INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom B2+.
INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom B2+.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom B2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie B2+, ponieważ nie czują się na siłach żeby kontynuować na poziomie C1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji17-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi100
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do posługiwania się językiem angielskim na poziomie B2+ zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje czasowniki modalne w przeszłości (could have, should have, would have) do wyrażania przypuszczeń, żalu i możliwości. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych w przeszłości.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi w przeszłości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje czasowniki frazowe złożone (multi-word phrasal verbs) w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie stosuje czasowniki frazowe złożone w zdaniach.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami frazowymi złożonymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie używa inwersji (inversion) w zdaniach warunkowych i po wyrażeniach przeczących. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z inwersją.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z inwersją. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje czasowniki modalne do wyrażania przypuszczeń w teraźniejszości i przeszłości (must, might, could, can’t). | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych do wyrażania przypuszczeń.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi do wyrażania przypuszczeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje czasowniki frazowe złożone (multi-word phrasal verbs) w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie stosuje czasowniki frazowe złożone w zdaniach.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami frazowymi złożonymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje czasowniki modalne w przeszłości (could have, should have, would have) do wyrażania przypuszczeń, żalu i możliwości. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych w przeszłości.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi w przeszłości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje czasowniki modalne do wyrażania przypuszczeń w teraźniejszości i przeszłości (must, might, could, can’t). | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych do wyrażania przypuszczeń.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi do wyrażania przypuszczeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom B2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie B2+, ponieważ nie czują się na siłach żeby kontynuować na poziomie C1.
Kurs jest realizowany w formie indywidualnej w związku z czym na jednego uczestnika przypada 1 lektor. W przypadku zdalnej formy zajęć wymagany jest komputer oraz łącze internetowe, w formie stacjonarnej wszelkie rzeczy niezbędne dla przeprowadzenia kursu zapewnia organizator.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Poziom B2+ Speakout 3rd Edition
Unit 1: Connections
- Tematyka: Relacje międzyludzkie, przyjaźnie, środowisko fizyczne, jedzenie.
- Cele nauczania:
- Opisywanie przeszłych i obecnych nawyków.
- Rozwijanie słownictwa związanego z relacjami i przyjaźniami.
- Rozumienie i używanie zdań względnych z redukcją.
- Dyskusja na temat jedzenia i jego wpływu na samopoczucie.
- Umiejętności przyszłościowe: Samozarządzanie, współpraca.
- Zadania:
- Opisanie przyjaźni.
- Napisanie propozycji transformacji przestrzeni miejskiej.
- Dyskusja na temat "comfort food".
- Napisanie posta na media społecznościowe.
Unit 2: Competition
- Tematyka: Rywalizacja, współpraca w biznesie, motywacja w pracy.
- Cele nauczania:
- Używanie zdań rozszczepionych (cleft sentences).
- Rozwijanie słownictwa związanego z wygraną i przegraną.
- Dyskusja na temat współpracy i rywalizacji w biznesie.
- Porównywanie i ocenianie pomysłów.
- Umiejętności przyszłościowe: Przywództwo, komunikacja.
- Zadania:
- Dyskusja na temat oszukiwania.
- Napisanie artykułu o rywalizacji.
- Prezentacja pomysłów na zwiększenie produktywności.
Unit 3: Inspiration
- Tematyka: Kreatywność, emocje, motywacja, role models.
- Cele nauczania:
- Używanie wyrażeń typu "as if/as though".
- Rozwijanie słownictwa związanego z emocjami i kreatywnością.
- Dyskusja na temat metod perswazji.
- Opisywanie inspirujących osób.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, zachęcanie innych do wyrażania opinii.
- Zadania:
- Napisanie recenzji fikcji.
- Dyskusja na temat sytuacji i emocji.
- Napisanie biografii inspirującej osoby.
Unit 4: Image
- Tematyka: Wizerunek, branding, autoprezentacja, marketing.
- Cele nauczania:
- Używanie czasowników modalnych (np. "should").
- Rozwijanie słownictwa związanego z reklamą i marketingiem.
- Dyskusja na temat znaczenia wizerunku.
- Prezentowanie siebie w kontekście zawodowym.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, przeprowadzanie wywiadów.
- Zadania:
- Prezentacja kampanii rebrandingowej.
- Odegranie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Napisanie opisu produktu.
Unit 5: Change
- Tematyka: Zmiany w życiu, decyzje, środowisko naturalne, nawyki.
- Cele nauczania:
- Używanie mieszanych okresów warunkowych.
- Rozwijanie słownictwa związanego z decyzjami i środowiskiem.
- Dyskusja na temat zmian społecznych i środowiskowych.
- Podsumowywanie informacji.
- Umiejętności przyszłościowe: Praca w zespole, współpraca.
- Zadania:
- Dyskusja na temat decyzji zmieniających życie.
- Prezentacja kampanii społecznej.
- Napisanie posta na blogu.
Unit 6: Oops!
- Tematyka: Błędy, algorytmy, spory, technologia.
- Cele nauczania:
- Używanie inwersji w zdaniach.
- Rozwijanie słownictwa związanego z błędami i technologią.
- Dyskusja na temat negocjacji w sporach.
- Rozwiązywanie problemów technologicznych.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, relacjonowanie wyników spotkań.
- Zadania:
- Dyskusja na temat algorytmów.
- Napisanie e-maila z reklamacją.
- Odegranie sporu między wynajmującym a najemcą.
Unit 7: Trends
- Tematyka: Trendy, moda, jedzenie, nostalgia.
- Cele nauczania:
- Używanie przysłówków w zdaniach.
- Rozwijanie słownictwa związanego z trendami i jedzeniem.
- Dyskusja na temat globalizacji żywności.
- Przekonywanie innych do zakupu używanych przedmiotów.
- Umiejętności przyszłościowe: Przywództwo, porównywanie i synteza informacji.
- Zadania:
- Prezentacja nowego słowa w języku angielskim.
- Dyskusja na temat trendów żywieniowych.
- Napisanie posta na blogu.
Unit 8: The Future
- Tematyka: Przyszłość, dystopie, utopie, nauka, finanse.
- Cele nauczania:
- Używanie form przyszłych (np. Future Perfect).
- Rozwijanie słownictwa związanego z nauką i technologią.
- Dyskusja na temat przyszłych wynalazków.
- Prowadzenie i kończenie dyskusji.
- Umiejętności przyszłościowe: Samozarządzanie, myślenie krytyczne.
- Zadania:
- Dyskusja na temat technologii i świata dystopijnego.
- Napisanie eseju opinii.
- Prezentacja podsumowania filmu science-fiction.
Dodatkowe materiały:
- Bank pisania (Writing Bank): Przykłady i wskazówki do pisania różnych form tekstów, takich jak propozycje, artykuły, posty na blogu, e-maile itp.
- Bank gramatyki (Grammar Bank): Wyjaśnienia i ćwiczenia dotyczące zaawansowanych struktur gramatycznych.
- Bank słownictwa (Vocabulary Bank): Rozszerzenie słownictwa z każdego rozdziału.
- Bank komunikacji (Communication Bank): Przydatne zwroty i wyrażenia do dyskusji, prezentacji i mediacji.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 75 1 Lead-in. Wprowadzenie. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 75 2 New friends. Nowi przyjaciele. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 75 3 Relationships. Relacje. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 75 4 Places. Miejsca. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 75 5 Writing a proposal. Pisanie wniosku. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 75 6 Things we love. Rzeczy, które uwielbiamy. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 75 7 How to talk about preferences. Jak mówić o upodobaniach. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 75 8 The taste and appeal of food. Smak i wygląd potraw. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 75 9 Writing a post. Pisanie postu. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 75 10 Review – Unit 1. Powtórzenie wiadomości – rozdział 1. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 75 11 Unit Test 1. Sprawdzian wiadomości – rozdział 1. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 75 12 Winning and losing. Wygrywanie i przegrywanie. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 75 13 Animals. Zwierzęta. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 75 14 Friend or foe? Przyjaciel czy wróg? | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 05-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 75 15 Writing an article. Pisanie artykułu. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 10-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 75 16 In the workplace. W miejscu pracy. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 12-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 75 17 How to compare ideas. Jak porównywać pomysły. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 17-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 75 18 Challenge. Wyzwanie. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 19-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 75 19 Writing a reflection. Pisanie refleksji. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 75 20 Review – Unit 2. Powtórzenie wiadomości – rozdział 2. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 26-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 75 21 Unit Test 2. Sprawdzian wiadomości – rozdział 2. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 31-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 75 22 Opinions and reactions. Opinie i reakcje. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 02-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 75 23 Writing a review. Pisanie recenzji. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 07-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 75 24 Emotions. Emocje. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 09-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 75 25 No matter how ... Nie jest ważne, jak... | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 14-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 75 26 Persuading and motivating. Przekonywanie i motywowanie. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 75 27 How to engage with other people’s views. Jak zainteresować się poglądami innych osób. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 75 28 Role models. Autorytety. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 23-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 75 29 Writing a biography. Pisanie notki biograficznej. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 28-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 75 30 Review – Unit 3. Powtórzenie wiadomości – rozdział 3. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 30-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 75 31 Unit Test 3. Sprawdzian wiadomości – rozdział 3. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 05-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 75 32 Photography. Fotografia. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 07-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 75 33 Rules. Zasady. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 12-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 75 34 Creating a brand. Tworzenie marki. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 14-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 75 35 Writing a report. Pisanie raportu. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 19-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 75 36 Presenting yourself. Prezentowanie siebie. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 21-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 75 37 How to steer a conversation towards a topic. Jak naprowadzić rozmowę na określony temat. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 26-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 75 38 Beauty products. Produkty upiększające. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 02-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 75 39 Writing a product blurb. Pisanie tekstu reklamowego. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 04-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 75 40 Review – Unit 4. Powtórzenie wiadomości – rozdział 4. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 09-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 75 41 Unit Test 4. Sprawdzian wiadomości – rozdział 4. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 11-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 75 42 Life-changing decisions. Decyzje zmieniające życie. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 16-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 75 43 Writing a message. Pisanie wiadomości. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 18-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 75 44 The natural world. Świat przyrody. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 23-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 75 45 The perfect aspect. Aspekt dokonany czasowników. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 25-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 75 46 Social and environmental issues. Kwestie społeczne i środowiskowe. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 30-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 75 47 How to summarise. Jak podsumowywać wypowiedź. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 02-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 75 48 Habits. Nawyki. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 07-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 75 49 Writing a blog post. Tworzenie wpisu na blogu. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 09-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 75 50 Review – Unit 5. Powtórzenie wiadomości – rozdział 5. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 14-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 75 51 Unit Test 5. Sprawdzian wiadomości – rozdział 5. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 16-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 75 52 Algorithm. Algorytm. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 21-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 75 53 Inversion. Inwersja stylistyczna. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 23-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 75 54 Blunders. Gały. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 28-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 75 55 Writing an email of complaint. Pisanie e-maila zawierającego zażalenie. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 30-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 75 56 In dispute. Spór. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 04-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 75 57 How to negotiate in dispute. Jak negocjować w sporze. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 06-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 75 58 Tech fail. Awaria techniczna. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 25-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 75 59 Writing a set of instructions. Pisanie instrukcji. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 27-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 75 60 Review – Unit 6. Powtórzenie wiadomości – rozdział 6. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 01-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 75 61 Unit Test 6. Sprawdzian wiadomości – rozdział 6. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 03-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 75 62 Words. Słowa. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 08-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 75 63 Writing a comment on a blog post. Pisanie komentarza do wpisu na blogu. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 10-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 75 64 Trends. Trendy. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 15-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 75 65 Vegans. Weganie. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 17-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 75 66 Shopping. Zakupy. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 22-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 75 67 How to exaggerate. Jak wyolbrzymiać. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 24-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 75 68 Past and present. Przeszłość i teraźniejszość. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 29-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 75 69 Writing a blog post. Tworzenie wpisu na blogu. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 01-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 75 70 Review – Unit 7. Powtórzenie wiadomości – rozdział 7. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 06-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 75 71 Unit Test 7. Sprawdzian wiadomości – rozdział 7. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 08-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 75 72 Dystopias and utopias. Dystopie i utopie. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 13-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 75 73 A debate. Debata. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 15-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 75 74 Science and technology. Nauka i technika. | Prowadzący Wiktoria Wypych | Data realizacji zajęć 20-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 75 75 test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Wiktoria Wypych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawniczym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice