Język angielski od podstaw A1
Język angielski od podstaw A1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Dla dorosłych osób początkujących.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji31-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi70
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji językowych w zakresie języka obcego, zakończone uzyskaniem zaświadczenia potwierdzającego osiągnięte efekty uczenia się. Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do posługiwania się językiem angielskim w obszarach gramatyki, słownictwa i fonologii na poziomie A1 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (CEFR), zgodnie z opisanymi poniżej efektami uczenia się. Szkolenie na poziomie A1 jest skierowane do osób, które nie miały wcześniejEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się - nabywa nową wiedzę: Uczestnik mauporządkowaną wiedzę z zakresu gramatyki, leksyki i fonologii języka obcego w zakresie właściwym dla poziomu A1 według Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego. | Kryteria weryfikacji • Rozpoznaje i stosuje słownictwoodpowiednie dla poziomu A1 (wg CEFR). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - umiejętności: Osoba posługująca sięjęzykiem na tym poziomie rozumie i potrafi stosować potoczne wyrażenia i bardzo proste wypowiedzi dotyczące konkretnych potrzeb życia codziennego. Potrafi formułować proste pytania z zakresu życia prywatnego, dotyczące np.: miejsca, w którym mieszka, ludzi, których zna i rzeczy, które posiada oraz odpowiadać na tego typu pytania. Potrafi przedstawiać siebie i innych. Potrafi prowadzić prostą rozmowę pod warunkiem, że rozmówca mówi wolno, zrozumiale i jest gotowy do pomocy. | Kryteria weryfikacji - umiejętności: Osoba posługująca sięjęzykiem na tym poziomie rozumie i potrafi stosować potoczne wyrażenia i bardzo proste wypowiedzi dotyczące konkretnych potrzeb życia codziennego. Potrafi formułować proste pytania z zakresu życia prywatnego, dotyczące np.: miejsca, w którym mieszka, ludzi, których zna i rzeczy, które posiada oraz odpowiadać na tego typu pytania. Potrafi przedstawiać siebie i innych. Potrafi prowadzić prostą rozmowę pod warunkiem, że rozmówca mówi wolno, zrozumiale i jest gotowy do pomocy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne: Uczestnik maumiejętność podejmowania działań prowadzących do dalszego rozwijania kompetencji językowych, potrafi nawiązywać komunikację interpersonalną w języku obcym na poziomie podstawowym, ma świadomość podstawowych różnic pomiędzy swoją kulturą rodzimą a obcą. | Kryteria weryfikacji • Wykorzystuje zasady gramatycznejęzyka angielskiego na poziomie A1 (wg CEFR). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Introductions and Personal Information (Unit 1)
Tematyka i słownictwo: Przedstawianie się, pytania o dane osobowe, liczby, narodowość
Gramatyka: Verb to be (am, is, are), pytania i odpowiedzi z to be (What’s your name? How old are you?)
Funkcje językowe: Przedstawianie się, pytanie o imię, wiek, narodowość
Moduł 2: Family and Friends (Unit 2)
Tematyka i słownictwo: Członkowie rodziny, przyjaciele, opisywanie wyglądu
Gramatyka: Possessive adjectives (my, your, his, her), przymiotniki (opis wyglądu)
Funkcje językowe: Opisywanie rodziny, przyjaciół i ich wyglądu, pytanie o rodzinę
Moduł 3: Daily Routines (Unit 3)
Tematyka i słownictwo: Codzienne czynności, dni tygodnia, czynności poranne i wieczorne
Gramatyka: Present Simple (pozytywne zdania, pytania, przeczenia), adverbs of frequency (always, sometimes, never)
Funkcje językowe: Opisywanie codziennych rutyn, pytanie o harmonogram dnia
Moduł 4: Time and Dates (Unit 4)
Tematyka i słownictwo: Mówić o godzinach, datach, miesiącach, dni robocze
Gramatyka: There is/there are, pytania o czas i daty (What time is it? What day is it?)
Funkcje językowe: Podawanie dat i godzin, pytanie o czas i daty
Moduł 5: Home and Living (Unit 5)
Tematyka i słownictwo: Pomieszczenia w domu, meble, czynności w domu
Gramatyka: There is / there are (w kontekście miejsca), prepositions of place (in, on, under, next to)
Funkcje językowe: Opisywanie domu, pytanie o miejsce i wyposażenie
Moduł 6: Food and Meals (Unit 6)
Tematyka i słownictwo: Jedzenie, napoje, posiłki
Gramatyka: Countable and uncountable nouns, some/any, how much/how many
Funkcje językowe: Opisywanie potraw, pytanie o jedzenie i napoje, zamawianie jedzenia
Moduł 7: Free Time and Hobbies (Unit 7)
Tematyka i słownictwo: Czas wolny, hobby, zajęcia rekreacyjne
Gramatyka: Present Simple (likes/dislikes + verb+ing), czasowniki wyrażające hobby (like, love, hate)
Funkcje językowe: Mówienie o swoich zainteresowaniach, pytanie o preferencje i hobby
Moduł 8: Shopping and Clothes (Unit 8)
Tematyka i słownictwo: Zakupy, ubrania, ceny
Gramatyka: This/that/these/those, adjectives (colors, sizes, shapes)
Funkcje językowe: Robienie zakupów, pytanie o ceny i produkty, opisywanie ubrań
Moduł 9: Travel and Transport (Unit 9)
Tematyka i słownictwo: Podróże, środki transportu
Gramatyka: Present Continuous for future, prepositions of movement (to, from, by)
Funkcje językowe: Planowanie podróży, pytanie o drogę, opisywanie środków transportu
Moduł 10: Health and Well-being (Unit 10)
Tematyka i słownictwo: Zdrowie, części ciała, objawy
Gramatyka: Can/can’t (umiejętności, możliwość), have got (mówić o posiadaniu)
Funkcje językowe: Opisywanie samopoczucia, pytanie o zdrowie, udzielanie porad zdrowotnych
Walidacja końcowa:
Podsumowanie kursu i test A1
Cel: Sprawdzenie umiejętności uczestników na poziomie A1 Szkolenie na poziomie A1 przeznaczone jest dla osób, które nie uczyły się języka angielskiego lub mają małą wiedzę w tym zakresie
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 71,43 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 71,43 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
EWELINA ZAWIŚLAN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na zajęciach wykorzystywane są materiały własne Szkoły oraz podręcznik. Koszt materiałów własnych oraz podręcznika wliczony w cenę kursu.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa:
1. Wykonanie testu poziomującego on-line.
2. Podpisanie umowy ze szkołą Centrum Edukacji i Rozwoju TIGER na realizację szkolenia.
3. Przystąpienie do walidacji.
4. Uczestnik zobowiązany jest do obecności na zajęciach w wymiarze minimum 80%, w innym wypadku pokrywa koszty usługi sam.
Adres
Adres
Monitor interaktywny, rzutnik, komputery do szkolenia własne, dostępny ekspres do kawy.
Sanitariaty. Dobrze skomunikowane miejsce.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe