Język angielski od podstaw A2 Online w czasie rzeczywistym.
Język angielski od podstaw A2 Online w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Dla dorosłych osób na poziomie A2.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji31-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi70
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji językowych w zakresie języka obcego, zakończone uzyskaniem zaświadczenia potwierdzającego osiągnięte efekty uczenia się. Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do posługiwania się językiem angielskim w obszarach gramatyki, słownictwa i fonologii na poziomie A2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (CEFR), zgodnie z opisanymi poniżej efektami uczenia się.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się nabywa nową wiedzę: Uczestnik przyswaja, systematyzuje i stosuje wiedzę z zakresu gramatyki, leksyki oraz fonologii języka obcego na poziomie A2, zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego. | Kryteria weryfikacji • Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu A2 (wg CEFR). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - umiejętności: Uczestnik używa potocznych wyrażeń i prostych wypowiedzi związanych z codziennymi potrzebami. Tworzy i zadaje proste pytania dotyczące życia prywatnego, takie jak miejsce zamieszkania, znajomi czy posiadane rzeczy, oraz udziela odpowiedzi na tego rodzaju pytania. Prezentuje siebie i innych, a także uczestniczy w prostych rozmowach, pod warunkiem że rozmówca komunikuje się powoli, zrozumiale i jest gotów do wsparcia | Kryteria weryfikacji • Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej na poziomie A2 (wg CEFR) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się - nabywa nowe kompetencje społeczne: Uczestnik inicjuje działania wspierające rozwój kompetencji językowych oraz nawiązuje i utrzymuje komunikację interpersonalną w języku obcym na poziomie podstawowym. | Kryteria weryfikacji • Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie A2 (wg CEFR). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Introductions and Personal Information (Unit 1)
- Tematyka i słownictwo: Przedstawianie się, pytania o dane osobowe, liczby, narodowość
- Gramatyka: Verb to be (am, is, are), pytania i odpowiedzi z to be (What’s your name? How old are you?)
- Funkcje językowe: Przedstawianie się, pytanie o imię, wiek, narodowość
Moduł 2: Family and Friends (Unit 2)
- Tematyka i słownictwo: Członkowie rodziny, przyjaciele, relacje międzyludzkie
- Gramatyka: Członkowie rodziny, przyjaciele, relacje międzyludzkieu)
- Funkcje językowe: Opisywanie rodziny, relacje między ludźmi, pytanie o stan cywilny i relacje
Moduł 3:Everyday Activities (Unit 3)
- Tematyka i słownictwo: Codzienne czynności, hobby, rutyna
- Gramatyka: Present Simple (twierdzenia, pytania i przeczenia), adverbs of frequency (always, sometimes)
- Funkcje językowe: Opisywanie codziennych zajęć, pytanie o codzienną rutynę
Moduł 4: Home and Accommodation (Unit 4)
- Tematyka i słownictwo: Typy mieszkań, pomieszczenia w domu, wyposażenie
- Gramatyka: There is/there are, prepositions of place (in, on, under, next to)
- Funkcje językowe: Opisywanie domu, pytanie o miejsce zamieszkania, porównywanie domów
Moduł 5: Food and Drink (Unit 5)
- Tematyka i słownictwo: Jedzenie, napoje, jedzenie w restauracjach
- Gramatyka: Countable and uncountable nouns, some/any, how much/how many, have got
- Funkcje językowe: Zamawianie jedzenia, pytanie o ceny, składniki dań
Moduł 6 : Shopping (Unit 6)
- Tematyka i słownictwo: Zakupy, ubrania, ceny
- Gramatyka: This/that/these/those, przymiotniki do opisu ubrań, pytania o ceny
- Funkcje językowe: Robienie zakupów, pytanie o ceny, opisywanie ubrań
Moduł 7: Travel and Transport (Unit 7)
- Tematyka i słownictwo: Podróże, środki transportu, planowanie podróży
- Gramatyka: Present Continuous for future plans, prepositions of movement (to, from, by)
- Funkcje językowe: Mówienie o podróżach, pytanie o środki transportu, planowanie przyszłych wyjazdów
Moduł 8: Health and Well-being (Unit 8)
- Tematyka i słownictwo: Zdrowie, samopoczucie, części ciała, choroby
- Gramatyka: Can/can’t for ability, imperatives (giving advice), have got (mówić o stanie zdrowia)
- Funkcje językowe: Opisywanie stanu zdrowia, udzielanie rad zdrowotnych, pytanie o samopoczucie
Moduł 9: Weather and Seasons (Unit 9)
- Tematyka i słownictwo: Pogoda, pory roku, klimat
- Gramatyka: Present Simple (opis pogody), will for predictions, przymiotniki do opisu pogody
- Funkcje językowe: Mówienie o pogodzie, pytanie o prognozy pogody, porównywanie pór roku
Moduł 10: Past Experiences (Unit 10)
- Tematyka i słownictwo: Przeszłość, podróże, doświadczenia życiowe
- Gramatyka: Past Simple (twierdzenia, pytania, przeczenia), regularne i nieregularne czasowniki w czasie przeszłym
- Funkcje językowe: Opisywanie przeszłych wydarzeń, pytanie o przeszłe doświadczenia, mówienie o podróżach i wakacjach
Walidacja końcowa:
Podsumowanie kursu i test A2
Warunki niezbędne do spełnienia przez UCZESTNIKA, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu - posiadanie wiedzy z języka ogólnego na poziomie A1 (opisanego wg CEFR).
Szkolenie na poziomie A2 przeznaczone jest dla osób, które osiągnęły poziom A1.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 71,43 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 71,43 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
EWELINA ZAWIŚLAN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na zajęciach wykorzystywane są materiały własne Szkoły oraz podręcznik. Koszt materiałów własnych oraz podręcznika wliczony w cenę kursu.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa:
1. Wykonanie testu poziomującego on-line.
2. Podpisanie umowy ze szkołą Centrum Edukacji i Rozwoju TIGER na realizację szkolenia.
3. Przystąpienie do walidacji.
4. Uczestnik zobowiązany jest do obecności na zajęciach w wymiarze minimum 80%, w innym wypadku pokrywa koszty usługi sam.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komputer/laptop z dostępem do Internetu. Kamera, słuchawki, mikrofon. Zajęcia na platformie do pracy zdalnej.