Reklama na Facebooku i Instagramie - najskuteczniejsze techniki promocji oraz weryfikacja pracy podwykonawców - szkolenie
Reklama na Facebooku i Instagramie - najskuteczniejsze techniki promocji oraz weryfikacja pracy podwykonawców - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierujemy w szczególności do:
- osób, które chcą samodzielnie prowadzić reklamy na Facebooku i Instagramie.
- właścicieli firm, osób pracujących w marketingu, brand managerów, freelancerów, koordynatorów promocji.
- tych, którzy chcą uporządkować podstawy, poznać nowe zagadnienia i zacząć świadomie korzystać z Menedżera Reklam Meta.
- dla tych, którzy samodzielnie nie ustawiają reklam na Facebooku i Instagramie, ale rozliczają i kontrolują pracę agencji, która obsługuje ich w tym zakresie
Usługa jest również adresowana do uczestników projektów:
- Kierunek Kariera Zawodowa,
- Kierunek – Rozwój.
- Małopolski pociąg do kariery
- oraz pozostałych projektów
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji27-02-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do prowadzenia działań w strukturze i systemie reklamowym Meta.Ustawiania kampanii reklamowych od podstaw, tworzenia angażujących i estetycznych kreacji reklamowych. Analizy wyników kampanii i wyciągania z nich wniosków.
Poznania odpowiednich wskaźników do mierzenia realizacji celów kampanii marketingowych i umiejętności ich odpowiedniego dobierania.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się umiejętnościami doboru odpowiednich wskaźników do mierzenia realizacji celów kampanii marketingowych | Kryteria weryfikacji Posługuje się narzędziami analitycznymi i interpretuje pozyskiwane z nich dane w czasie trwania kampanii | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Szacuje skuteczność kampanii w poszczególnych mediach w oparciu o zdefiniowane parametry | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Analizuje efekty, proponuje wdrożenie poprawek lub zmian reklamowych w trakcie trwania kampanii | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Rozumie strukturę i działanie systemu reklamowego Meta | Kryteria weryfikacji Poprawnie identyfikuje elementy konta reklamowego i platformy Meta | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Potrafi ustawić kampanię reklamową od podstaw | Kryteria weryfikacji dobiera cel, ustawia budżet i wybiera odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy angażującą i estetyczną kreację reklamową | Kryteria weryfikacji dobiera odpowiedni format, grafikę i CTA | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Analizuje wyniki kampanii i wyciąga wnioski | Kryteria weryfikacji poprawnie interpretuje wskaźniki kampanii (CTR, zasięg, koszt) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się kompetencje społeczne: Rozwija zdolności analityczne i strategicznego myślenia oraz umiejętności komunikacyjne w kontekście pracy zespołowej | Kryteria weryfikacji Opracowuje wnioski na przyszłe realizacje współpracy z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Wprowadzenie do ekosystemu Meta Ads (teoria 1 h 30 min)
- Szybki wstęp do ekosystemu Meta – platformy objęte reklamą (Facebook, Instagram, Messenger).
- Struktura konta reklamowego – kampania, zestaw reklam, reklama.
- Porównanie kampanii standardowych i Advantage+ czyli kiedy człowiek jest skuteczniejszy niż AI
Moduł 2: Ustawianie kampanii od podstaw – cel, budżet, odbiorcy (praktyka 1 h)
- Dobór celu kampanii do działań biznesowych.
- Niestandardowe podejście do celów marketingowych czyli jak NIE robić non stop kampanii na ruch i wyświetlenia.
- Wdrożenie lejków marketingowych i przygotowanie struktury kampanii
- Budżety, grupy odbiorców, ustawienia zaawansowane
- Dobór grup odbiorców i celu kampanii jako najważniejsze elementy skutecznej kampanii (przegląd możliwości i case study)
Moduł 3: Tworzenie reklam – formaty, treść i kreacja (praktyka 1 h 30 min)
- Przegląd formatów reklam: pojedynczy obraz, rolki, stores, karuzela, wideo, kolekcja.
- Elementy skutecznej reklamy – tekst, nagłówek, CTA.
- Psychologia w reklamach czyli co działa a co nie w reklamach w Social Media
- Przedstawienie narzędzia do tworzenia grafik (np. Canva).
- Podgląd reklamy na różnych urządzeniach.
Sesja podsumowująca: Analiza wyników i dalsze kroki (teoria 45 min)
- Podstawowe wskaźniki: zasięg, wyświetlenia, kliknięcia, CTR, koszt.
- Gdzie szukać raportów i jak je analizować.
- Co i jak można optymalizować w kampanii.
- Jak monitorować działania agencji reklamowej i po czym poznać, że idzie "na łatwiznę”
- Jak wyceniać prace agencji i jak nie dać się "naciąć" na pracę, której nie wykonuje
Walidacja test - 15 min
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników usługi, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu: doświadczenie w operacyjnych działaniach z obszaru e-marketingu/e-commerce/marketingu, aktywność na zajęciach, minimalny poziom frekwencji - 100%.
Godzina szkoleniowa = 45 min.
Przerwy są wpisane w harmonogram szkolenia i wliczają się do czasu trwania szkolenia.
Szkolenie kierujemy w szczególności do:
- osób, które chcą samodzielnie prowadzić reklamy na Facebooku i Instagramie.
- właścicieli firm, osób pracujących w marketingu, brand managerów, freelancerów, koordynatorów promocji.
- tych, którzy chcą uporządkować podstawy, poznać nowe zagadnienia i zacząć świadomie korzystać z Menedżera Reklam Meta.
- dla tych, którzy samodzielnie nie ustawiają reklam na Facebooku i Instagramie, ale rozliczają i kontrolują pracę agencji, która obsługuje ich w tym zakresie
W trakcie usługi trener będzie prowadził szkolenie z wykorzystaniem: rozmowy na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu, case study i ćwiczenia praktyczne, które będą obejmować m.in.:
- Omówienie przykładowych kampanii – analiza celu, grupy docelowej i formatu reklamy.
- Tworzenie własnej kampanii krok po kroku – uczestnicy ustawiają kampanię w środowisku testowym lub na własnym koncie.
- Tworzenie własnej reklamy– wybór formatu, dodanie grafiki, tekstu i wezwania do działania.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Moduł 1: Wprowadzenie do ekosystemu Meta Ads - rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Paczyński | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Bartosz Paczyński | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Moduł 2: Ustawianie kampanii od podstaw – cel, budżet, odbiorcy - ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Paczyński | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Przerwa | Prowadzący Bartosz Paczyński | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Moduł 3: Tworzenie reklam – formaty, treść i kreacja - ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Paczyński | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Sesja podsumowująca: Analiza wyników i dalsze kroki - ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Paczyński | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 845,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 230,63 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 187,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Bartosz Paczyński
Ukończył studia wyższe na kierunku politologia Uniwersytet SWPS. Pracował m.in. dla Manpower Group, Dassault Systemes, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, 99 Rent, BNP Paribas, Centrum Nauki Kopernik, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur i wielu innych. Ostatnie 5 lat aktywnie działa w branży marketingowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują:
- materiały autorskie, opracowane przez trenera udostępniane uczestnikom drogą online
- prezentację materiałów z internetu (serwisy www, infografiki, materiały multimedialne, filmy)
- bazę wiedzy: linki do serwisów i portali
- case study (najciekawsze przykłady z doświadczenia szkoleniowca)
- linki do publikacji branżowych IAB Polska
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają w formie elektronicznej zaświadczenie o ukończeniu szkolenia (pod warunkiem min. 100% frekwencji).
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się proszę o kontakt szkolenia@dimaq.eu w celu potwierdzenia terminu i dostępności miejsc dla Uczestników.
Warunkiem uczestnictwa z dofinansowaniem jest rejestracja i założenie konta w BUR, dokonanie zapisu na szkolenie za pośrednictwem BUR oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Zapraszamy na inne szkolenia z e-marketingu, dostępne na stronie: www.dimaq.pl. Szkolenie może być również zorganizowane w formie szkolenia zamkniętego - na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie dostępne na platformie Zoom, Teams lub LiveWebinar. Każdy z uczestników dostanie link do szkolenia.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - system operacyjnych Windows, macOS i Linux, zalecany: procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD), pamięć RAM - 4 Gb
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: dla audio 256 kb/s, Video w wersji HD – 4Mb/s – to są parametry górne graniczne.
System dopasowuje się do łącza i działa na każdych dostępnych parametrach.
Wymagane kamera i mikrofon.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line będzie aktywny przez cały okres trwania kursu.
Zgodnie z wytycznymi PARP będzie monitorowany czas zalogowania do platformy uczestników szkolenia.
