Akademia HR: Digital- wykorzystanie narzędzi i systemów ICT - usługa szkoleniowa
Akademia HR: Digital- wykorzystanie narzędzi i systemów ICT - usługa szkoleniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do: pracowników działów HR i kadr, menedżerów i liderów zespołów odpowiedzialnych za zarządzanie personelem, właścicieli i osób zarządzających firmami
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji07-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do sprawnego poruszania się w środowisku narzędzi teleinformatycznych oraz posługiwania się sprzętem komputerowym oraz różnymi programami ( w tym platformami HCM) niezbędnymi w efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi. Uczestnik uzyska łatwość w nabywaniu nowych umiejętności w tym zakresie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Dopasowuje i wykorzystuje sprzęt ICT potrzebny do wykonania pracyw obszarze HR. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i dokumentuje zestawy sprzętowe oraz oprogramowanie niezbędne do efektywnego zarządzania procesami HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje środowisko programów operacyjnych (Windows / MS Office) wykorzystywanych w firmie. | Kryteria weryfikacji Korzysta z funkcji programów operacyjnych (Windows / MS Office) do realizacji zadań wykonywanych w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobrze identyfikuje możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędziapracy zdalnej i wykorzystuje je w praktyce. | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje różnorodne możliwości zastosowania Internetu oraz narzędzi internetowych w kontekście wyznaczonego obszaru działań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje główne i specjalistyczne funkcjonalności narzędzi /platform HRMS użytecznych w jego/jej organizacji | Kryteria weryfikacji Sporządza listę głównych i specjalistycznych funkcjonalności narzędzi/platform HRMS, które są użyteczne w jego/jej organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje znaczenie i określa główne kierunki rozwoju narzędzi /systemów ICT w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe trendy w rozwoju narzędzi oraz określa ich potencjalne zastosowanie w kontekście HR. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje sprzęt / narzędzia ICT dostępne w pracy / firmie. | Kryteria weryfikacji Efektywnie obsługuje dostępne w firmie oprogramowanie oraz sprzęt ICT, dokonując niezbędnych konfiguracji w celu optymalizacji procesów pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Swobodnie korzysta z powszechnie dostępnych, różnych narzędzizdalnej pracy i komunikacji. | Kryteria weryfikacji Sprawnie wybiera i wykorzystuje odpowiednie narzędzia zdalnej pracy i komunikacji, dostosowując je do specyfiki zadania oraz zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Korzysta z odpowiednich opcji specjalistycznych programówkomputerowych – szczególnie tych wykorzystywanych w HR | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje zaawansowane funkcje programów komputerowych przeznaczonych do zarządzania obszarem HR, w tym generuje raporty, analizuje dane oraz zarządza bazami danych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Korzysta z zaawansowanych rozwiązań platform on-line (np.specjalistyczne serwisy społecznościowe, narzędzia zdalnej komunikacji i współpracy). | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje zaawansowane funkcje specjalistycznych platform społecznościowych oraz narzędzi zdalnej komunikacji i współpracy do efektywnej realizacji zadań w obszarze HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przygotowuje wdrożenia narzędzi / platform HCM odpowiednich dladanej branży i organizacji. | Kryteria weryfikacji Planuje proces wdrożenia narzędzi / platform HCM, uwzględniając specyfikę branży i strukturę organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Identyfikuje znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacjii przekonuje innych do otwartej postawy w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje argumenty na rzecz digitalizacji i prowadzi dyskusję, w której przekonuje zespół do otwartego podejścia wobec wdrażania procesów cyfryzacji w organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Proponuje nowe rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania wewłasnej pracy. | Kryteria weryfikacji Inicjuje i uzasadnia wprowadzenie nowych narzędzi IT, które mogą poprawić efektywność własnej pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Pomaga innym pracownikom w wykorzystaniu programóww środowisku Windows / MS Office. | Kryteria weryfikacji Udziela wsparcia współpracownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą programów w środowisku Windows / MS Office. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Udoskonala pracę swoją i innych wykorzystując w pełni możliwościInternetu | Kryteria weryfikacji Doskonali procesy pracy, proponując konkretne rozwiązania cyfrowe oparte na narzędziach internetowych, które zwiększają efektywność zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Pomaga innym pracownikom w korzystaniu ze specjalistycznychprogramów komputerowych – szczególnie narzędzi / platform HCM. | Kryteria weryfikacji Proaktywnie udziela wsparcia współpracownikom w zakresie obsługi specjalistycznych programów komputerowych oraz platform HCM, wyjaśniając zasady ich działania i pomagając w rozwiązywaniu problemów technicznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Wprowadzenie do narzędzi ICT w HR
Moduł 1: Wprowadzenie do ICT w HR (2 godziny zajęcia teoretyczne)
- Wprowadzenie do szkolenia - zajęcia teoretyczne
- Definicja ICT i jego rola w HR - zajęcia teoretyczne
- Podstawowe definicje związane z ICT - zajęcia teoretyczne
- Trendy technologiczne w HR (AI, Big Data, analityka predykcyjna) - zajęcia teoretyczne.
Moduł 2: Mapa narzędzi HR w ramach systemu ICT (2,5 godziny (1 godzina zajęcia teoretyczne oraz 1,5 godziny zajęcia praktyczne))
- Systemy Human Capital Management (HCM) - zajęcia teoretyczne
- Systemy do Zarządzania Kadrami (HRMS) - zajęcia teoretyczne
- Platformy do automatyzacji rekrutacji online (ATS – Applicant Tracking System) - zajęcia praktyczne
- Systemy zarządzania szkoleniami (LMS – Learning Management System) - zajęcia praktyczne
- Systemy oceny pracowniczej - zajęcia praktyczne
- Narzędzia do analizy danych HR (People Analytics) - zajęcia praktyczne
Moduł 3: Analiza SWOT – wprowadzenie systemów ICT a rozwój przedsiębiorstwa (2,5 godziny (1 godzina zajęcia teoretyczne oraz 1,5 godziny zajęcia praktyczne))
- Wprowadzenie do analizy SWOT - zajęcia teoretyczne
- Ćwiczenie: analiza SWOT w zakresie wprowadzenia systemów ICT do przedsiębiorstwa - zajęcia praktyczne
- jak zwiększyć szansę na sukces podczas implementacji systemów ICT w działalności firmy? - zajęcia praktyczne
Dzień 2 – proces rekrutacji, feedbacku i ciągłego doskonalenia z narzędziami ICT
Moduł 4 – automatyzacja procesu rekrutacji (2 godziny zajęcia praktyczne)
- Tworzenie profilu kandydata i analiza CV z wykorzystaniem AI - zajęcia praktyczne
- Zakładanie konta i konfiguracja systemu ATS - zajęcia praktyczne
- Symulacja procesu rekrutacyjnego: publikacja ofert, selekcja kandydatów, analiza wyników - zajęcia praktyczne
Moduł 5: E-learning i LMS (Learning Management Systems) (2 godziny zajęcia praktyczne)
- Przegląd platform e-learningowych (np. Moodle, TalentLMS, Docebo) - zajęcia praktyczne
- Tworzenie kursów i zarządzanie materiałami szkoleniowymi - zajęcia praktyczne
- Monitorowanie postępów pracowników - zajęcia praktyczne
- Tworzenie kursów w wybranej platformie LMS - zajęcia praktyczne
- Testowanie materiałów szkoleniowych - zajęcia praktyczne
- Przygotowanie raportów postępu dla kadry zarządzającej - zajęcia praktyczne
Moduł 6: Zarządzanie wynikami i feedbackiem (3 godziny zajęcia teoretyczne)
- Systemy oceny pracowniczej (np. 360 stopni) - zajęcia teoretyczne
- Narzędzia do udzielania informacji zwrotnej i planowania rozwoju - zajęcia teoretyczne
- Analiza wyników i raportowanie - zajęcia teoretyczne
Dzień 3: Poprawa komunikacji wewnętrznej oraz efektywności dzięki systemowi ICT
Moduł 7: System CRM do poprawy relacji z klientami (1,5 godziny zajęcia teoretyczne)
- Definicja CRM - zajęcia teoretyczne
- Korzyści z wdrożenia systemu CRM - zajęcia teoretyczne
- Przykłady popularnych systemów CRM - zajęcia teoretyczne
Moduł 8: Cyfrowa komunikacja – korzystanie z rozwiązań w chmurze (1,5 godziny (45 minut zajęcia teoretyczne oraz 45 minut zajęcia praktyczne))
- Definicja i zalety rozwiązań w chmurze - zajęcia teoretyczne
- Rola chmury w cyfrowej komunikacji - zajęcia teoretyczne
- Przykłady zastosowania chmury w komunikacji - zajęcia praktyczne
- Przegląd popularnych narzędzi - zajęcia teoretyczne
- Funkcjonalności wspierające komunikację - zajęcia praktyczne
- Bezpieczeństwo danych w chmurze - zajęcia praktyczne
Moduł 9: Cyfrowe narzędzia do zarządzania czasem pracy i benefitami (2 godziny (1 godzina zajęcia teoretyczne oraz 1 godzina zajęć praktycznych))
- Znaczenie zarządzania czasem pracy i benefitami w organizacji - zajęcia teoretyczne
- Przegląd narzędzi - zajęcia teoretyczne
- Różne sposoby rejestracji czasu pracy (mobilna, stacjonarna) - zajęcia praktyczne
- Śledzenie nadgodzin i absencji - zajęcia praktyczne
- Generowanie raportów godzinowych - zajęcia praktyczne
- Tworzenie harmonogramów pracy dla zespołów - zajęcia praktyczne
- Uwzględnianie przerw, dni wolnych i wyjątkowych sytuacji (np. zwolnień lekarskich) - zajęcia praktyczne
- Powiadomienia dla pracowników o zmianach harmonogramu - zajęcia praktyczne
- Personalizacja benefitów - zajęcia praktyczne
- Platformy benefitowe - zajęcia praktyczne
Podsumowanie (1 godzina) - zajęcia teoretyczne
Walidacja (1 godzina) - zajęcia praktyczne
Szkolenie odbywa się w godzinach zegarowych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 60 minut.
W ciągu dnia zostały uwzględnione 2 przerwy po 30 minut które są wliczane do czasu trwania usługi.
Szkolenie składa się z 11,25 godzin teoretycznych, 9,75 godzin praktycznych w tym walidacja oraz 3 godzin przerw
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Cel edukacyjny: Usługa przygotowuje uczestników do sprawnego poruszania się w środowisku narzędzi teleinformatycznych oraz posługiwania się sprzętem komputerowym oraz różnymi programami ( w tym platformami HCM) niezbędnymi w efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi. Uczestnik uzyska łatwość w nabywaniu nowych umiejętności w tym zakresie.
Warunki organizacyjne: Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie komunikacyjnej Microsoft Teams. Szkolenie przewidziane jest dla grupy max. 16 osób
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Moduł 1: Wprowadzenie do ICT w HR - teoria | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Przerwa | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Moduł 2: Mapa narzędzi HR w ramach systemu ICT - 1 godzina zajęcia teoretyczne oraz 1,5 godziny praktyczne | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Przerwa | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Moduł 3: Analiza SWOT – wprowadzenie systemów ICT a rozwój przedsiębiorstwa - 1 godzina zajęcia teoretyczne oraz 1,5 godziny praktyczne | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Moduł 4 – automatyzacja procesu rekrutacji - praktyka | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Przerwa | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Moduł 5: E-learning i LMS (Learning Management Systems) - praktyka | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Przerwa | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Moduł 6: Zarządzanie wynikami i feedbackiem - teoria | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Moduł 7: System CRM do poprawy relacji z klientami - teoria | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Moduł 8: Cyfrowa komunikacja – korzystanie z rozwiązań w chmurze - 45 minut zajęcia teoretyczne oraz 45 minut praktyczne | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Przerwa | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Moduł 9: Cyfrowe narzędzia do zarządzania czasem pracy i benefitami - 1 godzina zajęcia teoretyczne oraz 1 godzina praktyczne | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Podsumowanie - teoria | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Przerwa | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Walidacja - praktyka | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 141,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 141,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Mikołajczyk
Obecnie pracuję jako szkoleniowiec w Vantis Holding, gdzie opracowuję i realizuję programy szkoleniowe dostosowane do potrzeb uczestników. Mam także duże doświadczenie w walidacji szkoleń z różnych obszarów, co pozwala mi dbać o ich wysoką jakość, merytorykę i skuteczność.
Jestem certyfikowanym trenerem w Vantis Holding, co potwierdza moje kompetencje w zakresie prowadzenia szkoleń oraz technik sprzedaży i zarządzania. Posiadam doskonałe umiejętności komunikacyjne, zdolności coachingowe oraz szeroką wiedzę z obszaru HR i sprzedaży. Moim celem jest inspirowanie i rozwijanie potencjału ludzi poprzez praktyczne i angażujące szkolenia oraz zapewnianie ich najwyższego standardu poprzez proces walidacji. Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą rozpoczęcia realizacji usługi rozwojowej. Posiada co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w dwóch ostatnich latach ( 24miesiącach ) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Podręcznik szkoleniowy
- Prezentacje w formacie PDF
- Checklista kompetencji cyfrowych
- Przykładowe case study
- Materiały dodatkowe (linki do zasobów online)
- Skrócone instrukcje obsługi narzędzi ICT
- Szablony dokumentów i raportów w MS Office
Informacje dodatkowe
Weryfikacja postępów oraz ocena osiągnięcia efektów uczenia się dokonywana będzie w trakcie realizacji szkolenia na bieżąco na podstawie testów przed i po szkoleniu, quizów, zadań praktycznych dokonywane indywidualnie.
Wybrana metoda walidacji umożliwia zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw).
Na pozytywne zaliczenie szkolenie potrzeba minimum 80% obecności oraz zdany test. Po zaliczeniu walidacji przewidziany jest certyfikat.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma komunikacyjna — Microsoft Teams
2. wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, kamera, mikrofon, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min. 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10 GB,
3. sieć: łącze internetowe minimum 50 kb/s,
4. system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa (marka nie ma znaczenia)
5. okres ważności linku: od 1 h przed godziną rozpoczęcia szkolenia w dniu pierwszym do godziny po zakończeniu szkoleń w dniu ostatnim