Kurs Ustawienia Systemowe w pracy z ciałem i traumą
Kurs Ustawienia Systemowe w pracy z ciałem i traumą
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Kurs kierujemy:
- do osób zainteresowanych głębiej tematyką metody ustawień,
- do terapeutów holistycznych, coachów zdrowia, terapeutów, psychologów, poszerzyć swoje kompetencje o myślenie i działanie systemowe,
- do osób pracujących z ciałem, pamięcią tkankową, dotykiem kwantowym w kierunku pogłębienia umiejętności odczytywania sygnałów z ciała,
- do osób zainteresowanych rozwojem osobistym i integracją wiedzy i doświadczeń,
- do wizjonerów, artystów, twórców, pragnących czerpać własną inspirację z pola przodków, symboli, archetypów i snów.
Organizator dopuszcza udział uczestników spoza grupy wymienionej powyżej. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie, a decyzja dotycząca udziału w kursie zależy od decyzji Instruktora.
Usługa kierowana jest również do uczestników projektów: Małopolski pociąg do kariery, Przepis na Rozwój, Kierunek Rozwój, Strefa Rozwoju 3.0, Lubuskie Bony Rozwojowe, Apetyt na Rozwój, Sądeckie Bony Szkoleniowe II, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Tarnowskie Bony
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi75
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje uczestników do samodzielnej pracy z pacjentem z wykorzystaniem ustawień systemowych oraz wspierania i rozwiązywania tematów dotyczących zdrowia, w oparciu o perspektywę rodzinną, rodową, biograficzną.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje zagadnienia związane z ogólną koncepcją pracy z ustawieniami systemowymi | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje cechy charakterystyczne ustawień systemowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje podstawowe pojęcia w pracy z ustawieniami: pole rodziny, pole rodu, przepływ energii, identyfikacja, skrypt, pole wiedzące, morfogenetyczne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje pryncypia postawy terapeutycznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje znaczenie traumy w sytuacjach choroby i wymienia symptomy traumy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje znaczenie ciała w pracy z ustawieniem oraz zastosowanie metody SIBAM w pracy ustawionej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie pracuje z pacjentem z wykorzystaniem ustawień systemowych orazwspiera rozwiązywanie tematów dotyczących zdrowia, w oparciu o perspektywę rodzinną. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje właściwie strukturę rozmowy terapeutycznej z klientem i unika potencjalnych pułapek | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje techniki pracy na zasobach i możliwościach klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje techniki pracy w gabinecie z wykorzystaniem takich elementów jak: figurki talerz, pozycja klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje nabyte kompetencje społeczne w zakresie pracy z wykorzystaniem ustawień systemowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje odpowiednie, empatyczne komunikaty w pracy z klientem, które wspierają jego rozwój i poprawę jakości życia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kształcenie ma charakter stacjonarny i trwa 8 dni. Jest podzielone na 3 moduły, pierwszy trwa 2 dni, drugi i trzeci trwa 3 dni. Są to zajęcia teoretyczno-praktyczne. Uczestnicy pracują w parach i ćwiczą dane techniki na sobie nawzajem. Uczestnicy pracują przy kozetkach, na matach lub na krzesłach znajdujących się w sali, pod okiem Instruktora.
Kurs kierujemy:
- do osób zainteresowanych głębiej tematyką metody ustawień,
- do terapeutów holistycznych, coachów zdrowia, Totalnej Biologii, terapeutów, psychologów, poszerzyć swoje kompetencje o myślenie i działanie systemowe,
- do osób pracujących z ciałem, pamięcią tkankową, dotykiem kwantowym w kierunku pogłębienia umiejętności odczytywania sygnałów z ciała,
- do osób zainteresowanych rozwojem osobistym i integracją wiedzy i doświadczeń,
- do osób pragnących czerpać inspirację z pola przodków, symboli, archetypów i snów.
Usługa kierowana jest również do uczestników projektów: Małopolski pociąg do kariery, Przepis na Rozwój, Kierunek Rozwój, Strefa Rozwoju 3.0, Lubuskie Bony Rozwojowe, Apetyt na Rozwój, Sądeckie Bony Szkoleniowe II, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Tarnowskie Bony Rozwojowe, Strefa Rozwoju Łódzkiej strefy ekonomicznej oraz uczestników innych projektów.
Kurs trwa łącznie 75 godzin szkoleniowych, które są ujęte w harmonogramie. Liczba godzin szkolenia została podana w godzinach szkoleniowych (1h szkoleniowa = 45 minut).
Przerwy:
Przerwy nie są wliczone do czasu kursu.
Przerwy o łącznej długości 8h zegarowych ujęte w harmonogramie (niewliczone do czasu kursu) nie zostały ujęte oddzielnie ze względu na praktyczny charakter kursu. Osoba prowadząca szkolenie robi je w momencie zakończenia danego etapu zabiegu. Tempo wykonywania zabiegu może się różnić dla każdego uczestnika, zależy też od szybkości wejścia i wyjścia z np. procesu hipnozy (sprawa indywidualna), więc nie ma możliwości podania precyzyjnego czasu rozpoczęcia i zakończenia przerwy.
Szczegółowy program:
Moduł 1
Dzień 1
- Przestawienie siebie, przedstawienie uczestników.
- Mapa i cele kursu ustawień systemowych
- Wyjaśnienie podstawowych pojęć i założeń pracy metodą ustawień systemowych.
- Podstawowe prawa pracy systemowej.
- Znaczenie języka ustawień systemowych, jak czytać pole informacyjne
- Podstawowe narzędzia odczytywania sygnałów i dynamik w polu.
- Praca w grupach, superwizja, pytania uczestników. Podsumowanie dnia.
Dzień 2
- Kluczowe kompetencje terapeuty ustawień systemowych, narzędzia oraz postawa.
- Znaczenie, struktura oraz charakter pola informacyjnego. Koncepcja R. Sheldrake.
- Ćwiczenia praktyczne w parach lub trójkach
- Dialog i rozmowa terapeutyczna z klientem. Struktura i pułapki.
- Przykłady pracy z tematami uczestników oraz dokładne omówienie etapu i przebiegu ustawienia.
- Praca w grupach, superwizja, pytania uczestników.
- Prezentacja filmu o metodzie ustawień hellingerowskich.
- Podsumowanie modułu 1. Czego się nauczyłam/-em, co zabieram?
Moduł 2
Dzień 1
- Znaczenie ciała w pracy z ustawieniem. Omówienie metody SIBAM w pracy ustawionej.
- Co oznacza choroba w systemie, jak odnajdywać i odczytywać rodowe programy chorób w rodzinie oraz w rodzie.
- Podstawowe, ukryte dynamiki w pracy z symptomami lub syndromami.
- Jak pracować z powtarzającymi się chronicznymi symptomami w pracy z klientem indywidualnym?
- Podsumowanie -znaczenie traumy w sytuacjach choroby. Sesja pytań i odpowiedzi.
Dzień 2
- Jak choroba tworzy traumę, a trauma chorobę. Czym się różni trauma od choroby.
- Podstawowe dynamiki w chorobach cywilizacyjnych, uzależnienia, choroby autonomicznego układu nerwowego
- Praca z przykładami symptomów, chorób uczestników kursu.
- Omówienie przebiegu, interwencji terapeutycznych, zakończenia.
- Praktyczne ćwczenia w podgrupach, pytania, odpowiedzi, superwizja.
Dzień 3
- Praca z tematami somatycznymi w ramach praktyki indywidualnej w gabinecie – praca na figurkach i innego rodzaju artefaktach, atrybutach.
- Prezentacja pracy z zastosowaniem figurek.
- Podstawowe zasady pracy w gabinecie: figurki talerz, pozycja klienta.
- Czym jest zdrowie, a czym jest choroba. Systemowa koncepcja zdrowia.
- Praca na zasobach i możliwościach klienta. Znaczenie refleksji dotyczącej systemu oraz osobistej.
- Wywiad i znaczące pytania, pomocne w odkrywaniu ukrytych wzorców zachowań prowadzących do choroby.
- Przykłady pracy z uczestnikami kursu oraz pytania dotyczące przypadków z praktyki osobistej.
- Praca w grupach, superwizja, pytania uczestników. Podsumowanie dnia.
Moduł 3
Dzień 1
- Biologiczne i psychologiczne znaczenie traumy.
- Podstawowe mechanizmy tworzenia i działania traumy.
- Praca z podstawowymi mechanizmami reagowania na traumę: ucieczka, agresja, zamrożenie.
- Przykłady pracy z doświadczeniami traumatycznymi.
- Wnioski, pytania uczestników, podsumowanie.
Dzień 2
- Praktyczne zastosowanie pozyskanej wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu ustawień systemowych.
- Prezentacja przypadków klientów uczestników: przedstawienie przypadku, hipotezy, przeprowadzenie ustawienia – 1 cześć
- Prezentacja przypadków klientów uczestników: przedstawienie przypadku, hipotezy, przeprowadzenie ustawienia – 2 cześć
- Prezentacja przypadków klientów uczestników: przedstawienie przypadku, hipotezy, przeprowadzenie ustawienia – 3 cześć
- Dyskusja grupowa: granice i możliwości pracy systemowej.
- Superwizja pracy uczestników, informacje zwrotne.
Dzień 3
- Podsumowanie, informacja zwrotna, wnioski płynące z części praktycznej.
- Uzupełniająca praca praktyczna z uczestnikami szkolenia ustawień
- Dyskusja grupowa: granice i możliwości pracy systemowej.
- Prezentacja filmu o zasobach i kompetencjach terapeuty.
- Zasoby, postawa, atrybuty terapeuty ustawień systemowych.
- Runda podsumowująca, informacje zwrotne, test końcowy.
Walidacja efektów uczenia się.
Walidacja w formie testu odbywa się na zakończenie kursu. Obserwacja w warunkach symulowanych odbywa się poprzez zebranie nagrań podczas wykonywania wybranych ćwiczeń praktycznych. Testy i nagrania są sprawdzane przez osobę prowadzącą walidację najpóźniej w dzień następujący po kursie i wtedy znane są wyniki walidacji.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł I, dzień 1, punkty 1-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 05-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł I, dzień 1, punkty 4-6. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 05-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł I, dzień 1, punkt 7. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 05-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł I, dzień 2, punkty 1-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 06-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł I, dzień 2, punkty 4-5. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 06-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł I, dzień 2, punkty 6-8. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 06-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł II, dzień 1, punkty 1-2. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 09-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł II, dzień 1, punkty 3-5. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 09-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł II, dzień 2, punkty 1-2. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 10-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł II, dzień 2, punkty 3-4. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 10-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł II, dzień 3, punkty 1-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 11-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł II, dzień 3, punkty 4-5. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 11-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł II, dzień 3, punkty 6-7. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 11-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł III, dzień 1, punkty 1-3. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 06-11-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł III, dzień 1, punkty 4-5. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 06-11-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł III, dzień 2, punkty 1-2. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 07-11-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł III, dzień 2, punkt 3. W bloku szkol. uwzględniono 20 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 07-11-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł III, dzień 2, punkt 4. W bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 07-11-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł III, dzień 3, punkty 1-2. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 08-11-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – Moduł III, dzień 3, punkty 3-6. W bloku szkol. uwzględniono 30 min. przerwy | Prowadzący Anna Staszek | Data realizacji zajęć 08-11-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-11-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 92,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 92,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Staszek
Od kilku lat działa samodzielnie w Anna Iva Staszek Insight, prowadząc sesje indywidualne oraz warsztaty rozwojowe.
Dodatkowe doświadczenie zbudowane na fundamentach wieloletniej edukacji:
Dwupoziomowe (poziom podstawowy i zaawansowany) szkolenie z Heiko Hinrichsen (2005- 2009 Family Affair)
Szkoła Cichych Ustawień z Gerhardem Walperem (2011-2013 Taunus Institute).
Uczestniczyła aktywnie w szkoleniach i warsztatach z Adrea Drohlą, Wolfgangiem Duesserem oraz Gunterem Schrickerem.
Diet and Life Style Coaching z Iriną Prekop, Mocne Trzymanie, Rehabilitacja Porodu, Collinem Sissonem i Magdaleną Janicką Integrująca Obecność.
Przez 5 lata aktywnie współpracowała z Kliniką Integrative Medical Centre dr Agrawal, prowadząc pacjentów ku zrozumieniu źródła choroby oraz poznaniu swoich zasobów zdrowotnych, wspierałam ich w różnorodnych procesach indywidualnych.
Jest autorką i prowadzącą tematyczne warsztaty z zastosowaniem metody ustawień systemowych: Moja Siła, Mój Ród. Sięgam po Więcej. Choroba drogą do uzdrowienia. Miłość, Powołanie i Pieniądze.
Posiada doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia danych dotyczących oferowanej usługi do BUR.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Do kursu każdy uczestnik otrzymuje:
- skrypt z materiałami dydaktycznymi
- narzędzia do pracy podczas kursu
- certyfikat ukończenia szkolenia w języku polskim
- zaświadczenie MEN-III/1
Warunki uczestnictwa
- Przed dokonaniem zapisu na usługę, prosimy o kontakt z Organizatorem w celu potwierdzenia dostępności miejsc. Prosimy o kontakt mailowy spasja@spasja.pl lub telefoniczny.
- Obowiązkowy jest zapis poprzez stronę https://spasja.pl. Procedura opisana jest na stronie. Tylko zapis na stronie dostawcy usług gwarantuje rezerwację miejsca na kursie.
- Przy zapisie przez stronę www.spasja.pl należy wybrać przelew tradycyjny, ale bez wykonywania go
- W komentarzu należy zaznaczyć, że kurs będzie dofinansowany ze środków BUR oraz podać pełne dane do faktury.
- Po wysłaniu formularza i potwierdzeniu zapisu przez organizatora, można dokonać zapisu na usługę poprzez BUR.
- Wymagane jest przeczytanie i zaakceptowanie REGULAMINU świadczenia usług szkoleniowych SPASJA.
Informacje dodatkowe
- Kurs odbywa się w języku polskim
- Zwolnienie z VAT ze względu na rodzaj prowadzonej działalności (art. 43 ust 1 ustawy o VAT)
- Liczba godzin szkolenia została podana w godzinach szkoleniowych (1h szk.= 45 minut)
- Przerwy ujęte w harmonogramie (niewliczone do czasu kursu) nie zostały ujęte oddzielnie ze względu na praktyczny charakter kursu. Osoba prowadząca kurs robi je w momencie zakończenia danego etapu zabiegu. Tempo wykonywania zabiegu może się różnić dla każdego uczestnika, więc nie ma możliwości podania precyzyjnego czasu rozpoczęcia i zakończenia przerwy.
- Walidacja w formie testu odbywa się na zakończenie kursu. Obserwacja w warunkach symulowanych odbywa się poprzez zebranie nagrań podczas wykonywania wybranych ćwiczeń praktycznych. Testy i nagrania są sprawdzane przez osobę prowadzącą walidację najpóźniej w dzień następujący po kursie.
- Koszt szkolenia nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową
- Wymagane uczestnictwo w minimum 80% zajęć
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Sala szkoleniowa spełnia wymogi Sanepidu i Straży Pożarnej: bezpieczne i higieniczne warunki pracy.