Stres pod kontrolą: praktyczne techniki radzenia sobie z napięciem w miejscu pracy. Szkolenie online.
Stres pod kontrolą: praktyczne techniki radzenia sobie z napięciem w miejscu pracy. Szkolenie online.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Właściciele i pracownicy przedsiebiorstwa zainteresowani zdobyciem umiejętności z zakresu redukcji napięć emocjonalnych, szczególnie osoby pracujące w wymagających warunkach, narażeni na stres.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji24-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności: w identyfikacji i redukowaniu w życiu zawodowym sytuacji odbieranych jako stresogenne, obniżania poziomu negatywnych skutków stresu, zwiększenia umiejętności i metod pozwalających na skuteczne zachowanie równowagi emocjonalnej w sytuacjach trudnych oraz organizacji zdrowego stylu życia wspomagającego odporność na stres.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia pojęcie stresu oraz jego wpływ na organizm i umysł. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie definiuje stres i wskazuje jego skutki podczas dyskusji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawowe teorie stresu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia minimum dwie teorie stresu i opisuje ich główne założenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje źródła stresu w pracy i życiu osobistym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje minimum trzy własne źródła stresu w oparciu o analizę grupową. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje własne źródła stresu przy użyciu testów diagnostycznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prawidłowo interpretuje wyniki testu identyfikującego źródła stresu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje fazy reakcji stresowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie wymienia i omawia każdą z faz reakcji stresowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia wpływ stresu na proces podejmowania decyzji zawodowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik podaje przykłady sytuacji zawodowych, w których stres wpłynął na decyzje. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Analizuje reakcje organizmu w sytuacji stresowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje fizyczne objawy stresu na podstawie studium przypadku. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wymienia techniki radzenia sobie ze stresem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje minimum pięć technik radzenia sobie ze stresem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje ćwiczenia kontroli emocji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie wykonuje minimum jedno ćwiczenie kontroli emocji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wdraża praktyczne techniki relaksacyjne i mindfulness. | Kryteria weryfikacji Uczestnik uczestniczy w ćwiczeniach relaksacyjnych i opisuje swoje odczucia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wyjaśnia rolę snu, diety i aktywności fizycznej w budowaniu odporności na stres. | Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia, jak każdy z tych elementów wpływa na poziom stresu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planuje wprowadzenie zdrowych nawyków do codziennego życia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje indywidualny plan zmiany minimum trzech nawyków. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje emocje wpływające na poziom stresu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i opisuje własne emocje w kontekście stresujących sytuacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Dobiera techniki zarządzania emocjami w pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia przykłady zastosowania technik zarządzania emocjami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje przypadki stresujących sytuacji zawodowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje analizę wybranego przypadku z pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Opracowuje strategie podejmowania decyzji w sytuacjach kryzysowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy propozycję działań w sytuacji kryzysowej na podstawie case study. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wskazuje dostępne formy wsparcia w walce ze stresem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia co najmniej trzy formy wsparcia i ich zastosowanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje systemy wsparcia w miejscu pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik proponuje sposób wdrożenia wsparcia anty-stresowego w swoim środowisku zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Uczestnikami szkolenia mogą byc pracownicy lub włąściciele przesiębiorstw zmagający się z trudnymi, stresującymi sytuacjami zawodowymi chcący zdobyć umiejętności z zakresu redukcji napięć emocjonalnych, zapobiegania wypaleniu zawodowemu oraz asertywnego komunikowania się w środowisku zawodowym.
Uczestnicy otrzymają na materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków.
Szkolenie w głównej mierze oparte jest na ćwiczeniach indywidualnych, grupowych, dyskusji grupowej, grach symulacyjnych, prezentacji przykładów, mini wykładach.
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin dydaktycznych 1h= 45min
Walidacja odbywa się na koniec szkolenia, trwa 45min i prowadzona jest na zasadzie testu online.
Program szkolenia:
Dzień 1:
- Wprowadzenie i definicja stresu
- Psychologia stresu, jego wpływ na organizm i umysł.
- Krótkie wprowadzenie do teorii stresu.
- Identyfikacja źródeł stresu
- Analiza źródeł stresu w pracy i życiu osobistym.
- Testy: identyfikacja indywidualnych źródeł stresu.
- Fazy reakcji stresowej
- Fazy stresu i ich wpływ na decyzje zawodowe.
- Analiza reakcji organizmu.
- Techniki radzenia sobie ze stresem
- Pasywne i aktywne techniki.
- Ćwiczenia z zakresu kontroli emocji.
- Praktyczne techniki relaksacyjne i mindfulness.
- Znaczenie stylu życia
- Jak sen, dieta i aktywność fizyczna wspierają odporność na stres.
- Wprowadzenie zdrowych nawyków do codziennego życia.
Dzień 2:
- Zaawansowane techniki radzenia sobie z emocjami
- Rozpoznawanie emocji i ich wpływ na stres.
- Techniki zarządzania emocjami w sytuacjach zawodowych.
- Praca z trudnymi sytuacjami
- Studium przypadków: radzenie sobie ze stresem w pracy.
- Strategie podejmowania decyzji w sytuacjach kryzysowych.
- Prezentacja metod wsparcia w walce ze stresem
- Gdzie szukać pomocy, jak organizować wsparcie w miejscu pracy.
- Tworzenie indywidualnych planów działania na przyszłość.
- Podsumowanie szkolenia i plan działania
- Omówienie najważniejszych wniosków.
6. Walidacja Efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 1. Wprowadzenie i definicja stresu: Psychologia stresu, jego wpływ na organizm i umysł. Krótkie wprowadzenie do teorii stresu. | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 2. Identyfikacja źródeł stresu: Analiza źródeł stresu w pracy i życiu osobistym. | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Testy: identyfikacja indywidualnych źródeł stresu. | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 3. Fazy reakcji stresowej: Fazy stresu i ich wpływ na decyzje zawodowe. Analiza reakcji organizmu. | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 4. Techniki radzenia sobie ze stresem: Pasywne i aktywne techniki. Ćwiczenia z zakresu kontroli emocji. | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Przerwa obiadowa | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Praktyczne techniki relaksacyjne i mindfulness. | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 5. Znaczenie stylu życia: o Jak sen, dieta i aktywność fizyczna wspierają odporność na stres. Wprowadzenie zdrowych nawyków do codziennego życia. | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 1. Zaawansowane techniki radzenia sobie z emocjami: Rozpoznawanie emocji i ich wpływ na stres. Techniki zarządzania emocjami w sytuacjach zawodowych. | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 2. Praca z trudnymi sytuacjami: Studium przypadków: radzenie sobie ze stresem w pracy. | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Strategie podejmowania decyzji w sytuacjach kryzysowych. | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 3. Prezentacja metod wsparcia w walce ze stresem: Gdzie szukać pomocy, jak organizować wsparcie w miejscu pracy. | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 4. Tworzenie indywidualnych planów działania na przyszłość. | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Przerwa obiadowa | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 5. Podsumowanie szkolenia i plan działania: Omówienie najważniejszych wniosków. | Prowadzący Paweł Brojek | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 6. Walidacja Efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 162,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 162,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Brojek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują: materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków zaświadczenie o ukoczeniu usługi - szkolenia*
*Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie uczestnikowi ze 100% obecnością.
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin dydaktycznych 1h= 45min
Metodyka szkolenia: Szkolenie w głównej mierze oparte jest na mini wykładach, prezentacji technik, ćwiczeniach indywidualnych oraz grupowych, dyskusji grupowej.
Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie uczestnikowi z 80% obecnością.
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT. *Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Link do części usługi zdalnej zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia usługi. Ważność linku - zgodnie z harmonogramem w karcie - od daty rozpoczecia do zakończenia części zdalnej w czasie rzeczywistym
Minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 7 lub 10
Dostęp do sieci Internet (łącze sieciowe) o minimalnej szybkości pobierania/ przesyłania: 128 kb/s
Dostęp do internetu minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego): - 1-4 Mbps/
Uaktualniona wersja przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera; Wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki
Wbudowany lub zewnętrzny mikrofon.