Odporni na zmianę – odporni na stres: jak budować energię i zaangażowanie w pracy publicznej. Szkolenie stacjonarne.
Odporni na zmianę – odporni na stres: jak budować energię i zaangażowanie w pracy publicznej. Szkolenie stacjonarne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do pracowników administracji publicznej, jednostek samorządu terytorialnego, instytucji kultury, edukacji, pomocy społecznej i ochrony zdrowia.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności radzenia sobie ze stresem i zmianą w środowisku pracy publicznej poprzez kształtowanie odporności psychicznej, budowanie energii wewnętrznej oraz utrzymywanie zaangażowania zawodowego w dynamicznym i wymagającym otoczeniu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia pojęcie odporności psychicznej i stresu oraz ich znaczenie w pracy publicznej. | Kryteria weryfikacji Poprawnie definiuje pojęcia „odporność psychiczna” i „stres”; wskazuje minimum dwa czynniki wpływające na odporność. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wymienia główne etapy reakcji człowieka na zmianę i opisuje ich wpływ na zachowanie. | Kryteria weryfikacji Poprawnie identyfikuje i porządkuje etapy reakcji na zmianę; dobiera właściwe przykłady zachowań dla każdej fazy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje źródła stresu w środowisku pracy publicznej i ich konsekwencje. | Kryteria weryfikacji Wybiera prawidłowe przykłady stresorów i opisuje ich wpływ na funkcjonowanie pracownika. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje proste techniki redukcji stresu i samoregulacji emocji. | Kryteria weryfikacji Poprawnie demonstruje co najmniej jedną technikę relaksacyjną lub oddechową zgodnie z instrukcją trenera. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Analizuje sytuacje zawodowe wymagające adaptacji do zmian i dobiera adekwatne sposoby reagowania. | Kryteria weryfikacji W trakcie analizy przypadku (case study) proponuje minimum dwa trafne sposoby adaptacji do zmiany. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Komunikuje się w sposób empatyczny i asertywny w sytuacjach stresowych. | Kryteria weryfikacji Podczas scenki symulacyjnej stosuje zasady asertywnej komunikacji (JA-komunikat, aktywne słuchanie, szacunek do rozmówcy). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Opracowuje indywidualny plan działań zwiększających odporność i równowagę psychiczną. | Kryteria weryfikacji Przedstawia pisemny plan zawierający co najmniej trzy konkretne działania wspierające dobrostan i zaangażowanie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wykazuje postawę proaktywną i otwartą na zmiany w zespole. | Kryteria weryfikacji W trakcie pracy grupowej prezentuje postawę wspierającą, proponuje rozwiązania, angażuje się w dyskusję. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie w głównej mierze oparte jest na ćwiczeniach indywidualnych, grupowych, dyskusji grupowej, grach symulacyjnych, prezentacji przykładów, mini wykładach.
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin zegarowych - 1h = 60min.
W trakcie szkolenia przewidziane są dwie przerwy kawowe po 15 min. oraz jedna przerwa obiadowa 30 min. (wliczone w czas szkolenia).
Walidacja odbywa się na koniec szkolenia na podstawie testu teoretycznego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Czas trwania: 8 godzin zegarowych
I. Otwarcie szkolenia - Powitanie, przedstawienie celów, kontrakt grupowy, ćwiczenie integracyjne: „Jak reaguję na zmiany?”
II. Moduł 1: Zmiana w pracy publicznej – skąd się bierze opór?
- Psychologia zmiany – emocje i etapy.
- Dlaczego zmiana bywa trudna w sektorze publicznym.
- Ćwiczenie: „Moje doświadczenia ze zmianą”.
- Dyskusja: jak wspierać siebie i innych w zmianie.
III. Przerwa kawowa
IV. Moduł 2: Stres – wróg czy sprzymierzeniec?
- Mechanizmy stresu i wpływ na efektywność.
- Pozytywny stres (eustres) – jak go wykorzystać.
- Test samooceny: „Jak reaguję na stres?”.
V. Przerwa obiadowa
VI. Moduł 3: Odporność psychiczna w praktyce
- Czym jest odporność psychiczna i jak ją wzmacniać.
- Model 4C (Control, Commitment, Challenge, Confidence).
- Ćwiczenie: „Moje wewnętrzne zasoby”.
VII. Przerwa kawowa
VIII. Moduł 4: Energia i motywacja w pracy publicznej
- Źródła motywacji wewnętrznej i poczucia sensu.
- Jak odzyskać zaangażowanie w rutynie.
- Praca grupowa: „Co nas napędza?”.
IX. Moduł 5: Mój plan odporności i równowagi
- Techniki redukcji stresu i regeneracji energii.
- Mikroodpoczynek i uważność w pracy.
- Ćwiczenie: „Moje 3 kroki do większej energii”.
X. Podsumowanie i zakończenie szkolenia – podsumowanie, wnioski.
XI. Walidacja efektów uczenia się.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Otwarcie szkolenia. | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Moduł 1: Zmiana w pracy publicznej – skąd się bierze opór? | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa kawowa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł 2: Stres – wróg czy sprzymierzeniec? | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Przerwa obiadowa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł 3: Odporność psychiczna w praktyce | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Przerwa kawowa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł 4: Energia i motywacja w pracy publicznej | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Moduł 5: Mój plan odporności i równowagi | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja efektów uczenia się. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Krupińska
Education Society London(62610).
Szkolę z umiejętności zarządczych,
komunikacyjnych, oceny pracowniczej
i diagnozy etapów rozwoju pracowników. Właścicielka firmy szkoleniowej Level Up Business. Członek Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Posiadam liczne
certyfikaty z zakresu szkoleń sprzedażowych, kompetencji menadżerskich realizowanych pod okiem Centrum Szkoleniowo-Rozwojowym Q-sobie. Absolwentka Akademii SET na kierunku Trener Biznesu. Prowadzę szkolenia iExecutive Coaching dla wyższej kadry menadżerskiej. Mam na swoim koncie ponad 10000 godzin pracy szkoleniowej, coachingowej i superwizyjnej. Szkolenia przeprowadzam metodą warsztatu i facylitacji graficznej. Zakres Szkoleń:
Wszystkie kompetencje z Zakresu Akademii Menadżera MŚP I, II ponad 300h pracy warsztatowej. Projektuję usługi rozwojowe, karty usług oraz procesy rozwojowe w ramach projektów z BUR. Projekty Sektorowe. Godziny na sali szkoleniowej:
Zarządzanie zmianą ponad 150h
Efektywna komunikacja w zespole pracowników ponad 200h
Techniki sprzedaży w oparciu
o sprawną komunikację z klientem ponad 300h
Budowanie i utrzymanie wizerunku marki oraz techniki skutecznej sprzedaży ponad 100h
Budowanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientem ponad 100h
Optymalizacja działalności firmy
w obszarze marketingu i sprzedaży ponad 100h
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji i skryptów zostaną udostępnione dla uczestników podczas usługi oraz po jej realizacji.
Informacje dodatkowe
Metodyka szkolenia: Szkolenie w głównej mierze oparte jest na mini wykładach, prezentacji przykładów, dyskusji grupowej, które odbywają się pomiędzy blokami teoretycznymi.
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin zegarowych 1h= 60min
Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie uczestnikowi z min. 80% obecnością.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi