Tropokolagen z elementami zrównoważonego rozwoju. Szkolenie z wykorzystaniem zielonych kompetencji i produktów proekologicznych (kwalifikacje)
Tropokolagen z elementami zrównoważonego rozwoju. Szkolenie z wykorzystaniem zielonych kompetencji i produktów proekologicznych (kwalifikacje)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna estetyczna i kosmetologia
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla:
Osób, które już pracują w branży beauty lub chcą związać z nią swoją przyszłość.
Osób zainteresowanych ekologicznym podejściem do zabiegów z wykorzystaniem Tropokolagenu oraz nowoczesnych metod w kosmetologii.
Osób, które pracują lub planują pracę w obszarze tzw. zielonej gospodarki i ważne są dla nich tematy proekologiczne.
Osób chcących rozwijać tzw. zielone kompetencje w obszarze iniekcji kwasu polimlekowego – m.in. w zakresie odpowiedzialnego gospodarowania odpadami, recyklingu, oszczędzania zasobów oraz wykorzystania narzędzi cyfrowych zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju.
Osób ciekawych, w jaki sposób sztuczna inteligencja (AI) może wspierać pracę w sektorze beauty.
Uczestników projektów i inicjatyw realizowanych w ramach programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji05-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
To szkolenie przygotowuje do samodzielnego wykonywania zabiegów z użyciem tropokolagenu, w duchu ekologii, zrównoważonego rozwoju i nowoczesnych technologii.Uczestnicy:
poznają, czym jest tropokolagen i jakie ma działanie,
nauczą się bezpiecznych i skutecznych technik jego podawania,
dowiedzą się, jak wprowadzać eco-rozwiązania w gabinecie,
nauczą się prowadzić cyfrową dokumentację klientów,
zobaczą, jak wykorzystać narzędzia oparte na sztucznej inteligencji (AI) w codziennej pracy kosmet
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Pokazuje, jak zmiany klimatu wpływają na branżę beauty i tłumaczy, dlaczego tropokolagen może być bardziej ekologiczną i odpowiedzialną alternatywą w pracy kosmetologa. | Kryteria weryfikacji Omawia najważniejsze problemy związane ze zmianami klimatu i pokazuje, co one oznaczają dla salonów i gabinetów beauty.W prosty sposób tłumaczy, na czym polegają Cele 12 i 13 ONZ i jak można je realizować w codziennej pracy w gabinecie kosmetologicznym. Wyjaśnia, dlaczego odpowiedzialne, „eko” podejście powinno być standardem w pracy kosmetologa i lekarza medycyny estetycznej. Opisuje, z jakimi globalnymi problemami klimatycznymi mierzy się świat i jak przekłada się to na funkcjonowanie i trendy na rynku beauty. Pokazuje, dlaczego rozsądne korzystanie z produktów (Cel 12) i realne działania na rzecz klimatu (Cel 13) są ważne dla rozwoju branży estetycznej. Analizuje, na ile tropokolagen może zastąpić tradycyjne, syntetyczne preparaty, biorąc pod uwagę ich wpływ na środowisko. Potrafi przedstawić własne zdanie na temat tego, jak branża estetyczna wpływa na środowisko naturalne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2.Przygotowuje stanowisko do zabiegu z użyciem tropokolagenu tak, aby było czyste, bezpieczne dla klienta i jak najbardziej „eko”, z uwzględnieniem zasad ponownego wykorzystania i ograniczania odpadów. | Kryteria weryfikacji Wybiera takie środki do dezynfekcji, które są skuteczne, ale jak najmniej obciążają środowisko.Przygotowuje stanowisko pracy tak, aby powstawało jak najmniej odpadów, np. korzystając z elementów wielorazowego użytku. Potrafi wyjaśnić różnicę między recyklingiem a gospodarką obiegu zamkniętego (GOZ) i podać przykłady z gabinetu pracującego na tropokolagenie. Pokazuje, jak w praktyce wprowadzić upcykling (nadawanie „drugiego życia” rzeczom) oraz jak robić bardziej świadome, odpowiedzialne zakupy do gabinetu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Zapisuje informacje o zabiegach z użyciem tropokolagenu w formie elektronicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dbając o ochronę danych oraz ograniczenie zużycia papieru. | Kryteria weryfikacji Zna i potrafi wskazać aktualne przepisy dotyczące stosowania tropokolagenu jako preparatu kosmetycznego lub medycznego.Sprawnie korzysta z elektronicznej dokumentacji pacjenta, w tym z systemów typu CRM oraz podpisów elektronicznych. Stosuje zasady RODO podczas gromadzenia i przetwarzania danych w formie cyfrowej. Potrafi ocenić, w jaki sposób dokumentacja elektroniczna pomaga zmniejszyć zużycie papieru i innych zasobów w gabinecie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4, Oceni a, jak zabiegi z użyciem tropokolagenu wpływają na ślad węglowy gabinetu i planuje konkretne kroki, które pomagają zmniejszyć emisję CO₂. | Kryteria weryfikacji Wskazuje, co najbardziej wpływa na emisję CO₂ podczas wykonywania zabiegów kolagenowych (np. dojazdy, zużycie prądu, wody, opakowania).Proponuje proste sposoby na zmniejszenie emisji, takie jak korzystanie z energooszczędnego sprzętu, wybór lokalnych dostawców czy prowadzenie części konsultacji online. Potrafi przeanalizować, skąd bierze się ślad węglowy jednego zabiegu z tropokolagenem i które elementy procedury są najbardziej „kosztowne” dla środowiska. Dobiera konkretne rozwiązania, które pomagają ograniczyć zużycie wody i energii w trakcie zabiegu, bez pogorszenia jakości usługi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 5. Charakteryzuje mechanizm działania i skład tropokolagenu oraz ocenia jego potencjał jako ekologicznego preparatu beauty. | Kryteria weryfikacji Tłumaczy, czym jest tropokolagen, jak jest zbudowany i jaką pełni rolę jako „zalążek” kolagenu typu I w organizmie.Porównuje tropokolagen z innymi rodzajami kolagenu, zwracając uwagę na różnice w działaniu i zastosowaniu w zabiegach. Ocena, na ile tropokolagen jest biodegradowalny i z jakich naturalnych źródeł pochodzi, biorąc pod uwagę jego wpływ na środowisko. Pokazuje, jak wybór konkretnego preparatu z tropokolagenem może poprawić lub pogorszyć ekologiczny bilans gabinetu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 6.Układa plan zabiegu z użyciem tropokolagenu tak, aby był bezpieczny dla klienta, zgodny z anatomią oraz ograniczał ilość powstających odpadów. | Kryteria weryfikacji Określa miejsca wkłuć na twarzy, szyi i dekolcie, korzystając z mapy anatomicznej i zasad bezpiecznej pracy.Korzysta z narzędzi cyfrowych (np. skanerów, aplikacji) do zaplanowania zabiegu i zapisania jego przebiegu w dokumentacji. Układa przebieg zabiegu tak, aby zużyć tylko tyle materiałów pomocniczych, ile jest naprawdę potrzebne. Dobiera ilość tropokolagenu do konkretnego problemu i obszaru, tak aby zabieg był skuteczny, ale bez marnowania preparatu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się 7.Wybiera odpowiednią technikę podania tropokolagenu oraz potrzebne materiały tak, aby zabieg był skuteczny, bezpieczny dla klienta i możliwie jak najbardziej „eko”. | Kryteria weryfikacji Zna różne techniki podania preparatu (mezoterapia punktowa, liniowa, wachlarzowa) i potrafi dobrać je do konkretnych wskazań i obszarów zabiegowych.Wybiera takie igły i kaniule, które pozwalają ograniczyć ilość odpadów oraz zużycie preparatu. Potrafi wskazać środki znieczulające, które są skuteczne, a przy tym mają mniejszy wpływ na środowisko. Przeprowadza zabieg na modelu, dbając o prawidłową ergonomię pracy oraz stosowanie „zielonych” procedur w gabinecie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się 8. ChatGPT powiedział:Umie w jasny, kulturalny i empatyczny sposób rozmawiać z pacjentem, budując zaufanie i dobrą relację | Kryteria weryfikacji Uważnie słucha klienta, zadaje pytania i reaguje na to, co mówi oraz czego potrzebuje.Prowadzi rozmowę tak, aby jasno omówić oczekiwania klienta i realne możliwości zabiegowe (co można zrobić, jakie efekty są możliwe, a jakie nie). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęDe LUX Marta Kosiń
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Program szkolenia
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą rozwinąć swoje umiejętności w pracy z tropokolagenem w zabiegach rewitalizujących i biostymulujących skórę twarzy. Duży nacisk kładziemy na ekologiczną pielęgnację, zrównoważony rozwój i odpowiedzialne podejście do pracy w gabinecie. Oferta jest skierowana do specjalistów i osób pracujących w branży beauty, które chcą poszerzyć wiedzę z zakresu mezoterapii igłowej i mikroigłowej z użyciem tropokolagenu, zgodnie z aktualnymi standardami ekologicznymi oraz ideą zrównoważonego rozwoju.
W trakcie kursu łączymy naukę techniki i anatomii z budowaniem świadomości środowiskowej w codziennej pracy gabinetu estetycznego. Odnosimy się do Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (SDG), w szczególności:
- Celu 12 – zrównoważona konsumpcja i produkcja,
- Celu 13 – działania na rzecz klimatu.
Uczestnik szkolenia nauczy się m.in.:
- Jak precyzyjnie i bezpiecznie stosować tropokolagen w zabiegach biostymulujących, regenerujących i poprawiających jędrność skóry, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb pacjenta i obszaru zabiegowego.
- Jak wybierać preparaty kolagenowe, zwracając uwagę na:
- naturalne pochodzenie,
- czystość biologiczną,
- możliwie najmniejszy wpływ na środowisko.
- Jak zorganizować stanowisko pracy zgodnie z zasadami BHP i zrównoważonego rozwoju, w tym:
- ograniczać ilość odpadów,
- korzystać z materiałów biodegradowalnych i wielorazowych,
- wybierać rozwiązania energooszczędne.
- Jak wprowadzać elementy gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ) do codziennej praktyki, m.in. poprzez:
- świadomą selekcję odpadów,
- korzystanie z produktów od lokalnych dostawców,
- ograniczenie zużycia materiałów jednorazowych.
- Jak w prosty sposób oceniać wpływ działań gabinetu na środowisko, np. poprzez:
- uproszczony audyt śladu węglowego,
- planowanie działań zmniejszających emisję i zużycie zasobów.
- Jak korzystać z narzędzi cyfrowych (systemy rezerwacji online, formularze elektroniczne, cyfrowa dokumentacja), aby:
- ograniczyć zużycie papieru,
- usprawnić organizację pracy,
- zadbać o bezpieczeństwo danych.
- Jak zaprojektować usługę zabiegową zgodną z ideą „eko-beauty”, tak aby rozwijać własne zielone kompetencje i budować nowoczesną, odpowiedzialną ofertę gabinetu.
Charakter szkolenia
„Tropokolagen z wykorzystaniem zielonych kompetencji i produktów proekologicznych” to kurs, który łączy naukę zaawansowanych technik pracy z tropokolagenem z praktycznym podejściem do ekologii i odpowiedzialnej kosmetologii.
Uczestnicy:
- poznają nowoczesne zabiegi biostymulujące,
- nauczą się łączyć skuteczność zabiegów z troską o środowisko,
- wypracują nawyki, które można od razu wdrożyć w codziennej pracy gabinetu.
Zakres tematyczny oraz rozbudowana część praktyczna realnie podniosą kompetencje uczestników zarówno w obszarze pracy z tropokolagenem (na różnych obszarach twarzy i ciała), jak i we wdrażaniu zielonych rozwiązań w gabinecie.
Forma zajęć
- Szkolenie realizowane jest głównie w formie warsztatowej.
- Każdy uczestnik pracuje przy własnym stanowisku, z pełnym dostępem do niezbędnych narzędzi i materiałów.
- Modelki zapewnia organizator szkolenia.
Taka forma pracy pozwala skutecznie przećwiczyć techniki, nabrać pewności w wykonywaniu zabiegów i utrwalić dobre nawyki.
Organizacja i czas trwania
- Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych (1 godzina = 45 minut).
- Przerwy nie są wliczane w czas trwania szkolenia.
- Program obejmuje:
- 6 godzin zajęć teoretycznych,
- 14 godzin zajęć praktycznych.
Weryfikacja efektów kształcenia
Osiągnięcie celów edukacyjnych będzie sprawdzane poprzez:
- test teoretyczny,
- obserwację pracy w warunkach zbliżonych do rzeczywistych (praktyka na modelkach).
DZIEŃ 1
Część 1: Zrównoważony rozwój i klimat w branży beauty
- Proste omówienie najważniejszych problemów środowiskowych na świecie i tego, jak wpływają na salony beauty.
- Wyjaśnienie, o co chodzi w Celach 12 i 13 ONZ:
- Cel 12 – odpowiedzialna konsumpcja i produkcja,
- Cel 13 – działania na rzecz klimatu.
- Dlaczego ekologia i zrównoważone podejście powinny być standardem w pracy kosmetologa i kosmetologa estetycznego.
- Mini-zadanie: krótka, własna refleksja – jak nasze usługi beauty mogą obciążać lub wspierać środowisko.
Część 2: Higiena, bezpieczeństwo i eco-procedury przy pracy z tropokolagenem
- Zasady BHP w gabinecie pracującym z tropokolagenem.
- Jak wybierać środki dezynfekcji – w tym produkty biodegradowalne.
- Jak zorganizować stanowisko tak, żeby:
- było bezpieczne,
- generowało mniej odpadów,
- ograniczać jednorazówki tam, gdzie to możliwe.
- Gospodarka o obiegu zamkniętym (GOZ) w gabinecie – co to znaczy w praktyce: wielorazowe materiały, recykling, upcykling.
- Proste wyjaśnienie różnicy między recyklingiem a GOZ + przykłady produktów i mądre wybory zakupowe.
Część 3: Prawo, dokumentacja cyfrowa i ochrona danych w wersji „eko”
- Przepisy dotyczące stosowania tropokolagenu w zabiegach estetycznych (ramy prawne – kiedy, jak, na jakich zasadach).
- Dokumentacja cyfrowa zamiast papierowej – jak ograniczyć segregatory, drukowanie i archiwizację „na półkach”.
- E-archiwizacja – jak bezpiecznie przechowywać dane w formie elektronicznej.
- RODO w wersji praktycznej – jak zadbać o dane pacjenta w systemach komputerowych, chmurze itd.
Część 4: Ślad węglowy gabinetu i oszczędne korzystanie z zasobów
- Co wpływa na ślad węglowy gabinetu:
- transport (dojazdy, dostawy),
- zużycie energii,
- ilość odpadów,
- ilość zużywanych materiałów.
- Jak można ograniczyć emisję CO₂ w codziennej pracy:
- energooszczędne urządzenia,
- współpraca z lokalnymi dostawcami,
- ograniczenie plastiku i papieru.
- Ćwiczenie: prosta analiza śladu węglowego jednego zabiegu.
- Dobre praktyki w zarządzaniu wodą i energią – na co zwrócić uwagę przy planowaniu dnia w gabinecie.
Część 5: Tropokolagen – co to jest, jak działa i dlaczego jest „eko”
- Budowa tropokolagenu i różnice między nim a kolagenem natywnym.
- Jak tropokolagen działa w skórze:
- stymulacja fibroblastów,
- poprawa struktury, napięcia i elastyczności skóry.
- Naturalność, bezpieczeństwo i czystość biologiczna preparatu.
- Ekologiczny aspekt tropokolagenu:
- biodegradowalność,
- źródło surowca,
- mniejsze obciążenie dla środowiska w porównaniu z innymi rozwiązaniami.
Część 6: Anatomia i planowanie zabiegów tropokolagenowych w duchu eco-beauty
- Anatomia twarzy, szyi i dekoltu w kontekście zabiegów tropokolagenowych:
- obszary aplikacji,
- wskazania,
- przeciwwskazania.
- Jak zaplanować terapię z użyciem tropokolagenu:
- dopasowanie do typu skóry,
- uwzględnienie wieku, problemu i oczekiwań pacjenta.
- Konsultacja w gabinecie w wersji „paperless”:
- formularze cyfrowe,
- elektroniczna zgoda,
- dokumentacja zdjęciowa zamiast kartek.
Część 7: Techniki iniekcji tropokolagenu i przygotowanie do pracy na modelach
- Wybór techniki:
- mezoterapia igłowa,
- mezoterapia mikroigłowa,
- dobór techniki do problemu i obszaru zabiegowego.
- Jak dobrać igły i kaniule:
- bezpieczeństwo,
- ergonomia pracy,
- ograniczenie marnowania preparatu i ilości odpadów.
- Metody znieczulenia przyjazne dla środowiska – przegląd możliwości.
- Praktyka na fantomach:
- ćwiczenie schematów iniekcji,
- omówienie protokołów zabiegowych,
- zwrócenie uwagi na „zielone” procedury przy każdym etapie pracy.
DZIEŃ 2
Część 8: Praktyka – techniki iniekcji tropokolagenu na modelkach
- Praca na modelkach pod okiem trenera – krok po kroku:
- przygotowanie skóry,
- wykonanie iniekcji w różnych obszarach twarzy i ciała,
- kontrola poprawności techniki.
- Wykorzystanie narzędzi cyfrowych:
- dokumentacja zdjęciowa „przed i po”,
- zapisywanie schematów zabiegowych w systemie.
- Jak w praktyce optymalizować zużycie preparatu i materiałów – prowadzenie zabiegu w duchu eco-gabinetu.
Część 9: Pielęgnacja pozabiegowa, powikłania i ekologia
- Naturalna i łagodna pielęgnacja pozabiegowa:
- kosmetyki organiczne,
- świadomy dobór składów.
- Monitorowanie gojenia i efektów zabiegu:
- kontrola w formie cyfrowej (np. zdjęcia, konsultacje online).
- Postępowanie w razie powikłań:
- procedury zgodne ze standardami medyczno-kosmetologicznymi,
- możliwie najmniej obciążające środowisko (np. rozsądne gospodarowanie materiałami).
Część 10: Cyfrowe narzędzia i AI w pracy kosmetologa
- Przegląd nowoczesnych narzędzi cyfrowych i AI w branży beauty:
- systemy rezerwacji online,
- przypomnienia SMS/e-mail,
- proste narzędzia analizy skóry.
- Wdrożenie rozwiązań typu:
- chatboty,
- e-paragony,
- e-formularze i zgody online.
- Ćwiczenie praktyczne: ułożenie prostej, „eko-cyfrowej” ścieżki obsługi klienta – od zapisu po dokumentację pozabiegową.
Część 11: Etyka i odpowiedzialność środowiskowa w pracy estetycznej
- Jak wygląda etyczna praca kosmetologa w świecie, w którym liczy się również wpływ na środowisko.
- Jak rozmawiać z klientem o „eko” podejściu:
- bez straszenia,
- bez moralizowania,
- w sposób prosty i zrozumiały.
- Przykłady kampanii i działań promujących green beauty, które można wykorzystać jako inspirację w swoim gabinecie.
Część 12: Projekt „EKO-USŁUGA BEAUTY” – praca zespołowa
- Zaprojektowanie własnej usługi beauty z użyciem tropokolagenu:
- od koncepcji,
- przez procedurę,
- po eco-logistykę.
- Wykorzystanie w projekcie „zielonych kompetencji”:
- ograniczenie odpadów,
- eco-zakupy,
- cyfrowa obsługa.
- Prezentacja projektów:
- omówienie mocnych stron,
- sprawdzenie, jak wpisują się w Cele Zrównoważonego Rozwoju (w szczególności 12 i 13).
Część 13: Zaawansowana praktyka – samodzielne wykonanie zabiegów
- Indywidualna praca na modelkach:
- samodzielne planowanie zabiegu,
- wykonanie iniekcji różnymi technikami.
- Korekta ruchów, chwytu, ergonomii pracy przez trenera.
- Praktyczne wdrażanie eco-logistyki:
- przygotowanie stanowiska,
- praca „bez marnowania”.
- Użycie narzędzi cyfrowych do dokumentowania efektów (zdjęcia, zapisy schematów).
Część 14: Egzamin i podsumowanie
- Test teoretyczny z materiału omówionego podczas szkolenia (część merytoryczna, eco, prawo, technika).
- Egzamin praktyczny – ocena pracy z modelką:
- technika,
- bezpieczeństwo,
- organizacja stanowiska w duchu eco-beauty.
Po zaliczeniu części teoretycznej i praktycznej uczestnik uzyskuje kwalifikację:
- „Specjalista ds. iniekcji kwasu tropokolagenu z elementami zrównoważonego rozwoju”.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Zrównoważony rozwój i klimat w branży beauty | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Higiena, bezpieczeństwo i eco-procedury przy pracy z tropokolagenem | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Prawo, dokumentacja cyfrowa i ochrona danych w wersji „eko” | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Ślad węglowy gabinetu i oszczędne korzystanie z zasobów | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 PRZERWA | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Tropokolagen – co to jest, jak działa i dlaczego jest „eko” | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Anatomia i planowanie zabiegów tropokolagenowych w duchu eco-beauty | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Techniki iniekcji tropokolagenu i przygotowanie do pracy na modelach | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Praktyka – techniki iniekcji tropokolagenu na modelkach | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Pielęgnacja pozabiegowa, powikłania i ekologia | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Cyfrowe narzędzia i AI w pracy kosmetologa | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Etyka i odpowiedzialność środowiskowa w pracy estetycznej | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 PRZERWA | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Projekt „EKO-USŁUGA BEAUTY” – praca zespołowa | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Zaawansowana praktyka – samodzielne wykonanie zabiegów | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Egzamin i podsumowanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 260,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 260,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 125,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Kosiń
Klaudyna Koza
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma profesjonalny skrypt szkoleniowy w formacie A4.
To praktyczne kompendium wiedzy, które obejmuje wszystkie najważniejsze treści z części teoretycznej i praktycznej – tak, aby można było do nich wracać także po szkoleniu.
Certyfikat
Uczestnicy, którzy ukończą szkolenie, otrzymują imienny certyfikat potwierdzający uzyskanie kwalifikacji:
„Specjalista ds. iniekcji tropokolagenu z elementami zrównoważonego rozwoju”.
Warunki ukończenia szkolenia
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończeniu usługi rozwojowej jest udział w co najmniej 80% zajęć.
Karta usługi została przygotowana zgodnie z aktualnym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych.
Zwolnienie z VAT
Zgodnie z Dz. U. poz. 1722 §3, ust. 1, pkt 14 z dnia 20 grudnia 2013 r. usługa jest zwolniona z podatku VAT.
Podstawa prawna i wytyczne
Szkolenie realizowane jest w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz aktualne wytyczne Ministra Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
Zgoda na monitoring
Przystępując do szkolenia, uczestnik wyraża zgodę na rejestrowanie i nagrywanie swojego wizerunku.
Nagrania wykorzystywane są wyłącznie do:
- monitoringu,
- kontroli jakości usługi,
- dokumentowania efektów uczenia się.
Zakres szkolenia i zielone kompetencje
Program szkolenia obejmuje rozwój tzw. zielonych kompetencji, zgodnych z bazą danych ESC – są to umiejętności związane m.in. z ekologicznym podejściem do pracy, odpowiedzialnym korzystaniem z zasobów oraz wdrażaniem rozwiązań prośrodowiskowych w gabinecie beauty.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- W bliskiej odległości znajduję się przystanek autobusowy, dworzec PKP oraz centrum przesiadkowe.