ANGIELSKI KONWERSACJE/General English na poziomie A1. Moduł 2
ANGIELSKI KONWERSACJE/General English na poziomie A1. Moduł 2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana dla uczestników projektu Małopolski Pociąg do Kariery
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji22-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi34
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest utrwalenie podstawowych umiejętności użycia języka (speaking, listening)w różnych sytuacjach w pracy, podróży, czasie wolnymEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Osoba posługująca się językiem na tym poziomie rozumie wypowiedzi i często używane wyrażenia związane z życiem codziennym (np. podstawowe informacje dotyczące osoby rozmówcy i jego rodziny, zakupów, otoczenia, pracy). Potrafi porozumiewać się w prostych, rutynowych sytuacjach komunikacyjnych, wymagających jedynie prostej, bezpośredniej wymiany informacji na tematy znane i typowe. Potrafi w prosty sposób opisywać swoje pochodzenie, otoczenie, a także poruszać sprawy związane z najważniejszymi potrzebami życia codziennego. | Kryteria weryfikacji weryfikacja w praktycznym zastosowaniu umiejętności językowych w języku mówionym, rozumianym, czytanym i pisanym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
How to make requests and offers, common adjectives
Ordinal numbers, dates, months
Prepositions of place, rooms and furniture vocabulary
There is, there are, places in town
How to ask where a place is, places in town
The, speaking practice
Present simple: wh-questions, everyday activities
Was, were, common adjectives
How to say you’re not well, parts of the body vocabulary
Imperatives, sports and exercise
Past simple: regular verbs, common verbs
Past simple: irregular verbs, free time activities, time phrases
How to buy a travel ticket, transport related vocabulary, tickets
Want, would like, talking about something you want to try
Questions, common verbs, everyday activities
Present simple and continuous, job phrases
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 How to make requests and offers, common adjectives | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Ordinal numbers, dates, months | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Prepositions of place, rooms and furniture vocabulary | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 11-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 There is, there are, places in town | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 How to ask where a place is, places in town | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 18-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 The, speaking practice | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 20-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Present simple: wh-questions, everyday activities | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Was, were, common adjectives | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 27-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 How to say you’re not well, parts of the body vocabulary | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 08-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Imperatives, sports and exercise | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 10-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Past simple: regular verbs, common verbs | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 15-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Past simple: irregular verbs, free time activities, time phrases | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 17-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 How to buy a travel ticket, transport related vocabulary, tickets | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Want, would like, talking about something you want to try | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 24-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Questions, common verbs, everyday activities | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 29-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Present simple and continuous, job phrases | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 06-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 060,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 060,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Michele Jennings
Elena Derkach
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręczniki nie są zawarte w cenie kursu, pozostałe materiały gratis.
Warunki uczestnictwa
Udział w kursie poprzedzony jest:
obowiązkowym testem kwalifikacyjnym na stronie Yorku
https://york.edu.pl/bezplatne-testy-jezykowe/
rozmową kwalifikacyjną z metodykiem
Obowiązkowe przystąpienie do walidacji
Obecność na przynajmniej 80% zajęć, potwierdzane dziennikiem lekcyjnym z obowiązkowym podpisem słuchacza (zajęcia stacjonarne) lub nagraniami z zajęć (usługa zdalna w czasie rzeczywistym)
Każdy słuchacz ma obowiązek posiadania podręcznika z dostępem do materiałów cyfrowych oraz umiejętności posługiwania się platformą zoom w przypadku zajęć zdalnych w czasie rzeczywistym
Informacje dodatkowe
INFORMACJE DODATKOWE
W cenie kursu jest biblioteka, audioteka. Materiały dobierane są odpowiednio do poziomu zaawansowania słuchacza po przeprowadzeniu poziomujących testów diagnostycznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WYMAGANIA TECHNICZNE/SPRZĘTOWE w wypadku gdy zajęcia zdalne odbywają się na platformie zoom
- każdy słuchacz otrzymuje indywidualnie na adres mailowy link do zalogowania się na platformie. Link będzie aktywny do zakończenia kursu
Wymagania:
Komputer, laptop lub telefon
Słuchawki, mikrofon
Stabilne połączenie z Internetem
Link będzie aktywny do zakończenia kursu
Konieczna jest zgoda słuchacza na nagrywanie zajęć.
Spełnienie wymogu zarówno przez beneficjenta jak i usługodawcę: minimalne parametry dot. łącza sieciowego: szybkość pobierania i wysyłania co najmniej 5Mb/s