Indywidualne zajęcia z języka angielskiego na poziomie B1. Program dostosowany do poziomu i potrzeb uczestnika, obejmuje rozwój kompetencji językowych w mowie i piśmie. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony z zapisanym uczestnikiem. Mamy możliwość stworzenia personalizowanej usługi zamkniętej.
Indywidualne zajęcia z języka angielskiego na poziomie B1. Program dostosowany do poziomu i potrzeb uczestnika, obejmuje rozwój kompetencji językowych w mowie i piśmie. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony z zapisanym uczestnikiem. Mamy możliwość stworzenia personalizowanej usługi zamkniętej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówNowy start w Małopolsce z EURESEM, Małopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Serdecznie zapraszam wszystkie osoby, które pragną uczyć się języka angielskiego w sposób skuteczny, a jednocześnie w życzliwej i wspierającej atmosferze.
Usługa adresowana również dla uczestników projektu MP oraz uczestników projektu NSE.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji08-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs ten skupia się na poszerzaniu słownictwa, swobodnym komunikowaniu się w codziennych i bardziej złożonych sytuacjach oraz na utrwaleniu i rozbudowie struktur gramatycznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Znajomość gramatyki, słownictwa oraz umiejętność czytania na poziomie średnio zaawansowanym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik odpowiada poprawnie na co najmniej 75% pytań zamkniętych przygotowanych przez trenera. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
🔹 Moduł 1: Powtórka i diagnostyka językowa
Powtórzenie i usystematyzowanie czasów teraźniejszych i przeszłych
Ocena poziomu umiejętności uczestników (diagnostyczne zadania ustne i pisemne)
Wprowadzenie do trybu warunkowego typu 1
Swobodne wypowiedzi o doświadczeniach i planach
🔹 Moduł 2: Życie codzienne i organizacja czasu
Opowiadanie o nawykach, obowiązkach i planowaniu dnia
Czasowniki frazowe (phrasal verbs): get up, go out, take care of
Wyrażenia czasowe i przyimki czasu
Pisanie: wiadomość e-mail do znajomego z opisem dnia
🔹 Moduł 3: Praca, kariera i edukacja
Mówienie o zawodach, planach zawodowych i kwalifikacjach
Pisanie prostego CV i listu motywacyjnego
Użycie czasu Present Perfect i jego kontrastu z Past Simple
Rozmowa kwalifikacyjna – podstawowe pytania i odpowiedzi
🔹 Moduł 4: Podróżowanie i środki transportu
Organizowanie podróży, rezerwacje, sytuacje na lotnisku
Zwroty i słownictwo podróżnicze
Opisywanie problemów i rozwiązań w czasie podróży
Pisanie: krótka recenzja hotelu lub miejsca
🔹 Moduł 5: Zakupy i reklama
Mówienie o zakupach online i stacjonarnych
Wyrażanie opinii o produktach, reklamacje
Stopniowanie przymiotników i przysłówków
Pisanie: opinia klienta / krótka recenzja produktu
🔹 Moduł 6: Zdrowie i styl życia
Słownictwo: zdrowie, samopoczucie, styl życia
Should / ought to / must – udzielanie porad
Rozumienie broszur i zaleceń zdrowotnych
Mówienie o nawykach zdrowotnych i chorobach
🔹 Moduł 7: Kultura, rozrywka i media
Mówienie o filmach, muzyce, książkach, wydarzeniach kulturalnych
Wyrażanie opinii, zgadzanie się i sprzeciwianie
Mowa zależna (Reported Speech – wprowadzenie)
Pisanie: opis filmu lub wydarzenia
🔹 Moduł 8: Relacje społeczne i życie prywatne
Mówienie o relacjach, emocjach, charakterze
Drugi tryb warunkowy (If I were you…)
Wyrażenia idiomatyczne i kolokacje
Symulacja dialogów w różnych sytuacjach społecznych
🔹 Moduł 9: Powtórzenie i trening komunikacji
Powtórka struktur gramatycznych i słownictwa
Dialogi sytuacyjne, krótkie dyskusje
Mini prezentacje
Praca z materiałami audio-wideo (rozumienie ze słuchu)
🔹 Moduł 10: Zajęcia podsumowujące
Test końcowy (czytanie, pisanie, mówienie)
Informacja zwrotna, omówienie mocnych stron i obszarów do pracy
Wskazówki do samodzielnej nauki i dalszych etapów
Certyfikat ukończenia kursu
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Talking about your daily routine | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Planning your week | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Discussing past experiences | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Talking about abilities and responsibilities | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 29-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Talking about problems and solutions | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 05-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Writing short emails and messages | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Describing achievements | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Talking about future plans and goals | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Making suggestions and giving advice | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Describing hypothetical situations | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Reporting what people said | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Describing people and workplaces | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Talking about quantity and resources | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Talking about habits and changes | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Talking about schedules and deadlines | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Describing trends and changes | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Making comparisons over time | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Talking about plans and arrangements | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Making and responding to invitations | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Giving opinions; agreeing/disagreeing | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Making arrangements by phone | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Travel, visits and arrangements | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Budgets, costs and resources | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Final test and review | Prowadzący Wawrzyniec Pauch | Data realizacji zajęć 10-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 880,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 880,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Wawrzyniec Pauch
“Moja filozofia nauczaniu opiera się na przekonaniu, że język to coś więcej niż zestaw reguł i słów – to narzędzie poznania, które pozwala odkrywać różnorodność kultur, myśli i doświadczeń. Moją misją jest łączenie praktycznej znajomości języków obcych z możliwością głębszego zrozumienia świata oraz siebie, a przez to swobodnego wyrażania siebie.
Dbam, aby każde zajęcia nie tylko rozwijały umiejętności językowe, ale również trenowały i stymulowały umysł poprzez różnorodne formy aktywności intelektualnej, oferowały przestrzeń do relaksu i budowania pozytywnych emocji związanych z nauką.
Nauka w pewnym sensie przypomina metaforę łucznika z „Tako rzecze Zaratustra” Fryderyka Nietzschego. Ostatni Człowiek, symbol rutyny i stagnacji, nie dostrzega już potrzeby stawiania wyzwań, jednak w mojej pracy każdy uczeń ma szansę przemienić się w łucznika, który napina łuk – umysł i wyobraźnię – aby wystrzelić strzałę, symbolizującą rozwój i dążenie ku nowym celom. Ten lot jest procesem stawania się kimś więcej, kimś nowym, kogo tworzymy przez świadomą naukę.
Moje 20-letnie doświadczenie nauczycielskie oraz filozoficzne spojrzenie na świat uczyniły z nauczania języka angielskiego coś więcej niż zawód – misję, która codziennie przypomina mi, że każdy lot strzały zaczyna się od odważnego naciągnięcia łuku. Razem możemy sięgać dalej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma dostęp do starannie dobranych materiałów dydaktycznych, w tym multimedialnych zasobów – nagrań audio oraz materiałów wideo. Dzięki nim nauka stanie się bardziej angażująca i skuteczna. Korzystam z wysokiej jakości zasobów, które oferują różnorodne ćwiczenia wspierające rozwój umiejętności słuchania, mówienia oraz rozumienia tekstów w języku angielskim a także z najlepszej dostępnej na rynku serii podręczników do ćwiczenia gramatyki.
Informacje dodatkowe
Referencje: "Uczestniczę w zajęciach grupowych odbywających się w miejscu pracy od kilku lat. Nauka w grupie wymaga większej uwagi i może sprawiać więcej trudności, jednak muszę przyznać, że dotychczasowe kursy nie mogą się równać z zajęciami prowadzonymi przez Wawrzyna. Mieliśmy wielu nauczycieli, w tym native speakerów, ale nigdy nie spotkałam się z takim podejściem jak u Wawrzyna. Od momentu rozpoczęcia zajęć z nim, nigdy nie pomyśleliśmy o zmianie lektora.
Wawrzyn zawsze pamięta o każdym uczestniku, zna nas i nasze historie, dzięki czemu nikt nie czuje się pominięty. Zajęcia, choć grupowe, mają bardzo indywidualny charakter. Potrafi nas zmotywować i przełamać nasz wstyd związany z niedoskonałościami językowymi. Dostrzeżenie i pochwała naszych postępów sprawiają, że nikt nie czuje się krytykowany, a wszyscy stają się pewniejsi siebie i swobodniej posługują się językiem angielskim.
Podsumowując, największym atutem zajęć z Wawrzynem jest po prostu Wawrzyn
Serdecznie polecam!" Renata
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia prowadzone będą online za pośrednictwem uzgodnionej przez uczestnika i prowadzącego platformy. Uczestnik powinien dysponować komputerem, laptopem lub tabletem z dostępem do internetu oraz działającą kamerą i mikrofonem. Uczestnik powinien posiadać dostęp do podstawowego oprogramowania umożliwiającego odczyt plików PDF oraz odtwarzanie materiałów audio i wideo (np. Adobe Acrobat Reader, VLC Media Player).