Organizacja pracy, odpowiedzialność i skuteczne procesy operacyjne
Organizacja pracy, odpowiedzialność i skuteczne procesy operacyjne
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, którzy chcą lepiej organizować swoją pracę i wspierać procesy w firmie. Uczestnicy mogą korzystać z wiedzy niezależnie od pełnionej funkcji, a w szkoleniu mogą uczestniczyć także przedstawiciele kadry zarządzającej i osoby decyzyjne. Wymagany jest minimalny staż pracy wynoszący 1 miesiąc.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji16-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności związanych z planowaniem, organizacją i odpowiedzialnym wykonywaniem obowiązków w środowisku o wysokiej dynamice pracy. Uczestnicy poznają zasady tworzenia i utrzymywania procesów oraz standardów, które pomagają budować stabilność operacyjną. Szkolenie wesprze również rozwój samodyscypliny, priorytetyzacji i dobrej współpracy w codziennych zadaniach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik planuje i organizuje własną pracę w sposób efektywny | Kryteria weryfikacji Opowiada o swoich metodach planowania i organizacji zadań oraz ich wpływie na efektywność | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje zadania priorytetowe i stosuje techniki zarządzania czasem | Kryteria weryfikacji Podaje przykłady sytuacji, w których prawidłowo ustalił priorytety i wykorzystał czas efektywnie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje standardy i procedury w codziennych obowiązkach | Kryteria weryfikacji Opisuje, jak wprowadza standardy i procedury w praktyce oraz jakie przyniosły efekty | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik bierze odpowiedzialność za realizację zadań i wspiera procesy zespołu | Kryteria weryfikacji Podaje przykłady działań, w których przejął odpowiedzialność i wspierał realizację procesów zespołowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje ograniczenia w procesach i proponuje usprawnienia | Kryteria weryfikacji Opisuje sytuacje, w których zidentyfikował problem w procesie i wdrożył usprawnienie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik reaguje adekwatnie na zmiany i sytuacje awaryjne w pracy | Kryteria weryfikacji Podaje przykłady elastycznych działań w reakcji na nagłe sytuacje i omawia ich skutki | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program usługi
- Czym jest dobra organizacja pracy – fundamenty i kluczowe zasady.
- Priorytetyzacja zadań i zarządzanie czasem w środowisku operacyjnym.
- Tworzenie i utrzymywanie standardów oraz procedur.
- Praca zespołowa w procesach – odpowiedzialność, przepływ informacji, delegowanie.
- Radzenie sobie z presją, nagłymi zmianami i sytuacjami awaryjnymi.
- Odpowiedzialność indywidualna a odpowiedzialność zespołowa.
- Usprawnianie procesów – jak identyfikować wąskie gardła i wdrażać poprawki.
- Ćwiczenia praktyczne, analiza konkretnych przypadków i pracy własnej.
___________________________________________________________
- Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia praz rozwiązań dla organizacji.
- Warunki niezbędne do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu: Aby osiągnąć główny cel usługi, uczestnicy muszą wziąć udział w całym szkoleniu (100% frekwencji), aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.
- Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, którzy chcą lepiej organizować swoją pracę i wspierać procesy w firmie. Uczestnicy mogą korzystać z wiedzy niezależnie od pełnionej funkcji, a w szkoleniu mogą uczestniczyć także przedstawiciele kadry zarządzającej i osoby decyzyjne. Wymagany jest minimalny staż pracy wynoszący 1 miesiąc.
- Trener na bieżąco - w trakcie trwania usługi weryfikuje postępy i ocenia efekty uczenia. Po zakończonej usłudze zostaje przeprowadzona walidacja, oparta o założone kryteria weryfikacji efektów uczenia się, realizowana jest z zachowaniem rozdzielności funkcji.
- W ramach realizacji szkolenia uczestnicy otrzymują materiały merytoryczne w formie prezentacji. Materiały wysyłane są na adresy mailowe uczestników szkolenia.
- Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych (1 godzina zegarowa = 60 minut).
- Przerwy wliczone są w czas trwania szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 1. Czym jest dobra organizacja pracy – fundamenty i kluczowe zasady | Prowadzący Marcin Gilowski | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 2. Priorytetyzacja zadań i zarządzanie czasem w środowisku operacyjnym | Prowadzący Marcin Gilowski | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 3. Tworzenie i utrzymywanie standardów oraz procedur | Prowadzący Marcin Gilowski | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 4. Praca zespołowa w procesach – odpowiedzialność, przepływ informacji, delegowanie | Prowadzący Marcin Gilowski | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Przerwa | Prowadzący Marcin Gilowski | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 5. Radzenie sobie z presją, nagłymi zmianami i sytuacjami awaryjnymi | Prowadzący Marcin Gilowski | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 6. Odpowiedzialność indywidualna a odpowiedzialność zespołowa. | Prowadzący Marcin Gilowski | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 7. Usprawnianie procesów – jak identyfikować wąskie gardła i wdrażać poprawki. | Prowadzący Marcin Gilowski | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 8. Ćwiczenia praktyczne, analiza konkretnych przypadków i pracy własnej | Prowadzący Marcin Gilowski | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 816,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 816,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 227,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 227,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Gilowski
Od 20 lat związany z branżą gastronomiczną w restauracjach zarówno sieciowych jak i prywatnych w sektorze obsługi gościa. Współtwórca krakowskiego konceptu Hamsa hummus & happines restobar oraz sieci franczyzowej Tel Aviv Urban Food. Od 9 lat związany siecią restauracji Tel Aviv Urban Food jako szkoleniowiec, manager operacyjny oraz franczyzodawca. Obecnie jest współwłaścicielem restauracji i można go nadal spotkać przy stole wraz ze swoją załogą na Poznańskiej 11 w Warszawie. Poza codzienną pracą swoją wiedzę i doświadczenie przekazuje właścicielom restauracji, managerom, kelnerom. Specjalizuje się w:
• „uprawianiu” gościnności
• ponadstandardowej obsłudze gościa (szkolenia warsztatowe)
• zarządzaniu restauracjami
• tworzeniu struktur operacyjnych
• tworzeniu standardów i procedur
• budowaniu relacji wewnątrz zespołu
• szkoleniach dla kadry kulinarnej
• tworzeniu kompleksowych projektów gastronomicznych od koncepcji do długofalowej strategii rozwoju.
Posiada co najmniej 250 godzin doświadczenia w realizacji szkoleń zrealizowanych w ostatnich pięciu latach (60 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach realizacji szkolenia uczestnicy otrzymują materiały merytoryczne w formie prezentacji. Materiały wysyłane są na adresy mailowe uczestników szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, którzy chcą lepiej organizować swoją pracę i wspierać procesy w firmie. Uczestnicy mogą korzystać z wiedzy niezależnie od pełnionej funkcji, a w szkoleniu mogą uczestniczyć także przedstawiciele kadry zarządzającej i osoby decyzyjne. Wymagany jest minimalny staż pracy wynoszący 1 miesiąc.
Informacje dodatkowe
Koszt szkolenia nie zawiera kosztów dojazdu, zakwaterowania oraz wyżywienia, a także kosztów środków trwałych.
Przerwy przewidziane w harmonogramie są wliczone w czas szkolenia.
Szkolenie zwolnione jest z VAT na podstawie: §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015 r., poz.736).