Social media marketing dla e-commerce.
Social media marketing dla e-commerce.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia stanowią:
-Właściciele i managerowie e-commerce
-Specjaliści ds. marketingu i social media
-Startupy i początkujący przedsiębiorcy
-Studenci
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji29-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie koncentruje się na skutecznym wykorzystaniu mediów społecznościowych do zwiększenia sprzedaży i budowania lojalnej społeczności wokół marki. Uczestnicy poznają strategie tworzenia angażujących treści, optymalizacji kampanii reklamowych oraz analizy danych w celu maksymalizacji konwersji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:-Uczestnik zna kluczowe zasady i narzędzia marketingu w mediach społecznościowych, w wykorzystywanych w e-commerce. -Uczestnik wie, jak tworzyć strategie marketingowe dopasowane do ścieżki zakupowej klienta online. | Kryteria weryfikacji Sposób weryfikacji efektów uczenia sięObejmuje etapy: 1. Zakres – dla szkolenia zdefiniowano grupę docelową oraz zdefiniowano jego zakres. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:-Uczestnik potrafi zaplanować, przygotować i wdrożyć kampanię social media dla sklepu internetowego, tworzyć angażujące treści -Uczestnik potrafi ustawiać reklamy, analizować dane i optymalizować działania pod kątem sprzedaży. | Kryteria weryfikacji 2. Wzorzec – zdefiniowano standard wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku udziału w szkoleniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE:-Uczestnik jest gotów samodzielnie zarządzać obecnością marki e-commerce w mediach społecznościowych -Uczestnik jest gotów dostosowywać komunikację do odbiorców i reagować na ich potrzeby oraz budować długofalowe relacje z klientami online. | Kryteria weryfikacji 3. Ocena – po zakończeniu szkolenia zostanie przeprowadzona weryfikacja efektów uczenia się na podstawie: test wiedzy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 4. Porównanie – porównanie uzyskanych wyników w pkt. 3 (ocena) z przyjętymi wymaganiami (z pkt. 2 - wzorzec). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-Jak marki powinny używać social mediów do zwiększenia sprzedaży?
-Content sprzedażowy vs. content angażujący - jak znaleźć balans
-Influencerzy jako ambasadorzy marek - jak ich dobierać do współpracy?
-Trendy w social mediach dla branży e-commerce
-Retargeting w social mediach - jak odzyskać niezdecydowanych klientów.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Social media marketing dla e-commerce. | Prowadzący Antonina Piotrowska | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 984,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 123,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Antonina Piotrowska
Z wykształcenia dziennikarka i specjalistka ds. komunikacji wizualnej, aktualnie poszerza swoją wiedzę z zakresu zarządzania biznesem i IT. Łączy kreatywność z myśleniem strategicznym i znajomością mechanizmów rządzących współczesnym e-commerce. Przez cztery lata współtworzyła jeden z największych miejskich kanałów na TikToku, dziś koncentruje się na rozwoju własnej marki osobistej oraz projektach dla klientów.
Temat influencer marketingu zna zarówno od strony twórcy internetowego, jak i agencji – potrafi spojrzeć na działania w social mediach z wielu perspektyw. Regularnie prowadzi szkolenia i wykłady, dzieląc się doświadczeniem z zakresu strategii treści, monetyzacji, budowania społeczności i skutecznej komunikacji w dynamicznym świecie nowych mediów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają:
- podstawowy pakiet materiałów szkoleniowych (notatnik, długopis),
- wybrane materiały udostępnione w formie drukowanej,
- zaświadczenie/certyfikat ukończenia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie udziału za pośrednictwem BUR lub przesłanie zgłoszenia drogą mailową: szkolenia@forecast.com.pl - we wskazanych terminach rekrutacji.
Wniesienie opłaty za udział w szkoleniu do 5 dni roboczych przed jego rozpoczęciem.
Aktywne uczestnictwo i otwartość, które zawsze wzmacniają efekty tego typu usług szkoleniowych
Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min. 8 osób (wniesiona opłata).
Informacje dodatkowe
Usługa oferowana jako otwarta, ale może być również zrealizowana w formie zamkniętej u danego klienta - wymagana deklaracja udziału min. 8 osób. W takim wypadku cena nie obejmuje kosztów logistycznych: zapewnienia sali szkoleniowej, cateringu, zakwaterowania i wyżywienia trenera.
W przypadku usług dofinansowanych cena nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową.
Czas trwania prezentowany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut) i uwzględnia przerwy.
Pytania prosimy wysyłać na adres: szkolenia@forecast.com.pl.
Informacje można uzyskać pod nr tel. 533 180 588
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe