Indywidualny kurs języka hiszpańskiego na poziomie B2.
Indywidualny kurs języka hiszpańskiego na poziomie B2.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osoby dorosłej (18+) na poziomie B2, która chce rozwinąć sprawność komunikacji w sytuacjach życia codziennego i zawodowego (praca, sprawy urzędowe, podróże, kontakty towarzyskie) oraz swobodniej brać udział w rozmowach i dyskusjach. Uczestnik przed startem przechodzi krótki test poziomujący, aby potwierdzić poziom wejściowy i cele. Kurs przeznaczony jest dla osoby uczącej się indywidualnie (1:1), preferującej praktyczne, komunikacyjne podejście.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji08-01-2026
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi53
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik będzie przygotowany do swobodnego porozumiewania się w języku hiszpańskim w sytuacjach życia codziennego i zawodowego, formułowania oraz uzasadniania opinii, opisywania doświadczeń i planów, prowadzenia prostych dyskusji, z wykorzystaniem struktur gramatycznych i słownictwa na poziomie B2. Będzie rozumiał autentyczne teksty użytkowe i wypowiedzi ustne oraz tworzył spójne, poprawne językowo wypowiedzi ustne i pisemne.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik komunikuje się ustnie w języku hiszpańskim w typowych sytuacjach życia codziennego i prostych sytuacjach zawodowych na poziomie B2. | Kryteria weryfikacji W wywiadzie swobodnym potrafi przedstawić siebie, swoje doświadczenia, plany i opinie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Odpowiada na pytania i zadaje pytania dotyczące pracy, podróży, usług, zdrowia, czasu wolnego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie główne treści oraz wybrane szczegóły w tekstach użytkowych związanych z tematyką kursu. | Kryteria weryfikacji W teście zaznacza poprawne odpowiedzi dotyczące kluczowych informacji (kto, gdzie, kiedy, co się stało). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Do krótkiego tekstu użytkowego (np. ogłoszenie, e-mail, opis oferty) dopasowuje zdania streszczające jego treść. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy krótkie, spójne wypowiedzi pisemne (wiadomości, e-maile, opisy, proste opinie) adekwatne do sytuacji komunikacyjnej. | Kryteria weryfikacji W teście pisemnym samodzielnie tworzy krótką wiadomość/e-mail zgodnie z poleceniem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkoleniowy obejmuję:
Zakres leksykalny – zagadnienia związane z: codzienną i prostą komunikacją zawodową (przedstawianie się, relacje i emocje, praca i obowiązki, życie w mieście, sprawy urzędowe, podróże i hotel, zakupy i usługi, zdrowie i styl życia, hobby i czas wolny, media i technologia, podstawowe tematy społeczne, kultura i zwyczaje krajów hiszpańskojęzycznych).
Zakres gramatyczny : Presente, pretérito perfecto, indefinido, imperfecto, pluscuamperfecto, futuro simple, condicional simple; podstawowy presente de subjuntivo (najczęstsze konstrukcje); se bezosobowe, prosta strona bierna; zaimki dopełnień i zwrotne; stopniowanie przymiotników; proste zdania złożone (przyczyna, skutek, warunek, kontrast) i spójniki do budowy spójnej wypowiedzi.
W trakcie indywidualnego szkolenia zostaną wykorzystane metody interaktywne i aktywizujące, które pozwolą uczestnikowi na praktyczne zastosowanie wiedzy i rozwijanie płynności komunikacyjnej w języku hiszpańskim.
Dyskusje i burza mózgów: omawianie tematów związanych z pracą, codziennym życiem, podróżami, kulturą krajów hiszpańskojęzycznych oraz stereotypami dotyczącymi narodowości, zawodów czy ról społecznych.
Symulacje i odgrywanie ról: ćwiczenie typowych sytuacji komunikacyjnych (zakupy, wizyta w restauracji, pytanie o drogę, rozmowa kwalifikacyjna, rozmowy w miejscu pracy, opisywanie charakteru i relacji).
Ćwiczenia gramatyczne: tworzenie i stosowanie stopniowanych przymiotników, łączenie początku zdania z poprawną kontynuacją zawierającą wybrane konstrukcje (czasy przeszłe, tryb warunkowy, podstawowy subjuntivo), praca na dialogach z uzupełnianiem zaimków dopełnienia i zaimków wskazujących.
Zadania praktyczne: tworzenie planu kilkudniowej wycieczki, opisu miasta lub trasy podróży, pisanie krótkich wiadomości, e-maili i prostych tekstów użytkowych.
Prezentacje i quizy: przygotowanie krótkich wypowiedzi ustnych na wybrane tematy oraz gry i quizy językowe z wykorzystaniem słownictwa i gramatyki, służące utrwaleniu zdobytej wiedzy.
Metody te pozwolą na zaangażowanie uczestnika i rozwój zarówno kompetencji językowych, jak i praktycznych.
Efekty usługi będą walidowane przez inną osobę niż trener prowadzący zajęcia.
Osoba prowadzący walidację przeprowadzi ją w oparciu o zdefiniowane w karcie usługi kryteria i metody weryfikacji efektów uczenia się.
W ramach usługi szkoleniowej zostanie zachowana rozdzielność funkcji pomiędzy procesem kształcenia i walidacji.
Czas trwania jednej godziny to 45 minut.
Czas trwania części stacjonarnej oraz części zdalnej w czasie rzeczywistym jest indywidualne dostosowany do uczestnika szkolenia. O zmianach dotyczących formy prowadzenia zajęć będzie informowany uczestnik szkolenia oraz Operator projektu.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Poznajmy się jeszcze raz – rozszerzone przedstawianie się | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Moja rodzina, znajomi i relacje | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Mój dzień i organizacja czasu | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Rozmowa kwalifikacyjna i CV po hiszpańsku. Zajęcia zdalne rozmowa na żywo, ćwiczenia, praca na materiałach udostępnionych na ekranie) | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Zakupy i reklamacje | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Życie w mieście vs życie na wsi | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Załatwianie spraw urzędowych i codzienne formalności | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 W restauracji i w kawiarni | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Podróże: planowanie wyjazdu | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Mój plan 3-dniowej wycieczki | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Zdrowie i wizyta u lekarza | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 20-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Hobby, czas wolny i sport. Zajęcia zdalne rozmowa na żywo, ćwiczenia, praca na materiałach udostępnionych na ekranie) | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 27-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Media i technologia w życiu codziennym | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 03-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Kultura krajów hiszpańskojęzycznych | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 10-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Stereotypy i różnice kulturowe | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 17-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Pieniądze i budżet domowy | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 08-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Opowiadanie o przeszłości: ważne wydarzenia w życiu. Zajęcia zdalne rozmowa na żywo, ćwiczenia, praca na materiałach udostępnionych na ekranie) | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 15-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Plany, marzenia i cele na przyszłość | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 15-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Wyrażanie opinii i uczuć | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 12-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Dawanie rad i propozycji | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 26-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Opis osoby i charakteru – zaawansowane przymiotniki | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 03-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Małe prezentacje: ja i mój świat | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 17-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Powtórzenie i utrwalenie – quizy i gry językowe | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 27-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Adrianna Pikuła
Swoje doświadczenie zdobywałam, prowadząc szkolenia obcojęzyczne w szkołach językowych, realizując kursy dla klientów korporacyjnych o tematyce biznesowej oraz organizując konwersacje indywidualne. Doskonale wiem, jak skutecznie pomagać w nauce języków, niezależnie od tego, czy chodzi o przygotowanie do egzaminów, rozwijanie umiejętności konwersacyjnych, czy naukę języka w celach zawodowych. Efekty mojej pracy dają mi satysfakcje i motywacje do dalszego działania.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne wybiera lektor w porozumieniu z uczestnikiem szkolenia, są to np.:
- podręcznik,
- ćwiczenia,
- konspekty,
- skrypty,
- pliki dokumentów przygotowane w dowolnym formacie,
- scenariusze.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa:
Uczestnik jest zobowiązany do uczestnictwa w co najmniej 80% zajęć. Frekwencja na zajęciach oraz uzyskanie pozytywnej oceny z walidacji osiągnięcia efektów uczenia się są warunkami uznania ukończenia szkolenia oraz wydania zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo i nabycie efektów uczenia się wynikających ze szkolenia.
Sposób potwierdzenia frekwencji:
W przypadku zajęć realizowanych w formie stacjonarnej:
- Obecność uczestnika będzie potwierdzana poprzez podpisywanie listy obecności na każdych zajęciach.
W przypadku zajęć realizowanych w formie zdalnej na platformie Zoom:
- Obecność uczestnika będzie weryfikowana na podstawie automatycznych raportów z platformy Zoom dotyczących czasu obecności uczestnika na zajęciach.
Raporty z platformy Zoom, listy obecności oraz dziennik zajęć będą archiwizowane w dokumentacji szkolenia.
Dziennik zajęć będzie prowadzony przez lektora, zawierający informacje o obecności uczestników oraz realizacji programu szkolenia.
Informacje dodatkowe
Zaświadczenie wydano na podstawie § 14. ust. 3 Rozporządzenia Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 28 lipca 2023 r. w sprawie rejestru podmiotów świadczących usługi rozwojowe (Dz. U. 2023 poz. 1686).
Usługa realizowana zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
INFORMACJE DOTYCZĄCE CZĘŚCI ZDALNEJ:
1. Platforma /rodzaj komunikatora - ZOOM Cloud Meetings.
2. Komputer Uczestnika musi być wyposażony w kamerę internetową lub zewnętrzną kamerę internetową, słuchawki oraz mikrofon.
3. Dodatkowo niezbędne wymagania systemowe komputera to:
ZOOM Cloud Meetings:
- Windows XP SP3 lub nowsze,
- Mac OS X 10.7 lub nowsze ,
- Ubuntu 12.04 lub nowsze,
- Mint 17.1 lub nowsze,
- Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowsze,
- Oracle Linux 6.4 lub nowsze,
- Cent OS 6.4 lub nowsze,
- Fedora 21 lub nowsze
- OpenSUSE 13.2 lub nowsze,
- ArchLinux (tylko 64-bit),
4. Minimalna szybkość do prowadzenia rozmowy wideo (1:1)
- ZOOM Cloud Meetingspobieranie 600kb/s, przesyłanie 600kb/s.
5. Prezentowane treść i materiały udostępniane będą tylko na platformie Zoom.
6. Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - nie dotyczy.
Szczegółowy harmonogram usługi - Zajęcia prowadzone zdalnie posiadają elementy takie jak: ćwiczenia, rozmowy na żywo, chat, testy, współdzielenie ekranu, odtwarzanie audio i DVD, prezentacje, „tablica”.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi