Zielone kompetencje -Mindfulness i samowspółczucie w budowaniu poczucia własnej wartości z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych oraz techniki radzenia sobie ze stresem w oparciu o narzędzia i sposoby działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.( kwalifikacje)
Zielone kompetencje -Mindfulness i samowspółczucie w budowaniu poczucia własnej wartości z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych oraz techniki radzenia sobie ze stresem w oparciu o narzędzia i sposoby działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.( kwalifikacje)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Psycholodzy, psychoterapeuci.
Osoby pragnące poprawić swoją odporność na stres.
Osoby pragnące poznać techniki skutecznego radzenia sobie ze stresem oraz pragnące zyskać większą kontrolę nad swoimi emocjami w pracy i w życiu codziennym.
Osoby pragnące rozwijać swoją świadomość i obecność w codziennym życiu.
Osoby pragnące poprawić swoją komunikację, relacje z innymi w żuciu osobistym i zawodowym.
Osoby pragnące zdobyć kluczowe kompetencje dla zrównoważonego rozwoju wzmacniające kapitał ludzki w regionie.
Osoby planujące współpracować z branżami związanymi z zielonymi innowacjami oraz poznać narzędzia i sposoby oddziaływania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Osoby zainteresowane zastosowaniem nowych technologii w kontekście rozpoznawania i zarządzania emocjami wykorzystujących sztuczną inteligencję.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji12-02-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do zastosowania treningu uważności - Mindfulness w różnych obszarach życia, w tym do relacji z innymi oraz pracy zawodowej w celu rozpoznawania, akceptowania, kontrolowania emocji oraz skutecznego radzenia sobie ze stresem.Celem szkolenia jest rozwijanie świadomości ekologicznej oraz rozwijanie umiejętności
wykorzystania narzędzi cyfrowych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie zielonej gospodarki. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia ideę i skutki zielonejtransformacji dla rynku pracy i życia społecznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia kluczowe zielonekompetencje wymagane w transformacji zespołowej. | Kryteria weryfikacji Prawidłowo opisuje i przyporządkowujeprzykłady działań charakterystycznych dla kategorii zielonych kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje znaczenie zielonychkompetencji i ich wpływ na rynek pracy. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje pojęciazwiązane z zieloną transformacją (zielona gospodarka, zielone miejsca pracy, zielone zawody, zielone kompetencje). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje zasady zrównoważonegorozwoju w pracy oraz życiu codziennym. | Kryteria weryfikacji Pracuje nadwłasną motywacją i zmianą nawyków dotyczącą stosowania zasad zrównoważonego rozwoju w życiu codziennym oraz w pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Identyfikuje narzędzia i metodywspierające rozwój zielonych kompetencji | Kryteria weryfikacji Opracowuje indywidualne planydziałania uwzględniające zielone kompetencje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje pojęcie Mindfulness | Kryteria weryfikacji Definiuje czym jest Mindfulness i w jakiprzejawia się w życiu codziennym oraz pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje pojęcie poczuciawłasnej wartości | Kryteria weryfikacji Opisuje rolę poczucia własnej wartości ijej wpływ na nasze życie oraz relacje z innymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje pojęcia: samoocena,pewność siebie, samowspółczucie | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia czym jest pewność siebie, jakwpływa na naszą samoocenę. Identyfikuję zależności pomiędzy pewnością siebie, samooceną oraz samowspółczuciem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje czynniki wpływające nakształtowanie się poczucia własnej wartości | Kryteria weryfikacji Rozróżnia znaczenie poszczególnychczynników kształtujących poczucie własnej wartości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia wpływ przekonań poznawczychna samoocenę | Kryteria weryfikacji Stosuje właściwe metody oceny | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje cel i znaczenie korzystania z aplikacji do rozpoznawania oraz do nauki zarządzania emocjami wykorzystującej sztuczną inteligencję. | Kryteria weryfikacji Rozbudowuje słownik emocjonalny w oparciu o dane zebrane przez aplikację. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje poszczególne emocje oraz ich wpływ na funkcjonowanie w życiu codziennym i w pracy. | Kryteria weryfikacji Opisuje rodzaje uczuć swoich i innych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje swoje reakcje emocjonalne oraz innych korzystając z aplikacji AI do rozpoznawania emocji. | Kryteria weryfikacji Opisuje schematy oraz ekspresję emocji w oparciu o wygenerowane przez aplikację dane. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Obsługuje aplikację AI do rozpoznawania emocji. | Kryteria weryfikacji Wprowadza dane do aplikacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje funkcje analityczne aplikacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Zarządza zebranymi danymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje dane zabrane przez aplikację do stworzenia indywidualnej strategii kontrolowania emocji w celu osiągnięcia lepszego samopoczucia. | Kryteria weryfikacji Prawidłowo interpretuje wyniki umożliwiające obiektywną ocenę emocji swoich lub drugiej osoby. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Generuje raporty. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje w praktyce raporty w swojej pracy lub w odniesieniu do życia codziennego | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki poznawczobehawioralne w budowaniu pozytywnejsamooceny | Kryteria weryfikacji Umiejętnie dobiera odpowiedniątechnikę poznawczo-behawioralną do określonego przypadku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie filarów poczuciawłasnej wartości wg Nathaniela Brandena | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje każdy z 6 filarówpoczucia własnej wartości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje czym jest stres w życiucodziennym i zawodowym | Kryteria weryfikacji Wymienia zasady kształtowaniaodporności psychicznej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje umiejętności radzeniasobie ze stresem w życiu codziennym i zawodowym | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje czynniki stresogenne,redukuje ich wpływ na swój organizm | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Stosuje zasady uważności isamowspółczucia w celu budowania poczucia własnej wartości oraz poprawy jakości życia codziennego i zawodowego | Kryteria weryfikacji Umiejętnie dobiera zasady dookreślonej sytuacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawowe technikmindfulness | Kryteria weryfikacji Opisuje na czym polega technika:skanowania ciała, świadomego oddychania, uważnego ruchu, uważnego chodzenia, medytacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje mechanizmy, które wpływają naskuteczność tej praktyki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki takie jak: skanowaniaciała, świadomego oddychania, uważnego ruchu, uważnego chodzenia, medytacji w żuciu codziennym dla zwiększenia kontroli nad swoimi emocjami, redukcji stresu oraz poprawy jakości życia codziennego i zawodowego | Kryteria weryfikacji Świadomie planuje dobór odpowiedniejtechniki do swoich potrzeb | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje w jaki sposób możnabudować świadomość i szacunek dla środowiska poprzez stosowanie ekologicznych postaw w pracy w życiu codziennym. | Kryteria weryfikacji Opisuje w jaki sposób możnakształtować własną ekologiczną postawę w żuciu codziennym oraz w pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje ekologiczne zachowaniadotyczące uwzględniania zmniejszenie zużycia wody, praktycznego zastosowanie recyklingu i segregacji odpadów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje jak budować pozytywnerelacje interpersonalne | Kryteria weryfikacji Opisuje znaczenie skutecznejkomunikacji w pracy i życiu codziennym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia różne style komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęDR KASELA SP. Z O.O.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoDR KASELA SP. Z O.O.
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Program szkolenia został opracowany tak, aby każdy uczestnik mógł w pełni doświadczyć korzyści płynących z praktyki uważności. Zawiera on praktyczne ćwiczenia, które można łatwo wprowadzić do codziennego życia. Uczestnicy dowiedzą się, jak stosować mindfulness w różnych kontekstach, aby zwiększyć swoją odporność na stres, poprawić koncentrację i wprowadzić pozytywne zmiany, które przyniosą długotrwałe efekty w żuciu codziennym oraz pracy zawodowej. Program kładzie nacisk na systemowe myślenie, odpowiedzialność środowiskową oraz aktywne działanie w oparciu o ramy zielonych kompetencji GreenComp, rozwijając kluczowe umiejętności niezbędne do wspierania transformacji ekologicznej. Uczestnicy zdobędą wiedzę i narzędzia umożliwiające świadome podejmowanie decyzji zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju, efektywne zarządzanie zasobami oraz wdrażanie innowacyjnych, proekologicznych rozwiązań w swoich miejscach pracy oraz w życiu codziennym.
Program kładzie nacisk na systemowe myślenie, odpowiedzialność środowiskową oraz aktywne działanie w oparciu o ramy zielonych kompetencji GreenComp, jak i ramy kompetencji cyfrowych DigComp rozwijając kluczowe umiejętności niezbędne do wspierania transformacji ekologicznej.
Uczestnicy zdobędą wiedzę i narzędzia umożliwiające świadome podejmowanie decyzji zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju, efektywne zarządzanie zasobami oraz wdrażanie innowacyjnych, proekologicznych rozwiązań w tym korzystanie z nowych technologii cyfrowych - aplikacji wykorzystującej AI w swoich miejscach pracy oraz w życiu codziennym.
Zakres szkolenia i kompetencje , które nabędzie uczestnik są zielone na podstawie bazy danych ESCO - wykazu przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach w ramach klasyfikacji ESCO:
- budowanie świadomości ekologicznej wśród klientów i promowanie działań proekologicznych
- optymalizacja zużycia energii elektrycznej, ogrzewania oraz wody
- stosowanie zasad recyklingu oraz segregacji odpadów
W zakresie kompetencji cyfrowych DigComp szkolenie odnosi się do następujących obszarów: Informacja i dane, Komunikacja i współpraca, Tworzenie treści cyfrowych , Bezpieczeństwo, Rozwiązywanie problemów.
Dzień pierwszy 9:00 – 15:30
Moduł 1- teoria -80 minut
Kształtowanie postawy związanej z odpowiedzialnością ekologiczną w życiu zawodowym i osobistym. Zielone kompetencje i umiejętności.
- świadomość i szacunek dla środowiska
- promowanie zielonej wiedzy
- działania proekologiczne w życiu codziennym i w pracy
- recykling i segregacja odpadów podstawą świadomości proekologicznej
Zielone kompetencje, działania proekologiczne - nasze postawy na rzecz klimatu oraz przestrzegania zasad zrównoważonego rozwoju w miejscu pracy oraz w życiu codziennym.
Moduł 2- teoria -45 minut/ praktyka 60 minut
Czym jest Mindfulness? Omówienie podstawowych pojęć związanych z tematem szkolenia : poczucie wartości, samoocena, pewność siebie, samowspółczucie
- Poznajemy nowe technologie - Jak działa aplikacja do rozpoznawania emocji oraz nauki zarządzania emocjami .
- Rozpoznawanie Emocji- praktyczne wykorzystanie aplikacji wykorzystującej AI do analizy mimiki twarzy.
- Jak identyfikować swoje uczucia i uczucia innych?- analiza ekspresji i emocji na twarzy na postawie raportów zebranych przez aplikację.
Praktyka- ćwiczenie
Przerwa- 15 minut
Moduł 3- teoria 20 minut
Czynniki wpływające na kształtowanie się poczucia wartości wg Erika Eriksona
Moduł 4 teoria 35 minut/praktyka 25 minut
Wpływ przekonań poznawczych na samoocenę Praktyka- ćwiczenie
Moduł 5- teoria- 30 minut
Techniki poznawczo-behawioralne w budowaniu pozytywnej samooceny
Przerwa- 15 minut
Moduł 6- teoria- 20 minut
Sześć filarów poczucia własnej wartości wg Nathaniela Brandena
Moduł 7- teoria 30 minut/praktyka 15 minut
Stres w życiu codziennym i zawodowym Zasady kształtowania odporności psychicznej i rozwijania umiejętności radzenia sobie ze stresem Praktyka- ćwiczenie
Dzień drugi 9:00 – 15:30
Moduł 8- teoria- 45 minut
Wpływ uważności i samowspółczucia na budowanie poczucia wartości
Moduł 9- teoria 45 minut/praktyka 30 minut
Poznanie podstawowych technik mindfulness Praktyka- ćwiczenie
Przerwa- 15 minut
Moduł 10 -teoria -45 minut
Skanowanie ciała / świadomość ciała (body scan)
Moduł 11- teoria- teoria 45 minut /praktyka 30 minut
Świadome oddychanie (awareness of breathing) Uważny ruch (mindful movement)
Moduł 12- 45 minut
Uważne chodzenie (walking meditation)
Przerwa- 15 minut
Moduł 13- teoria- 20 minut/ praktyka 25 minut
Medytacja bieżącej chwili (choiceless awareness)
Moduł 14 - Walidacja- 30 minut
ZIELONE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI:
- Świadomość i szacunek dla środowiska
- Planowanie pracy, analizowanie efektywności pracowniczej
- Zwiększenie efektywności energetycznej w życiu codziennym i w pracy
- Promowanie zielonej wiedzy
- Redukcja i zarządzanie odpadami w życiu codziennym i w pracy
- Umiejętność pracy zespołowej
- Umiejętności komunikacyjne
- Planowanie oparte na logicznym myśleniu
Usługa jest prowadzona w godzinach dydaktycznych- 45 minut, przerwy ujęte w harmonogramie nie wliczają się do ceny usługi. Każdego dnia szkolenia zaplanowano 2 przerwy kawowe po 15 minut. Praktyka jest rozumiana jako autorskie ćwiczenia w grupach dotyczące omawianych zagadnień.
Szkolenie jest prowadzone równocześnie przez
dwóch trenerów:
Panią Małgorzatę Ohme oraz Panią Marzenę Martyniak.
Usługa prowadzi do uzyskania kwalifikacji - Mindfulness w zarządzaniu stresem.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Moduł 1- teoria | Prowadzący Marzena Martyniak | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Moduł 2- teoria/praktyka | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Przerwa | Prowadzący Marzena Martyniak | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Moduł 3- teoria | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Moduł 4 - teoria/praktyka | Prowadzący Marzena Martyniak | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Moduł 5- teoria | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Przerwa | Prowadzący Marzena Martyniak | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Moduł 6- teoria | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Moduł 7- teoria/praktyka | Prowadzący Marzena Martyniak | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Moduł 8- teoria | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Moduł 9- teoria/praktyka | Prowadzący Marzena Martyniak | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Moduł 10- teoria | Prowadzący Marzena Martyniak | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Moduł 11- teoria/praktyka | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Przerwa | Prowadzący Marzena Martyniak | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Moduł 12- teoria | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Moduł 13 - teoria/praktyka | Prowadzący Marzena Martyniak | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Moduł 14 - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 328,13 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 328,13 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 0,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Ohme
Marzena Martyniak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator zapewnienie niezbędne materiały i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe w postaci wydrukowanej prezentacji dotyczącej tematu szkolenia.
Informacje dodatkowe
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych. Przerwa nie wliczają się do harmonogramu. Jednakże harmonogram przerw jest elastyczny i dostosowany do tempa pracy uczestników w danym dniu szkoleniowym, aby umożliwić im efektywne korzystanie z przerw w zależności od potrzeb i rytmu zajęć.
Zarówno część praktyczna jak i część teoretyczna szkolenia jest prowadzona przez dwóch trenerów Panią Małgorzatę Ohme oraz Panią Marzenę Martyniak.
PODSTAWA ZWOLNIENIA Z VAT: 1. Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
Adres
Adres
szkolenia.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi