Social media w salonie beauty - szkolenie
Social media w salonie beauty - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do:
1. Właścicieli lub pracowników salonów beauty (salony kosmetyczne, studia makijażu, salony fryzjerskie, gabinety kosmetyczne itp.), którzy chcą skutecznie wykorzystać media społecznościowe do promocji swojej marki, przyciągnięcia klientów i zwiększenia zaangażowania społeczności
2. Początkujących social media managerów, którzy pragną zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne do efektywnego zarządzania kontami w mediach społecznościowych dla firm beauty
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji10-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Social media w salonie beauty - szkolenie" przygotowuje uczestnika do prowadzenia kont w social mediach (Facebook/Instagram) oraz budowanie świadomości biznesowej z zakresu profesjonalnego wizerunku firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy i prowadzi konta w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji • analizuje konta w mediach społecznościowych• analizuje najczęściej popełniane błędy • wskazuje obszary wymagające poprawy • określa grupę docelową • świadomie tworzy i stosuje lejek marketingowy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Nagrywa i montuje Reels na Instagramie | Kryteria weryfikacji • analizuje trendy na Instagramie• tworzy spójne treści z marką • przyspiesza tempo pracy w social mediach • stosuje automatyzację procesów • stosuje narzędzia wspomagające skrócenie procesu obsługi Klienta w SM • tworzy estetyczne i spójne grafiki na social media • stosuje narzędzia do tworzenia grafik • nagrywa estetyczne kadry • opanował podstawy kompozycji i oświetlenia • stosuje aplikacje i narzędzie do montażu video • tworzy plan publikacji i strategii contentowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Świadomie kształtuje własny rozwój i swojej marki | Kryteria weryfikacji • przeprowadza autodiagnozę własnego wizerunku w mediach społecznościowych• dostosowuje komunikaty do odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych (1 godzina = 45 minut).
Czas trwania: 20 godzin dydaktycznych, w tym 8 godzin teoretycznych i 12 godzin praktycznych.
Harmonogram usługi może ulegać nieznacznemu przesunięciu czasowemu ze względu na umiejętności uczestnika. Podczas usługi przewidziane są przerwy ujęte w harmonogramie, które wliczają się w czas usługi.
Usługa przeznaczona jest dla:
1. właścicieli lub pracowników salonów beauty (salony kosmetyczne, studia makijażu, salony fryzjerskie, gabinety kosmetyczne itp.), którzy chcą skutecznie wykorzystać media społecznościowe do promocji swojej marki, przyciągnięcia klientów i zwiększenia zaangażowania społeczności
2. Początkujących social media managerów, którzy pragną zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne do efektywnego zarządzania kontami w mediach społecznościowych dla firm beauty
Usługa składa się z części teoretycznej (prezentacja multimedialna) oraz praktycznej praca na laptopie/telefonie z własnym kontem w mediach społecznościowych.
Uczestnik potwierdza swoją obecność poprzez podpisanie listy obecności. Na koniec szkolenia przeprowadzana jest walidacja. Walidacja składa się z 2 części: test teoretyczny dotyczy zagadnień teoretycznych, a analiza dowodów i deklaracji dotyczy części praktycznej.
Instruktor weryfikuje na bieżąco postępy uczestnika, odnotowując je na protokole zaliczenia, a po zakończonym szkoleniu uczestnik wypełnia ankietę wewnętrzną Dostawcy Usługi.
Program:
- Sztuka nagrywania estetycznych kadrów - warsztaty praktyczne nagrywania video dla Instagram Reels
- Audyt konta na Instagramie: wskazanie błędów, obszary do poprawy dla estetycznego konta, dopracowanie BIO dla lepszego pozycjonowania się w wyszukiwarce IG
- Analiza sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa: określenie grupy docelowej, rekomendacje dotyczące treści, ćwiczenia praktyczne w tworzeniu przekazów reklamowych
- Lejek marketingowy w praktyce: omówienie konceptu lejka marketingowego oraz praktyczne zastosowanie czyli od obserwatora do lojalnego Klienta
- Viral na Instagramie: analiza trendów na Instagramie, kiedy warto dążyć do viralu, a kiedy skupić się na innych formach treści, ocena spójności treści z marką
- Jak przyspieszyć tempo pracy w social mediach: wstęp do automatyzacji i narzędzi wspomagających skrócenie procesu obsługi Klienta w SM
- Jak stworzyć estetyczne i spójne grafiki na social media: wprowadzenie do zasad projektowania graficznego, narzędzia do tworzenia grafik oraz praktyczny instruktarz krok po kroku
- Sztuka nagrywania estetycznych kadrów: podstawy kompozycji i oświetlenia, techniki nagrywania video z myślą o Instagram Reels
- Montaż Instagram Reels, które przekażą wartość marki: wprowadzenie do montażu video oraz narzędzia i aplikacje do montażu
- Ćwiczenia praktyczne w tworzeniu i montażu Reels: nagrywanie materiału video, montaż nagranych klipów
- Tworzenie planu publikacji i strategii contentowej: jak zaplanować publikacje na Instagramie, tworzenie harmonogramu i strategii contentowej
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 część teoretyczna: Wizerunek i estetyka marki w social mediach | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 część teoretyczna: Audyt konta na Instagramie, Lejek marketingowy w praktyce | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 przerwa | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 część praktyczna: audyt profilu uczestnika | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 część praktyczna: Analiza sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 przerwa | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 część praktyczna: tworzenie przekazów reklamowych, zastosowanie lejka w praktyce | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 część teoretyczna: Viral na Instagramie – kiedy warto?, Jak przyspieszyć tempo pracy w social mediach | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 przerwa | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 część praktyczna: Projektowanie estetycznych grafik w social mediach | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 część praktyczna: Sztuka nagrywania estetycznych kadrów, nagrywanie materiału video do Reels | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 przerwa | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 część praktyczna: Montaż Reels, które przekazują wartość marki, montaż nagranego materiału | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 215,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 215,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Izabela Skrzyniarz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje materiały graficzno-tekstowe.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisem na szkolenie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu sprawdzenia dostępności wolnych miejsc.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie www.dialexi.pl:
https://dialexi.pl/formularze/formularz_uczestnika/
Informacje dodatkowe
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych (1 godzina szkolenia = 45 minut).
Cena nie zawiera kosztów wyżywienia, noclegu i transportu.
Dla podmiotów/osób uczestniczących w usłudze, które otrzymają dofinansowanie min. 70%, koszt szkolenia jest zwolniony z podatku VAT (podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień: § 3 ust. 1 pkt 14).
Dla podmiotów/osób uczestniczących w usłudze, które otrzymają dofinansowanie mniejsze niż 70%, podmiot świadczący usługę wystawi fakturę doliczając 23% VAT.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi