AgilePM® Foundation v3 & Scrum Essentials - kompleksowe szkolenie akredytowane zakończone egzaminem
AgilePM® Foundation v3 & Scrum Essentials - kompleksowe szkolenie akredytowane zakończone egzaminem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
- osoby chcące zapoznać się z pryncypiami, praktykami oraz procesem AgilePM oraz Scrum oraz ich przeznaczeniem,
- osoby znające Agile lub chcące zapoznać się z tym stylem pracy,
- kierownicy projektów lub osoby, które chcą nimi zostać,
- osoby, które chcą poznać receptę na efektywne połączenie ładu projektowego oferowanego przez AgilePM ze zwinnym podejściem do wytwarzania produktów,
- inni członkowie zespołów wytwórczych z uwzględnieniem Product Ownerów, Scrum Masterów czy Developerów,
- Usługa rozwojowa adresowana również dla Uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji02-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa potwierdza przygotowanie do pełnienia roli świadomego członka zespołu projektowego. Uczestnicy zdobywają wiedzę na temat pryncypiów i terminologii metodyki AgilePM® oraz umiejętność jej praktycznego zastosowania w zarządzaniu projektami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje fakty, w tym terminy, pojęcia, pryncypia AgilePM, praktyki, proces i obowiązki poszczególnych ról; | Kryteria weryfikacji Opisuje różnice między podejściem tradycyjnym a zwinnym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje pryncypia, proces i środowisko projektowe; | Kryteria weryfikacji Opisuje cel poszczególnych faz w cyklu życia projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje obowiązki każdej z ról w projekcie; | Kryteria weryfikacji Definiuje odpowiedzialności w zespole projektowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyjaśnia, jak powyższe elementy zastosować / wykorzystać w projekcie; | Kryteria weryfikacji Przyporządkowuje elementy projektu do właściwej potrzeby projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia zależności pomiędzy poznanymi elementami; | Kryteria weryfikacji Przyporządkowuje elementy projektu do właściwej fazy cyklu życia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje w praktyce korzyści płynące z metodyki AgilePM; | Kryteria weryfikacji Wymienia 3 argumenty za zastosowaniem metodyki w projekcie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje produkty zgodnie z ich przeznaczeniem; | Kryteria weryfikacji Wybiera produkt adekwatny do czynności zarządzania projektem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje kontekst projektu niewielkiej skali i w środowisku komercyjnego klienta. | Kryteria weryfikacji Opisuje jak projektem funkcjonuje w komercyjnym środowisku klient - dostawca | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje w praktyce wiedzę z zakresu filozofii, pryncypiów, zmiennych projektowych w Agile, | Kryteria weryfikacji Wskazuje jaką wartość wnosi stosowanie każdej z zasad do projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Realizuje projekt zgodnie z podejściem Agile, | Kryteria weryfikacji Wskazuje jaką wartość wnosi stosowanie każdej z zasad do projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje priorytetyzację zadań oraz timeboxy, | Kryteria weryfikacji Stosuje priorytety MoSCoW adekwatnie do sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planuje cykl życia projektu. | Kryteria weryfikacji Konfiguruje cyklu życia adekwatnie do typu projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza projektem i procesami w projekcie. | Kryteria weryfikacji Konfiguruje procesy adekwatnie do sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęInprogress
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoAPMG International
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Dzięki szkoleniu uczestnik pozna fakty, w tym terminy, pojęcia, pryncypia AgilePM, praktyki, proces i obowiązki poszczególnych ról z zespołu projektowego, zrozumie zagadnienia związane z jakością oraz zarządzaniem ryzykiem w projekcie oraz zrozumie jak komunikują się role między sobą. Ponadto uczestnik będzie potrafił wyjaśnić, jak powyższe elementy zastosować / wykorzystać w praktyce oraz pozna korzyści z użycia zarówno Scruma jak i AgilePM. Dodatkowo, zdobędzie wiedzę na temat kontekstu projektu niewielkiej skali oraz w środowisku komercyjnego klienta.
WARUNKI PRZEPROWADZENIA USŁUGI:
Każdy uczestnik powinien posiadać dostęp do komputera oraz interenetu, ponieważ usługa szkoleniowa zostanie zrealizowana w formie online, z wykorzystaniem takich platform, jak: ZOOM oraz Mural.
W trakcie szkolenia, uczestnicy będą dzieleni na mniejsze, 3-5 osobowe grupy, w ramach realizacji wybranych ćwiczeń warsztatowych (funkcja "Pokoi" na platformie ZOOM).
Usługa zostanie wykonana z wykorzystaniem takich metod, jak: mini wykład, prezentacja multimedialna, symulacje w grupach, praca z case study, rudna, dyskusja, scenki.
Usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min) a planowane przerwy nie wliczają się do jej czasu.
Usługa składa się w 10% z części praktycznej i w 90% z części teoretycznej.
Program szkolenia
DZIEŃ 1 – Scrum Essentials
Wstęp do Agile i Scruma
- Czym jest Agile?
- Manifest Zwinnego Rozwoju Oprogramowania
- 12 Pryncypiów Agile
Jak działa Scrum?
- Elementy frameworku Scrum
Scrum Team i jego Wartości
- Scrum Team i odpowiedzialności
- Sposoby opisania kompetencji i umiejętności
- 5 Wartości Scruma
Product Backlog
- Czym jest Artefakt?
- Historyjki Uzytkownika
- Przykładowe poziomy dekompozycji wymagań
Sprint i Sprint Planning
- Czym jest Sprint?
- Na jakie tematy odpowiada Sprint Planning?
Praca w Sprincie
- Czym jest Daily Scrum?
- Jak działa Definicja Ukończenia (DoD)?
Sprint Review i Sprint Retrospective
- Do czego służy Sprint Review?
- Co omawia się w trakcie Sprint Retrospective?
Doskonalenie Backlogu i Szacowanie
- Doskonalenie i porządkowanie Product Backlogu
- Rodzaje podejść do Szacowania
Empiryzm i koncepcja Lean
- Empiryzm i koncepcja Lean jako teoria Scruma
DZIEŃ 2 i 3 – AgilePM Foundation
Wprowadzenie
- Zwinność Biznesowa
- Ewolucja AgilePM
Kluczowe koncepcje
- Świat VUCA
- Agile Manifesto
- Cechy Projektów Zwinnych
Przegląd Scruma
- Wartości Scruma
- Odpowiedzialności w Scrumie
- Wydarzenia Scruma
- Artefakty Scruma
Podstawy AgilePM
- Filozofia
- 8 Pryncypiów
- Trójkąt Zmiennych Projektu
- Integracja Scruma i AgilePM
Ludzie i Interakcje
- Zwinne Przywództwo
- 9 Zasad Zwinnego Przywództwa
- Organizacja Projektu
- Role i Perspektywy
- Relacja Kierownika Projektu z Rolami Projektowymi
- Schemat Wielozespołowy
- Perspektywa Analizy Biznesowej
Współpraca i Komunikacja
- Skuteczna Współpraca
- Komunikacja w praktyce
- Skuteczna Współpraca
- Przejrzystość Procesu i Postępów
Cykl Życia Projektu
- Proces AgilePM
- Opcje konfiguracji Cyklu Życia
- Faza Przed-Projektem
- Faza Wykonalności
- Faza Podstaw
- Faza Dostarczania
- Faza Wdrożenia
- Faza Realizacji
Wymaganie, Szacowanie i Priorytetyzacja
- Hierarchia Backlogów
- Wymagania Funkcjonalne i Niefunkcjonalne
- Historyjki Użytkownika
- Priorytetyzacja MoSCoW
- Model INVEST
- Szacowanie w Cyklu Życia
Planowanie i Kontrola
- Wprowadzenie do Planowania i Kontroli
- Koncepcje Planowania i Perspektywy
- Planowanie w Cyklu Życia
- Poziomy Planowania
Zarządzanie Ryzykiem
- Podejście AgilePM do Ryzyka
- Ryzyko – Role i Odpowiedzialności
Ład, Zgodność i Artefakty Projektu AgilePM
- Ład zwinny vs tradycyjny
- Ład finansowy i Artefakty Projektu AgilePM
- Kwestionariusz podejścia do projektu (PAQ)
Na początku pierwszego dnia kursu uczestnicy przystępują do wypełnienia pre testów, składających się z 10 pytań jednokrotnego wyboru. Ostatniego dnia kursu uczestnicy będą rozwiązywać analogiczne post testy. Wyniki uzyskane przez uczestników pokażą, czy w trakcie kursu ich wiedza poszerzyła się. Wyniki zostaną ponadto opracowane w raporcie - walidacja wewnętrzna. Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie.
Wyniki uzyskane przez uczestników pokażą, czy w trakcie kursu ich wiedza poszerzyła się. Wyniki zostaną ponadto opracowane w raporcie sporządzonym przez trenera po kursie.
W ostatnim dniu szkolenia zostanie przeprowadzony egzamin - AgilePM Foundation v3 - walidacja zewnętrzna.
OCZEKIWANE PRZYGOTOWANIE SŁUCHACZY:
Nie jest wymagana wiedza specjalistyczna. Każdy z uczestników będzie miał okazję podzielić się swoimi doświadczeniami podczas kursu.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Pre test. Wprowadzenie do szkolenia oraz do Scrum i Agile | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Jak działa Scrum? | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 10:35 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Przerwa | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:35 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Scrum Team i jego wartości | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Product Backlog | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Sprint i Sprint Planning | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Przerwa | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Praca w Sprincie | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Sprint Review i Sprint Retrospective | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 przerwa | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Doskonalenie Backlogu i Szacowanie | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Empiryzm i koncepcja Lean | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Kolejne kroki i podsumowanie | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Wprowadzenie | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Przerwa | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Przegląd Scruma | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Przerwa | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Podstawy AgilePM | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Ludzie i Interakcje | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Przerwa | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Współpraca i komunikacja | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Proces i cykl życia projektu | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Przerwa | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Wymaganie, Szacowanie i Priorytetyzacja | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Planowanie i Kontrola | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Przerwa | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Zarządzanie Ryzykiem | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Ład, Zgodność i Artefakty Projektu AgilePM | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Kolejne kroki. Post test | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Przerwa | Prowadzący Jacek Szustowski | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Egzamin AgilePM Foundation v3. Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 718,30 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 210,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 118,19 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 96,09 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 1 131,60 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 920,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 0,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Jacek Szustowski
Wieloletni członek Credit and Collection Forum globalnej grupy telekomunikacyjnej Vodafone.
Prowadził szereg projektów w zakresie rozwoju pracowników (np. wdrożył zarządzanie coachingowe w podległym zespole), optymalizacji kosztowej procesów, tworzenia rozwiązań technologicznych wspomagających realizacją nadzorowanych procesów oraz zapewnienia wysokiej jakości usług (np. wdrożenie systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9000). Współtworzył pierwszą na polskim rynku połączoną ofertę usług telekomunikacyjnych i bankowych dla klientów Cyfrowego Polsatu.
Prowadzi szkolenia z zakresu metodyki PRINCE2, M_o_R i Change Management. Zainteresowany również problematyką zarządzania ryzykiem oraz zarządzaniem zmianą.
Jako mentor i coach pracował z kadrą menedżerską różnych organizacji.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne dla uczestników szkolenia:
- praca przedkursowa,
- prezentacja multimedialna,
- arkusze z przykładowymi egzaminami,
- arkusze z ćwiczeniami.
Materiały zostaną przekazane uczstnikom przed szkoleniem mailowo w postaci aktywnych linków. Materiały udostęniane są za pośrednictwem platformy Calameo. Aby pobrać materiały, niezbędne jest założenie darmowego konta w serwisie Calameo.
Informacje dodatkowe
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.
Wymagane jest uczestnictwo w minimum 80% zajęć. Obecność sprawdzona będzie na podstawie danych z logowania do platformy ZOOM.
W przypadku finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych, o których jest mowa w art. 5 ust. 1 ustawy o finansach publicznych, obowiązuje stawka VAT zw.
Zawarto umowę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w szkoleniu:
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
- Szkolenie odbędzie się przy pomocy platformy Zoom. Uczestnicy szkolenia otrzymają mailowo informacje na temat korzystania z platformy przy pomocy przeglądarki internetowej lub aplikacji do pobrania na komputer.
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
- Komputer uczestnika powinien być wyposażony w głośniki, bezpłatną aplikację Zoom (do pobrania na komputer lub dostęp bezpośrednio w przeglądarce internetowej).
- Konieczna jest również kamera do interakcji oraz mikrofon.
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
- Uczestnik może skorzystać z dowolnego łącza sieciowego.
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
- Część materiałów szkoleniowych (prace przedkursowe) uczestnicy otrzymują mailowo. Wymagane podstawowe oprogramowanie umożliwiające odczyt plików zapisanych w formatach .doc, .docx i .pdf, czyli np. Microsoft Word. Pozostałe materiały (prezentacja, ćwiczenia, przykładowe egzaminy) są udostępniane przy pomocy platformy Calameo.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
- Link przesłany uczestnikom szkolenia jest ważny w trakcie trwania szkolenia zgodnie z jego harmonogramem.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Informacje dotyczące warunków technicznych (egzaminy):
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
- Szkolenie odbędzie się przy pomocy narzędzia Proctor U. Egzaminator będzie miał dostęp do egzaminu, monitorując środowisko egzaminacyjne przez komputer pulpitu, kamery internetowej i mikrofonu. Po zarezerwowaniu egzaminu uczestnik otrzyma wiadomość e-mail umożliwiający rejestrację i umówienie się na spotkanie z egzaminatorem za pośrednictwem Portalu Kandydata.
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
- Uczestnik egzaminu powinien posiadać komputer z wbudowaną kamerą internetową oraz głośnikiem.
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
- Zgodnie z zaleceniami akredytora zalecane jest posiadanie szybkiego łącza internetowego. Bezprzewodowe łącze internetowe nie jest zalecane, ponieważ może zakłócić przebieg egzaminu.
- Okres ważności aplikacji.
- Aplikacja Proctor U jest ważna w trakcie egzaminu zgodnie z wymaganiami przedstawionymi przez akredytora.