Praca z uczniem z zaburzeniem neurorozwojowym (ADHD, Zespół Aspergera, autyzm) w żłobku i przedszkolu
Możliwość dofinansowania
Praca z uczniem z zaburzeniem neurorozwojowym (ADHD, Zespół Aspergera, autyzm) w żłobku i przedszkolu
Numer usługi 2025/11/11/22414/3139668
2 000,00 PLN
brutto
2 000,00 PLNnetto
100,00 PLNbrutto/h
100,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
opiekunki dziecięce i nauczyciele przedszkola
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji08-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel szkolenia:Kształtowanie umiejętności w zakresie postępowania edukacyjnego i terapeutycznego wobec ucznia ze spektrum autyzmu.
Cele szczegółowe:
Uczestnik szkolenia:
• Pozna specyfikę rozwoju ucznia ze spektrum autyzmu.
• Podniesie własne kompetencje w zakresie pracy z uczniem ze spektrum autyzmu.
• Pozna metody pracy z uczniem na poszczególnych etapach edukacyjnych.
• Będzie mógł stosować różne formy metody i techniki stymulujące szeroko pojęty rozwój ucznia ze spektrum autyzmu.
• Będzie
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznawanie i rozumienie potrzeb dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi – uczestnik potrafi zidentyfikować cechy ADHD, Zespołu Aspergera i autyzmu oraz ich wpływ na zachowanie i uczenie się dziecka. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie identyfikuje cechy ADHD, Zespołu Aspergera i autyzmu na podstawie studium przypadku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosowanie strategii wspierających rozwój i samodzielność dziecka – uczestnik potrafi dostosować aktywności edukacyjne i zabawy do indywidualnych potrzeb dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zaprojektować lub zmodyfikować aktywność edukacyjną dostosowaną do indywidualnych potrzeb dziecka. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Empatyczna i efektywna komunikacja – uczestnik potrafi nawiązać relację z dzieckiem, współpracować z rodzicami i specjalistami, tworząc spójne wsparcie edukacyjne. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje umiejętność adekwatnej i empatycznej komunikacji z dzieckiem w symulowanej sytuacji wychowawczej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
- Psychologia i zaburzenia neurorozwojowe w różnym wieku szkolnym.
- Kryteria diagnostyczne oraz charakterystyka dzieci z autyzmem , Zespołem Aspergera oraz ADHD.
- Deficyty oraz wynikające z nich trudności, których doświadczają dzieci z autyzmem, Zespołem Aspergera oraz ADHD.
- Organizacja lekcji/zajęć oraz dobór odpowiednich metod i form nauczania.
- Jak pomóc dzieciom/uczniom z autyzmem, Zespołem Aspergera z oraz ADHD zdobywać wiedzę. Rola nauczyciela.
- Jak pomóc dzieciom/uczniom z autyzmem, Zespołem Aspergera oraz ADHD rozwijać umiejętności społeczne.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 1
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Psychologia i zaburzenia neurorozwojowe w różnym wieku szkolnym. | Prowadzący Paweł Pienkiewicz | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Paweł Pienkiewicz
mgr Paweł Pienkiewicz – psycholog, trener warsztatu i treningu interpersonalnego, terapeuta systemowy rodzinny w drodze do certyfikatu PTP, logoterapeuta, certyfikowany coach ICF W pracy z pacjentem koncentruje się na integralnym postrzeganiu osoby jako podmiotu oddziaływań społecznych i podmiotu decydującego o sobie. Pracuje w paradygmacie systemowym w oparciu o antropologię tomistyczną ze szczególnym uwzględnieniem logoterapii (V. Frankla) jako odnajdywania sensu życia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały własne
Warunki uczestnictwa
nauczycielki i opiekunki
Adres
Adres
ul. Warszawska 22
Stryków
woj. łódzkie
sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb szkoleń z opiekunkami
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Jakub Kotelecki
E-mail
j.kotelecki@eurodoradztwo.pl
Telefon
(+48) 538 198 500