Podstawy copywritingu. Szkolenie.
Podstawy copywritingu. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery, Kierunek - Rozwój, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Grupa docelowa usługi
Usługa dedykowana dla:
- właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych chcących zwiekszyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie podstaw copywritingu,
- pracowników działów marketingu i sprzedaży,
- pracowników działów e-commerce,
- pracowników agencji marketingowych oraz reklamowych,
- uczestników projektów: Kierunek-Rozwój realizowanego przez WUP Toruń, „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” oraz „Nowy start w Małopolsce z EURESem” realizowanych przez WUP Kraków, ,,Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe" realizowanego przez WUP Szczecin,
- wszystkich osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności z zakresu podstaw copywritingu.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji12-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego pisania tekstów z wykorzystaniem podstawowej wiedzy z zakresu copywritingu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się definiuje czym jest copywriting | Kryteria weryfikacji określa jakie są rodzaje copywritingu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji określa jakie jest powiązanie pomiędzy copywritingiem a SEO | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się wykorzystuje frazy kluczowe | Kryteria weryfikacji określa czym są frazy kluczowe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji określa narzędzia służące do analizy fraz | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się uzasadnia rolę etyki w pracy copywritera | Kryteria weryfikacji wskazuje dobre praktyki w pracy copywritera | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje złe praktyki w pracy copywritera | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Szkolenie dedykowane dla:
- właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych chcących zwiekszyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie podstaw copywritingu,
- pracowników działów marketingu i sprzedaży,
- pracowników działów e-commerce,
- pracowników agencji marketingowych oraz reklamowych,
- uczestników projektów: Kierunek-Rozwój realizowanego przez WUP Toruń, „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” oraz „Nowy start w Małopolsce z EURESem” realizowanych przez WUP Kraków, ,,Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe" realizowanego przez WUP Szczecin,
- wszystkich osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności z zakresu podstaw copywritingu.
2. Warunki realizacji szkolenia: szkolenie realizowane zdalnie w czasie rzeczywistym na platformie zoom, samodzielne stanowiska komputerowe.
3. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
4. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., na 8 godzin zegarowych zajęć przewidziano 30 minut przerwy. Przerwa nie jest wliczona w czas trwania zajęć. W przypadku wystąpienia dodatkowych przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
5. Walidacja wiedzy i umiejętności uczestników: test teoretyczny zamknięty on-line - pytania jednokrotnego wyboru z automatycznym generowaniem i udostępnianiem wyników.
Ramowy program usługi:
Moduł 1. COPYWRITING – CO TO TAKIEGO I JAKIE SĄ JEGO RODZAJE.
Moduł 2. COPYWRITING A SEO.
• frazy kluczowe oraz narzędzia do analizy fraz,
• nagłówki i linkowanie oraz ich rola,
• dobieranie fraz i tworzenie nagłówków,
• najczęściej popełnianie błędy.
Moduł 3. COPYWRITING SPRZEDAŻOWY.
• język korzyści,
• call to action,
• wybrane techniki perswazyjne,
• recykling treści pomiędzy różnymi kanałami komunikacji.
Moduł 4. DOBRE I ZŁE PRAKTYKI COPYWRITERÓW.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 COPYWRITING – CO TO TAKIEGO I JAKIE SĄ JEGO RODZAJE. Rozmowa na żywo,chat,współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Anna Wołodko | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 COPYWRITING A SEO. Rozmowa na żywo,chat,współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Anna Wołodko | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 COPYWRITING SPRZEDAŻOWY.Rozmowa na żywo,chat,współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Anna Wołodko | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 COPYWRITING SPRZEDAŻOWY. cd.Rozmowa na żywo,chat,współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Anna Wołodko | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 DOBRE I ZŁE PRAKTYKI COPYWRITERÓW. Rozmowa na żywo,chat,współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Anna Wołodko | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Test walidujący on-line i udostępnienie wyników. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Wołodko
Od 5 lat prowadzi firmę Mint Concept, w której wspiera przedsiębiorców w tworzeniu skutecznych treści i wydawaniu książek, łącząc przy tym swoje poprzednie doświadczenia.
Regularnie prowadzi szkolenia i warsztaty z copywritingu i wykorzystania AI – w formie stacjonarnej i online; indywidualne i grupowe. Szkoli głównie przedsiębiorców; występuje jako prelegentka na spotkaniach networkingowych, m.in. „Rozwijalni Kobiet” w Poznaniu czy śniadaniach biznesowych. Jest autorką kursu online „Pisz lepiej! Copywriting dla każdego” i e-booków: „Naming w pigułce”, „Zanim zostaniesz copywriterem”, „3 kroki do lepszego tekstu”, „Skuteczna komunikacja ze sztuczną inteligencją”.
Nieustannie podnosi swoje kompetencje, uczestnicząc w konferencjach i szkoleniach branżowych dotyczących SEO, marketingu i AI. W 2025 r. ukażą się dwie książki jej autorstwa: zbiór bajek dla dzieci oraz przewodnik turystyczny.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje multimedialne + skrypty szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
1.Udział w usłudze nie wymaga spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
2. W przypadku występowania szczególnych potrzeb związanych z zapewnieniem dostępności do usługi rozwojowej zapraszamy do kontaktu.
Informacje dodatkowe
- Firma szkoleniowo-doradcza posiada podpisaną umowę z WUP Kraków na realizację projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i „Nowy start w Małopolsce z EURESem”, z WUP Toruń na realizację projektu: ,,Kierunek-Rozwój" oraz z WUP Szczecin na realizację projektu: ,,Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe".
- W przypadku chęci realizacji usługi w innej formie (szkolnie stacjonarne, szkolnie zdalne w czasie rzeczywistym, szkolenie zamknięte) lub innym terminie – zapraszamy do kontaktu w celu omówienia możliwych opcji realizacji szkolenia.
- Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane za pomocą platformy zoom. Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM;system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari;stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.