Marka osobista 2.0 – indywidualna usługa szkoleniowa
Marka osobista 2.0 – indywidualna usługa szkoleniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Małopolski Pociąg do kariery, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Grupa docelowa usługi
- Przedsiębiorcy i właściciele firm, chcący pozyskiwać klientów dzięki marce osobistej.
- Eksperci i specjaliści (prawnicy, doradcy, lekarze, trenerzy, konsultanci) budujący autorytet w niszy.
- Menedżerowie i liderzy potrzebujący spójnej widoczności zawodowej.
- Freelancerzy i twórcy (autorzy, edukatorzy, wideo/podcast) porządkujący ofertę i treści.
- Osoby publiczne i mówcy (prelegenci, wykładowcy) doskonalący wystąpienia i storytelling.
- Specjaliści ds. sprzedaży rozwijający zaufanie i relacje w mediach społecznościowych.
- NGO i liderzy społeczni (fundacje, stowarzyszenia) łączący misję z profesjonalną komunikacją.
- Osoby na etapie zmiany kariery wymagające wyraźnego pozycjonowania i oferty.
- Studenci kierunków społecznych i ekonomicznych
- Uczestnicy projektów: Małopolski Pociąg do Kariery, Nowy Start w Małopolsce (EURES), Kierunek Rozwój.
- Usługa rozwojowa adresowana również dla Uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji13-04-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Marka osobista 2.0 – indywidualna usługa szkoleniowa” przygotowuje do samodzielnego zaprojektowania i wdrożenia spójnej, mierzalnej marki osobistej poprzez: diagnozę psychologiczną i precyzyjne pozycjonowanie wartości marki, praktyczne wdrożenie komunikacji w prostym języku i zgodnej z dostępnością (w tym kompletny profil LinkedIn i plan treści), trening storytellingu oraz pracy z głosem z nagraniami wideo.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje tożsamość swojej marki osobistej w oparciu o wartości, talenty, potrzeby rynku i źródła przychodu | Kryteria weryfikacji Definiuje min. 2–3 własne wartości kluczowe dla marki | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje swoje talenty w odniesieniu do potrzeb konkretnej grupy docelowej | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia, jak te elementy łączą się z obecnymi lub planowanymi źródłami przychodu | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia podstawowe odchylenia poznawcze i uzasadnia ich znaczenie dla komunikacji marki. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia co najmniej 3–4 odchylenia (np. dostępności, potwierdzenia, zakotwiczenia, ramowania, niechęci do straty) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Ilustruje każde z nich przykładem z nagłówka/oferty/ceny | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia zastosowanie kolorów i kontrastu w swojej komunikacji w odniesieniu do badań i zasad dostępności. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje skojarzenia kolorów używanych w swojej marce | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Ocenia czytelność (kontrast, widoczność w telefonie) | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik uzasadnia etyczne granice wpływu w swojej komunikacji marketingowej | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje min. 3 zasady Cialdiniego i podaje przykłady ich zastosowania | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia, gdzie stawia granice (czego nie zrobi w przekazie) | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zasady prostego języka i dostępności w swoich treściach (posty, bio, opisy). | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje najważniejsze zasady prostego języka („1 myśl = 1 akapit”, konkret zamiast żargonu, liczby, przykłady), | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje podstawowe schematy opowieści | Kryteria weryfikacji Rozróżnia min. 2 schematy (np. „I–Ale–Dlatego”, trzy akty, case klienta) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia dobór typu historii (początki, wartości, porażka–lekcja, przemiana klienta) | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje koncepcję społeczności wokół swojej marki i organizuje pierwsze działania angażujące. | Kryteria weryfikacji Definiuje sens (S), obietnicę (P) i sposób działania (O) swojej społeczności | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wybiera miejsce (newsletter, grupa, platforma) i uzasadnia ten wybór | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1 — Psychologia marki osobistej (fundament)
10 godzin dydaktycznych (10×45’) + 4 przerwy
Cel: zmapować tożsamość i mechanikę działania marki przez pryzmat psychologii – pod dzień 2 (pozycjonowanie, treści, oferta).
09:00–09:45 — Wprowadzenie do szkolenia
- kontrakt: cele, zakres, oczekiwane rezultaty
- krótki sprawdzian startowy: samoocena i wskaźniki wyjściowe
- ustalenie wskaźników dnia (co ma się zmienić do końca)
- zasady pracy: etyka, poufność, informacja zwrotna metodą „SBI”
09:45–10:30 — Ikigai 2.0
- wartości ↔ talenty ↔ potrzeby rynku ↔ źródła przychodu
- „anty-ikigai”: czego świadomie nie robimy
- mapa przewag (zestaw dowodów: wyniki, przykłady wdrożeń, rekomendacje)
- hipotezy nisz/segmentów
10:30–10:45 — Przerwa (1)
10:45–12:15 — Psychologia poznawcza w marce
- kluczowe skróty myślowe/odchylenia: dostępności, potwierdzenia, zakotwiczenia, ramowania, niechęci do straty
- zastosowania: nagłówki, oferta, wyceny, wezwania do działania, społeczny dowód słuszności
- „anty-odchylenia”: jak pisać, by ograniczać zniekształcenia
12:15–12:45 — Przerwa obiadowa (2)
12:45–14:15 — Psychologia kolorów (na podstawie badań)
- co potwierdzają badania vs. mity i uproszczenia
- kontrast i dostępność (podstawy WCAG), czytelność w telefonie
- skojarzenia kulturowe i branżowe
14:15–14:30 — Przerwa (3)
14:30–16:00 — Modele osobowości a marka
- Wielka Piątka → przełożenie na tempo, styl, stanowczość wypowiedzi
- MBTI jako język preferencji (z zastrzeżeniem: narzędzie rozwojowe)
- archetypy Junga jako język projektowy: wybór 1 dominującego + 1 wspierającego
16:00–16:15 — Przerwa kawowa (4)
16:15–17:00 — Psychologia wpływu i społeczna (etyka)
- zasady Cialdiniego: wzajemność, niedostępność, autorytet, społeczny dowód, lubienie, spójność, wspólnota („unity”)
- drobne zobowiązania, pęd decyzji, etyczne ramowanie przekazu
- granice i przejrzystość: co komunikować wprost
17:00–17:45 — Integracja i podsumowanie dnia
- mapa: ikigai → odchylenia poznawcze → kolory/dostępność → osobowość/archetyp → wpływ/etyka
- 3 hipotezy pozycjonowania pod dzień 2
Dzień 2 — Propozycja wartości, media społecznościowe, LinkedIn, prosty język i dostępność, sztuczna inteligencja
10 godzin dydaktycznych (10×45’) + 4 przerwy
09:00–10:30 — Propozycja wartości i pozycjonowanie
- zdanie przewodnie (główne) + 2 wersje dla segmentów
- odróżnienie od konkurencji (punkty wejścia do kategorii)
- zestaw dowodów: liczby, przykłady wdrożeń, uprawnienia/certyfikaty, wzmianki w mediach
- bariera → kontrargument → dowód
10:30–10:45 — Przerwa (1)
10:45–11:30 — Przegląd mediów społecznościowych (strategia)
- rola kanałów: autorytet / dystrybucja / domknięcie sprzedaży
- formaty a zamiary odbiorców (krótko vs. długo)
- macierz „kanał – format – cel – miara rezultatu”
- wybory: 1 kanał główny + 1–2 kanały wspierające
11:30–12:15 — LinkedIn: budowa profilu (cz. 1)
- baner: przekaz w 7 słowach + wezwanie
- nagłówek (do 220 znaków): [rola] + [dla kogo] + [wynik]
- „O mnie”: 4 akapity (dla kogo → problem → rozwiązanie → dowody/wezwanie)
- „Wyróżnione”: najważniejsze odnośniki (materiał do pobrania/umówienie rozmowy/przypadek wdrożenia)
12:15–12:45 — Przerwa obiadowa (2)
12:45–13:30 — Prosty język — ćwiczenia
- krótkie zdania, strona czynna, „1 myśl = 1 akapit”
- konkret zamiast żargonu; liczby i przykłady
- próg czytelności + lista słów do omijania
13:30–14:15 — Dostępność „w pigułce” w mediach społecznościowych
- opisy alternatywne (struktura), napisy do wideo, kontrast
- wielkie litery w złożonych hasztagach, czytelne odnośniki i wezwania
- lista kontrolna publikacji dostępnej
14:15–14:30 — Przerwa (3)
14:30–15:15 — LinkedIn: budowa profilu (cz. 2)
- Doświadczenie: osiągnięcia → wskaźniki (z X do Y w czasie Z)
- Umiejętności i potwierdzenia; plan próśb o rekomendacje
- pierwszy wpis ekspercki: otwarcie → wartość → dowód → wezwanie do działania
15:15–16:00 — Sztuczna inteligencja w marce: karta głosu + podpowiedzi + bezpieczeństwo
- miniprzewodnik „Głos marki” (ton wypowiedzi, archetyp, zwroty zakazane)
- bank 10 podpowiedzi do AI (zdania przewodnie, „O mnie”, opisy alternatywne, wpisy, wezwania)
- jawność użycia SI, ochrona danych i sprawdzanie faktów, jak unikać zmyśleń
16:00–16:15 — Przerwa (4)
16:15–17:00 — Plan publikacji
- kalendarz na 2 tygodnie (3 wpisy/tydzień + 1 merytoryczny komentarz dziennie)
- ścieżka pracy: pomysł → szkic (SI) → redakcja (prosty język/dostępność) → publikacja → kontakt po publikacji
- mierniki: zasięg, wskaźnik zaangażowania, zapisy/udostępnienia, przejścia na profil
17:00–17:45 — Sprzedaż przez relacje na LinkedIn (minimoduł)
- szablony wiadomości prywatnych: ciepłe rozpoczęcie, przypomnienie 1–2, miękkie domknięcie
- rytm 14 dni aktywności (komentarze, zaproszenia, wiadomości)
- wzór prośby o rekomendację + przypięcie do sekcji „Wyróżnione”
Dzień 3 — Opowieści marki, praca z głosem, mniej stresu + społeczność, podsumowanie, walidacja
10 godzin dydaktycznych (10×45’) + 4 przerwy
09:00–09:45 — Rozgrzewka głosu + punkt wyjścia
- postawa, oddech przeponowy, dykcja (język, wargi, szczęka)
- nagranie startowe 30 s (próba 1)
- cele głosowe: tempo, pauzy, akcenty
09:45–10:30 — Schematy opowieści + Bank historii
- „I–Ale–Dlatego”, trzy akty, opowieść o przypadku (problem → rozwiązanie → dowód → efekt → wezwanie)
- 4 typy opowieści: początki marki, wartości, „porażka → lekcja”, przemiana klienta
- tworzenie Banku historii (co najmniej 20 haseł)
10:30–10:45 — Przerwa (1)
10:45–11:30 — Technika głosu
- rezonans i nośność; tempo mówienia 120–150 słów/min
- pauzy sensu, akcenty, intonacja; higiena głosu
- ćw.: „czytanie → parafraza → opowieść” (3 rundy)
11:30–12:15 — Wystąpienie przed kamerą (ćwiczenia)
- otwarcie w ≤2 s, mowa ciała, kontakt z obiektywem
- nagranie 60–90 s (próba 2) + szybkie cięcia (czysty klip)
- napisy i kontrast (dostępność)
12:15–12:45 — Przerwa obiadowa (2)
12:45–13:30 — Mniej stresu: protokół „90 sekund przed startem”
- oddech pudełkowy 4-4-4-4; rozluźnianie krok po kroku
- przeformułowanie („energia zamiast stresu”), skala napięcia, plan „co jeśli”
- zapis własnego Protokołu antystresowego
13:30–14:15 — Opowieści na żywo (warsztat)
- 5 rodzajów otwarć (problem/mit/obietnica/„co zamiast”/przykład)
- 2 rundy historii 60–90 s → informacja zwrotna według karty ocen (30 pkt)
- korekty: tempo, cięcia, wezwanie do działania
14:15–14:30 — Przerwa (3)
14:30–15:15 — Budowanie społeczności
- trójkąt S–P–O: sens (po co?), obietnica (co dostają?), sposób działania (jak to działa?)
- wybór miejsca: biuletyn e-mailowy / biuletyn na LinkedIn / grupa (Discord/Facebook)
- rytuały: pytania i odpowiedzi, „nasze sukcesy”, wyzwania 7-dniowe, zasady informacji zwrotnej
15:15–16:00 — Plan społeczności
- wprowadzenie nowych osób i pierwsze 5 wpisów/pytań
- pętle: pętla treści + pętla zaangażowania (rytmy tygodniowe)
- plan 30 dni + role w społeczności (gospodarz, moderator, kurator treści)
16:00–16:15 — Przerwa (4)
16:15–17:00 — Podsumowanie
- łączenie: Bank historii, karta głosu marki, protokół antystresowy, plan społeczności
- decyzje publikacyjne na 24–48 h (co i gdzie idzie jako pierwsze)
- listy kontrolne: publikacja, dostępność, kontakt po publikacji
- sesja pytań i odpowiedzi
17:00–17:45 — Walidacja (45 min)
1) Godziny: Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 45 minut; łącznie 30 godzin dydaktycznych.
2) Przerwy: Przerwy nie są wliczane w czas trwania szkolenia.
3) Metoda prowadzenia: Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
4) Forma: Usługa odbywa się zdalnie w czasie rzeczywistym.
5) Grupa docelowa: Usługa skierowana jest do przedsiębiorców i właścicieli firm budujących markę osobistą, ekspertów i specjalistów (m.in. prawników, doradców, lekarzy, trenerów, konsultantów), menedżerów i liderów, freelancerów i twórców (autorów, edukatorów, twórców wideo i podcastów), osób publicznych i mówców, specjalistów ds. sprzedaży, liderów NGO i inicjatyw społecznych, osób w zmianie kariery oraz studentów kierunków społecznych i ekonomicznych, w tym uczestników projektów „Małopolski Pociąg do Kariery”, „Nowy Start w Małopolsce (EURES)”, „Kierunek Rozwój” oraz „Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe”.
6) Warunki organizacyjne: Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie komunikacyjnej Google Meet. Szkolenie przewidziane jest dla jednej osoby.
7) Warunki wydania zaświadczenia: Uczestnik otrzyma zaświadczenie, gdy spełni dwa wymogi jednocześnie: osiągnie frekwencję wynoszącą co najmniej 80% łącznego wymiaru godzin szkolenia (nie wlicza się czasu przerw) na podstawie raportu wygenerowanego z systemu Google Meet identyfikującego wszystkich uczestników oraz uzyska wynik co najmniej 80% poprawnych odpowiedzi testu (walidacji).
8) Cel edukacyjny: Usługa „Marka osobista 2.0 – indywidualna usługa szkoleniowa” przygotowuje do samodzielnego zaprojektowania i wdrożenia spójnej, mierzalnej marki osobistej poprzez: diagnozę psychologiczną i precyzyjne pozycjonowanie wartości marki, praktyczne wdrożenie komunikacji w prostym języku i zgodnej z dostępnością (w tym kompletny profil LinkedIn i plan treści), trening storytellingu oraz pracy z głosem z nagraniami wideo.
9) Walidacja: Szkolenie przeznaczone jest dla jednej osoby, w związku z czym walidacja została ujęta w osobnym module harmonogramu szkolenia – „Walidacja”. Podczas całej walidacji wymagana jest włączona kamera. Uczestnik rozmawia z prowadzącym w sposób swobodny, odnosząc się do własnej marki, wykonanych ćwiczeń oraz planowanych działań. Wynik walidacji Uczestnik otrzymuje od razu po zakończeniu rozmowy.
Próg zaliczenia walidacji wynosi 80% osiągniętych efektów uczenia się. Ocenie podlega w szczególności: merytoryczna poprawność odpowiedzi, zwięzłość wypowiedzi oraz dopasowanie przedstawionych rozwiązań i przykładów do specyfiki marki Uczestnika.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 38 Wprowadzenie do szkolenia – rozmowa na żywo | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 38 Ikigai 2.0 – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 38 Przerwa (1) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 38 Psychologia poznawcza w marce – współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 38 Przerwa obiadowa (2) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 38 Psychologia kolorów – wideokonferencja | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 38 Przerwa (3) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 38 Modele osobowości a marka – testy | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 38 Przerwa kawowa (4) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 38 Psychologia wpływu i społeczna (etyka) – wideokonferencja | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 38 Integracja i podsumowanie dnia – rozmowa na żywo | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 38 Propozycja wartości i pozycjonowanie – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 38 Przerwa (1) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 38 Przegląd mediów społecznościowych (strategia) – wideokonferencja | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 38 LinkedIn: budowa profilu (cz. 1) – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 38 Przerwa obiadowa (2) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 38 Prosty język — ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 38 Dostępność „w pigułce” w mediach społecznościowych – współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 38 Przerwa (3) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 38 LinkedIn: budowa profilu (cz. 2) – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 38 Sztuczna inteligencja w marce: karta głosu + podpowiedzi + bezpieczeństwo – współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 38 Przerwa (4) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 38 Plan publikacji – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 38 Sprzedaż przez relacje na LinkedIn (minimoduł) – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 38 Rozgrzewka głosu + punkt wyjścia – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 38 Schematy opowieści + Bank historii – współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 38 Przerwa (1) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 38 Technika głosu – rozmowa na żywo | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 38 Wystąpienie przed kamerą – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 38 Przerwa obiadowa (2) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 38 Mniej stresu: protokół „90 sekund przed startem” – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 38 Opowieści na żywo – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 38 Przerwa (3) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 38 Budowanie społeczności – rozmowa na żywo | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 38 Plan społeczności – wideokonferencja | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 38 Przerwa (4) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 38 Podsumowanie – rozmowa na żywo | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 38 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 428,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 147,60 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Schneider
Styl pracy: praktyczny, procesowy i nastawiony na rezultat. Marta projektuje programy „pod kontekst” uczestników, pracuje na realnych przykładach i wdrożeniach, a metafory wykorzystuje jako narzędzie upraszczające złożone zagadnienia — tak, by wiedza natychmiast przekładała się na działanie (profil, treści, wideo, wystąpienia).
Uprawnienia trenerskie: Trener kompetencji miękkich (z elementami TSR); Trener-szkoleniowiec w edukacji dorosłych; Trener osobisty: coach, mentor, tutor (z elementami interwencji kryzysowej).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- prezentacja multimedialna (PDF)
Warunki uczestnictwa
Ukończony 18 rok życia.
Informacje dodatkowe
- Jeśli szkolenie będzie dofinansowane ze środków publicznych w co najmniej 70%, będzie zwolnione przedmiotowo z podatku VAT (podstawa prawna: par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 955 z późn. zm.)).
- Warunkiem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest pozytywny wynik walidacji (próg zdawalności 80%) oraz frekwencja na minimalnym poziomie 80% czasu trwania szkolenia.
- Zawarto Umowę ramową numer RR.0716.275.2024 z WUP w Toruniu dotycząca realizacji i rozliczania Usług z wykorzystaniem bonów elektronicznych w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
- Zawarto umowę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Platforma komunikacyjna – Google Meet.
- Wymagania sprzętowe:
- komputer z aktualnym systemem (Windows 10 lub nowszy / macOS 12 lub nowszy / aktualna dystrybucja Linux),
- aktualna przeglądarka (Chrome/Edge/Firefox/Safari – co najmniej dwie ostatnie wersje),
- stabilne łącze internetowe o przepustowości min. 10 Mb/s (pobieranie) i 2 Mb/s (wysyłanie),
- sprawna kamera komputerowa i mikrofon,
- sprawne słuchawki/ głośniki.
- Okres ważności linku: od godziny zegarowej przed godziną rozpoczęcia szkolenia w dniu pierwszym do godziny zegarowej po zakończeniu szkolenia w dniu ostatnim.