Indywidualny kurs język hiszpański (20 zajęć x 90 min)
Indywidualny kurs język hiszpański (20 zajęć x 90 min)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest kierowany do osób dorosłych, które:
- chcą podnieść poziom swoich kwalifikacji w zakresie umiejętności posługiwania się językiem hiszpańskim
- chcą skutecznie nauczyć się języka hiszpańskiego metodą bezpośrednią lub metodą tradycyjną,
- chcą nauczyć się korzystać z języka w sytuacjach zawodowych, ale również wykorzystując go w życiu codziennych.
Usługa również adresowana dla Uczestników projektów: "Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i „Nowy start w Małopolsce z EURESEM" oraz Kierunek Rozwój, dla kandydatów WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój oraz Uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji18-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do zdobycia kompetencji językowych, efektywnego posługiwania się językiem obcym w sytuacjach zawodowych i codziennych. Uczestnik po zakończeniu szkolenia będzie przygotowany do podejmowania działań komunikacyjnych na określonym poziomie językowym z wykorzystaniem wiedzy teoretycznej, gramatyki oraz słownictwa, a także do rozumienia i formułowania wypowiedzi w języku hiszpańskim.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się zwrotami i słownictwem w poznanym zakresie tematycznym | Kryteria weryfikacji - Używa słownictwa zawiązanego z życiem codziennym, pracą, nauką, sportem, hobby podróżami, miejscem zamieszkania- Używa zwrotów grzecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Buduje zdania zachowując ich poprawność językową | Kryteria weryfikacji Zachowuje szyk oraz stosuje adekwatne zwroty i formy językowe, buduje pytania i przeczenia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Prawidłowo używa poznanej gramatyki i form czasowników | Kryteria weryfikacji Stosuje zaimki osobowe, dzierżawcze i wskazujące, rodzajniki określone i nieokreślone, formy czasowników | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia i poprawnie stosuje czasy gramatyczne | Kryteria weryfikacji Rozróżnia i prawidłowo stosuje poznane czasy teraźniejsze, przeszłe i przyszłe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozumie teksty pisane i potrafi samodzielnie formułować wypowiedzi pisemne | Kryteria weryfikacji Formułuje dłuższe odpowiedzi oraz wypowiedzi zachowując kontekst, logiczną strukturę i poprawność językową | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje liczby, miejsce i czas | Kryteria weryfikacji - posługuje się liczbami w prawidłowych formach- nazywa dni tygodnia, miesiące, daty i godziny - opisuje położenie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest realizowana i rozliczana w godzinach dydaktycznych (1 godz. = 45 min), prowadzonych w blokach 2 × 45 min (90 min bez przerwy). Zajęcia odbywają się na żywo i obejmują pracę z materiałami oraz wykonywanie ćwiczeń wspierających proces uczenia się.
W szkoleniu stosowane są metody interaktywne i aktywizujące, umożliwiające nabywanie kompetencji poprzez praktyczne działania, analizę przykładów i pracę z treściami dydaktycznymi. Struktura szkolenia obejmuje 70% zajęć praktycznych oraz 30% zajęć teoretycznych. Szczegółowy harmonogram znajduje się w Karcie Usługi.
Metoda Direct opiera się na intensywnej pracy z materiałem dydaktycznym, systematycznym utrwalaniu struktur językowych oraz rozwijaniu słownictwa poprzez różnorodne ćwiczenia pisemne i zadania gramatyczne. Metoda tradycyjna stanowi uzupełnienie i wspiera rozwój umiejętności czytania, pisania oraz rozumienia tekstów, wykorzystując teksty, zadania, analizy oraz ćwiczenia utrwalające.
Program
- Alfabet i wymowa – nauka hiszpańskiego alfabetu, akcentu i zasad wymowy, rozpoznawanie dźwięków charakterystycznych (rr, ll, ñ). Forma zajęć: ćwiczenia fonetyczne, proste powtarzanie.
- Podstawowe zwroty i powitania – nauka najczęstszych zwrotów grzecznościowych: hola, adiós, gracias, por favor, perdón. Forma zajęć: krótkie dialogi, uzupełnianie zdań.
- Przedstawianie się i dane osobowe – mówienie o sobie: imię, nazwisko, wiek, narodowość, zawód, miejsce zamieszkania. Forma zajęć: ćwiczenia ustne i pisemne, wypełnianie formularzy.
- Liczby, kolory i podstawowe słownictwo – nauka liczebników, kolorów oraz słów z życia codziennego. Forma zajęć: dopasowywanie, uzupełnianie, krótkie pytania i odpowiedzi.
- Rodzina i przyjaciele – słownictwo dotyczące rodziny, opisywanie osób i relacji, podstawowe przymiotniki. Forma zajęć: ćwiczenia opisowe, praca z ilustracjami.
- Dni tygodnia, miesiące i pory roku – nauka nazw dni, miesięcy, pogody i pór roku, mówienie o dacie. Forma zajęć: uzupełnianie tabel, ćwiczenia pisemne.
- Czas teraźniejszy – odmiana regularnych czasowników -ar, -er, -ir (hablar, comer, vivir). Forma zajęć: odmiana, uzupełnianie zdań, proste dialogi.
- Codzienne czynności – słownictwo dotyczące rutyny dnia codziennego. Forma zajęć: pisanie prostych zdań, dopasowywanie czasowników.
- Godziny i plan dnia – określanie czasu, godziny, proste planowanie dnia. Forma zajęć: ćwiczenia pisemne, praca z zegarami.
- Dom i mieszkanie – nazwy pomieszczeń, mebli, wyposażenia domu. Forma zajęć: opis ilustracji, uzupełnianie słownictwa.
- Miasto i kierunki – miejsca w mieście, pytanie o drogę, podstawowe instrukcje lokalizacyjne. Forma zajęć: ćwiczenia praktyczne, proste dialogi.
- Zakupy – nazwy produktów, ceny, opis rzeczy, pytanie o cenę i rozmiar. Forma zajęć: wypełnianie dialogów, praca z cennikami.
- Jedzenie i napoje – słownictwo dotyczące potraw, zamawianie jedzenia, ulubione dania. Forma zajęć: praca z menu, ćwiczenia pisemne.
- Pogoda i ubrania – opisy pogody i ubrań, podstawowe przymiotniki opisowe. Forma zajęć: dopasowywanie, krótkie opisy.
- Zdrowie i samopoczucie – słownictwo dotyczące części ciała, podstawowych dolegliwości i zdrowia. Forma zajęć: ćwiczenia leksykalne, proste pytania i odpowiedzi.
- Czas wolny i zainteresowania – hobby, ulubione aktywności, spędzanie czasu wolnego. Forma zajęć: uzupełnianie zdań, krótkie opisy.
- Podróże i transport – słownictwo dotyczące środków transportu, rezerwacji, biletów. Forma zajęć: ćwiczenia pisemne, praca z prostymi ogłoszeniami.
- Włoskie święta i tradycje – (tu: hiszpańskie, poprawione) – omówienie podstawowych zwyczajów Hiszpanii i krajów hiszpańskojęzycznych. Forma zajęć: czytanie krótkich tekstów, odpowiedzi pisemne.
- Proste formy pisane – krótkie notatki, wiadomości, SMS-y, e-maile, zaproszenia. Forma zajęć: pisanie krótkich tekstów użytkowych.
- Powtórzenie materiału – utrwalenie słownictwa, gramatyki i podstawowych struktur A1. Forma zajęć: quiz, zadania pisemne, testy ćwiczeniowe.
- Walidacja efektów uczenia się – test pisemny i prosty test ustny sprawdzający rozumienie podstawowych struktur i słownictwa. Forma zajęć: test, ocena postępów przez trenera.
WALIDACJA - Walidacja zostanie przeprowadzona w oparciu o:
TEST TEORETYCZNY Z WYNIKIEM GENEROWANYM AUTOMATYCZNIE - wykonany przy pomocy narzędzi cyfrowych
Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji
Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarach: wiedza, umiejętności i kompetencji społecznych
Zakończenie kursu
Zakończenie i podsumowanie szkolenia: uczestnicy omawiają dobre praktyki i działania wdrożeniowe wynikające ze szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Alfabet i wymowa – podstawy dźwięków hiszpańskich | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Podstawowe zwroty i powitania – najczęstsze formy grzecznościowe | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Przedstawianie się i dane osobowe – informacje o sobie | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Liczby, kolory i podstawowe słownictwo – słowa z codziennych sytuacji | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Rodzina i przyjaciele – opisy osób i relacji | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Dni tygodnia, miesiące i pory roku – określanie daty i pogody | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Czas teraźniejszy – odmiana regularnych czasowników | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Codzienne czynności – opisy rutyny dnia | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Godziny i plan dnia – określanie czasu i harmonogramu | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 16-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Dom i mieszkanie – pomieszczenia i wyposażenie | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Miasto i kierunki – miejsca w mieście i proste instrukcje | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 30-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Zakupy – produkty, ceny i podstawowe dialogi zakupowe | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 13-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Jedzenie i napoje – słownictwo kulinarne i zamówienia | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Pogoda i ubrania – opisy pogody i strojów | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 27-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Zdrowie i samopoczucie – części ciała i podstawowe dolegliwości | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 04-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Czas wolny i zainteresowania – hobby i aktywności | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 11-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Podróże i transport – środki transportu i proste rezerwacje | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 18-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Hiszpańskie święta i tradycje – zwyczaje krajów hiszpańskojęzycznych | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 25-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Proste formy pisane – krótkie wiadomości i e-maile | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 01-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Powtórzenie materiału – utrwalenie słownictwa i gramatyki | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 08-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący Julia Sirotkina | Data realizacji zajęć 08-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Julia Sirotkina
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Materiały dodatkowe takie jak np: zestawy ćwiczeniowe, broszury dostarcza lektor.
- Podręcznik jest dodatkowo płatny.
Warunki uczestnictwa
- Przed lub po złożeniu dokumentów u Operatora prosimy o pilny kontakt ze szkołą w celu dokonania rezerwacji i ustaleniu dalszych czynności. Bez wcześniejszego kontaktu rozpoczęcie zajęć w wyznaczonym terminie nie będzie możliwym.
- Podpisanie umowy z Operatorem na świadczenie usług dofinansowanych.
- Dostarczenie podpisanej umowy do sekretariatu szkoły.
- Podpisanie umowy ze Szkołą.
Przy kontakcie ze szkołą, konieczne jest podanie poziomu zaawansowania.
UWAGA! Każda Karta przeznaczona jest dla jednej osoby.
Przed zapisaniem się prosimy o upewnienie się, że wybrana Karta nie została już zajęta.
Jeśli interesująca Cię Karta jest już zajęta, skontaktuj się z nami pilnie, abyśmy mogli przygotować jej kopię na wskazane terminy.
Przed dokonaniem zapisu na kurs prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny w celu omówienia wszystkich szczegółów i warunków realizacji usługi.
Karta może zostać przygotowana również w ramach innych projektów. W takim przypadku prosimy o bezpośredni kontakt z sekretariatem
Informacje dodatkowe
1 godzina usługi to godzina dydaktyczna wynosząca 45 min. Wszystkie zajęcia prowadzone są jako rozmowa na żywo połączona z ćwiczeniami.
Kurs będzie realizowany w blokach 2x45 min. bez przerwy.
Usługa skierowana jest do Uczestników Projektów MP i/lub NSE.
Uczestnik kursu zobowiązany jest do zgłoszenia się do sekretariatu szkoły najpóźniej 20 dni przed planowanym rozpoczęciem usługi. Po podpisaniu umowy z Operatorem należy przesłać do sekretariatu szkoły skan lub zdjęcie podpisanej umowy – najpóźniej 10 dni przed rozpoczęciem usługi. Dopiero po przekazaniu kopii umowy z Operatorem możliwe będzie podpisanie umowy bezpośrednio ze szkołą.
Terminy i godziny ustalane są z uczestnikiem – istnieje możliwość realizacji zajęć rano, w ciągu dnia, popołudniami (17:00, 18:30, 20:00) oraz w weekendy.
„Zawarto umowę z WUP w Szczecinie na świadczenie usług w ramach Projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe".
Usługa skierowana jest do Uczestników Projektów MP i/lub NSE.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie prowadzone zdalnie za pomocą aplikacji ZOOM. Link do spotkania będzie aktywny w dniu szkolenia.
Minimalne wymagania techniczne:
- Kamera internetowa
- Procesor 2-rdzeniowy 2 GHz lub lepszy (zalecany procesor 4-rdzeniowy)
- 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB)
- System operacyjny: Windows 8 (zalecany Windows 10) lub Mac OS w wersji 10.13 (zalecana najnowsza wersja)
- Przeglądarka internetowa: Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari
- Stałe łącze internetowe o prędkości minimum 1,5 Mbps.