Ekoedukator / Ekoedukatorka – szkolenie zawodowe , z zewnętrznym egzaminem kwalifikacyjnym.
Ekoedukator / Ekoedukatorka – szkolenie zawodowe , z zewnętrznym egzaminem kwalifikacyjnym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaEkologia i rolnictwo / Ochrona środowiska
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób prowadzących lub chcących prowadzić działania edukacyjne (np.nauczyciele, edukatorzy, animatorzy, trenerzy, aktywiści itp.) w zakresie zrównoważonego rozwoju, zmian klimatu i odpowiedzialnej konsumpcji z uwzględnieniem wartości ekologicznych i ESG. Szkolenie kończy się egzaminem kwalifikacyjnym, uczestnik otrzymuje certyfikat kwalifikacyjny Fundacji VCC z kwalifikacją Ekoedukator/Ekoedukatorka.
Skierowane do osób dorosłych, mieszkańców województwa śląskiego zainteresowanych zmianą kwalifikacji, kompetencji, w tym przekwalifikowaniem się zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i zielonymi kompetencjami, które:
1.Z własnej inicjatywy chcą się szkolić, nabywać nowe (zielone) kompetencje lub kwalifikacje, 2.Mieszkają lub pracują lub uczą się na terenie województwa śląskiego 3.Wsparcie obejmuje osoby dorosłe, chcące nabyć nowych umiejętności lub podnieść swoje kompetencje/kwalifikacje poprzez dofinansowanie kosztów usług rozwojowych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji25-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie kompetencji zawodowych i podjęcia samodzielnych działań edukacyjnych np. nauczycieli, edukatorów, animatorów, trenerów, aktywistów w zakresie zrównoważonego rozwoju, zmian klimatu i odpowiedzialnej konsumpcji. Uczestnik wdroży etyczne metody przekazywania trudnych tematów bez wzbudzania poczucia winy, z naciskiem na budowanie relacji, dialog i sprawczość oraz metody prowadzenia warsztatów, pracy z oporem i storytellingu jako narzędzia zmiany społecznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje terminologię związaną ze zrównoważonym rozwojem, kryzysem klimatycznym, dekarbonizacją, bioróżnorodnością, gospodarką obiegu zamkniętego i zieloną transformacją. | Kryteria weryfikacji Opracowuje i omawia wybrany termin związany ze zrównoważonym rozwojem | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Charakteryzuje etyczne fundamenty edukacji o klimacie | Kryteria weryfikacji Prezentuje dwa wybrane etyczne elementy edukacyjne | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Rozróżnia problemy globalne i doświadczenia osobiste związane ze zrównoważonym rozwojem | Kryteria weryfikacji Opracowuje wybrany model globalnego problemu środowiskowego i przekłada go na osobiste działanie | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Stosuje Storytelling jako narzędzie zmiany społecznej | Kryteria weryfikacji Tworzy storytelling na temat wybranego zagadnienia związanego z ochroną środowiska | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Określa co to jest greenwashing i ESG. | Kryteria weryfikacji Wymienia i omawia po dwa przykłady dobrych i złych praktyk komunikacyjnych związanych z greenwashingiem I ESG. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje elementy pracy z oporem | Kryteria weryfikacji Prezentuje w praktyce jeden z wybranych modeli pracy z oporem przeciwko zmianom środowiskowym | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Nabywa umiejętności stosowania autorskiego narzędzia do opracowania scenariusza aktywności edukacyjnej | Kryteria weryfikacji Opracowuje własne "eko-przesłanie" - efekt pracy warsztatowej | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja VCC 20-538 Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16, NIP 7123281299
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja VCC 20-538 Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16, NIP 7123281299
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie trwa 20 godzin zegarowych. Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne, w tym 7 godzin i 45 minut teorii, 10 godzin praktyki, 15 minut przerwy oraz 2 godziny egzaminu. Przerwy i egzamin są wliczone w czas szkolenia.
Uczestnicy szkolenia mają zapewniony dostęp do niezbędnego sprzętu i programów do ćwiczeń praktycznych.
Celem szkolenia Ekoedukator / Ekoedukatorka jest wykształcenie kompetentnych edukatorów, którzy będą potrafili skutecznie promować zrównoważony rozwój i świadomość zmian klimatycznych poprzez nowoczesne i angażujące metody edukacyjne. Uczestnicy zdobędą wiedzę teoretyczną i praktyczne umiejętności niezbędne do prowadzenia warsztatów, tworzenia materiałów edukacyjnych oraz radzenia sobie z emocjami i wyzwaniami w pracy edukatora.
Efekty szkolenia:
- Znajomość podstaw edukacji dla zrównoważonego rozwoju i zmian klimatu:
- Uczestnicy będą rozumieć kluczowe zagadnienia związane z edukacją ekologiczną, zrównoważonym rozwojem oraz mechanizmami zmian klimatycznych.
- Umiejętność tworzenia scenariuszy warsztatów i materiałów edukacyjnych:
- Potrafią przygotować angażujące i merytorycznie wartościowe scenariusze zajęć dostosowane do różnych grup odbiorców.
- Będą tworzyć różnorodne materiały edukacyjne, które skutecznie przekazują wiedzę i inspirują do działań proekologicznych.
- Znajomość technik pracy z trudnymi emocjami i oporem:
- Nauczą się rozpoznawać i skutecznie zarządzać emocjami uczestników, co zwiększy skuteczność prowadzonych zajęć.
- Opanują metody radzenia sobie z oporem i trudnościami w procesie edukacyjnym.
- Rozumienie zjawiska greenwashingu i umiejętność jego przedstawiania:
- Będą potrafili identyfikować greenwashing, wyjaśniać mechanizmy tego zjawiska i mówić o nim w sposób wspierający i transformujący, promujący autentyczność i świadome działania.
- Wykorzystywanie storytellingu jako narzędzia edukacyjnego:
- Nauczą się stosować narrację i opowiadanie historii, aby zwiększyć zaangażowanie i skuteczność przekazu edukacyjnego.
- Będą potrafili tworzyć inspirujące opowieści, które motywują do proekologicznych postaw i działań.
Szkolenie Ekoedukator / Ekoedukatorka ma na celu wyposażyć uczestników w kompleksowe kompetencje edukacyjne, niezbędne do skutecznego promowania zrównoważonego rozwoju oraz skutecznego komunikowania wyzwań związanych ze zmianami klimatycznymi, w sposób angażujący, autentyczny i wspierający zmianę postaw.
Program modułowy
Moduł I: Wprowadzenie do edukacji dla zrównoważonego rozwoju
- Edukacja klimatyczna i środowiskowa – czym jest i dlaczego jest potrzebna? Wprowadzenie do pojęć: zrównoważony rozwój, klimat, bioróżnorodność, ślad ekologiczny, GOZ, ESG
- Nowa podstawa programowa, trendy w edukacji i oczekiwania rynku (edukacja formalna, pozaformalna, działania NGO, CSR i projekty UE)
- Etyczne fundamenty edukacji o klimacie – jak mówić o trudnych tematach z empatią
- i szacunkiem, bez wpędzania w poczucie winy i zawstydzania
Moduł II: Metody angażującej edukacji
- Edukacja o modzie i konsumpcji – jak mówić o globalnych problemach przez bliskie, codzienne doświadczenia (case study: ubrania, jedzenie, odpady)
- Edukacja przez doświadczenie – jak budować warsztaty, które poruszają, zamiast tylko informować
- Gry, symulacje, dramy, karty i inne narzędzia w pracy z grupą – przegląd metod
Moduł III: Storytelling i komunikacja transformująca
- Storytelling jako narzędzie zmiany społecznej – jak opowiadać o środowisku, by angażować emocjonalnie i budować sprawczość
- Jak mówić o greenwashingu – przykłady dobrych i złych praktyk komunikacyjnych.
- Unijne regulacje dot. green claims i etyka języka
- Jak mówić, żeby nie oceniać – komunikacja empatyczna, narzędzia NVC (Nonviolent Communication), podejście „wszyscy jesteśmy w procesie” oraz strategia małych kroków
- Praca z oporem – dlaczego ludzie nie wierzą w zmiany klimatu?
- Jak reagować na denializm, sceptycyzm, apatię lub atak?
- Budowanie sojuszy – jak zapraszać do współpracy szkoły, biblioteki, domy kultury, firmy, organizacje pozarządowe (NGO) i społeczności lokalne
- Edukacja w działaniu: przykłady mikrokampanii, wystaw, warsztatów i happeningów i jak przekształcać wiedzę w angażujące działania
- Warsztaty praktyczne: stworzenie własnego „eko-przesłania” i scenariusza aktywności edukacyjnej z wykorzystaniem storytellingu. Praca z autorskim narzędziem prowadzącej: „Kartami odpowiedzialnej mody”
Moduł IV: Profesjonalizacja roli eko-edukatora
- Jak budować i rozwijać swoją markę jako eko-edukator/ka – możliwości współpracy, granty, projekty, prowadzenie działań komercyjnych i społecznych. Przykłady eko-influencerek
- Jak tworzyć własne materiały edukacyjne i scenariusze zajęć – od inspiracji do gotowego warsztatu (60 min)
- Media społecznościowe w służbie edukacji – jak budować zaangażowaną społeczność wokół edukacji środowiskowej. Analiza wybranych marek eko-influencerek
- Zasady projektowania i ewaluacji działań edukacyjnych – jak mierzyć efekty, zbierać feedback i podnosić jakość (30 min)
- Warsztaty: prezentacja pomysłów uczestników i wspólna analiza edukacyjnych mikroprojektów (90 min)
Egzamin końcowy
- - część testowa (pytania z wiedzy merytorycznej)
- - prezentacja autorskiego scenariusza warsztatu lub mikroprojektu edukacyjnego
- certyfikacja
Szkolenie kończy się egzaminem , walidacją, certyfikacją przeprowadzoną przez trenera wskazanego przez zewnętrzną firmę egzaminacyjną - Fundację VCC.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Edukacja klimatyczna i środowiskowa – czym jest i dlaczego jest potrzebna? - wykład, teoria | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 2. Nowa podstawa programowa, trendy w edukacji i oczekiwania rynku (edukacja formalna, pozaformalna, działania NGO, CSR i projekty UE) - wykład, teoria | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 3. Etyczne fundamenty edukacji o klimacie – jak mówić o trudnych tematach z empatią i szacunkiem, bez wpędzania w poczucie winy i zawstydzania - wykład, teoria | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Edukacja o modzie i konsumpcji – jak mówić o globalnych problemach przez bliskie, codzienne doświadczenia - wykład, teoria | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 2. Edukacja przez doświadczenie – jak budować warsztaty, które poruszają, zamiast tylko informować - ćwiczenia, praktyka | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Storytelling jako narzędzie zmiany społecznej – jak opowiadać o środowisku, by angażować emocjonalnie i budować sprawczość - ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Gry, symulacje, dramy, karty i inne narzędzia w pracy z grupą - ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Jak mówić o greenwashingu – przykłady dobrych i złych praktyk komunikacyjnych. Unijne regulacje dot. green claims i etyka języka - wykład, teoria | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Zasady projektowania i ewaluacji działań edukacyjnych – jak mierzyć efekty, zbierać feedback i podnosić jakość - ćwiczenia, praktyka | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Jak mówić, żeby nie oceniać – komunikacja empatyczna, narzędzia NVC- ćwiczenia, praktyka | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Praca z oporem – dlaczego ludzie nie wierzą w zmiany klimatu? Jak reagować na denializm, sceptycyzm, apatię lub atak? - praktyka | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Budowanie sojuszy – jak zapraszać do współpracy szkoły, biblioteki, domy kultury, firmy, organizacje pozarządowe (NGO) i społeczności lokalne - wykład, teoria | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Edukacja w działaniu: przykłady mikrokampanii, wystaw, warsztatów i happeningów – jak przekształcać wiedzę w angażujące działania - wykład, teoria | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Warsztaty praktyczne: stworzenie własnego „eko-przesłania” i scenariusza aktywności edukacyjnej z wykorzystaniem storytellingu. - praktyka | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Jak budować i rozwijać swoją markę jako eko-edukator/ka – możliwości współpracy, granty, projekty, prowadzenie działań komercyjnych i społecznych.Praktyka | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Jak tworzyć własne materiały edukacyjne i scenariusze zajęć- praktyka | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Media społecznościowe w służbie edukacji – jak budować zaangażowaną społeczność wokół edukacji środowiskowej. Analiza wybranych marek- wykład, teoria | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Warsztaty: prezentacja pomysłów uczestników i wspólna analiza edukacyjnych mikroprojektów - praktyka | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Egzamin teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Egzamin praktyczny, certyfikacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Certyfikacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 262,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 262,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 430,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 430,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 492,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 492,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Zajączkowska
Od stycznia 2025 Ambasadorka Europejskiego Paktu Klimatycznego- inicjatywy Komisji Europejskiej.
Prowadzi szkolenia dla nauczycieli szkół podstawowych i średnich w ramach programu Be.Eco x Digital University. Uczestniczy w licznych panelach na temat transformacji branży mody: Szczyt Klimatyczny PRE COP 27, Insummit.pl, Muzeum Warszawy, Goethe Institut, PARP, PNB Green Film Festival, Festiwal Zaprojektowani, Targi Jestem Vintage x VIA MODA, Fashion_PL Conference. Prowadzi panele dla Centrum Designu Gdynia i Circular Tex Hub.Prowadzi wykłady i warsztaty fla firm i organizacji. Autorka książki "Odpowiedzialna moda" (Wydawnictwo Znak, 2022)
i popularnego podcastu "Odpowiedzialna moda" (ponad pół miliona odsłuchań).
Edukuje na temat zrównoważonej mody
Regularnie obecna w mediach krajowych.
Adres mejlowy: zajaczkowska.f@gmail.com
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna w formacie PDF , zeszyt ćwiczeń , dostęp d o programów i sprzętu komputerowego niezbędnego do zajęć praktycznych, książka Katarzyny Zajączkowskiej "Odpowiedzialna moda".
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat potwierdzający udział i ukończenie szkolenia.
Uczestnik szkolenia zostanie poddany egzaminowi i certyfikacji przez zewnętrznego trenera wyznaczonego przez Fundację VCC w Lublinie oraz otrzyma certyfikat tej fundacji z określeniem zdobytej kwalifikacji.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być obecny na co najmniej 80% czasu zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć, np. w formie testu wiedzy, testu kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia zajęć.
Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących rozumianych jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie nabywanych umiejętności. Metodologia pracy oparta jest o cykl uczenia się ludzi dorosłych, dzięki czemu teoria połączona jest z refleksją, doświadczeniem oraz dyskusją grupy, mającą na celu podsumowanie danego tematu.
Uczestnik musi wziąć udział w procesach egzaminu i certyfikacji przeprowadzonych przez Fundację VCC.
Informacje dodatkowe
Proces egzaminu oraz certyfikacji są odrębnymi procesami prowadzonymi przez instytucję zewnętrzną - Fundację VCC.
Szkolenie odbywa się w formie mieszanej - stacjonarnej i zdalnej w czasie rzeczywistym.
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Stowarzyszenie Kobieta Szczęśliwa jest Licencjonowaną przez VCC Akademią Egzaminacyjną i Partnerem Egzaminacyjnym.
Usługa szkoleniowa zwolniona z podatku VAT na podstawie §3 ustęp 1. pkt.14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013/ Dz. U. 2020.0.1983.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
PLATFORMA: Usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym ( w pierwszym dniu szkolenia).
OKRES WAŻNOŚCI LINKU: od 26.01.2026 (godz. 16:00) do 30.01.2026 (godz. 19.00.).
MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G)
NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Linux) Firefox 27+, Chrome 30+
MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon