Język angielski na poziomie A1/A2- Małopolski Pociąg do Kariery - sezon I
Język angielski na poziomie A1/A2- Małopolski Pociąg do Kariery - sezon I
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana także dla Uczestników Projektu Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1 oraz dla Uczestników Projektu Nowy Start w Małopolsce z EURESem. Szkolenie skierowane również do osób, które posiadają podstawową znajomość języka angielskiego, ale chcą ją rozwijać, aby osiągnąć płynność na poziomie podstawowym. Program kursu został zaprojektowany tak, aby Uczestnicy mogli swobodnie radzić sobie w prostych sytuacjach komunikacyjnych, zarówno w życiu codziennym, jak i zawodowym.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji08-02-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi55
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego posługiwania się językiem angielskim na poziomie podstawowym w celu nabycia kompetencji językowych na poziomie A2. Uczestnik rozwinie swoją wiedzę o nowe zagadnienia gramatyczne, rozszerzy zasób słownictwa oraz za pośrednictwem ćwiczeń komunikacyjnych nabierze płynności w prowadzeniu rozmów. Głównymi założeniami szkolenia jest: rozwinięcie kompetencji w zakresie pisania, czytania, słuchania oraz mówienia, przyswojenie słownictwa, polepszenie gramatyki.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Mówienie: Uczestnik podejmuje różne role w procesie komunikacji używając odpowiedniego języka. | Kryteria weryfikacji 1.Uczestnik poprawnie formułuje kilkuzdaniową wypowiedź na temat życia codziennego | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji 2. Uczestnik prowadzi rozmowy na tematy takie jak: obowiązki domowe, wygląd, jedzenie, odzież, filmy, muzyka, zdrowie, kosmetyki i nie tylko | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji 3. Uczestnik stosuje poprawnie struktury leksykalno – gramatyczne oraz właściwą wymowę tak, aby wypowiedź była zrozumiała | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Czytanie: Uczestnik określa główną myśl tekstu czytanego, wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach. | Kryteria weryfikacji 1.Uczestnik określa główną myśl tekstu czytanego, wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach np.: ogłoszenie, menu, list, prosty tekst narracyjny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. Uczestnik wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach np.: ogłoszenie, reklama, broszurka, menu, rozkład jazdy, list, prosty tekst narracyjny. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Słuchanie: Uczestnik rozróżnia bardzo często używane słowa i wyrażenia na swój temat, na temat swojej rodziny, tego co mu bliskie i znane, zakupów, kolegów. | Kryteria weryfikacji 1.Uczestnik rozumie autentyczny materiał np.: wywiad, reklamę, ogłoszenie, dialog itp. w stopniu który pozwala mu na określenie głównej myśli tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. Uczestnik wybiera i rozumie określone informacje z tekstu, który nie jest dla niego w pełni zrozumiały, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Pisanie: Uczestnik notuje i przekazuje na piśmie proste i krótkie informacje. | Kryteria weryfikacji 1.Uczestnik pisze krótki tekst użytkowy (ogłoszenie, notatka, list nieformalny, mail, pocztówka) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. Uczestnik wypełnia formularz stosując odpowiednie środki stylistyczno – gramatyczne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Gramatyka: Uczestnik rozróżnia podstawowe czasy stosowane w języku angielskim | Kryteria weryfikacji 1. Uczestnik stosuje odpowiednie czasy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. Uczestnik rozróżnia czasy takie jak: present simple, present continuous, past simple, past continuous, future simple, present perfect i present perfect continuous | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje kompetencje społeczne | Kryteria weryfikacji 1. Sprawnie komunikuje się z ludźmi | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji 2. Wykazuje pewność siebie kontaktach interpersonalnych | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji 3. Wykorzystuje oraz rozpoznaje komunikację niewerbalną | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji 4. Dokonuje własnej autoprezentacji | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
GRAMATYKA
- odmiana czasowników to be, to have (pytania, przeczenia).
- wyrażenia there is/are
- zaimki osobowe
- rzeczowniki policzalne, niepoliczalne
- czasy: teraźniejszy prosty/ciągły, przeszły prosty, przyszły prosty, konstrukcja going to
- czasy przeszłe: past simple, past continuous
- czasy przyszłe: future simple
- przysłówki
- tryb rozkazujący
- czasowniki modalne (can, could, may, might, must, should)
SŁOWNICTWO
- słownictwo ogólne dotyczące prostego opisu: postaci, otoczenia, miejsca, rodziny, pracy i miejsca pracy
- formy spędzania wolnego czasu
- wspomnienia z przeszłości i wakacji
- plany na przyszłość
- ogólne zwroty i wyrażenia potrzebne do zrobienia zakupów, zamówienia posiłku w restauracji i kawiarni, kupienia biletu na dworcu
- udzielanie rad w sytuacjach codziennych
- polecanie książki, filmu
- wyrażanie opinii, propozycji, niezadowolenia czy skargi (np. w sklepie)
PISOWANIA:
- opisy przeszłości, wspominanie dzieciństwa
- części ciała, choroby, wizyta u lekarza
- pogoda, pory roku, miesiące, wakacje, podróże, postanowienia
- zwierzęta, geografia, środowisko, cywilizacja; komputery, Internet, pisanie prostych e-maili
- tworzenie krótkich listów, email, opisów obrazów
SŁUCHANIE
- słuchanie nagrania dźwiękowego w języku angielskim oraz powtarzania za mówcą lub naśladowania jego wymowy
- zrozumienie głównego sensu wypowiedzi zawartego w krótkich, wyraźnych i prostych nagraniach
- zrozumienie głównych informacji w wiadomościach telewizyjnych, gdy wypowiedzi towarzyszy obraz
CZYTANIE
- poprawność wypowiedzi pod względem wymowy
- czytanie krótkich opisów, dialogów, historii
- czytanie tekstów, odpowiadanie na pytania sprawdzające rozumienie tekstu
- zrozumienie porządku chronologicznego wydarzeń w tekstach nieskomplikowanych
- zrozumienie prostych porad i wskazówek w tekstach na konkretne tematy
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi:
- maksymalna liczba Uczestników/czek kursu: 14
- 14 stanowisk warsztatowych: każdy z Uczestników/czek posiada własne stanowisko warsztatowe wyposażone w: stolik, laptop, książkę oraz inne materiały dydaktyczne potrzebne do nauki języka angielskiego
Godziny realizacji szkolenia:
Usługa szkoleniowa będzie realizowana w formie zajęć teoretycznych i praktycznych.
Zajęcia teoretyczne: 10
Zajęcia praktyczne: 45
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych, przez godzinę szkoleniową rozumie się 45 min dydaktycznych. Na każdą godzinę szkoleniową przewidziane jest proporcjonalnie 15 min przerwy. Przerwy ustalane są elastycznie jednak nie mniej niż 15 min na każde 2 godziny. Zapewniona jest przerwa 45 min w przypadku zajęć trwających powyżej 6 godzin.
Czas trwania jednego modułu/zjazdu nie przekracza 5 następujących po sobie dni. Czas trwania zajęć łącznie z przerwami nie przekracza 8 godzin zegarowych w ciągu jednego dnia. W trakcie zajęć zaplanowane są regularne przerwy w ilości nie mniejszej niż 15 minut na 2 godziny zegarowe.
Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
Łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
Obowiązkowe dla każdego uczestnika jest uczestnictwo w zajęciach (dopuszczalne jest 20% nieobecności).
Przerwy kawowe, obiadowe nie są wliczane w czas trwania usługi.
Praktyczne umiejętności:
Program szkolenia nastawiony jest na praktyczne ćwiczenia i studia przypadków, co pozwala uczestnikom na zastosowanie zdobytej wiedzy w realnych sytuacjach. Praktyczne podejście gwarantuje, że uczestnicy będą gotowi do efektywnej pracy od razu po ukończeniu szkolenia.
Weryfikacja efektów uczenia się:
Program obejmuje weryfikację efektów uczenia się poprzez test teoretyczny, który pozwala na ocenę zdobytej wiedzy i umiejętności. Taki system oceny gwarantuje, że uczestnicy faktycznie przyswoili potrzebne informacje i są gotowi do ich praktycznego zastosowania.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Biernacka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy Uczestnik szkolenia otrzyma skrypt szkoleniowy, teczkę, zeszyt oraz długopis. Do dyspozycji Uczestnika będą dostępne także wszystkie materiały dydaktyczne wykorzystywane podczas szkolenia.
Informacje dodatkowe
Usługa adresowana także dla Uczestników Projektu Małopolski Pociąg do Kariery - Sezon 1 oraz dla Uczestników Projektu Nowy Start w Małopolsce z EURESem. Szkolenie zakończone testem sprawdzającym wiedzę z całego szkolenia oraz wydaniem stosownego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi