Zielone kompetencje - Ekoinnowacje w profilaktyce stomatologicznej – skaling i piaskowanie w praktyce (kwalifikacje)
Zielone kompetencje - Ekoinnowacje w profilaktyce stomatologicznej – skaling i piaskowanie w praktyce (kwalifikacje)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Stomatologia
- Grupa docelowa usługi
Osoby związane ze stomatologią pragnące nabyć kwalifikacje w zakresie skalingu i piaskowania.
Higienistki stomatologiczne - początkujące i doświadczone
Asystentki stomatologiczne - zainteresowane rozszerzeniem kompetencji
Lekarze dentyści - szczególnie młodzi praktycy
Studenci/Słuchacze kierunków medycznych (higienistka stomatologiczna, stomatologia) – chcący nabyć praktyczne umiejętności jeszcze w trakcie nauki.
Zainteresowani zdobyciem kwalifikacji z wykonywania skalingu i piaskowania, zielonych kompetencji niezbędnych do pracy zgodnej z zasadami zrównoważonego rozwoju oraz nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, cyfrowymi wykorzystującymi AI w pracy w gabinecie stomatologicznym.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji23-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego wykonywania zabiegów higienizacji jamy ustnej, skalingu i piaskowania z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi diagnostycznych, takich jak kamera wewnątrzustna z zastosowaniem zasad zrównoważonego rozwoju. Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności cyfrowych, AI, zastosowania innowacyjnych metod diagnostycznych oraz kształtowanie postaw proekologicznych poprzez wdrażanie zielonych kompetencji w pracy z pacjentem i zarządzaniu gabinetem stomatologicznym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje etapy i znaczenie profilaktyki stomatologicznej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i opisuje etapy profilaktyki oraz rozróżnia działania profilaktyczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje budowę i działanie skalera, piaskarki oraz kamery wewnątrzustnej | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa parametry techniczne i opisuje zastosowanie urządzeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje zielone rozwiązania w gabinecie stomatologicznym w kontekście pracy według zasad zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i opisuje ekologiczne praktyki stosowane w gabinecie stomatologicznym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje pojęcie zrównoważonego rozwoju oraz zasobooszczędności w odniesieniu do ograniczenia zużycia produktów, wody, energii elektrycznej i cieplnej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje czym jest recykling i jakie ma znaczenie w minimalizacji odpadów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje zasady postępowania odpadami medycznymi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje znaczenie wykorzystania narzędzi cyfrowych i AI w tworzeniu cyfrowej dokumentacji pacjentów ( minimalizacja dokumentacji papierowej) oraz lepszej organizacji pracy gabinetu wpływającej na ograniczenie śladu węglowego ( e-konsultacje) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje pojęcie higieny pracy i ergonomii | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia procedury bezpieczeństwa podczas pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje czym jest ergonomia na stanowisku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje techniki skalingu i piaskowania na fantomie zgodnie z zasadami ergonomii i ochrony środowiska | Kryteria weryfikacji Uczestnik prawidłowo wykonuje procedurę zabiegu skalingu zgodnie z jej etapami oraz stosuje zasady BHP oraz wykonuje zabieg minimalizując negatywny wpływ swojej pracy na środowisko | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik prawidłowo wykonuje procedurę zabiegu piaskowania zgodnie z jej etapami oraz stosuje zasady BHP oraz wykonuje zabieg minimalizując negatywny wpływ swojej pracy na środowisko | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Uczestnik umiejętnie wykorzystuje urządzenia do skalingu i piaskowania zgodnie z zasadami ergonomii i ochrony środowiska | Kryteria weryfikacji Uczestnik odpowiednio dobiera parametry pracy skalera/piaskarki w kontekście konkretnego przypadku. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zasady ograniczania zużycia materiałów, wody i energii podczas wykonywania zabiegów skalingu i piaskowania oraz ograniczania odpadów | Kryteria weryfikacji Uczestnik wdraża środki oszczędzania zasobów, wody i energii oraz ograniczania odpadów w trakcie wykonywania zabiegu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje znaczenie prawidłowej komunikacji z pacjentem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia rodzaje komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje czym jest empatia w zakresie podejścia do pacjenta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje na czym polega proces edukacji pacjenta w zakresie higieny i ekologii. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje zasady higieny jamy ustnej oraz w jaki sposób można promować ekologiczne postawy wśród pacjentów | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik współpracuje w zespole z zachowaniem zasad ekologicznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik podejmuje wspólne decyzje dotyczące stosowania eko-rozwiązań w gabinecie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje kamerę wewnątrzustną, AI oraz inne narzędzia cyfrowe w edukacji pacjenta oraz pracy w gabinecie dentystycznym | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje funkcje urządzenia nowoczesnej diagnostyce medycznej | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje dokumentacje pacjenta stosując rozwiązania cyfrowe oraz AI dla opracowania leczenia, planu wizyt w gabinecie oraz edukacji pacjenta | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Uczestnik obrazuje i analizuje stan jamy ustnej pacjenta za pomocą kamery wewnątrzustnej i przedstawia zalecenia higieniczne | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje nieprawidłowości, wykorzystuje obraz do edukacji pacjenta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik archiwizuje obrazy stanu jamy ustanej pacjenta celem stworzenia cyfrowej dokumentacji medycznej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy cyfrową dokumentację medyczną | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy dokumentację medyczną (minimalizacja zużycia papieru) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje narzędzia cyfrowe, AI do przechowywania danych pacjenta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje przepisy RODO, zasady bezpieczeństwa, szyfrowanie (programy chroniące dane) na danych przechowywanych elektronicznie w chmurze celem zachowania ochrony danych informacji oraz bezpieczeństwa danych pacjentów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęDr Kasela sp. z o. o.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoDr Kasela sp. z o. o.
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Program kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie ekologicznych rozwiązań i innowacyjnych technologii cyfrowych, AI w codziennej praktyce stomatologicznej.
Celem szkolenia jest rozwijanie świadomości ekologicznej, kształtowanie postaw zgodnych z zrównoważonym rozwojem podczas pracy w gabinecie stomatologicznym, integracja wiedzy z zakresu nowoczesnych metod higienizacji z podejściem proekologicznym
Szkolenie rozwija praktyczne umiejętności obsługi urządzeń stomatologicznych: skaler, piaskarka oraz kamery wewnątrzustnej jako narzędzia diagnostycznego wspomagające edukację pacjenta, planowanie zabiegów, tworzenie dokumentacji cyfrowej. Uczestnik poznaje także możliwości zastosowania elementów sztucznej inteligencji w analizie obrazów z jamy ustnej, zarządzaniu danymi i komunikacji z pacjentem w zakresie profilaktyki i utrzymania zdrowia jamy ustnej ( e-porady)
Program ma na celu nie tylko rozwój kompetencji zawodowych, ale także wzrost świadomości zdrowotnej, środowiskowej i etycznej w pracy stomatologicznej, zgodnie z założeniami obszaru strategicznego 3 "Zdrowie i jakość życia" Regionalnej Strategii Innowacji Województwa śląskiego 2030.
Założenia strategiczne szkolenia w odniesieniu do Obszaru 3: Zdrowie i jakość życia:
1. Promocja zdrowia i profilaktyka chorób– rozwijanie świadomości zdrowotnej, edukacja pacjentów, wdrażanie prozdrowotnych nawyków.
2. Wdrażanie innowacyjnych technologii medycznych – wykorzystanie nowoczesnych, efektywnych i bezpiecznych rozwiązań, np.ekologicznych materiałów czy urządzeń.
3. Poprawa jakości usług zdrowotnych – standaryzacja procedur, zwiększenie kompetencji personelu medycznego.
4. Zrównoważony rozwój w ochronie zdrowia – minimalizacja negatywnego wpływu na środowisko naturalne poprzez stosowanie zielonych kompetencji i ekologicznych praktyk.
5. Wsparcie rozwoju kompetencji miękkich i społecznych w sektorze zdrowia – komunikacja z pacjentem, etyka zawodowa, współpraca zespołowa.
Szkolenie promuje zastosowanie nowych technologii oraz rozwiązań cyfrowych związanych z transformacją cyfrową zgodną z założeniami Przemysłu 4.0. PRT 4.5.3 technologie bezpieczeństwa informacji.
Program służy zdobyciu kompetencji/kwalifikacji z zakresu wykorzystywania AI w pracy z pacjentem, wiedzy dotyczącej pracy na danych zebranych w chmurze z wykorzystaniem odpowiednich algorytmów, analizy danych, czy generowania raportów i tworzenia strategii zabiegów na ich podstawie, digitalizacji danych, wykorzystania AI, ochronie danych i bezpieczeństwie informacji, które wpisują się w wymienione w PRT WSL na lata 2019-2030 obszary rozwoju dotyczące Technologii informacyjnych i telekomunikacyjnych- 4.7.10 Technologie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, 4.7.4 Technologie zarządzania wiedzą oraz główne założenia Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 w zakresie inteligentnych specjalizacji – technologie informacyjne i komunikacyjne wspierających przemysł 4.0 w obrębie technologii zarządzania wiedzą oraz technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, jak i te w zakresie inteligentnych specjalizacji dotyczących - medycyny w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w medycynie, medyczne systemy doradcze wspomagające stosowane w procesie leczenia pacjenta, czy urządzeń do aktywnej diagnostyki.
W zakresie zielonych kompetencji i umiejętności PRT 3.3 Techonologie gospodarowania odpadami
ZIELONE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI BAZA ESCO OPRACOWANIA PRZEZ KE
- Świadomość ekologiczna i zrozumienie wpływu działalności zawodowej na środowisko
- Umiejętność wdrażania zasad gospodarki obiegu zamkniętego
- Kompetencje związane z minimalizowaniem odpadów i ich segregacją
- Znajomość regulacji prawnych dotyczących ochrony środowiska
- Umiejętność promowania zachowań proekologicznych w miejscu pracy i wśród klientów
- Stosowanie energooszczędnych technologii i urządzeń
- Optymalizacja zużycia surowców i materiałów, aby zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko
- Wdrażanie ekologicznych metod oczyszczania i utylizacji odpadów
- Monitorowanie i raportowanie efektów działań prośrodowiskowych
- Organizacja pracy zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju
- Umiejętności komunikacyjne, pracy zespołowej, planowanie oparte na logicznym myśleniu
Dzień 1 – 8 godzin dydaktycznych
Moduł 1. Wprowadzenie do profilaktyki stomatologicznej – 2h
- Znaczenie profilaktyki w stomatologii
- Skaling i piaskowanie jako elementy profilaktyki
- Wskazania i przeciwwskazania do zabiegów
Moduł 2. Technologie i sprzęt – 2h
- Rodzaje skalera i piaskarek – przegląd nowoczesnych urządzeń
- Budowa i zasada działania kamery wewnątrzustnej - cyfrowy zapis danych pacjenta
- Bezpieczne użytkowanie sprzętu
- Innowacyjne rozwiązania ograniczające zużycie wody i energii
Moduł 3. Zielone kompetencje w praktyce stomatologicznej – 2h
Zrównoważona praktyka: selektywna gospodarka odpadami, materiały i preparaty przyjazne środowisku
Praktyczne zastosowanie narzędzi i rozwiązań opartych na AI w codziennej pracy w gabinecie dentystycznym w zakresie: komunikacji z pacjentem i jego edukacji, tworzenie dokumentacji medycznej, organizacji pracy i obiegu informacji, analizie danych diagnostycznych i administracyjnych, bezpieczeństwie danych (ochrona informacji zdrowotnych )
Obniżamy koszty i chronimy środowisko -inteligentne systemy do zarządzania energią cieplną, elektryczną, zużyciem wody
Rola personelu w ograniczaniu śladu węglowego
Moduł 4. Higiena pracy, ergonomia, procedury bezpieczeństwa – 2h
- Procedury bezpieczeństwa podczas zabiegów oraz tworzenia, zarządzania i przechowywania danych cyfrowych pacjenta
Przepisy RODO, zasady bezpiecznego przechowywania danych i ochrony informacji (bezpieczne przechowywanie danych w chmurze, rozwiązania cyfrowe chroniące dane)
- Ergonomiczne podejście do zabiegów- jak dbać o swoje zdrowie i komfort pracy, optymalizacja przestrzeni roboczej
- Minimalizacja zużycia zasobów podczas pracy
Dzień 2 – 8 godzin dydaktycznych – zajęcia praktyczne
Moduł 5. Praktyka skalingu i piaskowania z wykorzystaniem kamery wewnątrzustnej – 4h
- Pokaz procedury skalingu i piaskowania krok po kroku
- Praca uczestników z fantomami zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, uwzględniająca minimalizację negatywnego wpływu na środowisko ( zasobooszczędność)
- Ocena jakości wykonanych zabiegów
-Praca z kamerą wewnątrzusntną czyli nowoczesną technologią do obrazowania stosowaną w profilaktyce i diagnostyce stomatologicznej, obraz z kamery jako cyfrowe rozwiązanie do tworzenia danych pacjenta)
- Zastosowanie technologii obrazowania w profilaktyce i diagnostyce stomatologicznej ( analiza wizualna stanu jamy ustnej pacjenta)
-Tworzenie cyfrowej dokumentacji pacjenta
Moduł 6. Edukacja ekologiczna pacjenta i komunikacja – 1h 15 min
- Jak informować o zabiegach i ich znaczeniu
-praktyczne wykorzystanie dokumentacji cyfrowej pacjenta (obraz z kamery oraz narzędzi cyfrowych), automatyzacja procesów rejestracji pacjenta- cyfrowa dokumentacja i jej znaczenie dla ochrony środowiska( minimalizacja dokumentacji papierowej), jak AI może pomagać w zarządzaniu danymi pacjenta
- Promowanie postaw proekologicznych wśród pacjentów(domowa higienizacja oparta na produktach przyjaznych dla środowiska)
-E-porady jako sposób na ograniczanie śladu węglowego
Moduł 7. Podsumowanie, pytania, dobre praktyki – 1h
- Zielone przykłady z gabinetów
- Dyskusja i wymiana doświadczeń
Moduł 8. Walidacja – 1h 30 min
- Test wiedzy teoretycznej
- Ocena praktycznych umiejętności
Usługa przygotowuje do nabycia kwalifikacji z zakresu “ Wykonywanie zabiegów profilaktyki jamy ustnej - skaling, piaskowanie"- która obejmuje: przeprowadzanie podstawowej oceny stanu higieny jamy ustnej, zastosowanie kamery wewnątrzustnej, wykonywanie zabiegów skalingu i piaskowania), edukację pacjenta w zakresie higieny i profilaktyki.
JEDNA GODZINA ZAJĘĆ ODPOWIADA GODZINIE dydaktycznej tj. 45 MINUT
Organizator każdego dnia zaplanował jedną 30 minutową przerwę. Czas przerw nie wlicza się do czasu i ceny usługi.
Organizator zapewnia uczestnikom fantomy. Część praktyczna zajęć odbywa się w grupach 5 -10 osób. ( ilość osób w grupie zależy od ilości uczestników na szkoleniu).
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 MODUŁ 1 - TEORIA - wprowadzenie do profilaktyki stomatologicznej | Prowadzący Damian Binkowski | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 MODUŁ 2 - TEORIA - technologie i sprzęt | Prowadzący Damian Binkowski | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 PRZERWA | Prowadzący Damian Binkowski | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 MODUŁ 3 - PRAKTYKA/TEORIA - zielone kompetencje w praktyce stomatologicznej | Prowadzący Damian Binkowski | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 MODUŁ 4 - TEORIA - higiena pracy, ergonomia, procedury bezpieczeństwa | Prowadzący Damian Binkowski | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 MODUŁ 5 - PRAKTYKA - praktyka skalingu i paskowania, praca z kamerą wewnątrzustną | Prowadzący Damian Binkowski | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 PRZERWA | Prowadzący Damian Binkowski | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 MODUŁ 6 - PRAKTYKA - edukacja pacjenta, komunikacja, praca z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych, AI | Prowadzący Damian Binkowski | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 MODUŁ 7 - PRAKTYKA - podsumowanie, pytania, dobre praktyki | Prowadzący Damian Binkowski | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 MODUŁ 8 - WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 328,13 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 328,13 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 0,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Damian Binkowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator zapewnienie niezbędne materiały i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe w postaci wydrukowanej prezentacji dotyczącej tematu szkolenia.
Informacje dodatkowe
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych( 45 minut). Jednakże harmonogram przerw jest elastyczny i dostosowany do tempa pracy uczestników w danym dniu szkoleniowym, aby umożliwić im efektywne korzystanie z przerw w zależności od potrzeb i rytmu zajęć.
Szkolenie zostanie przeprowadzone zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
PODSTAWA ZWOLNIENIA Z VAT:
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi