Akademia Zarządzania - LIDER - szkolenie
Akademia Zarządzania - LIDER - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
lekarze dentyści
osoby zarządzające placówką medyczną
osoby chcące rozwijać swoje kompetencje w zakresie efektywnej pracy manadżera
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji28-02-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do profesjonalnego zarządzania zespołem, dzięki poznaniu i świadomemu wykorzystywaniu zasobów przynależnych 6 postawom menadżera. Przygotowuje do elastycznego reagowania, kreowania wizji rozwoju praktyki, rozwijania w pracownikach ich mocnych stron. Przygotowuje do sprawnego zarządzania i równoczesnego tworzenia pozytywnego klimatu współpracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu świadomego rozwijania i korzystania zasobów ludzkich w oparciu o elementy inteligencji emocjonalnej | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje i rozróżnia typy 10 kompetencji IE• definiuje i rozróżnia rolę i znaczenie kompetencji IE | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Monitoruje współpracowników, podwładnych oraz klientów w kontekście określonych zachowań i potrafi odpowiednio na nie zareagować | Kryteria weryfikacji • monitoruje określone typy osobowości potrafi dobrać do nich określoną komunikację z zakresu IE,• kontroluje zachowanie i emocje i szybko wraca do swojego dobrostanu, • ocenia poziom komunikacji i dobiera odpowiednie narzędzia zarządcze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje relacje z podwładnymi woparciu o zdiagnozowane potrzeby | Kryteria weryfikacji • omawia poziom werbalnych i niewerbalnych zachowań pracownika• omawia trendy w przygotowaniu planu "sprzedaży" • współpracuje z pracownikiem, podwładnym w określonym efektywnym standardzie w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje typy poszczególnych współpracowników | Kryteria weryfikacji • omawia i wyznacza standardy pracy rejestracji, lekarzy, higienistek, asystentek• stosuje zasady efektywnej komunikacji interpersonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do lekarzy dentystów i osób zarządzających praktykami stomatologicznymi.
W szkoleniu można wziąć udział niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego.
Usługa przygotowuje do wydajnego zarządzania gabinetem stomatologicznym, w tym pełnienia roi lidera zespołu, sprawnego managera prowadzącego efektywny gabinet stomatologiczny.
Podczas szkolenia wykorzystywane są różne formy pracy – wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia praktyczne w parach i 3-4 osobowych grupach, dyskusje na forum i prezentacja scenek.
Zajęcia odbywają się na sali w czasie części teoretycznej i praktycznej uczestnicy podzieleni są na grupy.
Liczba godzin praktycznych: 7 i teoretycznych 7.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przerwy w usłudze są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Podstawa vat: Stawka VAT zwolniona na podstawie art. 43 ust. 1 pkt.29 lit.a ustawy o podatku od towarów i usług
Walidacja: test jednokrotnego wyboru składający się z pytań zamkniętych.
Program:
Omówienie programu bieżącego szkolenia, sprawy organizacyjne
Rozpoznanie relacji z podwładnymi w oparciu o zdiagnozowane potrzeby
Podwójna rola lekarza: leczenie vs. zarządzanie; jakie zasoby są potrzebne, aby dobrze się z nich wywiązywać. Prezentacja multimedialna wszystkich zagadnień poruszonych w trakcie szkolenia
Poziomy neurologiczne R. Diltsa – jak wpływać na zmiany w myśleniu swoim i swoich podwładnych
„Organizator”, „Przewodnik”, „Trener”, „Mistrz”, „Mentor”, „Sponsor” – powody i konsekwencje ich przyjmowania
Jak identyfikować przyczyny niewykonywania poleceń lub niewłaściwego ich wykonywania?
Umiejętność planowania działań swoich i zespołu. Ćwiczenia i warsztat.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo. Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Omówienie programu bieżącego szkolenia, sprawy organizacyjne | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Przerwa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Rozpoznanie relacji z podwładnymi w oparciu o zdiagnozowane potrzeby | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Przerwa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Podwójna rola lekarza: leczenie vs. zarządzanie; jakie zasoby są potrzebne, aby dobrze się z nich wywiązywać. Prezentacja multimedialna wszystkich zagadnień poruszonych w trakcie szkolenia | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Przerwa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Poziomy neurologiczne R. Diltsa – jak wpływać na zmiany w myśleniu swoim i swoich podwładnych | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 „Organizator”, „Przewodnik”, „Trener”, „Mistrz”, „Mentor”, „Sponsor” – powody i konsekwencje ich przyjmowania | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Przerwa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Jak identyfikować przyczyny niewykonywania poleceń lub niewłaściwego ich wykonywania? | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Przerwa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Umiejętność planowania działań swoich i zespołu. Ćwiczenia i warsztat | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 221,43 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 221,43 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Oboda
(International Coach Federation) na poziomie Professional Certifi ed Coach (PCC). W 2003 r. postanowił w unikalny sposób
połączyć całą zdobytą wiedzę psychologiczną oraz stomatologiczną i skupić się wyłącznie na badaniu i opracowywaniu
profesjonalnych standardów pracy z pacjentem stomatologicznym. Jest prekursorem badań wpływu postępowania lekarza na decyzje medyczne pacjenta. Opracowywany przez ok. 10 lat standard pracy z pacjentem MEMS stanowi dzisiaj kanon zawodowego profesjonalizmu pracy z pacjentem. Autor kilkudziesięciu artykułów z zakresu psychologicznych aspektów pracy z pacjentem (magazyny takie jak: Implantologia, e-Dentico, Medical Tribune, TPS).
ICF na poziomie PCC
Od 15 lat pracuje jako trener i coach, początkowo rozwijając kompetencje Inteligencji Emocjonalnej wśród menedżerów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe - skrypty
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest częścią Akademii Zarządzania, która stanowi kompendium wiedzy niezbędnej każdemu właścicielowi gabinetu oraz osobom zarządzającym. Zapewnia pełne przygotowanie do sprawnego zarządzania personelem w sposób maksymalizujący efektywność pracy zespołu oraz podnoszący jego satysfakcję zawodową. Dostarcza pełnej wiedzy dotyczącej zarządzania w zakresie: efektywnego doboru osób do zespołu, budowania odpowiedniej kultury organizacyjnej gabinetu, umiejętności związanych z komunikacją personelowi swoich oczekiwań oraz udzielaniem informacji zwrotnej.
Uczestnicy otrzymują 12 punktów edukacyjnych oraz materiały szkoleniowe.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi