Akademia HR: Digital- wykorzystanie narzędzi i systemów ICT - usługa szkoleniowa
Akademia HR: Digital- wykorzystanie narzędzi i systemów ICT - usługa szkoleniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do: pracowników działów HR i kadr, menedżerów i liderów zespołów odpowiedzialnych za zarządzanie personelem, właścicieli i osób zarządzających firmami
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji17-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do sprawnego poruszania się w środowisku narzędzi teleinformatycznych oraz posługiwania się sprzętem komputerowym oraz różnymi programami ( w tym platformami HCM) niezbędnymi w efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi. Uczestnik uzyska łatwość w nabywaniu nowych umiejętności w tym zakresie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Dopasowuje i wykorzystuje sprzęt ICT potrzebny do wykonania pracyw obszarze HR. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i dokumentuje zestawy sprzętowe oraz oprogramowanie niezbędne do efektywnego zarządzania procesami HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje środowisko programów operacyjnych (Windows / MS Office) wykorzystywanych w firmie. | Kryteria weryfikacji Korzysta z funkcji programów operacyjnych (Windows / MS Office) do realizacji zadań wykonywanych w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobrze identyfikuje możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędziapracy zdalnej i wykorzystuje je w praktyce. | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje różnorodne możliwości zastosowania Internetu oraz narzędzi internetowych w kontekście wyznaczonego obszaru działań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje główne i specjalistyczne funkcjonalności narzędzi /platform HRMS użytecznych w jego/jej organizacji | Kryteria weryfikacji Sporządza listę głównych i specjalistycznych funkcjonalności narzędzi/platform HRMS, które są użyteczne w jego/jej organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje znaczenie i określa główne kierunki rozwoju narzędzi /systemów ICT w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe trendy w rozwoju narzędzi oraz określa ich potencjalne zastosowanie w kontekście HR. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje sprzęt / narzędzia ICT dostępne w pracy / firmie. | Kryteria weryfikacji Efektywnie obsługuje dostępne w firmie oprogramowanie oraz sprzęt ICT, dokonując niezbędnych konfiguracji w celu optymalizacji procesów pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Swobodnie korzysta z powszechnie dostępnych, różnych narzędzizdalnej pracy i komunikacji. | Kryteria weryfikacji Sprawnie wybiera i wykorzystuje odpowiednie narzędzia zdalnej pracy i komunikacji, dostosowując je do specyfiki zadania oraz zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Korzysta z odpowiednich opcji specjalistycznych programówkomputerowych – szczególnie tych wykorzystywanych w HR | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje zaawansowane funkcje programów komputerowych przeznaczonych do zarządzania obszarem HR, w tym generuje raporty, analizuje dane oraz zarządza bazami danych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Korzysta z zaawansowanych rozwiązań platform on-line (np.specjalistyczne serwisy społecznościowe, narzędzia zdalnej komunikacji i współpracy). | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje zaawansowane funkcje specjalistycznych platform społecznościowych oraz narzędzi zdalnej komunikacji i współpracy do efektywnej realizacji zadań w obszarze HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przygotowuje wdrożenia narzędzi / platform HCM odpowiednich dladanej branży i organizacji. | Kryteria weryfikacji Planuje proces wdrożenia narzędzi / platform HCM, uwzględniając specyfikę branży i strukturę organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Identyfikuje znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacjii przekonuje innych do otwartej postawy w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje argumenty na rzecz digitalizacji i prowadzi dyskusję, w której przekonuje zespół do otwartego podejścia wobec wdrażania procesów cyfryzacji w organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Proponuje nowe rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania wewłasnej pracy. | Kryteria weryfikacji Inicjuje i uzasadnia wprowadzenie nowych narzędzi IT, które mogą poprawić efektywność własnej pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Pomaga innym pracownikom w wykorzystaniu programóww środowisku Windows / MS Office. | Kryteria weryfikacji Udziela wsparcia współpracownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą programów w środowisku Windows / MS Office. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Udoskonala pracę swoją i innych wykorzystując w pełni możliwościInternetu | Kryteria weryfikacji Doskonali procesy pracy, proponując konkretne rozwiązania cyfrowe oparte na narzędziach internetowych, które zwiększają efektywność zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Pomaga innym pracownikom w korzystaniu ze specjalistycznychprogramów komputerowych – szczególnie narzędzi / platform HCM. | Kryteria weryfikacji Proaktywnie udziela wsparcia współpracownikom w zakresie obsługi specjalistycznych programów komputerowych oraz platform HCM, wyjaśniając zasady ich działania i pomagając w rozwiązywaniu problemów technicznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Wprowadzenie do narzędzi ICT w HR
Moduł 1: Wprowadzenie do ICT w HR (2 godziny zajęcia teoretyczne)
- Wprowadzenie do szkolenia - zajęcia teoretyczne
- Definicja ICT i jego rola w HR - zajęcia teoretyczne
- Podstawowe definicje związane z ICT - zajęcia teoretyczne
- Trendy technologiczne w HR (AI, Big Data, analityka predykcyjna) - zajęcia teoretyczne.
Moduł 2: Mapa narzędzi HR w ramach systemu ICT (2,5 godziny (1 godzina zajęcia teoretyczne oraz 1,5 godziny zajęcia praktyczne))
- Systemy Human Capital Management (HCM) - zajęcia teoretyczne
- Systemy do Zarządzania Kadrami (HRMS) - zajęcia teoretyczne
- Platformy do automatyzacji rekrutacji online (ATS – Applicant Tracking System) - zajęcia praktyczne
- Systemy zarządzania szkoleniami (LMS – Learning Management System) - zajęcia praktyczne
- Systemy oceny pracowniczej - zajęcia praktyczne
- Narzędzia do analizy danych HR (People Analytics) - zajęcia praktyczne
Moduł 3: Analiza SWOT – wprowadzenie systemów ICT a rozwój przedsiębiorstwa (2,5 godziny (1 godzina zajęcia teoretyczne oraz 1,5 godziny zajęcia praktyczne))
- Wprowadzenie do analizy SWOT - zajęcia teoretyczne
- Ćwiczenie: analiza SWOT w zakresie wprowadzenia systemów ICT do przedsiębiorstwa - zajęcia praktyczne
- jak zwiększyć szansę na sukces podczas implementacji systemów ICT w działalności firmy? - zajęcia praktyczne
Dzień 2 – proces rekrutacji, feedbacku i ciągłego doskonalenia z narzędziami ICT
Moduł 4 – automatyzacja procesu rekrutacji (2 godziny zajęcia praktyczne)
- Tworzenie profilu kandydata i analiza CV z wykorzystaniem AI - zajęcia praktyczne
- Zakładanie konta i konfiguracja systemu ATS - zajęcia praktyczne
- Symulacja procesu rekrutacyjnego: publikacja ofert, selekcja kandydatów, analiza wyników - zajęcia praktyczne
Moduł 5: E-learning i LMS (Learning Management Systems) (2 godziny zajęcia praktyczne)
- Przegląd platform e-learningowych (np. Moodle, TalentLMS, Docebo) - zajęcia praktyczne
- Tworzenie kursów i zarządzanie materiałami szkoleniowymi - zajęcia praktyczne
- Monitorowanie postępów pracowników - zajęcia praktyczne
- Tworzenie kursów w wybranej platformie LMS - zajęcia praktyczne
- Testowanie materiałów szkoleniowych - zajęcia praktyczne
- Przygotowanie raportów postępu dla kadry zarządzającej - zajęcia praktyczne
Moduł 6: Zarządzanie wynikami i feedbackiem (3 godziny zajęcia teoretyczne)
- Systemy oceny pracowniczej (np. 360 stopni) - zajęcia teoretyczne
- Narzędzia do udzielania informacji zwrotnej i planowania rozwoju - zajęcia teoretyczne
- Analiza wyników i raportowanie - zajęcia teoretyczne
Dzień 3: Poprawa komunikacji wewnętrznej oraz efektywności dzięki systemowi ICT
Moduł 7: System CRM do poprawy relacji z klientami (1,5 godziny zajęcia teoretyczne)
- Definicja CRM - zajęcia teoretyczne
- Korzyści z wdrożenia systemu CRM - zajęcia teoretyczne
- Przykłady popularnych systemów CRM - zajęcia teoretyczne
Moduł 8: Cyfrowa komunikacja – korzystanie z rozwiązań w chmurze (1,5 godziny (45 minut zajęcia teoretyczne oraz 45 minut zajęcia praktyczne))
- Definicja i zalety rozwiązań w chmurze - zajęcia teoretyczne
- Rola chmury w cyfrowej komunikacji - zajęcia teoretyczne
- Przykłady zastosowania chmury w komunikacji - zajęcia praktyczne
- Przegląd popularnych narzędzi - zajęcia teoretyczne
- Funkcjonalności wspierające komunikację - zajęcia praktyczne
- Bezpieczeństwo danych w chmurze - zajęcia praktyczne
Moduł 9: Cyfrowe narzędzia do zarządzania czasem pracy i benefitami (2 godziny (1 godzina zajęcia teoretyczne oraz 1 godzina zajęć praktycznych))
- Znaczenie zarządzania czasem pracy i benefitami w organizacji - zajęcia teoretyczne
- Przegląd narzędzi - zajęcia teoretyczne
- Różne sposoby rejestracji czasu pracy (mobilna, stacjonarna) - zajęcia praktyczne
- Śledzenie nadgodzin i absencji - zajęcia praktyczne
- Generowanie raportów godzinowych - zajęcia praktyczne
- Tworzenie harmonogramów pracy dla zespołów - zajęcia praktyczne
- Uwzględnianie przerw, dni wolnych i wyjątkowych sytuacji (np. zwolnień lekarskich) - zajęcia praktyczne
- Powiadomienia dla pracowników o zmianach harmonogramu - zajęcia praktyczne
- Personalizacja benefitów - zajęcia praktyczne
- Platformy benefitowe - zajęcia praktyczne
Podsumowanie (1 godzina) - zajęcia teoretyczne
Walidacja (1 godzina) - zajęcia praktyczne
Szkolenie odbywa się w godzinach zegarowych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 60 minut.
W ciągu dnia zostały uwzględnione 2 przerwy po 30 minut które są wliczane do czasu trwania usługi.
Szkolenie składa się z 11,25 godzin teoretycznych, 9,75 godzin praktycznych oraz 3 godzin przerw
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Cel edukacyjny: Usługa przygotowuje uczestników do sprawnego poruszania się w środowisku narzędzi teleinformatycznych oraz posługiwania się sprzętem komputerowym oraz różnymi programami ( w tym platformami HCM) niezbędnymi w efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi. Uczestnik uzyska łatwość w nabywaniu nowych umiejętności w tym zakresie.
Warunki organizacyjne: Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie komunikacyjnej Microsoft Teams. Szkolenie przewidziane jest dla grupy max. 16 osób
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Moduł 1: Wprowadzenie do ICT w HR - zajęcia teoretyczne | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Przerwa | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Moduł 2: Mapa narzędzi HR w ramach systemu ICT - zajęcia teoretyczne oraz praktyczne | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Przerwa | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Moduł 3: Analiza SWOT – wprowadzenie systemów ICT a rozwój przedsiębiorstwa - zajęcia teoretyczne oraz praktyczne | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Moduł 4 – automatyzacja procesu rekrutacji - zajęcia praktyczne | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Przerwa | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Moduł 5: E-learning i LMS (Learning Management Systems) - zajęcia praktyczne | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Przerwa | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Moduł 6: Zarządzanie wynikami i feedbackiem - zajęcia teoretyczne | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Moduł 7: System CRM do poprawy relacji z klientami - zajęcia teoretyczne | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Moduł 8: Cyfrowa komunikacja – korzystanie z rozwiązań w chmurze - zajęcia teoretyczne oraz praktyczne | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Moduł 9: Cyfrowe narzędzia do zarządzania czasem pracy i benefitami - zajęcia teoretyczne oraz praktyczne | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Podsumowanie - zajęcia teoretyczne | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Walidacja - zajęcia praktyczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 141,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 141,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Schneider
Swoje szkolenia opiera na solidnym, praktycznym fundamencie: przez 5 ostatnich lat zarządzała zespołami projektowymi i doradzała właścicielom firm, jak optymalizować procesy biznesowe, zwiększać efektywność operacyjną oraz budować kulturę zaangażowania. Dzięki temu nie tylko przekazuje wiedzę, ale również dzieli się realnym doświadczeniem menedżerskim, pokazując uczestnikom, jak zastosować narzędzia przywódcze w codziennej pracy.
Absolwentka socjologii (spec. praca socjalna) Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, wyróżniona stypendium rektora za najwyższą średnią.
Uprawnienia trenerskie:
– Trener kompetencji miękkich z elementami terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach
– Trener-szkoleniowiec w nauczaniu dorosłych
– Trener osobisty: coach, mentor, tutor z elementami interwencji kryzysowej. Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą rozpoczęcia realizacji usługi rozwojowej. Posiada co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w dwóch ostatnich latach ( 24miesiącach ) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Joanna Mikołajczyk
Obecnie pracuję jako szkoleniowiec w Vantis Holding, gdzie opracowuję i realizuję programy szkoleniowe dostosowane do potrzeb uczestników. Mam także duże doświadczenie w walidacji szkoleń z różnych obszarów, co pozwala mi dbać o ich wysoką jakość, merytorykę i skuteczność.
Jestem certyfikowanym trenerem w Vantis Holding, co potwierdza moje kompetencje w zakresie prowadzenia szkoleń oraz technik sprzedaży i zarządzania. Posiadam doskonałe umiejętności komunikacyjne, zdolności coachingowe oraz szeroką wiedzę z obszaru HR i sprzedaży. Moim celem jest inspirowanie i rozwijanie potencjału ludzi poprzez praktyczne i angażujące szkolenia oraz zapewnianie ich najwyższego standardu poprzez proces walidacji. Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą rozpoczęcia realizacji usługi rozwojowej. Posiada co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w dwóch ostatnich latach ( 24miesiącach ) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Podręcznik szkoleniowy
- Prezentacje w formacie PDF
- Checklista kompetencji cyfrowych
- Przykładowe case study
- Materiały dodatkowe (linki do zasobów online)
- Skrócone instrukcje obsługi narzędzi ICT
- Szablony dokumentów i raportów w MS Office
Informacje dodatkowe
Weryfikacja postępów oraz ocena osiągnięcia efektów uczenia się dokonywana będzie w trakcie realizacji szkolenia na bieżąco na podstawie testów przed i po szkoleniu, quizów, zadań praktycznych dokonywane indywidualnie.
Wybrana metoda walidacji umożliwia zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw).
Na pozytywne zaliczenie szkolenie potrzeba minimum 80% obecności oraz zdany test. Po zaliczeniu walidacji przewidziany jest certyfikat.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma komunikacyjna — Microsoft Teams
2. wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, kamera, mikrofon, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min. 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10 GB,
3. sieć: łącze internetowe minimum 50 kb/s,
4. system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa (marka nie ma znaczenia)
5. okres ważności linku: od 1 h przed godziną rozpoczęcia szkolenia w dniu pierwszym do godziny po zakończeniu szkoleń w dniu ostatnim