Kurs Fotografia niemowlęca i dziecięca - tryb indywidualny
Kurs Fotografia niemowlęca i dziecięca - tryb indywidualny
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Artystyczne
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób, które potrafią pracować na trybach manualnych aparatu i chciałyby poszerzyć swoje kompetencje o przeprowadzanie dziecięcych sesji fotograficznych.
Szkolenie jest skierowane do:
- Właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą zwiększyć swoją widoczność w social media i pozyskać nowych klientów.
- Specjalistów ds. marketingu i osób odpowiedzialnych za promocję firmy w social media.
- Przedsiębiorców w branży usługowej, takich jak fryzjerzy, barberzy, kosmetolodzy, trenerzy personalni, którzy chcą skutecznie promować swoje usługi online.
- Osób, które planują rozpocząć działalność online i chcą budować swoją obecność w mediach społecznościowych od podstaw.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji06-07-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do praktycznego zastosowania umiejętności z zakresu fotografii dziecięcej. Nauczy się fotografować dzieci i niemowlęta w różnych inscenizacjach i przy różnym oświetleniu. Położymy również odpowiedni nacisk na relacje związane z dzieckiem, jak i rodzicami. Nabytą wiedzę i umiejętności kursant będzie potrafił wykorzystać w praktyce.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza – charakteryzuje niezbędne zagadnienia z kompozycji obrazu, ustawień aparatu oraz oświetlenia. | Kryteria weryfikacji Definiuje istotne funkcje aparatu, jak czas, przesłona, ISO, oraz takie pojęcia jak kompozycja czy głębia ostrości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności – ustawia aparat fotograficzny we właściwy sposób i tworzy plan zdjęciowy. potrafi wykonać zdjęcia dzieci dobierając odpowiednie oświetlenie i gadżety. | Kryteria weryfikacji Odpowiednio dobiera właściwe ustawienia aparatu i światła, a także sposoby wykonania ujęć dla różnych typów sesji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne – ustala sobie cele i priorytety działania | Kryteria weryfikacji Każdemu działaniu przypisuje priorytet, aby uzyskać założony cel. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zapewniamy dostęp do pakietu 24 programów ADOBE
Cz.1
1. Wprowadzenie do fotografii dziecięcej:
a) prezentacja wybranych prac wykładowcy. Omówienie zdjęć i naświetlenia, własnej idei.
„Dziecko jest synonimem duszy poetyckiej, nie zepsutej jeszcze racjonalnym myśleniem - zaskakuje swoimi pomysłami i głębią marzeń.”
b) inspiracje
- zaprezentowanie prac uznanych światowych i krajowych fotografikow dziecięcych:
Sally Mann, Jock Sturges, Alain Laboile, Jacqueline Roberts, Deborah Parkin, Magdalena Berny, Katarzyna Stolarczyk, Magdalena Wolk, Małgorzata Siemieniako
- omówienie wybranych prac z nastawieniem na treść, technikę, kompozycję, oświetlenie, symbolikę - surrealizm, poetykę, ruch, statyka, kreatywność i praca z dzieckiem jako modelem
„Celem jest przedstawienie fotografii dziecięcej/ portretu dziecka z nastawieniem na kreatywność przekazu z ukazaniem emocji oraz charakteru dziecka.”
Cz.2
2. Ćwiczenia praktyczne (częściowo na lalce)
a) omówienie trzech prac z portfolio każdego z uczestników
b) sprzęt do pracy w plenerze i w studio
c) znaczenie oświetlenia i wykorzystanie rekwizytów podczas sesji
d) ABC małego modela czyli:
- Jak zachęcić małych modeli do współpracy - na co zwrócić szczególną uwagę podczas sesji?
- Jak kreatywnie wykorzystać dziecięcą aktywność?
- Jak pracować z dziećmi w rożnym wieku?
e) zagadnienia dobrego portretu dziecka - świat dziecka - emocje
f) obraz a odbicie dwóch światów w obrazie /charakter modela i fotografującego
- sesja zdjęciowa we wnętrzu/ koncepcja i aranżacja scenerii
- sesja zdjęciowa w plenerze / przestrzeń, ruch, kadr i emocje
g) analiza zdjęć wykonanych podczas sesji
3. Postprodukcja zdjęć
a) zapoznanie sie z autorskim warsztatem/ moje metody postprodukcji
b) omówienie różnic sprzętowych pomiędzy systemami operacyjnymi
c) na co zwrócić szczególną uwagę podczas podczas zapisywania obrazów
d) różnice w obróbce RAW, jpg i tif
e) kolor a b&w
f) programy, z których korzystam - omówienie wybranych funkcji
g) przygotowanie do druku na wystawę bądź do publikacji
h) podsumowanie
4. Dyskusje i rozmowy oraz podsumowanie warsztatów.
Usługa realizowana w formule godzin dydaktycznych 45 min. Przerwy i walidacja wliczają się w czas trwania usługi. Uczestnikowi przysługuje przerwa na każde 4 godziny – 15 minut. Przerwa realizowana jest na prośbę uczestnika.
Warunki organizacyjne:
- Zajęcia prowadzone są indywidualnie, co pozwala na indywidualne podejście do uczestnika.
- Uczestnik będzie miał zapewniony dostęp do pakietu Adobe.
- Uczestnik będzie miał dostęp do profesjonalnego sprzętu studyjnego na potrzeby zajęć praktycznych.
Liczba godzin w podziale na zajęcia:
- teoretyczne - 3 godz. lekc.
- praktyczne - 15 godz. lekc.
Sposób organizacji walidacji:
- Walidacja zostanie przeprowadzona za pomocą testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Fotografia niemowlęca i dziecięca cz.1 | Prowadzący Karolina Łopatka | Data realizacji zajęć 13-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Fotografia niemowlęca i dziecięca cz.2 | Prowadzący Karolina Łopatka | Data realizacji zajęć 14-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Karolina Łopatka | Data realizacji zajęć 14-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 255,56 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 255,56 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Łopatka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji multimedialnych
Informacje dodatkowe
Kurs realizowany w formie indywidualnej. Istnieje możliwość dostosowania godzin i terminów zajęć.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Kącik kawowy