Effective Presentation in English - prezentacje po angielsku - kompleksowe szkolenie indywidualne
Effective Presentation in English - prezentacje po angielsku - kompleksowe szkolenie indywidualne
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Effective Presentation in English – pewność siebie i skuteczność w międzynarodowym środowisku!
Chcesz swobodnie występować po angielsku, przekonywać odbiorców i budować profesjonalny wizerunek na spotkaniach międzynarodowych?
To szkolenie jest dla Ciebie.
Effective Presentation in English to praktyczny trening wystąpień publicznych i prezentacji biznesowych po angielsku, stworzony specjalnie dla osób, które:
- komunikują się zawodowo w języku angielskim,
- prowadzą prezentacje i spotkania z klientami z różnych krajów,
- uczestniczą w telekonferencjach międzynarodowych,
- zarządzają zespołami międzykulturowymi lub współpracują w środowisku globalnym.
Szkolenie jest dedykowane między innymi profesjonalistom z branż SSC, BPO, GBS, CoE, ITO – wszystkim, którzy na co dzień obsługują zagranicznych klientów i chcą podnieść poziom swoich kompetencji komunikacyjnych.
Zdobądź pewność siebie, zyskaj językową płynność i naucz się prezentować z klasą – po angielsku i bez stresu!
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji06-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi52
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia Effective Presentation in English – wystąpienia publiczne i prezentacje po angielsku jest rozwinięcie kompetencji językowych i komunikacyjnych niezbędnych do samodzielnego oraz profesjonalnego przygotowania i prowadzenia prezentacji w języku angielskim. Uczestnicy poznają skuteczne sposoby rozpoczynania, prowadzenia i podsumowywania wystąpień, nauczą się reagować na pytania i radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas prezentacji, a także zdobędą umiejętność prezentowania danych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Uczestnika zna zasady tworzenia skutecznej prezentacji w języku angielskim. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wskazać elementy dobrej prezentacji (struktura, cel, odbiorca, forma przekazu). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się 2. Zna struktury językowe i zwroty charakterystyczne dla poszczególnych etapów prezentacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie rozpoznaje i stosuje odpowiednie wyrażenia do rozpoczęcia, rozwinięcia i zakończenia prezentacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się 3. Zna techniki angażowania odbiorców oraz sposoby radzenia sobie z pytaniami i trudnymi sytuacjami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i omówić skuteczne techniki angażowania publiczności i reagowania na trudności. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się 4. Zna zasady prezentowania danych liczbowych i materiałów audiowizualnych w języku angielskim. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi omówić sposoby opisywania wykresów, tabel i slajdów w języku angielskim. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Cel biznesowy
Celem biznesowym szkolenia jest zwiększenie efektywności komunikacji biznesowej w języku angielskim poprzez podniesienie kompetencji pracowników w zakresie przygotowywania i prowadzenia profesjonalnych prezentacji. Dzięki zdobytym umiejętnościom uczestnicy będą potrafili w sposób jasny, pewny i przekonujący przedstawiać informacje, projekty i wyniki w środowisku międzynarodowym, co przełoży się na lepszą współpracę z partnerami zagranicznymi, skuteczniejsze negocjacje oraz pozytywny wizerunek organizacji na arenie międzynarodowej.Efekt usługi
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili samodzielnie przygotować i przeprowadzić profesjonalną prezentację w języku angielskim, z wykorzystaniem odpowiedniego słownictwa, struktur językowych oraz technik komunikacyjnych. Będą umieli efektywnie zaprezentować dane liczbowe i materiały audiowizualne, a także reagować na pytania i sytuacje problemowe podczas wystąpienia. W rezultacie uczestnicy zyskają większą pewność siebie podczas prezentacji w języku angielskim i będą skuteczniej reprezentować organizację w środowisku międzynarodowym.
Kryteria walidacji efektu usługi:
Praktyczne zastosowanie:
Uczestnik potrafi przygotować i zaprezentować w języku angielskim krótką prezentację na temat zawodowy, zgodnie z zasadami poznanymi podczas szkolenia.
Poprawność językowa:
Prezentacja uczestnika charakteryzuje się poprawnością językową oraz użyciem właściwego słownictwa prezentacyjnego i specjalistycznego.
Komunikacja i struktura:
Uczestnik potrafi rozpocząć, przeprowadzić i podsumować prezentację w logiczny i angażujący sposób, wykorzystując odpowiednie zwroty i strategie językowe.
Reakcja na sytuacje interaktywne:
Uczestnik umie odpowiednio reagować na pytania i trudności pojawiające się podczas prezentacji w języku angielskim.
Ocena trenera:
Poziom osiągnięcia efektów zostaje potwierdzony przez trenera na podstawie obserwacji i analizy prezentacji końcowej uczestnika.
Wynik testu końcowego jest generowany automatycznie.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi:
Osiągnięcie efektu usługi zostanie potwierdzone poprzez praktyczną ocenę umiejętności uczestników w formie końcowej prezentacji w języku angielskim. Każdy uczestnik przygotuje i zaprezentuje krótkie wystąpienie dotyczące tematu zawodowego lub biznesowego, wykorzystując poznane techniki oraz słownictwo.
Podczas prezentacji trener oceni:
- poprawność językową i adekwatność używanego słownictwa,
- umiejętność strukturyzowania prezentacji (wprowadzenie, rozwinięcie, zakończenie),
- sposób wykorzystania materiałów audiowizualnych,
- zdolność reagowania na pytania i sytuacje problemowe,
- płynność i pewność wypowiedzi.
Dodatkowo uczestnicy wypełnią autoevaluację (samoocenę) swoich postępów oraz otrzymają informację zwrotną od trenera dotyczącą mocnych stron i obszarów do dalszego rozwoju.
Potwierdzeniem osiągnięcia efektów szkolenia będzie pozytywna ocena prezentacji końcowej oraz otrzymanie certyfikatu ukończenia szkolenia.
Wynik testu końcowego jest generowany automatycznie.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM SZKOLENIA EFFECTIVE PRESENTATION IN ENGLISH- PREZENTACJA PO ANGIELSKU
EFFECTIVE PRESENTATION IN ENGLISH - WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I PREZENTACJE PO ANGIELSKU
SESSION 1:
PLANNING
Steps to preparing your presentation
Presentation techniques
The audience
Structure of the presentation
Dealing with nerves and stage freight
GETTING STARTED
The ABCD model – four stages to opening a presentation
Structuring an opening of your presentation using the WISE flow chart
Effective openings - getting the audience’s attention
Welcoming a speaker and visitors and introducing them
Introducing yourself and establishing credibility
Explaining the reasons for a presentation
Starting with a personal story or an interesting fact
Showing understanding of your audience
Referring to timing and giving direction
PRACTICE: Opening a model presentation—prepare and five an introduction to a presentation
SESSION 3. THE MIDDLE OF PRESENTATION
Smooth structure - the Core structure
Structuring your message with PEEP
Using the dream structure
Using the disaster structure
Holding the audience’s attention
Linking ideas - showing a logical link between the main points
Sequencing
Organizing points and questions
Presenting options
Giving your opinion
Referring back as a way to show the coherence of your talk
Changing topic : Mentioning what you’ll be talking about next to build anticipation
Showing a logical link between the main points
Explaining the meaning of specific words/ terms/abbreviations
Giving examples
Signposting
Highlighting a point
PRACTICE: Prepare and give one message from a presentation using PEEP, the Dream structure or the Disaster approach.
SESSION 4
4. FACTS AND FIGURES
Practising fluency with figures: percentages, fractions, decimal points
Approximation words to make figures memorable
Placing numbers in context
5. VISUAL AIDS
Different types of visuals
Interpreting visuals
Talking about visuals
Describing graphs and charts
Moving between different slides
Looking at details
PRACTICE: Create visual aids and practice presenting them
SESSION 5. PROBLEMS AND QUESTIONS
Handling questions effectively: using the LEVER model
Dealing with difficult situations: a deleted or a wrong slide, time has run out, you have forgotten to say something, you have made a mistake,
Dealing with questions: a question that is not on the topic, difficult questions, you don’t understand a question, you don’t know the answer to a question, an-ticipating questions, asking polite questions
Dealing with interruptions
Dealing with aggressive people
PRACTICE: present and idea for a new product/solution and asnwer questions about it
SESSION 6. CONCLUDING
Summarizing the main points, summarizing advantages and disadvantages
Making recommendations
Making a final point
Giving your professional opinion
Ending with a quote, positive note, a final thought
Phrases for effective conclusions: announcing the conclusion, recapping the key messages, calling for action, coming full circle, thanking the audience and asking for questions
SESION 7. BRINGING IT ALL ALIVE
Involving your audience with interaction
Stimulating your audience’s imagination
Voice power
Impact technigues - persuasive speaking
PRACTICE: prepare and give a conclusion to a presentation
SESSION 8: RAPPORT BUILDING
Showing openness to your audience
Connecting with and listening to your audience
Demonstrating passion for your subject
Using we, us, our – to increase rapport and demonstrate common interest
Using question tags
Rephrasing controversial statements as negative questions
Involvement expressions
Using and creating humour in presentations
Addressing different types of intelligence
Creating rapport
PRACTICE: PRACTISING RAPPORT BUILDING THROUGH PRESENTATION
SESSION 9: VOICE POWER
Differences between conversations and presentations
Differences and similarities between pausing and hesitating
Good place for stress (in words and phrases)
Different styles of public speaking
Fillers and verbal garbage
Mind map of vocal and verbal intelligence
Myths about speaking in public
Articulation
Chunking
Stress
Pacing
Intonation
Sound scripting
PRACTICE: AUDIO ANALYSIS OF PRESENTATIONS
SESSION 10: Storytelling principles and rhetorical questions
SESSION 11: BODY LANGUAGE
Elements of body language
Body language in different culture
Gestures that reinforce statement
Differences between men and women
Behaviours that convey a sense of authority and those which create rapport
Common examples of distracting body language
PRACTICE: BODY LANGUAGE ANALYSIS
SESSION 12: Impact techniques: Repetition, Grouping, Emphasis
SESSION 13: Impact techniques part 2: Intensifiers, Focusing, Build-ups
SESSION 14: Impact techniques part 3: using metaphor, mantra and simplification in a presentation
INFORMACJE DODATKOWE: Przerwy nie są wliczane do czasu trwania szkolenia/poszczególnych sesji.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Planning your presentation and getting started | Prowadzący Izabela Cichosz | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 The middle of presentation | Prowadzący Izabela Cichosz | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Visual aids | Prowadzący Izabela Cichosz | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Problems and questions | Prowadzący Izabela Cichosz | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Concluding - making a conclusion to your presentation | Prowadzący Izabela Cichosz | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 BRINGING IT ALL ALIVE - techniques to involve your audience | Prowadzący Izabela Cichosz | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Rapport building | Prowadzący Izabela Cichosz | Data realizacji zajęć 06-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Voice power | Prowadzący Izabela Cichosz | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Storytelling principles and rhetorical questions | Prowadzący Izabela Cichosz | Data realizacji zajęć 04-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Body language | Prowadzący Izabela Cichosz | Data realizacji zajęć 18-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Impact techniques: Repetition, Grouping, Emphasis | Prowadzący Izabela Cichosz | Data realizacji zajęć 01-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Impact techniques part 2: Intensifiers, Focusing, Build-ups | Prowadzący Izabela Cichosz | Data realizacji zajęć 15-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Impact techniques part 3: using metaphor, mantra and simplification in a presentation | Prowadzący Izabela Cichosz | Data realizacji zajęć 29-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Izabela Cichosz
Specjalizuję się w tworzeniu interaktywnych, dopasowanych do potrzeb programów, które pozwalają przełamać bariery językowe i komunikacyjne.
Moje warsztaty to przestrzeń do ćwiczenia rzeczywistych sytuacji biznesowych – nie ma w nich przypadkowych dialogów, jest za to konkret, autentyczność i pełne zaangażowanie. Uczestnicy wychodzą ze szkoleń z większą pewnością siebie, lepszą płynnością i umiejętnością jasnego, profesjonalnego wyrażania myśli po angielsku.
Pracuję z firmami z różnych branż, prowadząc szkolenia dla specjalistów i kadry zarządzającej. Każdy program tworzę indywidualnie, w oparciu o wyzwania i cele komunikacyjne uczestników. Wierzę, że skuteczna komunikacja w języku angielskim to nie tylko znajomość słów i struktur, ale przede wszystkim świadomość wpływu, autentyczność i pewność siebie.
Jeśli chcesz, aby Ty lub Twój zespół komunikowali się po angielsku swobodnie, profesjonalnie i z klasą – zapraszam do współpracy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie elektrycznej do pobrania z wcześniej udostępnionej strony oraz materiały udostępnione elektronicznie poprzez współdzielenie ekranu.
Usługa odbywa się zdalnie w czasie rzeczywistym. Szkolenie jest realizowane w godzinach dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna to 45 min.)
INFORMACJE DODATKOWE: Przerwy nie są wliczane do czasu trwania szkolenia/poszczególnych sesji.
Wynik testu końcowego jest generowany automatycznie.
Warunki uczestnictwa
Dokonanie zapisu na usługę oraz podpisanie umowy.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Zajęcia prowadzone są zdalnie w formie indywidualnych i regularnych spotkań trenera z uczestnikiem szkolenia na platformie dostosowanej dopotrzeb edukacyjnych Google Meet. Platforma wyposażona jest m.in w wideochat, dostęp do materiałów edukacyjnych audio i video,współdzielenie ekranu i narzędzie do tworzenia notatek z zajęć.
Uczestnik szkolenia będzie mógł logować się do platformy po zainstalowaniu aplikacji na urządzeniu.
Minimalne wymagania sprzetowe (komputer osobisty, tablet, smartfon):
- Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych ofi cjalnych wersji przegladarek internetowych Google Chrome, Mozilla Firefox.
Konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia.