedsiębiorstwach oraz instytucjach edukacyjnych. Usługa skierowana także dla osób, które chcą zgłębić wiedzę z zakresu dofinansowań ( szkolenie jest otwarte dla wszystkich zainteresowanych tematyką niezależnie od poziomu dotychczasowego doświadczenia w branży usług dotacji ).
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji08-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi100
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel edukacyjny dla szkolenia skupia się na wyposażeniu uczestników w kompleksową wiedzę i umiejętności niezbędne do profesjonalnego prowadzenia szkoleń i warsztatów edukacyjnych. Głównym celem jest przygotowanie kursantów do efektywnego projektowania, realizacji i oceny szkoleń, które będą stymulować rozwój zawodowy i osobisty uczestników.Celem jest rozwijanie kompetencji w zakresie metodologii nauczania dorosłych, technik prezentacyjnych i oraz metod pracy trenera na sali szkoleniowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się 1.Definiowanie potrzeb szkoleniowych• Pozyskuje wiedzę o potrzebach szkoleniowych podmiotu zlecającego szkolenie • Pozyskuje wiedzę o potrzebach rozwojowych w odniesieniu do tematu szkolenia od uczestników szkolenia • Określa cele szkolenia | Kryteria weryfikacji -omawia sposób pozyskania wiedzy ocelach i wymaganiach formułowanych przez podmiot zlecający szkolenie, – uzgadnia tematykę szkolenia z podmiotem zlecającym szkolenie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - pozyskuje informacje o wejściowympoziomie wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia w odniesieniu do celu i treści szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji – uwzględnia potrzeby podmiotuzlecającego szkolenie przy formułowaniu celów szkolenia | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji uwzględnia wnioski ze wstępnejanalizy wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia przy formułowaniu celów szkolenia | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji – uzasadnia sformułowane celeszkolenia w odniesieniu do zdiagnozowanych potrzeb. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Analizuje rozpoznane potrzebyszkoleniowe i projektuje szkolenie | Kryteria weryfikacji diagnozuje potrzeby rozwojoweuczestników szkolenia bezpośrednio, bądź w oparciu o wiedzę przekazaną przez podmiot zlecający szkolenie, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uzasadnia dobór metod i technikszkoleniowych do zdefiniowanych celów i potrzeb rozwojowych uczestników | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Opracowuje materiały do szkolenia | Kryteria weryfikacji prezentuje materiały niezbędne dorealizacji wybranych technik szkoleniowych, w szczególności opracowane przez siebie materiały właściwe dla metod aktywizujących, które wykorzystał/a podczas jednego z prowadzonych szkoleń | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji prezentuje materiały niezbędne dorealizacji wybranych technik szkoleniowych, w szczególności opracowane przez siebie materiały właściwe dla metod aktywizujących, które wykorzystał/a podczas jednego z prowadzonych szkoleń | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji uzasadnia dobór rodzaju i formymateriałów do treści szkolenia, niezbędnych do realizacji wybranych technik szkoleniowych | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Przeprowadza szkolenie zgodnie zkonspektem | Kryteria weryfikacji Przeprowadza moduł szkoleniowy podczas spotkań szkoleniowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przeprowadza ewaluację szkolenia | Kryteria weryfikacji dokonuje oceny realizacji celów iprogramu szkolenia uzgodnionych z podmiotem zlecającym szkolenie, dokonuje oceny skuteczności zastosowanych form, metod w tym aktywizujących i narzędzi oraz ich adekwatności do realizowanych celów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kursant definiuje oczekiwania stosunku do zielonej technologii. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia standardy oraz sposoby dbałości o środkowisko naturalne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant wykorzystuje nowoczesne technologii które oszczędzają zasoby naturalne. | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie obsługuje narzędzia, które oszczędzają czas oraz zasoby ( papier, tusz, energię) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kursant posiada świadomość ekologiczną, wrażliwość w zakresie środkowiska naturalnego. Uczestnik podejmuje działania pro ekologiczne w zakrese oszczedzania zasobów oraz działania w kierunku recycligu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wprowadza rozwiązanie w zakresie recylingu, oszczędności zasobów naturalnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia różne źródła finansowania projektów unijnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i klasyfikuje różne źródła finansowania.Uczestnik analizuje i porównuje dostępne opcje finansowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje i opracowuje wnioski o dofinansowanie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy kompletne wnioski o dofinansowanie zgodnie z wytycznymi. Uczestnik uzasadnia wybór projektów i przedstawia ich wartość. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy kompletne wnioski o dofinansowanie zgodnie z wytycznymi. Uczestnik uzasadnia wybór projektów i przedstawia ich wartość. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje szczegółowe plany projektów.Uczestnik monitoruje postępy i wprowadza korekty w zarządzaniu projektem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik prowadzi prawidłowąsprawozdawczość i audyt projektów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik sporządza dokładne raporty z realizacji projektów.Uczestnik współpracuje z audytorami i przeprowadza wewnętrzne audyty | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik udziela doradztwa beneficjentom dotacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik konsultuje i doradza w zakresie pozyskiwania funduszy.Uczestnik rozwiązuje problemy beneficjentów i proponuje efektywne rozwiązania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik śledzi i analizuje aktualne trendy i zmiany w polityce funduszy unijnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik regularnie przegląda publikacje i raporty dotyczące funduszy unijnych.Uczestnik ocenia wpływ zmian na zarządzane projekty i dostosowuje strategie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik defiinuje wartość oraz celzielonych kompetencji, potrafi doradzić klientowi w zakresie dostosowania swojej uslugi w oparciu o zielone kompetencje. | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie przygotowuje dokumentację aplikacyjną zawierającą opis kompetencji zielonych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi oceniać wpływosobistych zachowań na środowisko | Kryteria weryfikacji Uczestnik będzie przyjmować w codziennym życiu postawęzorientowaną na zrównoważony rozwój i zastanawiać się nad swoim własnym podejściem do ekologii oraz nad wpływem własnych zachowań na środowisko. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kursant potrafi stosować umiejętności i kompetencje związane ześrodowiskiem" "poznawać sposoby na zmniejszenie negatywnego wpływu konsumpcji | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje zasady, polityki iprzepisy mające na celu zrównoważenie środowiskowe, w tym ograniczać odpady i zużycie energii i wody, ponownie wykorzystywać produkty i oddawać produkty do recyklingu oraz angażować się w budowanie gospodarki dzielenia się. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia nabędzie zielone i cyfrowe kompetencje m.in. tj.obszar technologiczny: technologie informacyjne i komunikacyjne ; technologie dla ochrony środowiska | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie korzysta znarzędzi cyfrowych MetaAds i Canva które są kluczowe dla działań marketingowych oraz efektywnego zarządzania danymi i kampaniami reklamowymi są to, wspierające narzędzia komunikacji urządzeń | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Kursant wykorzystujeinstrumenty/narzędzia które mają na celu sprzyjać ochronie środowiska oraz podejmuje działania na rzecz rozwoju zrównoważonej konsumpcji i produkcji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Cyfryzacja usług: rozwój cyfrowych kanałów komunikacji, umożliwi integrację z systemami zarządzania relacjami klienta. | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie korzysta znarzędzi cyfrowych umożliwiających komunikację i integrację z systemami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia obejmuje następujące moduły tematyczne, zaprojektowane, aby wyposażyć uczestników w kompleksowe narzędzia i techniki niezbędne do skutecznego prowadzenia procesów szkoleniowych:
Część A tj. Szkolenie dotyczące programu trenerskiego:
1. Rola trenera w biznesie i organizacji - omówienie kluczowych funkcji i odpowiedzialności trenera.
2. Komunikacja w procesie szkoleniowym - techniki efektywnej komunikacji stosowane przez trenerów.
3. Warsztaty psychoedukacji i komunikacji interpersonalnej - rozwijanie umiejętności w zakresie empatii i efektywnej wymiany informacji.
4. Zarządzanie dynamiką grupową - techniki zarządzania interakcjami w grupie oraz osobistą efektywnością trenera podczas szkoleń.
5. Charakterystyka i dynamika procesów grupowych - analiza faz rozwoju grupy i roli trenera w każdej z nich.
6. Techniki rozwiązywania konfliktów - metody efektywnego adresowania i rozwiązywania konfliktów w kontekście trenerskim.
7. Za kulisami pracy trenera - praktyczne aspekty organizacji i przygotowania do szkoleń.
8. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne - budowanie umiejętności prezentacyjnych niezbędnych dla trenerów.
9. Aktywizujące metody szkoleniowe - zastosowanie interaktywnych i angażujących technik nauczania.
10. Nauczanie dorosłych - dostosowanie metod i technik do specyfiki grupy dorosłych uczestników.
11. Diagnostyka potrzeb rozwojowych - metodologia i narzędzia do identyfikacji potrzeb szkoleniowych uczestników.
12. Projektowanie szkoleń - metody tworzenia skutecznych i celowych programów szkoleniowych.
13. Ewaluacja i działania poszkoleniowe - metody oceny efektywności szkoleń i wprowadzanie działań doskonalących.
14. Zarządzanie stresem w pracy trenera - strategie radzenia sobie ze stresem zawodowym.
15. Trener w akcji - praktyczny warsztat trenerski - ćwiczenia praktyczne umożliwiające zastosowanie nabytych umiejętności.
16. Kompetencje Zielone w pracy trenera.
Część B dotycząca szkolenia w zakresie funduszy europejskich.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do funduszy unijnych
Struktura funduszy unijnych.
Podstawowe zasady alokacji środków.
- Proces pozyskiwania funduszy na projekty:
- Projekty inwestycyjne RPO, KPO
- Projekty dotacyjnena działania szkoleniowe:
- krajowe ( KFS, Akademia HR, Firmy w trudnościach, Akademiacyfryzacji)
- lokalne ( Operatorzy, działalnosć lokalna)
Analiza możliwości finansowania projektów. Opracowywanie wniosków o dofinansowanie.
- Zarządzanie projektem unijnym
Planowanie projektu.
Monitoring postępów i rozliczanie środków.
- Prawidłowa sprawozdawczość i audyt
Sporządzanie raportów z realizacji projektów. Współpraca z audytorami.
- Doradztwo i szkolenia
Wsparcie beneficjentów dotacji.
Organizacja szkoleń dla potencjalnych beneficjentów.
- Aktualne trendy i programy Unijne
Śledzenie zmian w polityce funduszy unijnych. Przegląd aktualnych programów unijnych.
- Studium przypadku i ćwiczenia praktyczne- Analiza rzeczywistych projektów unijnych.
Praktyczne ćwiczenia z opracowywania wniosków i raportów - praca nad wnioskiem/ tworzenie wniosków wraz z budżetem i harmonogramem w generatorze wniosków aplikacyjnych.
- Zielone kompetencje w procesie pozyskiwania funduszy europejskiego.
Tematyka powiązana jest z obszarami i grupami technologii wskazanymi w Regionalnej StrategiiInnnowacji Województwa Śląskiego2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030tj. "Technologie informacyjne i komunikacyjne" oraz Technologie dla ochrony środowiska" oraz wykazem przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach kwalifikacji ESCO.
Zakres tematyki zielonych i cyfrowych kompetencji:
- obszar technologiczny: technologie informacyjne i komunikacyjne ; technologie dla ochrony środowiska. Narzędzia takie jak Meta Ads i Canva są kluczowe dla działań marketingowych oraz efektywnego zarządzania danymi i kampaniami reklamowymi są to, wspierające narzędzia komunikacji urządzeń, technologie mają na celu wspomagać zarządzanie środowiskiem co jest zgodne z programem Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030, poprzez wykorzystanie instrumentów/narzędzi które mają na celu sprzyjać ochronie środowiska oraz podejmować działania na rzecz rozwoju zrównoważonej konsumpcji i produkcji
- Automatyzacja procesów: nauka automatyzacji działań marketingowych za pomocą narzędzi Meta Ads oraz szablonów Canvy, które umożliwiają efektywniejsze zarządzanie zasobami, ,
- Cyfryzacja usług: rozwój cyfrowych kanałów komunikacji, umożliwi integrację z systemami zarządzania relacjami klienta.
- Narzędzia ułatwiające pracę przy procesie pozyskania środków europejskich na szkolenia:
- BUR - poznanie, zrozumienie, zasady funkcjonowania
- AI -chat GPT
17.Walidacja i certyfikacja - Test kończący szkolenie.
Ten rozbudowany program szkoleniowy jest zaprojektowany, aby uczestnicy mogli nie tylko zgłębić teoretyczne podstawy, ale również przetestować i udoskonalić swoje umiejętności w praktycznych warunkach, co zapewnia kompleksowe przygotowanie do profesjonalnego prowadzenia szkoleń i warsztatów.
Kurs realizowany w godzinach dydaktycznych - 1 godzina dydaktyczna to 45 minut.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Dzień 1 -Szkolenie w zakresie rynku usług szkoleniowych. Analiza rynku, raporty branżowe, tendencje, prognozy rynkowe. Metody pracy: prezentacja, rozmowa, chat. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Dzień 2 Aspekty prawne zawodu trener/edukator, bariery wejścia do zawodu, wymagania. Metody pracy: prezentacja, rozmowa, chat. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Dzień 3 Komunikacja interpersonalna, zarządzanie grupą szkoleniową. Metody pracy: prezentacja, rozmowa na żywo. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Dzień 4 Procesy grupowe, dynamika grupy, zarządzanie konfliktem. Metody pracy: prezentacja, rozmowa na żywo. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Dzień 5 _warsztat praktyczny w zakresie prowadzenia szkoleń. Metoda pracy: case study, zadania praktyczne, rozmowa na żywo. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 04-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Dzień 6 Fundusze europejskie na działania szkoleniowe - programy dla osób prywatnych. Metoda pracy: prezentacja, rozmowa, chat na żywo. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 06-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Dzień 7 Dotacje pozwalające realizować szkolenia: KFS - z PUP. Metoda pracy: prezentacja, chat na żywo, chat. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Dzień 8 Fundusze europejskie -programy dla firm programy regionalne. Metoda pracy: prezentacja, chat, rozmowa na żywo. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Dzień 9 Programy krajowe -fundusze europejskie na szkolenia. Metoda pracy: prezentacja, chat, rozmowa na żywo. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Dzień 10 Fundusze europejskie na szkolenia -rozliczenie projektów, monitoring projektu, audyt dokumentacji. Metoda pracy: prezentacja, case study. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Dzień 11 -Szkolenie + dotacja na szkolenie -warsztat praktyczny. Metoda pracy: case study, zadania praktyczne 3 zadania. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Walidacja test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
kamila sanok
w Poznaniu. Podczas swojej drogi zawodowej pracowała jako dyrektor sprzedaży w Renault Polska sp. z o.., oraz na stanowisku trenera wewnętrznego w sieci Renault, od blisko lat prowadzi 10
swoją firmę consultingową. Bogate doświadczenie zawodowe oraz umiejętności zdobyte podczas pracy na sali szkoleniowej. Ulubiony zakres tematyczny szkoleń to tematyka z zakresu:
- szkolenia z zakresu sprzedaży,
- warsztaty motywacji,
- budowania zespołu,
- szkolenie z social mediów,
- budowania wizerunku w sieci,
– szkolenia z tematyki zwiążanej z pozyskaniem dofinansowania na rozwój firmy już istniejącej,
– środki pomocowe z funduszy europejskich, pożyczki z UE, projekt JEREMI
- prowadzenienie autorskiego programu Akademia Trenera, projekt który prowadzi kursanta krok po kroku jak stać się skutecznym trenerem,
Przepracowała ponad 2500 godzin na sali szkoleniowej jej praca daje jej ogromną satysfakcję oraz radość.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzymuje po szkoleniu następujące materiały / pomoce szkoleniowe:
a) opracowane materiały edukacyjne -skrypt szkoleniowy w wersji papierowej,
b) prezentacja która była wyświetlana podczas szkolenia
c) pomoce dydaktyczne takie jak: literatura branżowa, raporty branżowe,
Informacje dodatkowe
1.Wymagany poziom obecności na zajęciach min. 80 % czasu szkoleniowego.
2.Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983).
3.Istnieje możliwość przygotowania szkolenia indywidulnie pod potrzeby uczestnika jesteśmy elastyczni w zakresie doboru tematyki oraz dogodnego terminu.
UWAGA:
Szkolenie realizowane dla 1 osoby -szkolenie indywidualne.
Szkolenie z dnia 14-02-2025 przeniesione na dzień 27-02-2025 w godzinach 08.30-14.00
Warunki techniczne
Warunki techniczne
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
- Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy); - 2GB pamięci RAM
(zalecane 4GB)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana
najnowsza wersja) - Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox
lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)
- Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości
HD) - kamera, mikrofon oraz głośniki lub słuchawki - wbudowane lub zewnętrzne
Aplikacja Clikmeeting jest kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami stacjonarnymi oraz
mobilnymi (tj. laptop, tablet, telefon komórkowy)
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom drogą mailową najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną opublikowane w karcie usługi nie później niż w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.